Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Door , , 30 reacties

Uitgever Rockstar heeft een patch uitgebracht die diverse bugs in Red Dead Redemption en de dlc-pakketten verhelpt. De update, die automatisch wordt aangeboden, lost onder meer enkele crashes en problemen met achievements op.

Dankzij de patch kan onder meer in onlinespellen weer contact worden gemaakt met Japanse gamers, wat momenteel niet mogelijk is. Ook heeft Rockstar een aantal problemen opgelost rond de vertrouwensband die hoofdpersonage John Marston kan opbouwen met paarden in het spel. Daarnaast zou een aantal problemen die tot crashes leidden zijn verholpen, zo blijkt uit de lijst die Rockstar op zijn website heeft geplaatst.

De update wordt automatisch aangeboden zodra gamers het spel spelen terwijl zij op het PlayStation Network of Xbox Live zijn aangemeld. Aangezien Red Dead Redemption inmiddels bijna negen maanden op de markt is, heeft Tweakers.net Rockstar gevraagd of dit wellicht de laatste update voor RDR zal zijn. Rockstar benadrukte dat de westerngame nog steeds actief wordt ondersteund, maar liet in het midden of er nog nieuwe updates in de pijplijn zitten.

Moderatie-faq Wijzig weergave

Reacties (30)

Ik moet zeggen dat ik Red Dead Redemption toch al vrij stabiel vond voor een openworld game. De hoeveelheid bugs valt alleszins mee als je kijkt naar de wagonlading bugs die bijvoorbeeld Fallout: New Vegas met zich meebrengt.

Maar goed, mooi dat Rockstar alsnog een patch uitbrengt voor de problemen die nog bestonden en het spel ook nog blijven ondersteunen. :)
Op mijn PS3 liep hij een paar keer vast, heel irritant. Heb hem daardoor eigenlijk nooit uitgespeeld hoewel ik voor Red Dead een PS3 had aangeschaft. Nu staat ie stof te happen en wacht ik al eeuwen op de PC versie. Enig idee of die nog gaat komen?
Hoezo wil je nu de pc versie nog hebben? Je hebt toch een PS3 en de PS3 versie? Ik speel nu twee weken op de PS3 en ben nog niet een keer een probleem tegengekomen. Met deze update daarbij zou je nu toch de stofdoek maar tevoorschijn moeten halen :-)
Omdat ik net een nieuwe PC heb met dikke specs :P Daarbij ben ik meer een PC gamer, heb al 2 xboxen gehad en weer verkocht en toen toch weer een PS3 gekocht :) Ik vind de consoles grafisch wat minder en ik ben meer een WASD speler.
Ik heb op de Xbox niks nopped nul problemen gehad :)
Geen vastlopers geen slome momenten helemaal niks.
hoort zon bugfix niet door Microsoft zelf uitgebracht te worden?
Of zijn ze te druk bezig met CES om dat te doen en laten ze het maar doen door de ontwikkelaars van het spel :P
Wat heeft Microsoft hiermee te maken? Het is een spel dat door Rockstar wordt uitgegeven op de Xbox360 en PS3.
Microsoft heeft er wel 'iets' mee te maken
de xbox is door microsoft gemaakt
volgens mij snap jij hem niet helemaal..

Microsoft heeft de "Console" ja de "Console" gemaakt genaamd de Xbox 360..
En Sony heeft de PS3 gemaakt dat heet ook een "Console"..

Die dingen lezen de DvD/Blu-ray en dan zetten die het voor jou op je tv..
ze hebben helemaal NIKS maar dan ook NIKS te maken met het "Maken" van het spel want dat word door aparte firma's gedaan in dit geval "Rockstar"!

Dus Rockstar is eigenlijk de enige die alle codering heeft/kent en dus de ontwikkelaars van die game(s) in dit geval Rockstar moet die bugfixxes maken en niet Microsoft/Sony.

Grtz Woezy ^.^
Wie verspreid de updates onder andere? Microsoft
Ja, MS kijkt of de update werkt en verder geen geziek oplevert voor de xbox. Klaar.
Maar door wie wordt die update aangereikt aan MS? Juist Rockstar/Konami/EA/T10.
Rockstar/Konami/EA/T10 maakt een fix en stuurt die naar MS. MS gaat dan effe testen of ie wel werkt en de console niet kapot maakt.
Ok, dat goed? Alles goed. Release.

[Reactie gewijzigd door GAIAjohan op 7 januari 2011 12:12]

Verspreiden is toch wel even wat anders dan maken imo...

en het gaat niet om het verspreiden maar het maken van een patch/bugfix.
en dat word NIET door Microsoft gedaan, omdat het spel niet van microsoft is.

ik hoop dat je dat wel weet ^.^
Microsoft heeft hier evenveel mee te maken als Dell met bugs in Windows. :)
Ja, en mijn PC is door mij in elkaar gezet met spullen die gemaakt zijn door intel, asus, nvidia, OCZ, western digital, allerlei aziatische half-geleider produceerders etc.etc.etc.
Betekent tog niet dat ik of een van die bedrijven een spel van Bioware kan fixxen?
Dit heeft wel degelijk iets met elkaar te maken, Nvidia brengt toch ook software uit welke ze gedurende de levensduur van het product veranderen en aanpassen zodat games er beter op kunnen lopen. dit zelfde geld voor ATI. Dit doet microsoft voor Xbox en Sony. niet zo zeer als de ontwikkelaar maar zeker wel iets.
Wat dacht je omdat de ontwikkelaars het spel hebben gemaakt
en microsoft(en sony) niet?
Dat kan je gewoon niet menen...

OT: Zou leuk zijn als ze dat spel ook op de pc kwam :/.
MS weet de code niet eens, dus hoe moeten ze de game fixen.
en wanneer komt 'ie nou eindelijk eens uit op Steam? *grmbl*

[Reactie gewijzigd door cappie op 7 januari 2011 10:35]

Inderdaad, zal dit jaar toch wel een keer gebeuren? :)
Dan hoop ik wel dat de ondersteuning beter is dan die van GTA IV voor de PC. Rockstar heeft sowieso niet zo'n hoge dunk van PC gamers meer. RDR is wel één van de redenen geweest waarom ik uiteindelijk toch een xbox heb aangeschaft.
Je kan ze geen ongelijk geven, op de online modus van GTA IV zijn er enorm veel spelers met een aimbot/speedhack of wat dan ook. Op XBOX of PS3 dit veel moeilijker of onmogelijk(?) om te hacken. Deze mensen verzieken het spel en desontdanks enkele updates tegen hen blijven ze bestaan
Verder heb ik ook de indruk dat er tegenwoordig minder gebètatest wordt. Vroeger had je toch nooit bug-fixes in games? Op mijn PS2 had ik zelfs niet eens internet verbinding en toen had ik nooit problemen met bugs. Andere verklaring kan natuurlijk ook zijn dat de spellen groter en ingewikkelder worden, maar goed... Dan zouden ze meer moeten bèta testen imo.
hebben ze wel toegezecht dan dat het naar de PC komt? ik geloof er niks van, heb ook geen hoge pet meer op van R* en hun non-PC beleid.... GTA-IV duurde me te lang, ik rekende al niet meer op EFLC en naja, al helemaal niet meer op een andere game van R* voor de PC.

Op dit item kan niet meer gereageerd worden.



Apple iOS 10 Google Pixel Apple iPhone 7 Sony PlayStation VR AMD Radeon RX 480 4GB Battlefield 1 Google Android Nougat Watch Dogs 2

© 1998 - 2016 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Carsom.nl de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True