Rockstar toont in een nieuwe trailer de multiplayermodi van Red Dead Redemption. Onder andere de Mexican standoff en een variant van capture the flag komen aan bod. De western-shooter verschijnt op 21 mei voor de PlayStation 3 en de Xbox 360.
Reacties (11)
als het aan de engine van het spel ligt is er wel een mogelijkheid, om het ook voor de pc uit te laten komen.
http://en.wikipedia.org/wiki/Rockstar_Advanced_Game_Engine
in iedergeval ik hoop dat hij ook voor de pc uitkomt, uitenraard heb ik oo nog niks officieels gehoord, maar wie weet dat dat ooit nog komt of mischien wel niet.
http://en.wikipedia.org/wiki/Rockstar_Advanced_Game_Engine
in iedergeval ik hoop dat hij ook voor de pc uitkomt, uitenraard heb ik oo nog niks officieels gehoord, maar wie weet dat dat ooit nog komt of mischien wel niet.
Ik kan niet wachten op de pc versie, lijkt me een zeer leuk spel voor op LAN-Party's.
In de singleplayer ben ik niet echt geinteresseerd, tenzij ik hem alsnog voor de console ga halen.
In de singleplayer ben ik niet echt geinteresseerd, tenzij ik hem alsnog voor de console ga halen.
alleen jammer dat hij niet op de pc uitkomt
zo te horen ben je erg zeker van je zaak.
net zoals gta4 met die dlc,s...oh nee die zijn uiteindelijk ook voor de pc uitgekomen
net zoals gta4 met die dlc,s...oh nee die zijn uiteindelijk ook voor de pc uitgekomen
Komt er een PC versie dan?
Maar dit lijkt mij een heel erg leuke game! zowel single, als multiplayer!
Doet mij oude herinneringen op bij Outlaws!
Maar dit lijkt mij een heel erg leuke game! zowel single, als multiplayer!
Doet mij oude herinneringen op bij Outlaws!
Capture the flag lijkt me echt tof. Vooral de mexican standoff. Zeer apart. Rockstar overtreft zichzelf weer. Ik kan niet wachten tot hij released is.
Ziet er vet uit! Alles is goed uitgewerkt en daarnaast lekker origineel, of ze hebben er in ieder geval een leuke twist aan gegeven.
Mocht dit spel naar de PC komen hoop ik wel dat hij beter geport wordt als GTA IV, want na 6 patches loopt die toch nog steeds niet 100% soepel bij mij en de systeemeisen blijven monsterlijk.
Mocht dit spel naar de PC komen hoop ik wel dat hij beter geport wordt als GTA IV, want na 6 patches loopt die toch nog steeds niet 100% soepel bij mij en de systeemeisen blijven monsterlijk.
echt een geweldige multiplayer mode 
Maar net als met GTA IV, zal deze game pas over een half jaar/jaar beschikbaar zijn op de pc
GTA IV vraag te veel van je videokaart, daardoor lijkt Crysis nog wel sneller te zijn
Maar net als met GTA IV, zal deze game pas over een half jaar/jaar beschikbaar zijn op de pc
GTA IV vraag te veel van je videokaart, daardoor lijkt Crysis nog wel sneller te zijn
Tuurlijk komt er een PC versie! Rockstar kennende komt ie een jaar na de console release
damn nog 6 dagen dan komt hij in mijn brievenbusje ~
Lijkt mij ook een goed spel,(Enemy Territory speler) en mocht hij idd op de pc verschijnen denk ik niet dat ik hem laat liggen!
De singleplayer modus is altijd leuk om de controls lekker snel onder de knie te krijgen!
De singleplayer modus is altijd leuk om de controls lekker snel onder de knie te krijgen!
Op dit item kan niet meer gereageerd worden.
:strip_icc():strip_exif()/u/352195/crop565217718c5e0_cropped.jpeg?f=community)
/u/231654/crop649be83ed19f0_cropped.png?f=community)
:strip_icc():strip_exif()/u/182246/crop563fcf000dae5_cropped.jpeg?f=community)