Eidos heeft een nieuwe trailer getoond van Just Cause 2. Deze free-roaming game zal in 2010 worden uitgebracht voor de pc, Playstation 3 en Xbox.
Reacties (2)
Ik hoop dat deze beter wordt uitgewerkt als deel 1, ik vond het namelijk jammer dat de politie op een moto kon schieten opjouw maar niet andersom.
En ik hoop dat het heel wat minder saai is. In deel 1 moest je nog al eens lang vliegen/rijden.
En ik hoop dat het heel wat minder saai is. In deel 1 moest je nog al eens lang vliegen/rijden.
volgens mij wordt deze beter dan deeltje 1
1 was het net niet na mijn mening . iets te houterig kwa besturing , dat zit bij dit deel wel goed geloof ik
1 was het net niet na mijn mening . iets te houterig kwa besturing , dat zit bij dit deel wel goed geloof ik
Op dit item kan niet meer gereageerd worden.
:strip_icc():strip_exif()/u/148505/31bb5b263ef71bb4d5751e9a89035105.jpeg.jpg?f=community)