Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Door , , 66 reacties

Het strategiespel Empire: Total War kampt met compatibiliteitsproblemen met de nieuwste drivers van Nvidia. Volgens de makers is er geen mogelijkheid geweest het spel te testen met die drivers, waardoor er nu problemen zijn ontstaan.

Sega logo

Volgens Sega, de uitgever van het spel, steken de problemen met de Nvidia-drivers alleen de kop op als de nieuwste versies van de drivers zijn geïnstalleerd. Sega raadt gebruikers dan ook aan terug te schakelen naar de oudere drivers, tot het probleem is opgelost. Het probleem is opgenomen in een overzicht van 'bekende problemen' die Sega op zijn support-website heeft staan.

Op dezelfde pagina maakt Sega melding van een aantal bekende problemen met het gebruik van Steam. Deze problemen hebben voornamelijk te maken met het downloaden van de volledige game van Steam, waarbij het herstarten van de Steam-client vaak al een oplossing biedt. Een ander probleem is dat gamers die een volledige winkelversie in huis hebben, de game soms toch nog van Steam moeten downloaden. Sega heeft voor dit probleem echter inmiddels een oplossing gepubliceerd, die het mogelijk maakt het spel gewoon vanaf de meegeleverde dvd's te installeren.

Moderatie-faq Wijzig weergave

Reacties (66)

Ik kan zelf zo snel geen redenen bedenken waarom ze geen mogelijkheid hebben gehad om het spel te testen met deze drivers.

Misschien omdat de bakken die ze hebben staan voor testen in onderhoud/stuk zijn?
En dan? Dan zet je die drivers toch niet alsnog online, dan vraag je ook om problemen.

Kan iemand mij uitleggen waarom er zoveel haast is met het uitbrengen van deze drivers dat ze dit risico voor lief nemen?
De laatste Nvidia driver dateren van 7 maart (het spel is op 6 maart uitgekomen)
En de laatste béta driver van 3 maart
meuk: Nvidia GeForce 182.08 WHQL
meuk: Nvidia GeForce 181.71 bèta
Spel is al een maand voor het uit komt gold gegaan, oftewel dan wordt er verder niks meer ontwikkeld en gaat het spel naar de persen toe. Dat is normaal bij spellen, dus ze hebben dan ook geen tijd om te testen en veranderingen uit te brengen.
Dat laatste is ook niet geheel waar, het zal niet de eerste keer zijn dat er een patch wordt uitgebracht voor dat de game in de winkel ligt, alleen is het spel nu op een vervelend moment uitgekomen.
Ik ben alle sinds blij dat ze het niet ontkennen en dat er een goede communicatie is, ik ken veel andere developers die nu zouden doen alsof hun neus bloed.
De game was waarschijnlijk al naar GOLD status gegaan en de nvidia drivers nog in ontwikkeling. En aangezien elk bedrijf een eigen release policy heeft hebben ze niet kunnen wachten op nvidia.
Toen het spel in ontwikkeling was had Nvidia zijn nieuwe drivers nog niet af. Blijkbaar zijn er dingen veranderd waardoor Empire niet meer werkt.

Heeft dus niets te maken met onderhoud of kapotte test systemen (er was immers niets om te testen). De drivers zijn later pas door Nvidia online gezet en die zal ze getest hebben een geen problemen hebben gevonden.
Ze geven zo'n beetje elke week nieuwe drivers uit, nVidia, en die kunnen ze onmogelijk allemaal testen, want nVidia is niet de enige fabrikant, en een videokaart is niet het enige stukje hardware in een PC wat getest moet worden.

Overigens:

Nu snap ik dat een videodriver, zeker in het geval van de huidige videokaarten die vol staan met extra functies, complexe dingen zijn; maar zeker in het geval van games, hebben we toch API's en standaarden als DirectX en OpenGL? Laat die driver lekker dáár mee klooien en 1 op 1 met die standaarden komen, en laat de game ontwerpers zich d'r ook aan houden.

Op zo'n manier wordt PC gaming gewoon gemold, consoles zijn makkelijker omdat het één set hardware is die nooit afwijkt, zou je kunnen zeggen: houden we ons toch gewoon aan DirectX? Een blik op de changelogs van een videokaart driver geeft aan dat het helaas niet zo makkelijk is. Game makers zijn net zo fout overigens.
De enige Nvidia-bak die ze hadden staan was dood.
De rest van de 100 comps hebben allemaal ATI kaarten. :P

Wat ik bedoel te zeggen is dat het inderdaad zeer vreemd is te zeggen dat je nog geen kans hebt gehad om het op die-en-die systemen te testen...
Dan is het inderdaad dus nog een soort van beta, ja toch?

Als je iets nog niet hebt kunnen testen in bepaalde configuraties of onder bepaalde omstandigheden, dan kan je het gewoon simpelweg nog niet op de markt brengen.

Geldt voor computerspellen, maar ook voor dingen als medicijnen, architectonische/bouwkundige vernieuwingen, pace-maker energieverbruiks vernieuwingsontwerpen :o , etc.
Lees nou eens goed.... Het gaat om de nieuwe driver van NVidia. Die bestond dus simpelweg nog niet toen het spel geproduceerd werd. Dus kan er ook niet op getest worden.

Het spel heeft geen problemen met de vorige versie van de driver, die wel beschikbaar was toen het spel ontwikkeld werd.
Oh NO! Ik kan niet lezen!

De laatste vernieuwingen die noemenswaardig zijn in de laatste 100 nieuwe forcewares zijn de serienummers van de nieuwere, "ondersteunde" NVidia kaarten en misschien een 100MB grotere physics update...en een extra taal.

Om nou te zeggen dat Forceware xxx.81 niet werkt, terwijl forceware xxx.79 wel werkte omdat er nu zoveel nieuwere/slimmere en compleet andere routines gebruikt worden, lijkt mij nou niet echt de meest logische conclusie.
Misschien niet de meest logische, maar kennelijk wel de juiste conclusie.
En denk eens na, hoe vaak komt het voor dat bepaalde nieuwe drivers opeens bugs bij spellen introduceren die oudere versies niet hebben? En dat zijn ook vaak drivers die maar 1 versie hoger liggen.
In elke nieuwe driver zijn veranderingen die opeens problemen kunnen opleveren.
Wat houd het probleem dan precies in want dan kan ik dus niet opmaken uit het artikel? Gaat hij laggen of doet hij het helemaal niet etc etc?
CTD's, Glitches en corrupte save files zijn de meest voorkomende.

Lagg heeft meer te maken met de vele grafische opties die nog niet volledig op punt staan, een beetje met settings rommelen en testen is de enige oplossing hiervoor.
Er is wel een graphic setting uitleg op het E:TW forum beschikbaar.
Vaak ook ligt het hier eerder aan de user die net iets te enthousiast is met zijn settings volgens zijn specs.

Voor mij heeft het in ieder geval geholpen om een versie terug te draaien van de Nvidia driver. (Gisteren toch een paar uurtjes kunnen spelen zonder problemen)

Wel weer jammer dat het spel nog vele andere gameplay bugs heeft.
Je betaald dus het maximum voor een splinternieuw spel die nog als een late beta aanvoelt.

Ze zouden beter het spel nu 50% goedkoper maken en pas wanneer het spel werkt zoals het hoort terug 50% erbij. Helaas een wederkerende trend bij nieuwe games om onafgewerkt werk af te leveren.
Als er een patch is, heb je het spel dus wel met 50% korting gekregen. Dan zouden ze dus voor die patch 50% van de aanschafprijs kunnen vragen als ik jouw redenering doortrek ;)

Bugs zijn van alle tijden en ze zullen nooit 100% te vermijden zijn. De meest vervelende zullen z.s.m. gefixed worden (waarbij vast weer een aantal nieuwe bugs geintroduceerd worden).

Vergeet niet dat het een compleet nieuwe engine is waar nog genoeg kinderziekten in zitten. Vergelijk het met Windows. Als je die koopt meteen na de release krijg je ook een "gatenkaas". Koop je hem enkele maanden later, zijn veel voorkomende problemen al opgelost en loopt het een stuk beter :).
Nou, ik heb weinig games gespeeld die vanilla zo veel issues hadden. Behoorlijk terleurstellend. De incompatability met nVidia's nieuwe driver hebben ze niet kunnen testen, maar er zijn heel wat meer issues die ze wel met fatsoenlijk Q&A testen hadden kunnen ontdekken.

Als je 'm speelt moet je in ieder geval veel saves bijhouden, en bereid zijn met een save flink wat turns terug te gaan om je campaign te hervatten. En je moet die saves backuppen, want ze kunnen zomaar corrupteren.
Mijn ervaring is totaal anders, op desktop werkt hij perfect op hoogste details, speel al zeker 30 uur er op zonder crashes. Wel op een Ati 4850.
En op laptop 2x gecrashed door insufficient video memory error, zit wel een nvidia kaart in maar niet de laatste drivers.
Als het probleem door een driver update veroorzaakt wordt, dan moet je je sterk afvragen of het probleem niet eerder bij NVidia ligt, en niet bij het spel... Nogal wonderlijk om dan het spel onafgewerkt te noemen...
Helaas een wederkerende trend bij nieuwe games om onafgewerkt werk af te leveren.
Het alternatief is om de release uit te stellen, zodat de eigen betatesters de fouten eruit kunnen vissen. Dit duurt echter veel langer, omdat je natuurlijk niet duizenden testers in gaat huren. Op de manier waarop het nu wordt aangepakt weet de ontwikkelaar door de miljoenen spelers binnen een paar dagen welke bugs er allemaal voorkomen, en zal het spel veel eerder fatsoenlijk speelbaar zijn.

Voor jou als klant houdt dit in dat je het spel veel eerder kunt kopen en spelen. Als je gewoon rekening houdt met het feit dat er in het begin veel bugs in zitten, heeft het imo nieteens nadelen. Ik speel liever nu een paar weken een gebugde versie en daarna een goede versie, dan over een paar maanden in een keer een goede versie. Als je je echt ergert aan de bugs kan je er altijd voor kiezen om de game te laten liggen tot de eerste patch(es) en kan je alsnog eerder spelen. Win-win situatie lijkt me.
50% korting? krijg je ook geld teruggestort als je al betaald hebt? met mijn HD4870 1gb oc edition krijg ik alleen maar gekke particles. heb CCC moeten uninstallen om het te kunnen spelen. Dat is ook een belachelijke fix.

was het maar waar dat je geld terug zou krijgen. dat zou pas top zijn. maar dat zal nooit en te nimmer gaan gebeuren.

[Reactie gewijzigd door Razwer op 10 maart 2009 13:51]

Wie weet, maar jouw voorstel is onmogelijk vanuit het perspectief van de handel te bekijken.
Mogelijk wat ze wel kunnen doen is uit compensatie, een extra campaign toevoegen. meer multiplayer opties noem maar op.

toevoeging, op het moment is het kwantiteit boven kwaliteit. het is spijtig dat het ook zover is doorgeslagen op de games industrie.
Een actie als Blizzard zullen wij nooit meer zien, Warcraft 3 uit de handel nemen in die tijd vanwege matige scores in verschillende game bladen/magazines (3,0 tot 5,0) om één jaar later een knaller neer te zetten met een score van 9,5 in gemiddelde game bladen/magazines.

[Reactie gewijzigd door electronicfish op 10 maart 2009 14:35]

Ik weet het niet zeker of dit het zelfde probleem (wordt door SEGA niet exact omschreven) is maar bij mij begon die na een paar battles enorm te laggen en crashed die daarna.

De steam installatie problemen heb ik ook gehad, maar die waren snel opgelost. Daarnaast heb ik ook nog het probleem dat als ik een stad "under siege" heb en de verdiging valt mij aan en ik de slag win dat mijn siege ophoud en ik de stad dus niet verover. Ik hoop dat ze voor al deze problemen snel een patch uitbrengen.

Ondanks dit alles blijft het een supergame, kan niet wachten tot ik tijd heb om het goed te gaan spelen (lees tijd heb om meer als twee/drie battles te spelen). De verandering in strategie van vooral melee naar vooral buskruit is wel even wennen maar anders wordt het ook zo saai.

edit:
Er is inmiddels een update beschikbaar via steam. Hier worden een heleboel dingen in gefixed maar er wordt geen woord gerept over de nvidia drivers

[Reactie gewijzigd door jmzeeman op 10 maart 2009 18:47]

Dat heb ik ook weleens als ik wel win, sta ik buiten het stadje met hun alle legers er nog in, ik een hoop legers kwijt...

Ook crashed de game zo om het uur, zit ik opeens in windows, geen melding of whatever.

Laggen heb ik geen last van, en dat op alles op zijn hoogst @1920*1200 op een 9800gt is best netjes.
Ook crashed de game zo om het uur, zit ik opeens in windows, geen melding of whatever.

Ik weet niet of jullie mij geloven maar, dit probleem had ik ook bij Shogun Total War. Het spel had wel een automatische save maar, wanneer het ff goed ging en ik vergat om te saven, was alles weg en boem windows
Je behoort toch voor een API te programmeren (Direct3D) en niet voor drivers? Als er dan conflicten met drivers zijn, is het toch de schuld van de drivers zelf?

[Reactie gewijzigd door NitroX infinity op 10 maart 2009 12:22]

Tot zover de theorie :)

In de praktijk heeft kaart X een functie die kaart Y niet heeft maar waarvan wel gebruik gemaakt wordt, of heeft driver versie Z een bug waar omheen geprogrammeerd moet worden etc etc
Als kaart Y die functie niet heeft is die kaart dus niet geschikt voor het spel (en niet compatible met de Direct3D versie waarvan het spel gebruik maakt). Dus ligt het probleem bij de kaart, niet bij het spel.

Als driver versie Z een bug heeft dan moeten de programmeurs van die drivers die bug oplossen en een nieuwe versie uitbrengen. Het probleem ligt in dat geval bij de drivers en weer niet bij het spel.

Zolang de programmeurs van het spel zich aan de regels van de API houden, zijn zij niet verantwoordelijk voor het oplossen van fouten die veroorzaakt worden door iets anders.
Total war is een geweldig spel..

Speelt alleen voor geen meter op Vista.. Veel lag en af en toe crashed + BSOD..

Terwijl ik net voor 500 euro een Nvidia kaart gekocht heb, baalde als een stekker dat ik
het niet fatsoenlijk kan spelen zoals ik wil..

Dacht eerst dat het aan de release van Razor1911 zelf lag maar heb inmiddels het spel
gekocht en het draaid nog steeds brak op Vista!

Moet er wel bij zeggen dat het onder Xp niet crashed.. Maar daar haal ik zo 10/20 frames per seconde minder ???

Dan maar wachten op een update van de driver dus.....?
Draait prima op vista hier, tot nu toe hoogstens een enkele avond, dat hij 1x naar desktop crashtte, maar ach even opstarten weer en het werkt weer.
Kan niet zeggen, dat ik dat slecht vindt voor nieuw spel.

Tja heb wel een gtx280 met E6600 cpu, maar draait als tierelier, alles op max. in game, echter op dit moment heb ik in windows alles op performance staan.
Heb nog geen lag gezien, terwijl ik toch maximum units gebruik.

driver version 182.06, ja das die van februari.
Hoe kun je nou in %*$#snaam geen tijd hebben om tijdens je QA-periode compatibiliteit te testen met de drivers die ruim 50% van de doelgroep gebruikt?
Dat je wat wilt besparen in krappe tijden snap ik, maar dit gaat iets te ver naar mijn idee.

[edit] beter lezen: de nieuwste drivers. Nou, vooruit dan maar :P

[Reactie gewijzigd door CherandarGuard op 10 maart 2009 10:57]

Misschien moet je eerst het bericht eens lezen. Er staat dat er alleen problemen zijn met de nieuwste drivers. Wellicht zijn die drivers pas de afgelopen we(e)k(en) uitgekomen en was het spel toen al 'gold'. (i.e. naar de drukpers).
Dat maakt CherandarGuard's argument alleen maar beter, want dat zou betekenen dat er zelfs een kleiner percentage problemen zou moeten hebben...Aangezien lang niet iedereen VGA driver updates doet iedere week. (Only Tweakers? ;) )

Aangezien zoveel mensen erover praten, duidt het op een groter percentage van de mensen die het spel hebben.
Dan kunnen de nieuwste drivers van NVidia ALLEEN niet het probleem zijn OF IEDEREEN heeft geupdate in de laatste 2 a 3 weken.
De meeste mensen update hun drivers heel regelmatig. En aangezien de helft van de gebruikers een NVidia kaart zal hebben, hoeft maar een klein gedeelte hun driver geupdate te hebben, om een groot aantal klachten te krijgen.
Heb inderdaad problemen (via steam dat wel), krijg het beeld gewoon niet goed. Had oude drivers en na update werkt het nog steeds niet, dus het verhaal van nwe drivers is lariekoek in mijn ogen.
Hoe weet u nou wat de meeste mensen doen?
Ik ken dus werkelijk echt niemand die iedere week update...

Behalve liefhebbers van benchen, en mensen die meer bezig zijn met het meeste uit hun systeem te krijgen.

Dat soort mensen (inclu ikke ;) ) spelen over het algemeen meer met nieuwe drivers dan met de spellen zelf, btw.

En een ander voorbeeld is @hieronder gegeven, door Mr. Ghoztmaster.

Er is niet veel anders aan die drivers meer. De basic programmatuur is klaar, totdat er echt een nieuwe generatie kaarten komt.

NVidia zegt dat er 15% meer performance is in GTA4 (of binnenkort Empire:TW) met de volgende driver, en dat verleidt tot downloaden.

Dus ik verwacht binnenkort op Nvidia.com een nieuwe WHQL te zien, met als eerste, vetgedrukte fix: Fixed crashes on "certain" GF series cards in E:TW.
Punt 2: At least 15% performance gain in E:TW.

We moeten allemaal eten. Driver updaters ook.
(Wat ik wil zeggen: hier draait ie prima, met elke driver, want ja, ik update ook iedere keer als er nieuwe forceware is. Isse leuk)
Er zijn wel wat meer "kleine" issues met de game niet alleen de problemen met de Nvidia drivers... ondanks dat is en blijft Empire een leuk spel al is het wel een spel waar je rustig een paar dagen voor uit moet trekken zelfs als je 48 uur aan een blok speelt. :)
Zo lang je genoeg saves bijhoudt is ie toch nog goed speelbaar.

Ik ben er nu sinds donderdag mee bezig. En save voor elke turn, en voor elke battle.

De eerste campaign die ik speelde crashte tijdens de AI beurten tijdens de turns. Op turn 97 nog wel, terwijl ik net m'n rijk goed had opgebouwd. Die campaign is nu onspeelbaar omdat ik geen zinnige saves had om naar terug te keren. Zeer irritante bug. Het enige wat helpt is een paar turns teruggaan met 'n save en alles wat je sindsdien gedaan hebt overnieuw doen, met de hoop dat de game niet weer besluit in elkaar te kakken.

Op de bugs na is dit een top game. Absoluut het geld waard.
Best wel balen als zoiets gebeurt. Vind het ook wel lachen dat sommige mensen denken dat ze het gewoon "vergeten" te testen zijn: de nieuwste Geforce drivers dateren van de 3e maart ... Best wel logisch dat ze die niet hebben kunnen testen voor release, me dunkt.

Normaal gezien patchen ze wel vlot dus hopelijk is dit probleem binnenkort van de baan. Kan best zijn dat ik dit spel eens koop, is al een tijdje geleden dat ik nog een RTSje gespeeld heb en dit zag er in de review best leuk uit.
Vind het ook wel lachen dat sommige mensen denken dat ze het gewoon "vergeten" te testen zijn: de nieuwste Geforce drivers dateren van de 3e maart
Er is anders nog een flinke hoeveelheid bugs die niets met nVidia's driver te maken hebben. Veel van die bugs zijn gemakkelijk te herproduceren en/of komen dusdanig veel voor dat ze ze echt wel hadden kunnen ontdekken met fatsoenlijk Q&A testen.

Erg jammer. Gelukkig heeft Creative Assembly er tot nog toe inderdaad een goede patch policy op na gehouden ja. En anders kun je altijd nog hopen op de enorme mod community om issues op te lossen en/of om de game te verbeteren.

[edit.] Wuu, ongewenst? Het is gewoon zoals het nu is. De game an sich is een topper, er zitten alleen nog teveel bugs in die niets met nVidia's driver te maken hebben.

[Reactie gewijzigd door houseparty op 10 maart 2009 15:58]

Ik herken dit ook. Ik heb het spel dit weekend gekocht en ervoer ook crashes en rare "artefact"-achtige capriolen. Naar lagere instellingen gegaan en de artefacts (of wat het ook was) verdwenen, de crashes tijdens AI moves blijven wel maar het dwingt me wel om aan het saven te denken. Kan geen kwaad want bij Medieval zat ik een keer halverwege en had nog niet gesaved, een paar foute keuzes gemaakt en ik was de sjaak.

Ook af en toe een bepaalde beveiliging van windows die ingreep en het spel afsloot. BEP? DEP?

Ook heb ik het spel (met de laatste WHQL-drivers) niet goed met SLI kunnen laten draaien. Schijnt volgens sommige sites ook door nieuwste drivers te komen maar heb hem nog niet kunnen testen met oudere drivers.

Spel op zich is helemaal geweldig, wel wat wennen aan bepaalde zaken (gentlemen, andere diplomatie, onderzoek doen, en vooral de battles) maar deze zijn tot nog toe een verrijking van het spel. Hopen dat het snel op orde is en er een patch aan komt die mijn issues oplost.

EDIT: Wat betreft de artefact, ik heb twee stabiliteits progs gedraaid op mijn kaart en deze heeft niets ontdekt, zelf na 10 uur draaien geen problemen. Het ligt dus niet aan mijn grafische kaart.

[Reactie gewijzigd door KGB007 op 10 maart 2009 12:03]

Niet kunnen testen? Dat is echt een slap excuus.
Ik heb het spel inmiddels al wel uitgespeeld (op een nvidia crashes), maar heb de bugs wel gevoeld. Voornamelijk gaat het spel ineens laggen als er bepaalde characters op het veld komen en er ineens grote battles ontstaan.
Klinkt eerder alsof je op iets te hoge settings speelt: je merkt het pas als je de vereiste rekenkracht verhoogd (= grote battles of bepaalde characters).
Ik heb al 5 complete vastlopers gehad... Ik heb oude drivers, want ik game niet meer zo vaak als vroeger. M'n 8800GTS 640 is ook niet meer zo recent.

Ik vind het een uitstekend spel, maar er zitten wel een hoop fouten in.

Zo had ik een Engelse vloot die m'n Trading Port vast hadden gezet en ik kon die niet aanvallen?? Die vloot heeft daar bijna 20 beurten gelegen tot ik uiteindelijk het gebouw afbrak en zelfs toen bleef die vloot daar zitten. Maar ik kon ze toen wel aanvallen, als ik er slechts 1 boot heen stuurde... Zeer vreemd????

De bewegingen van cavalerie in 'steden' trekt ook op niks... ik heb meermaals hopen troepen verloren omdat ze gewoon wat rond draaide...

Voor de rest vind ik het spel UBER!! De campagne map is veel beter! Hoewel ik de zeegevechten nu al beu ben, ik klik gewoon op auto resolve zoals vroeger. De Zeegevechten zijn te traag en die wind zever is gewoon ****... een leuke extra, maar voor de rest heeft het geen meerwaarde voor het spel.
Ik denk eerlijk gezegd niet dat het verhaal over de Trading Port veroorzaakt wordt door een slechte game. Als een vloot je havens in trekt kan je niets, totdat je er een legereenheid heen stuurt. Dan verdwijnt de vloot uit je haven en kun je deze aanvallen. Dat dat vervolgens maar met een boot heen kan is wel weer vreemd.

Die zeeslagen die gaan me veel tijd kosten maar ik zal het onder de knie krijgen. Wel vervelend dat als je autoresolve doet je 20 keer meer kans hebt om als winnar uit de bus te komen (als je op papier beter bent). Ik weet van Medieval dat als de kansen in je nadeel waren je met het uitvachten op het slagveld soms heroïsche overwinningen kon boeken. Dit is op zee voorlopig nog niet het geval.

Ach het spel is net nieuwe en ik verwacht op korte termijn patches die een en ander verhelpen (bugs) en/of verbeteren (gameplay).
Nee, echt niet, ik heb troepen gestuurd naar die haven en dat gaf geen resultaat. Het ging alleen toen ik slechts 1 schip erheen zond ipv een hele vloot... Heel raar.

Ik heb ergens gelezen dat ze al aan een patch bezig zijn.

Zeegevechten, ik wil ze best proberen maar ik verlies er meer mee dan bij 'auto resolve' atm. Maar dat is mss omdat ik het nog niet echt kan. Terwijl ik bij de land gevechten al een paar prachtige overwinningen heb gehad terwijl ik grandioos in de minderheid was.
En inderdaad zojuist pc opgestart en Steam heeft hem gepatched

Op dit item kan niet meer gereageerd worden.



Apple iOS 10 Google Pixel Apple iPhone 7 Sony PlayStation VR AMD Radeon RX 480 4GB Battlefield 1 Google Android Nougat Watch Dogs 2

© 1998 - 2016 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Carsom.nl de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True