Verwijderd meldt dat MSI ook een KT333 moederbord heeft aangekondigd. Het bord draagt de naam MSI KT3 Ultra (MS-6380E) en beschikt over 3 DDR gleuven, vijf PCI sloten, een AGP sleuf en een CNR slot. Daarnaast vind je ook support voor USB 2.0 en een Promise ATA133 IDE RAID controller.
MSI kondigt KT333 moederbord aan
Reacties (15)
Waarom weer sound onboard, ieder moederbord moet tegenwoordig sound onboard hebben.. waarom? 
Heb liever m'n eigen oplossing ingeprikt persoonlijk..
Scheelt ook aardig in de kosten om het gewoon te laten, rare ontwikkeling IMHO..
Heb liever m'n eigen oplossing ingeprikt persoonlijk..
Scheelt ook aardig in de kosten om het gewoon te laten, rare ontwikkeling IMHO..
Dat valt ook wel mee. Borden met en zonder audio schelen meestal maar ca € 5. Bovensien kunnen de kosten veel verder omlaag als alles audio audio zou hebben. Winkels, distibuteurs, importeurs en fabrikanten hoeven dan nl niet beide soorten op voorraad te hebben!Scheelt ook aardig in de kosten om het gewoon te laten, rare ontwikkeling IMHO..
Weet iemand hoe duur zo'n bord gaat kosten? (of een ander KT333 bord)
Ga namelijk over een week een KT266A bord kopen, en dan wil ik natuurlijk niet gelijk achter lopen
Ga namelijk over een week een KT266A bord kopen, en dan wil ik natuurlijk niet gelijk achter lopen
De tijd tussen de aankondiging en de daadwerkelijke beschikbaarheid (in de winkel dus) zou wel eens een aantal weken kunnen gaan duren..
De prijs zal wel iets hoger liggen dan een KT266A bordje maar het KT266A bordje zal dan wel weer iets gezakt zijn tegenover nu dus dat geeft op zich al aardig wat prijsverschil..
De prijs zal wel iets hoger liggen dan een KT266A bordje maar het KT266A bordje zal dan wel weer iets gezakt zijn tegenover nu dus dat geeft op zich al aardig wat prijsverschil..
het wordt hoog tijd dat er eens wat meer mamabordjes komen met usb 2.0 want dat heb ik eigelijk nog veel te weinig gezien 
CNR mochten ze van mij wel achterwege laten maar er zal misschien een variant komen zonder en dan 6 PCI-slotjes
persoonlijk ga ik liever voor Abit met hun SoftMenu
ben niet zo'n hardcore overclocker en dat is voor mij een simpelere manier om toch een beetje meer snelheid uit m'n procje te halen
CNR mochten ze van mij wel achterwege laten maar er zal misschien een variant komen zonder en dan 6 PCI-slotjes
persoonlijk ga ik liever voor Abit met hun SoftMenu
ben niet zo'n hardcore overclocker en dat is voor mij een simpelere manier om toch een beetje meer snelheid uit m'n procje te halen
Dat CNR-slot is geshared met het laatste PCI slot (kwa uitgang naar buiten) dus het vervangen van dat CNR-slot naar een PCI-slot is niet mogelijk.CNR mochten ze van mij wel achterwege laten maar er zal misschien een variant komen zonder en dan 6 PCI-slotjes
Kijk es aan.
Word die kt333 chip set weer op nieuw plankie gepleurd. En zoals we msi kennen is het niet te duur en een super goeie kwaliteit.
Word die kt333 chip set weer op nieuw plankie gepleurd. En zoals we msi kennen is het niet te duur en een super goeie kwaliteit.
Niet te vroeg juichen. Eerst zien dan geloven
Nou,
dan is hier het plaatje !
http://www.tbreak.com/forums/showthread.php?threadid=6272
Het bord is zover ik kan zien hetzelfde als de KT266A.
dan is hier het plaatje !
http://www.tbreak.com/forums/showthread.php?threadid=6272
Het bord is zover ik kan zien hetzelfde als de KT266A.
Het is niet hetzelfde board als de 266 want die heeft namelijk geen koelfan op de Northbridge maar een koelplaatje
er komen er steeds meer. Een goede zaak >
. Ik ben alleen benieuwd hoe deze boardjes gaan presteren, ik denk gelijk aan elkaar, maar vooral: Hoe zijn de OCopties ??
Ik verwacht daar bij msi namelijk niet heel veel van..
Ik verwacht daar bij msi namelijk niet heel veel van..
Maar ha zoals msi in het verleden heeft gepresteerd kun je er wel van uit gaan dat ze zo door gaan
maar je hebt natuurlijk gelijk eerst zien dan geloven
maar je hebt natuurlijk gelijk eerst zien dan geloven
Op dit item kan niet meer gereageerd worden.