Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Belsimpel wordt officiŽle verkoper van OnePlus-telefoons in Nederland

Webwinkel Belsimpel wordt als eerste een officiŽle verkoper van OnePlus-telefoons in Nederland. De webwinkel verkocht OnePlus-telefoons al een jaar via grijze import, maar nu hebben de webwinkel en smartphonemaker een deal gesloten.

Het gevolg is dat Belsimpel telefoons van OnePlus tegen adviesprijs kan aanbieden, terwijl ze ook verkrijgbaar zullen zijn met abonnement, meldt de webwinkel. De smartphonemaker biedt verder alleen zijn toestellen via de eigen site aan. Dat gebeurt alleen los, zonder abonnement.

De garantie verloopt ook via Belsimpel en als de telefoon stukgaat, zullen klanten kunnen kiezen om hem op te sturen naar de webwinkel of naar de Chinese fabrikant. Behalve telefoons gaat BelSimpel ook de accessoires van de fabrikant aanbieden.

Belsimpel verkocht OnePlus-telefoons sinds vorig jaar in combinatie met abonnementen, maar dat gebeurde via grijze import en zonder samenwerking met het Chinese bedrijf. OnePlus had dergelijke deals al in sommige landen. Zo verkoopt Amazon in India al enkele jaren OnePlus-toestellen. Woensdag kondigt de fabrikant zijn OnePlus 6-toestel aan.

Door Arnoud Wokke

Redacteur mobile

14-05-2018 • 09:32

91 Linkedin Google+

Reacties (91)

Wijzig sortering
Dat is goed nieuws voor zakelijke klanten. OnePlus zelf specificeert de BTW niet op de factuur, waardoor zakelijke klanten geen BTW kunnen aftrekken. Dat zal BelSimpel wel doen naar ik aanneem.
Ik dacht dat in het bedrijfsleven vooral makkelijk wordt gedaan, en uit die gemakzucht dan maar een iPhone of Galaxy wordt aangeschaft voor de werknemers. Dus zeker voor de wat grotere bedrijven hoop ik dat OnePlus de oplage kan waarmaken, en het imago kan opzetten dat de OnePlus ook een goeie zakelijke foon kan zijn.
Valt mee. Ben bij bedrijven geweest waar motorola's gebruikt werden, of windows phones. Ik denk zelf dat nokia best wat kan gaan verkopen aan de zakelijke markt. Bekende naam, 3 jaar garantie op updates en ondersteuning.

Ben benieuwd of de camera van de op6 zich echt een beetje kan meten met de top, al is het de top van vorig jaar. Het zijn erg fijne toestellen met veel waar voor je geld, maar de camera was altijd wel het puntje bij oneplus waar je een consessie moest doen ten opzichte van de 800+ euro smartphones zoals de iphones, galaxy s/note en pixels.
3 jaar garantie op updates, bedoel je daarmee "de garantie dat je 3 jaar lang updates krijgt" of "je krijgt 3 jaar garantie op de meest recente update"? :)

Als we het over zakelijk hebben, weet ik niet of de kwaliteit van de camera nou het belangrijkste is. Het kan, maar ik denk dat security belangrijker is.
Heb het niet over de zakelijke markt in mijn camera stukje, maar gewoon over oneplus ij het algemeen.

En de nokia's zitten bij het android one programma, dus krijgen vanaf release minimaal 2 grote OS updates (bv 9.0 en 10.0) en minimaal 3 jaar security patches.
Ik heb enkele weken geleden nog een security update gehad voor de 3T welke al eerder naar Android 8 was gegaan. De telefoon is anderhalf jaar oud en ondertussen was er al een OnePlus 5(T) uitgekomen..

Daarbij voegt OnePlus ook niet veel toeters en bellen toe aan de vanilla Android distributie, waardoor ze ook redelijk eenvoudig security updates van Google kan opnemen.

Zag in een andere post dat de OnePlus door Amazon vanaf 519 aangeboden zal gaan worden. Mijn 3T functioneert verder nog prima, dus ik kan wachten tot het toestel in de aanbieding komt, bijvoorbeeld aan het einde van het jaar in de vorm van een december (black friday/cyber monday/sinterklaas/kerst) sale..
Het is vaak uit veiligheid dat er voor een iPhone wordt gekozen.

Puur technisch nemen we bij ons in bedrijf alleen iPhones. Geen andere smartphones.
Wat voor veiligheid hebben we het dan over? Op iOS zijn ook virussen en malware mogelijk. Of heb je het over de ondersteuning vanuit Apple?

https://www.theiphonewiki.com/wiki/Malware_for_iOS
Apple draagt privacy een stuk hoger in het vaandel dan Google, in ieder geval. Alleen dat zou al reden genoeg zijn voor mij om professioneel voor een iPhone te kiezen, ook al heb ik privť Android.
Apple blijft een bedrijf dat net als Google data van zijn gebruikers probeert te vergaren. Misschien in mindere mate, maar ze doen het wel zo hard als ze mee weg kunnen komen. Het debacle van iCloud is je hoop ik ook niet ontgaan. Ja, het is gefixt, hopelijk, maar het levert ze wel een deuk in het imago op.

Plus dat door de populariteit van iPhone is het wellicht beter "mogelijk" om een op straat gevonden iPhone te ontgrendelen en de data van de eigenaar in te zien. Dat is bij Android ook panisch lastig gemaakt, maar door de versnippering van de markt wellicht lastiger dan bij iOS.

En dan de hardware-garantie die Apple geeft, is natuurlijk om te janken. Kijk es naar hoe kinderachtig Apple doet over een duidelijke fabricagefout/ontwerpfout (toetsenborden macbooks). Ik weet niet meer waar ik het gelezen heb, maar Apple weigert botweg reparaties buiten garantie uit te voeren, zelfs als je ervoor de volle mep wil betalen.

[Reactie gewijzigd door _Thanatos_ op 14 mei 2018 16:03]

Nee, dat is helemaal niet zo. De core business van Google is data vergaren om ads te laten zien. Dat is helemaal niet zo bij Apple.
Ik zeg niet dat het Apple's core business is. Maar ze maken zich wel schuldig aan dergelijke praktijken.
Je kan de privacy aanpassen bij google en in principe is de kernel open source bij android hierdoor kan je in principe gewoon zien of een manufacture iets van trackig in het os heeft gepropt.
Ook bij elke app zodra als er iets gevraagd wordt wat afwijkt van de normale toepassingen zoals camera, filesystem etc. Wordt het via een pop-up gevraad.

Dat "apple" is veiliger is alleen maar schijnveiligheid wat juist gevaarlijker is. Door die schijnveiligheid heb je juist grotere kans dat je stilletied gepakt wordt door een virus of trackers.
Dat hangt er maar helemaal vanaf of de fabrikant haar eigen, gemodificeerde kernel ook publiceerd. Ja, ze zijn volgens de GPLv2 verplicht om dat te doen, maar dat wil niet zeggen dat ze dat allemaal doen.
Grote zakelijke klanten willen niet customizen,alles moet gestroomlijn en zelfde.
Verstuurde Oneplus rechtstreeks vanuit het buitenland dan?
Anders zie ik niet in hoe ze wettelijk gezien de btw NIET kunnen vermelden. Als ze uit het buitenland (buiten EU) versturen is er geen btw verschuldigd, wel bij import, maar dat wordt dan ook weer teruggetrokken.
Ik zie niet goed in hoe dit dan anders/beter is.
Verstuurde Oneplus rechtstreeks vanuit het buitenland dan?
OnePlus heeft een distributiecentrum in Polen dat ze gebruiken voor leveringen binnen de EU.
ik zal alleen geen Vodafone nemen als abbo voor Oneplus toestel... naja kan wel, maar helaas kan jij geen gebruik maken van VoLTE/VoWiFi van vodafone omdat deze geen ondersteunde toestel is van vodafone.

dat vind ik wel jammer, ik maak zelfs gebruik van OP5T
Wat is het voordeel ervan? Gaat het niet van je belminuten af of zo? Is voor mij sowieso niet interessant, aangezien ik bijna nooit bel met m'n toestel...
jawel, maar bijv heb jij geen GSM ontvangst of 4G... maar jij bent wel op Wifi verbonden, dan kan jij nog steeds normaal bellen naar een andere telefoon nummer zoals gewoonlijk maar dan jij belt via VoWiFi (via jou wifi dus).

ik heb wel eens mee gemaakt dat op mijn werk plek totaal geen gsm/4g/3g/2g gebreik wel via het wifi van bedrijf, en als jou toestel ondersteun vowifi dan zou deze geen probleem moeten zijn.

https://www.vodafone.nl/4gbellen/

Vodafone Quote:

Wifi-bellen
Ook thuis wil je goed mobiel bereikbaar zijn. Maar soms wordt het signaal belemmerd. Door dikke betonnen muren van je woning bijvoorbeeld.

In zo'n geval kun je overschakelen op bellen via wifi. Je telefoon gebruikt wifi als versterker om verbinding te maken met ons mobiele netwerk. Zo blijf je goed bereikbaar.
Los daarvan: Zijn niet 95% van alle abonnementen onbeperkt bellen/sms'en tegenwoordig?
ja, wss wel...ik heb nog eentje met 150 (of 300?) belminuten, maar ja, mss bel ik een half uurtje per maand of zo...
Totdat je buiten de EU komt...
Dat is niet alleen bij Vodafone hoor. Geen enkele Nederlandse provider heeft volte op oneplus. Oneplus heeft hier geen certification voor in Nederland. Hopelijk komt dat nu wel als ze hier ook officieel gaan verkopen.
hey! Daar had ik nog niet eens aan gedacht! Maar wat ik dan weer super vind, is dat je Android P Beta kunt draaien op dit apparaat! Ik ben benieuwd. Ik wilde graag de Pixel 2 XL, maar vanwege de problemen en superhoge prijs niet gedaan vooralsnog. Nu ze dus snel P zullen kunnen draaien, is dit erg interessant!
Een Nederlandse werknemer van OnePlus heeft er een gedetailleerde post over gemaakt: OnePlus en Belsimpel!
Dat zal de adviesprijs naar oneplus niet goed doen. Oneplus verkocht het altijd zelf omdat het kostentechnisch een stuk goedkoper is. Nu er allerlei bedrijven en dus overeenkomsten bij komen die allemaal natuurlijk een fatsoenlijk stukje marge willen, zal oneplus de prijzen moeten verhogen om de marges te kunnen bieden aan bedrijven als belsimpel.
Ik betaal liever 50 euro meer met de optie om bij defecten oid hem naar de winkel in Nederland te kunnen brengen dan hem op te sturen naar een ander land.
Maatje heeft eens een OP moeten opsturen ter reparatie. Deze werd opgehaald, naar Polen gestuurd en had hem binnen 5 werkdagen weer terug. Grote kans dat BelSimpel de telefoon ook doorstuurt naar hetzelfde reparatiebedrijf daar, alleen ben je dan de Nederlandse verzendtijd nog kwijt. Ik wens je succes als het Dynafix is dat repareert.

Daarnaast kon ik bij mijn OPX destijds een verzekering afkopen voor 2 jaar, iets van §65 euro (iets van §2,70/maand) voor diefstal/water-/valschade, kortom ben zeer te spreken over de aftersales van hun.
Ik heb zelf mijn OnePlus 5 een tijdje geleden opgestuurt naar Polen.
Ging via UPS Express, dinsdag afgegeven en vrijdag al weer gerepareerd in huis.
Ze hebben het hele moederbord vervangen zonder enige problemen.
Tussendoor tracking informatie over het hele process binnen het Poolse reparatiebedrijf.

Al met al dus sowieso al goede service qua hardware, hoef je niet per se een Nederlands bedrijf voor te hebben. (Al denk ik wel dat Belsimpel de telefoon naar dezelfde plek zal sturen.)
Belsimpel moet hem wel naar dezelfde plek sturen want dat is de enige plek in Europa die een accreditatie heeft om OnePlus telefoons te repareren onder de fabrieksgarantie van OnePlus. Dynafix heeft dat niet.
Ik heb liever een Nederlands aanspreekpunt dan mijn telefoon de wijde wereld in te sturen. Nu heb ik overigens mijn telefoon gelukkig nog nooit kapot gehad en ter reparatie moeten opsturen dus heb met beide situaties geen ervaring *doet afkloppen*.

Ook ken ik DynaFix niet waar in de reacties over gesproken wordt.
Je hebt gewoon een Nederlands aanspreekpunt; de Nederlandse OnePlus klantenservice. Dat het toestel naar Polen gaat voor reparatie, betekent niet dat de support ook enkel in het Engels (of Pools :P) is.
HP stuurt veel producten ook naar Frankrijk voor reparatie. Al jaren. De klantenservice hoef je hier ook niet in het Frans te spreken :)
Ik betaal liever 50 euro meer om hem niet naar een winkel in Nederland te hoeven brengen zodat ik Dynafix kan vermijden.
Dat gaat ook niet gebeuren:
"Voor garantie en reparatie van de telefoons kun je bij Belsimpel terecht, dit wordt geregeld via de officiŽle routes van OnePlus."
Nou, dat viel bij Belsimpel altijd vies tegen. Zij wilden de power button van mijn Nexus 5 niet repareren onder garantie omdat ik zogenaamd te hard er op druk terwijl dit een algemeen bekend probleem was. LG wilde hem wel repareren maar dan moest ie de halve wereld over en was ik hem te lang kwijt.
OnePlus RMA gaat gewoon goed via OP zelf (fingerprint reader was stuk van OP2). Ik kreeg een UPS label even inpakken en bij UPS point afgeven. Kreeg binnen een week het toestel gerepareerd thuisgestuurd. Ergens in Duitsland bij Arvato Bertelsmann gerepareerd.

Waarschijnlijk moet Belsimpel hetzelfde doen en kost het alleen extra tijd.
Mijn ervaring is ook dat je dikwijls sneller geholpen bent bij de fabrikant. De winkel is gewoon een extra tussenpartij die de wachttijd verlengt en als je pech hebt met de winkel laten ze hem daar nog een paar dagen aan de kant liggen of sturen ze hem niet direct door. Tegenwoordig regel je zo'n dingen sneller online, je krijgt een retourbon en stuurt hem zelf op -> gaat pakken sneller, zie maar bovenstaande/onderstaande reacties.

Bij Alternate heb ik zo eens een heel drama gehad waarbij ik 2 maanden moest overleggen/aanvechten om uiteindelijk mijn gelijk te krijgen en mijn geld terug te krijgen. Ging toen over een muis maar het product maakt op zich weinig uit.
Voor wat het waard is, mijn ervaringen met de service van OP zijn zeer positief. Toestel opsturen naar het service center in Polen, binnen een week weer netjes in je handen.
Ze zijn sowieso wel een beetje van hun originele standpunten afgeweken geloof ik. Het doel van de OPO was om een zo goed mogelijke telefoon te maken voor de laagst mogelijke prijs, door geen of nauwelijks geld aan dingen uit te geven als marketing, en een lage winstmarge te hebben. Tegenwoordig zie je echter overal advertenties van Oneplus. Dat hele 'supergoedkope toptelefoon' was meer een aandachtstrekker om naamsbekendheid te generen (wat ze ook slim gedaan hebben). De nieuwe Oneplus telefoons zijn relatief nog niet heel duur, maar echt goedkoop zijn ze ook niet meer. Het is meer een normale speler geworden IMO.
Volgens mij was dat allemaal gewoon onderdeel van de hele initiŽle PR campagne, telefoon goedkoop in de markt zetten, zorgen dat erover gepraat wordt en dan als je voet aan de grond hebt bij latere modellen de prijs langzaam opkrikken.
Die slag hebben ze dan gemist. Er wordt behalve hier op Tweakers echt niet over gepraat. Sterker nog ik denk dat vooral de Onenote profijt heeft van de marketing omdat onwetenden de merken verwisselen.
Ik denk dat dat wel een beetje meevalt:
Zo verkoopt Amazon in India al enkele jaren OnePlus-toestellen.
Dat de prijs iets hoger zal zijn, dat zal wel kloppen aangezien Belsimpel ook de servicekosten moet gaan dragen, maar daar staat wel tegenover dat men bij een nederlandse winkel terecht kan met dito garantiebepalingen en rechten ;)
Lijkt me geen slechte vooruitgang. Aangezien je tot dusver enkel terecht kon bij OP zelf wanneer je problemen had met je telefoon, duurde het soms geruime tijd voordat je je telefoon terug had omdat deze altijd naar het buitenland gestuurd moest worden. Nu dit via de (Nederlandse) webwinkel kan (wanneer je hem daar aanschaft natuurlijk), zou dit wel eens voordeliger kunnen uitpakken wat tijd betreft. Daarnaast voor OP zelf ook geen slechte deal, aangezien ik denk dat nu ook de 'OP onbekenden' deze telefoons sneller zullen opmerken.
Reparatie via Dynafix waar Belsimpel standaard mee werkt lijkt me geen vooruitgang. Gelukkig kan je blijven kiezen om het via OP te doen (Polen of TsjechiŽ).
De reden dat je vaak bij Dynafix terecht komt is omdat merken kiezen voor een samenwerking met hen, niet de verkopende partij. Waar je in Nederland het betreffende merk ook koopt, je komt op dezelfde plek uit.
Heb zelf eenmaal een telefoon bij Belsimpel gekocht ťn gebruik moeten maken van hun reparatieservice. Ikzelf had hier geen slechte ervaringen mee. Daarentegen hoor ik ook weinig mensen klagen over de reparatieservice van OP zelf inderdaad.
OT: alhoewel ik mijn telefoon niet graag een week kwijt ben en naar het buitenland stuur omdat ik dan Netflix in full HD kan kijken
Garanties gaan via de officiŽle kanalen van OnePlus zelf, dus niks Dynafix ;)
Hardware garantie is leuk, software garantie krijg je niet, ik heb een Oneplus 2 gehad en net na aanschaf kapten ze al met Android updates, heeeeel veel beloftes voor een nieuwe versie maar die kwam er nooit.
Bij Oneplus draait het om nieuwe modellen eruit pompen, niet om de oude te blijven ondersteunen. Voor mij dus nooit meer een Oneplus.
Maar kocht jij het toestel toen die net uit was, of was die toen al een jaar ofzo op de markt.
Ik weet dat het bij Android slecht gaat met updates, maar als jij een telefoon koopt die al een jaar uit is voorbeeld tja dan kon je het verwachten met Android.

Ik zie dat die van Android 5.1 toch nog een update heeft gehad naar 6.0.1, dus hij heeft nog wel updates gekregen.
UPC was in het verleden ook super slecht, wil niet betekenen dat dit nu nog steeds het geval is..
Volgens mij reageer je totaal op de verkeerde, of je snapt mijn reactie helemaal niet.
Ik zeg tegen Bierkameel dat zijn telefoon degelijks updates heeft gehad, dat van Android 5 naar Android 6.01.

Dus ik zeg helemaal niet dat ze slecht zijn ofzo, ik zij alleen ligt er alleen wel aan wanneer je het toestel koopt.
Als jij een Android telefoon koopt die al 1 jaar of langer op de markt is, ja dan kan je met Android verwachten dat je geen updates meer krijgt vaak.
Het gaat nu wel beter met aantal fabrikanten die rollen security updates enzo uit, maar deze telefoon was 3 jaar geleden voor laatst te koop(Toen was het nog wel anders).
ja deze was niet voor jou bedoeld! ben het juist eens met jou reply ;)
Op2 heeft een update gehad van 5.1 naar 6.0.1 .One plus beloofde dat hij android 7 zou krijgen .later gaven geen kick toen men vroeg vanuit de gemeenschap wanneer komt android 7 .paar maanden later was het die komt niet. Dus beloven en niet nakomen .Ik had een op2 en was er goed tevreden over .Alleen voor mij geen op meer .Temeer men zich niet aan de afspraken hield en loze beloftes deed
Oh God nog steeds dit verhaal... de 3 en 5 worden gewoon goed ondersteund. Ja dat de beloofde updates voor de 2 niet kwamen is kwalijk maar dat is dus allang niet meer het geval. Uiteraard staat het je vrij om nooit meer een oneplus te kopen maar met die redenatie blijven er snel vrij weinig bedrijven over waarvan je wel kan kopen.
Dat lag niet geheel aan OP. De drivers voor de processor in dat toestel (Snapdragon 810) werd niet meer door Qualcomm ondersteund, waardoor er geen officiŽle update naar een nieuwe versie van Android gemaakt werd. Gelukkig is daar nog de community die er al voor gezorgd heeft dat LOS 15.1 beschikbaar is. Nog niet bug vrij, maar al best goed te gebruiken.

De laatste vier toestellen zitten allemaal al op Android 8, dus het gaat wat beter.

[Reactie gewijzigd door eddy_71 op 14 mei 2018 09:58]

Onzin .jou verhaal gaat over de sd801 en 805 .Die konden geen volcan ondersteunen.ivm ontbreken drivers . De SD 810 kon dat wel . Dus lag wel degelijk aan One plus .sterker nog ik heb er nog 8.1 opstaan via lineage os.
100% mee eens. Naast het geen updates geven is het bij OP blijkbaar ook een drama om de libraries vrij te geven van onder andere de laser auto focus module en fingerprint sensor waardoor heel veel functionaliteiten ook ontbreken in Custom Roms.
Agreed. Zelfde probleem gehad. Ook fixes die doorgevoerd konden worden in dezelfde Android versie, zoals dat de telefoon elk uur super heet werd in stand-by en de batterij dus zo leeg was, werden niet gefixed en je was gewoon afhankelijk van custom roms. Als je zo met klanten omgaat raak je ze snel kwijt.
Da's leuk voor de mensen die 'm zakelijk willen aanschaffen. Oneplus, nu ook met BTW factuur :)
Kon voorheen ook al ;)
Ticket sturen en aanvragen.
Voor de meeste zakelijke klanten niet interessant. Hier hoef ik bij de baas niet mee aan te komen. Die willen gewoon een factuur van een normale winkel direct bij de verkoop.
Goed nieuws: vooral vanwege het feit dat de garantie dan via een Nederlandse partij loopt. Al weet ik natuurlijk niet hoe goed de aftersales van Belsimpel is...
Reactie verwijderd, was bij verkeerde persoon geplaatst .. excuses..

[Reactie gewijzigd door Hanzo op 14 mei 2018 12:17]

Hopelijk blijven de prijzen dan ook nog redelijk, De prijzen schijnen kortstondig online te hebben gestaan voor Euro 519,- (64GB model) en Euro 569,- (128GB model) volgens dit (Duitse) artikel: http://winfuture.mobi/news/103195
Dat zijn best schappelijke prijzen voor een vlaggenschip telefoon
Het is jammer dat OP is afgestapt van waar ze ooit mee zijn begonnen: een goede/high-spec telefoon tegen een fair prijs. Nu wil het een premium merk zijn, maar daarvoor zijn toch nog een aantal stappen nodig (camera + OS-updates + support).

Verder vraag ik mij af hoeveel trouwe gebruikers ze hebben verloren met de OP3T, waar beloofde OS-upgrades nooit echt voor zijn uitgekomen en nog altijd veel gebruikers over teleurgesteld zijn.
Deze telefoon sla ik overigens ook over; glas gaat altijd kapot en heb liever aluminium.
Toch zijn de prijzen nog steeds wel goed.

Waarschijnlijk 519 of 569 euro voor de toestellen met 64 of 128 GB geheugen.
Dat zijn nog steeds een prima prijzen voor zo een toestel met zulke specs!
als belsimpel het enige verkooppunt in Nederland word dan weet ik in iedergeval zeker dat ik geen Oneplus telefoon ga kopen. Ik heb nog nooit een winkel met een dergelijk slechte service meegemaakt. Mij zien ze er niet meer terug. Hopelijk komen de telefoons ook bij andere winkels te liggen.
Mijn vriendin heeft ook wat minder goede ervaring met ze (screenprotector bij haar G5 gekocht en die bleek het microfoongaatje af te dekken. Kan gebeuren, maar grote bek toen ze dat aangaf en geen enkele compensatie), maar ik heb er zojuist een Nokia 8 gekocht en dat was gewoon prima.
Meestal laat slechte service zich ook niet zien tijdens de aankoop.
Ligt er ook aan hoe goed dan de "gewone" sales bij BS is ... Kan BS eigenlijk wel nieuwe producten leveren is mijn vraag, want ik heb de ervaring van niet !!...... Altijd dozen waarvan het seal al verbroken is en als je daarover reclameert dan geven ze op dat ze een "controle" hebben uitgevoerd of alles wel aanwezig was in de betreffende doos ....het vreemde is dan wel dat na deze controle er dan vaak wel iets uit die doos ontbreekt ... Is er iemand hier die daar ook (slechte) ervaring mee heeft, met name m.b.t BS??
OnePlus blijft de telefoons ook gewoon zelf verkopen hoor, dus je kan via OP zelf een mooi toestel bemachtigen :)
Ik heb eigenlijk alleen maar goede ervaringen gehad met Belsimpel. Op meerdere bestellingen, meerdere vlakken en zels met een aantal problemen. Maar zo zie je maar dat je pech en geluk kunt hebben. Desondanks toch een 4.5 ster rating hier: https://tweakers.net/shopreview/7638/belsimpel/shopreviews/
Belsimpel doet 1 ding goed. Het product leveren. Daarna geen enkele vorm van service! Als je daar iets koopt mag je hopen dat er nooit problemen zijn. Je krijgt nog betere service bij Chinese webshops.

[Reactie gewijzigd door ferdi29 op 14 mei 2018 11:31]

OnePlus verkoopt al jaren hun telefoons en accessoires online en blijft dat doen op https://www.oneplus.com/nl/
Werkt uitstekend rechtstreeks van de fabrikant dus ik zou hem gewoon daar kopen als ik jou was.
Ik zie de noodzaak van een Belsimpel verkoopkanaal niet zo, tenzij je hem in je handen wilt houden voor aankoop.
Belsimpel is een webwinkel ;)
Ja, met 7 echte winkels :-)

Op dit item kan niet meer gereageerd worden.


Call of Duty: Black Ops 4 HTC U12+ dual sim LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6 Battlefield V Samsung Galaxy S9 Dual Sim Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank en Intermediair de Persgroep Online Services B.V. © 1998 - 2018 Hosting door True