Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Skyrim krijgt Legend of Zelda-uitrusting op de Switch

Door , 66 reacties

The Elder Scrolls V: Skyrim krijgt op de Nintendo Switch ondersteuning voor Amiibo. Met de Amiibo van The Legend of Zelda: Breath of the Wild, kunnen spelers hun personage de uitrusting van Link geven.

Bethesda gaf tijdens de E3-gamebeurs een trailer vrij van The Elder Scrolls V: Skyrim. Op de beelden is te zien hoe door middel van een Link-Amiibo een kist met loot in Skyrim verschijnt. Onder de items zijn de blauwe-outfit van Link, het Hylian Shield en het Master Sword uit het spel van Nintendo.

Ook is te zien dat het spel compatibel is met de bewegingsbediening van de Joy-Con-controllers van de Switch. Zo kunnen monsters met het zwaard geslagen worden door een slaande beweging te maken, is het schild te gebruiken om te verdedigen en kunnen pijlen met de controllers afgeschoten worden. Het is nog niet bekend wanneer Skyrim precies naar de Switch komt. Bethesda houdt het op 'aankomende herfst'.

Olaf van Miltenburg

Nieuwscoördinator

Reacties (66)

Wijzig sortering
Ik vind de cross-over een beetje jammer om heel eerlijk te zijn. Het is erg Nintendo om dingen als story een beetje minder serieus te nemen geloof ik, maar het voelt niet zo fijn voor mij persoonlijk.

Verder lijken de motions controls heel erg cool, en zie ik er naar uit om het te spelen.
Wie zegt dat dit idee vanuit Nintendo komt? Dan nog is Bethesda groot genoeg om al dan niet zelf een keuze te maken. Het is geen Indie developer.
Wie zegt dat dit idee vanuit Nintendo komt? Dan nog is Bethesda groot genoeg om al dan niet zelf een keuze te maken. Het is geen Indie developer.
Grootte zegt niets als de wederpartij de rechtenhouder van het platform zelf is.

Nintendo kan deze Breath of the Wild cross-promotion doodleuk als voorwaarde hebben gestipuleerd voor Bethesda's licentie om Skyrim überhaupt op de Switch uit te mogen geven.

En dan ga je als publisher die extra afzetmarkt waarschijnlijk niet laten liggen. Juist niet als je een grote triple-A publisher bent, want die zijn vaak veel gevoeliger voor afzetvolume en lange termijn planning om inkomstenbronnen te balanceren met grote uitgaven, dan een kleine indie studio.

[Reactie gewijzigd door R4gnax op 12 juni 2017 21:41]

Eerlijk gezegd denk ik dat in dit geval het eerder Nintendo is die blij is dat ze Skyrim op de Switch krijgen... Ja het gaat nu goed met de Switch, maar het is nog altijd afwachten of de third party support daarmee ook echt op gang komt en als Nintendo nu rare eisen gaat stellen waar de publisher het eigenlijk niet mee eens zou zijn dan lijkt me dat niet helpen met die publishers zo ver te krijgen dat ze meer games voor jouw platform gaan maken.

Maar ik geloof er niks van dat Bethesda hier tegen zou zijn. Sowieso, wat is er nou zo erg? Ja, de kleurtjes zijn wat feller dan we gewend zijn, maar zo lore breaking is het nou ook weer niet... Je vindt een kist met maffe kleren en een schild en zwaard met een kleurtje...
Ik vind de cross-over een beetje jammer om heel eerlijk te zijn. Het is erg Nintendo om dingen als story een beetje minder serieus te nemen geloof ik, maar het voelt niet zo fijn voor mij persoonlijk.
Tja. Inkopper: zolang je geen Zelda Amiibo activeert in de game, krijg je die content ook niet. Ik zie het probleem niet.

[Reactie gewijzigd door CH4OS op 12 juni 2017 17:43]

Ik vind het wel een leuke toevoeging.

Ook op de manier dat ze de aminoo gebruiken op andere nintendo consoles/games.
Ben ik gek? Je kon toch nooit een giant z'n slag tegenhouden met een schild?

0:42

Van waar de -1's?

[Reactie gewijzigd door Iva Wonderbush op 12 juni 2017 17:21]

De schade die je kunt blokkeren met een schild in TES is afhankelijk van je Block skill en de kwaliteit van je schild. Op hogere levels is een slag van een reus best op te vangen.
Je hebt weet over de game ipv mods dus totaal ongewenst? :P
Je hebt helemaal gelijk trouwens, maar lijkt erop dat die giants de grond voor de speler aanvallen (voor het cinematic effect ofzo?)
Captain america kan het ook :)
Wel fijn dat er een 'volwassen' game naar de Switch komt.

Misschien dat ik dan eindelijk eens skyrim probeer want op men pc kan ik er gewoonweg niet aan beginnen maar 's avonds voor de tv met men vriendin lijkt het me heel fijn om is niet de hele tijd mario kart te hoeven spelen :)
Wel fijn dat er een 'volwassen' game naar de Switch komt.
Eerder kreupel en mank. Elder Scrolls games zonder de mogelijkheid tot community-patches? Dat is een sle----cht idee. Stuk voor stuk vol met gamebreaking bugs die nooit gefixed worden, en hoe langer hoe meer lijkt het haast wel.

(Is ook niet verbazend trouwens als je naar de code quality van o.a. de event scripts kijkt waarvan voor Skyrim de source officieel beschikbaar is. Man, oh man...)
Wat een onzin, ik heb op Skyrim zelf maar 1 mod geïnstalleerd die wegen op de wereldkaart laat zien maar het spel is prima te spelen zonder mods.
Dan heb je heel veel mazzel gehad en nooit heel erg diep of lang gespeeld om tot gebroken questlines te komen.

"Blood on the Ice" en "No-one Escapes from Cidhna Mine" zijn een paar van die leuke quests die vernacheld zijn, waarbij de laatste compleet game-breaking kan zijn.

Of kijk voor de recente Special Edition remaster gewoon even naar de Quest categorie op de bugtracker van USSEP.

Da's een redelijk deprimerende lengte lijst, niet waar?

[Reactie gewijzigd door R4gnax op 12 juni 2017 20:23]

Dat er dingen fout kunnen gaan betekent niet dat dat voor elke speler zo moet zijn... Ik speel Skyrim op PC dus ik heb ook gewoon de bugfixes geïnstalleerd (want, why not?) maar Fallout 4 is volgens mij redelijk hetzelfde verhaal en die ben ik momenteel op de Xbox One aan het spelen (zonder mods want achievements) en ik mis eigenlijk alleen wat quality of life mods (heb hem ook op PC), ben geen gamebreaking bugs tegen gekomen.

Het wordt ook wel zwaar overdreven hoe buggy Beth games zijn naar mijn idee... Ja, er zitten bugs in, ja het kan je save game in bepaalde gevallen zelfs vernaggelen. Skyrim weet ik even niet meer, maar Fallout 4 houdt in ieder geval ook automatisch een aantal recente autosaves aan dus in de meeste gevallen kun je gewoon altijd een stukje terug (en eventueel die quest niet doen als hij fout blijft gaan).
Het wordt ook wel zwaar overdreven hoe buggy Beth games zijn naar mijn idee... Ja, er zitten bugs in, ja het kan je save game in bepaalde gevallen zelfs vernaggelen. Skyrim weet ik even niet meer, maar Fallout 4 houdt in ieder geval ook automatisch een aantal recente autosaves aan dus in de meeste gevallen kun je gewoon altijd een stukje terug (en eventueel die quest niet doen als hij fout blijft gaan).
Skyrim's probleem is dat een aantal questlines subtiel gekelderd kunnen worden door iets wat 20 tot 30 uur geleden in je spel-progressie in gang gezet is. (Not joking.)

Daar ga je het met een paar autosaves met 10 tot 30 minuten rollback niet mee redden, helaas.
Is Bethesda dan zo'n beroerde ontwikkelaar?
Is Bethesda dan zo'n beroerde ontwikkelaar?
Ja. Fantastische content-creators, maar verschrikkelijke software-engineers.
Kijk of je de broncode voor de Papyrus scripts van Skyrim of één v/d DLC packs nog kunt vinden en ga zelf maar eens lezen.

Fouten in elementaire boolean logica. (Or ipv and, condities die altijd true of false opleveren, etc.)

Hardcoded magic numbers ipv gedefinieerde constantes. (De grondoorzaak voor diverse problemen met gebroken quests. Door verkeerde IDs worden bepaalde 'stages' van quests overgeslagen waardoor bijv. NPCs die later in een quest nodig zijn niet gespawned worden.).

Overal te onpas globale variablen en global shared state gebruiken in combinatie met functies en 'classes' waarvan verschillende instanties tegelijk kunnen leven of tegelijk (multi-threaded) uitgevoerd kunnen worden.

Slecht/niet/achterhaald gedocumenteerde publieke functies.

Etc. etc.


Neem een lijst van alle bad code smells die je kunt verzinnen; pik iets van die lijst, maakt niet uit wat, en de Papyrus scripts van Bethesda zitten er naar alle waarschijnlijkheid bom- en bomvol mee.

[Reactie gewijzigd door R4gnax op 14 juni 2017 19:58]

De PS3 en X360 versies hadden ook geen mods en die waren ook prima.

Bovendien gaat het hier om de remastered versie, alle DLC erop en eraan.

En als je een game niet kan spelen zonder mods.... dan ben je gewoon niet goed genoeg. Alle smoesjes ten spijt.
Inderdaad mijn eerste Skyrim ervaring was op XB360 en niets op aan te merken het was verrukkelijk :9 met mods via de PC was het nog smakelijker maar dat verschilt per persoon de ander wil puur Vanilla.
Inderdaad mijn eerste Skyrim ervaring was op XB360 en niets op aan te merken het was verrukkelijk :9 met mods via de PC was het nog smakelijker maar dat verschilt per persoon de ander wil puur Vanilla.
Heel fijn voor je, maar "works for me" is niet een geldig argument als het op bugs in software aankomt.

Daarnaast; de unofficial patches hebben zich juist als doel gesteld om enkel de bugs te patchen en de vanilla spel-ervaring te behouden. Dus dat heeft niets met "puur vanilla willen" te maken. Het heeft te maken met niet gefrustreerd willen worden door bugs die 30u eerder in je progressie in de game ongemerkt geintroduceerd werden door incompetent programmeerwerk, en sindsdien hebben liggen sluimeren tot het moment dat ze gaan toeslaan.

Een aantal keren achter elkaar 30u aan progressie verliezen en over mogen gaan doen totdat de sterren op één lijn gaan staan en het spel eens een keer besluit zichzelf niet onder te pissen, daar wordt je echt niet vrolijk van.

In het slechtste geval mocht je gewoon helemaal overnieuw beginnen omdat de main questline vastgelopen was door een bug waar niet meer om heen te werken was en je geen savegame meer had waar de bug nog niet aan het sluimeren was. Ja; 'Vanilla' Skyrim bevatte destijds echt een aantal progression-halting bugs waarbij volledig opnieuw beginnen op consoles de enige oplossing was. En je had nog een verdomd hoge kans om ze te triggeren ook.

[Reactie gewijzigd door R4gnax op 12 juni 2017 20:41]

Mijn XB360 Skyrim ervaring is heel anders dan de jouwe zo te horen en zo te horen wordt het een zinloze discussie van technische correctie en smaak en eisen.

Ik ga fijn voor de derde keer Skyrim kopen en ga van elke minuut en cent genieten en wat jij gaat doen veel plezier ;)
Mijn XB360 Skyrim ervaring is heel anders dan de jouwe zo te horen
Mijn X360 ervaring met Skyrim is er niet. Ik heb hem zelf op PC gehaald destijds. En dat speelde met het merendeel v/d quest bugs, AI bugs, etc. er uit, briljant. Zeker een stuk beter dan de echte vanilla ervaring.

De situatie die ik hierboven beschrijf is afkomstig van een kennis die destijd bij gebrek aan een PC die krachtig genoeg was om de game degelijk te kunnen draaien, de console versie voor X360 gekocht had.

(Gelukkig had ie in elk geval nog die, en niet de PS3 versie.)
Sorry maar een rapport en iemand anders ervaring zegt weinig terwijl je wel oordeelt over Skyrim op consoles en PC zonder modding.

Kun je net zo goed zeggen dat gaming in het algemeen waardeloos is qua prijzen en wat de spelers krijgen en daar kan ik mij in vinden jammer genoeg...

Op een handvol spellen na Pre order ik niets en koop 9 van de 10 spellen nog het liefst tweedehands dan heeft diegene die wel de volle prijs betaald heeft een fractie terug.

Ben nu even verder met HZD die hier met alle toeters en bellen en TV op 200W aan het draaien is :)

[Reactie gewijzigd door JehannesWeggen op 12 juni 2017 23:14]

Qua content snap ik je helemaal en onderstreep ik je verhaal.

De reactie van R4gnax had beter op de persoon boven je gericht kunnen zijn. Want als er iets niet van toepassing was op de PS3 versie was het wel het woordje "prima". Dat betrof echter niet de content maar de technische staat van het spel.

Ik hoor m'n broertje nog vloeken en tieren als het spel na een klein uurtje spelen weer vastliep.

Het is dat ik nog zoveel andere games heb maar ik zou zo vanilla Skyrim weer installeren op de PC om er weer in te verdwalen. Zelfs in die vorm een prachtige game.
Heb zo'n 80 uur in Skyrim op de PS3 zitten zonder ooit ergens een bug te hebben gezien, behalve het soort dat je voor quests om moest brengen...
Heb zo'n 80 uur in Skyrim op de PS3 zitten zonder ooit ergens een bug te hebben gezien, behalve het soort dat je voor quests om moest brengen...
Heb je de quest "No-one Escapes from Cidhna Mine" eens gedaan? En daarna de kapel in die stad terug ingelopen?

Dan mag je nog eens zeggen dat de PS3 versie "prima" is. :P


Bar weinig echte quests trouwens waarvoor je insecten om moest brengen. Klinkt eerder alsof je met de procedurally generated meuk bezig bent geweest, wat zo ongeveer het enige stukje van Skyrim is waar de quests niet stuk gaan omdat het allemaal simpele fetch-quests zijn.

Nou ja; behalve dan dat er procedurally generated quests gespawned konden worden in dungeons waar main quests actief waren of moesten komen, wat de instance van de dungeon zo aan kon passen dat de main quest stuk ging. Oops!

(Ook zoiets wat de onofficiële patches moesten fixen omdat Bethesda zelf het nooit helemaal / helemaal nooit deed.)

[Reactie gewijzigd door R4gnax op 12 juni 2017 22:51]

Op de PS3 was het probleem ook meer dat de console maar 256MB geheugen beschikbaar had voor de game. De andere 256MB was gereserveerd als videogeheugen als ik me niet vergis, terwijl devs op de 360 de 512 MB meer naar eigen inzicht konden indelen. Daarom liep het op de 360 beter.
Ah Cid! misschien wel De personage van FF want in welke FF komt hij niet voor :)

Hoe de PS3 versie was geen idee maar had Skyrim juist geen last van de aparte Cell technologie ? of te wel frames drops ?

Wat R4 zei kan wel over bug raporten etc. ik weet nog dat ik eens niet verder kwam met Blood on ice met die nacht in die steeg... en voor de rest niets noemenswaardig.

99 van mijn 100 herinneringen zijn positief dus ik heb zo iets van mooi die bug raporten maar mijn ervaring is anders.

Waarom niet gelijk een nieuwe ervaring Cid met Skyrim meets Zelda! er komen misschien ook wel Zelda quests bij of in plaats van een Weerwolf een Linkwolf ;)
Dus jouw N=1 argument is op een of andere manier beter dan zijn N=1 argument?
Dus jouw N=1 argument is op een of andere manier beter dan zijn N=1 argument?
Je kunt bewijzen dat een bug bestaat door deze tegen te komen en vast te leggen. Je kunt niet bewijzen dat een bug niet bestaat door te stellen dat je hem niet tegen gekomen bent.


Dus ja; mijn N=1 is hier beter. In de zin dat mijn N=1 daadwerkelijk bewijs levert, waar zijn N=1 feitelijk hol is en dus geen tegenbewijs levert.

[Reactie gewijzigd door R4gnax op 12 juni 2017 23:03]

Oh maar dat de bug bestaat betwist hier volgens mij niemand. Jij lijkt echter te betogen dat de game zonder mods een fiasco en onspeelbaar is. Dus dan kan het ook prima zijn dat jij of die vriend van je gewoon erg pech gehad heeft en is jouw voorbeeld niet sterker dan die van iemand anders die stelt geen problemen tegen gekomen te zijn.

Ik betwist verder ook absoluut niet dat er behoorlijke bugs in Skyrim (en fallout) zitten hoor, maar het gaat wat mij betreft te ver om te stellen dat de bugfix mods een absolute vereiste zijn om van de games te kunnen genieten. Tuurlijk, als je de mogelijkheid hebt dan installeer de community patches, maar zo niet dan zou ik de game daar zeker niet links voor laten liggen.
Cry me a river..... de game is prima, ook op de PS3. Als het zo slecht was als je dénkt dat het is zou niemand t gekocht hebben. Het is geen Mass Effect he..
De PS3 versie was dus echt niet prima op de PS3:
http://kotaku.com/5885358...nt-play-nice-with-the-ps3

En veel mensen kwamen hier pas achter weken na de launch-hype waarin de meeste exemplaren de deur uit zijn gegaan.

Reken dus maar dat er flink wat PS3 spelers stevig hebben gebaald van hun aanschaf. Sony's refund policy voor digital downloads op PSN komt nl. neer op hard in je gezicht uitgelachen worden. En bakstenen winkels nemen in de regel niets van fysieke discs terug als hun verzegeling eenmaal doorbroken is.


De reden dat Skyrim als game goed verkocht en bleef verkopen was voornamelijk de PC versie en de mogelijkheid om de game te modden en zelf te patchen. Sterker nog; zelfs tijdens de pre-hype werd er al over uitbundig door spelers van de serie over gesproken dat er weer een community patch zou komen en dat de makers van o.a. de community patches voor Oblivion al in de startblokken zouden staan.

[Reactie gewijzigd door R4gnax op 12 juni 2017 21:48]

En toch wordt het Dragonborn theme op praktisch elk gameconcert gespeeld en is er genoeg markt voor om de game 6 jaar na dato nog gewoon uit te brengen, remastered et al.

Een paar bugjes hier en daar. Die zijn 5 jaar geleden al verholpen en de Switch is tot iets meer in staat dan de PS3 destijds was.
En toch wordt het Dragonborn theme op praktisch elk gameconcert gespeeld en is er genoeg markt voor om de game 6 jaar na dato nog gewoon uit te brengen, remastered et al.
PC versie...
Mods...
Gefixte game...
Duh?

Weet je wat de major selling point was voor de remaster op de consoles? De toevoeging van mods; en voor een heleboel mensen: eindelijk de mogelijkheid om de unofficial community patch te draaien en zo een degelijke versie van Skyrim vanaf de bank in de woonkamer te kunnen spelen.

De hype voor remaster nam op de PS4 ook een ware snoekduik toen bekend werd dat mods er niet zouden komen. Dat kwam pas goed nadat spelers een enorme druk op Sony en Bethesda gezet hebben om het toch mogelijk te maken. Maar wat er uiteindelijk geleverd is, bleek nog steeds ontoereikend om de unofficial patch te draaien. En dus krijg je dan discussie threads zoals deze op Bethesda's eigen forums.
Een paar bugjes hier en daar. Die zijn 5 jaar geleden al verholpen
Kijk eens even op de bugtracker om te zien wat de USLEEP (Unofficial Skyrim LEgendary Edition Patch) mod nog heeft moeten doen toen Bethesda met het originele spel en de originele DLC klaar was. En wat erop het moment nog steeds gedaan moet worden.

Mag je jezelf even gaan afvragen of dat allemaal ook in de Special Edition al gefixed is door Bethesda zelf.

Het antwoord daarop vindt je in de USSEP (Unofficial Skyrim Special Edition Patch) bugtracker:
nee, dus.

[Reactie gewijzigd door R4gnax op 12 juni 2017 20:22]

Vooral spleetjes onder stenen die zichtbaar zijn. Echt hoor...
Vooral spleetjes onder stenen die zichtbaar zijn. Echt hoor...
Je vergeet de 100+ bugs in de Quest categorie gerelateerd aan kapotte questlines.

En dan waren er ook nog leuke engine bugs zoals NPCs die spontaan verdwenen.

Daar heeft Bethesda uiteindelijk een patch voor geschreven ... behalve dat 'ie nog steeds niet 100% werkt en er nog steeds mensen zijn waarbij quest-markers naar bepaalde NPCs spontaan in gebieden buiten de wereldkaart terecht komen.
"Echt hoor..."


En die spleetjes? Is misschien peanuts op een grote schaal gezien, maar betekent -- zeker in die hoeveelheden -- dat Bethesda's werknemers niet de moeite hebben genomen om zaken netjes af te werken.

[Reactie gewijzigd door R4gnax op 12 juni 2017 23:18]

Ben nog steeds benieuwd voor welke markt Skyrim op de Switch nou is. Het is zeker geen nieuw spel meer, dus de meeste 'hardcore' gamers hebben 'm al gespeeld. En de casual gamers van de Switch zullen hier misschien minder geinteresseerd in zijn
Voor alle semi serieuze gamers die skyrim nog niet gespeeld hebben of opnieuw willen spelen (met een ander karakter) onderweg of thuis. Ik denk dat die groep nog best groot is.
Ik wil m perse portable hebben. Op de PS3 nooit uitgespeeld, maar wel regelmatig overnieuw begonnen. Ik ga m direct halen voor de Switch .. puur vanwege het portable aspect en omdat alle DLC er al in zit.
Ik kon mezelf achter de pc er niet toe krijgen om het te spelen (weet zelf ook niet waarom)
Maar op de switch denk ik hem wel te kunnen spelen, omdat je hem op elk moment kan spelen (tijdens het tv kijken of onderweg)
Bethesda heeft de volgende bedrijfsfilosofie: Maak met een minimale hoeveelheid personeel een zo groot mogelijke game. Zodat er zo snel mogelijk winst gemaakt kan worden.
Vervolgens breng je de game keer op keer opnieuw uit, en kun je dik cashen en de aandeelhouders tevreden houden.
En nu al beschikbaar als mod voor de PC versie ;)
Maar niet on-the-go in de trein. (Op de Tweakers Express na dan)
Oh hemel... naast een reus blokkeren kun je ook stunnen als je een goede timing hebt en er is nog veel meer te ontdekken dus ga het aub kopen en uitspelen :+

Beginners tip!

In het begin van het spel verzamel een light en heavy set en een schild en een heal spell en neem geen wapens mee... laat de reus naast je op de grond slaan met je schild op en je hebt direct een armor en shield perk en dan healen en herhalen.

Na één uur heb je light en heavy armour wel op 40 en healing op 25 en kun je beginnen met dit meesterwerk te ontdekken ;)

[Reactie gewijzigd door JehannesWeggen op 12 juni 2017 17:47]

Na één uur heb je light en heavy armour wel op 40 en healing op 25 en kun je beginnen met dit meesterwerk te ontdekken ;)
Als je vooraf een uur lang op die manier saai moet gaan lopen grinden om de normale gameplay acceptabel te maken, moet je serieus jezelf af gaan vragen of je het spel wel een meesterwerk zou mogen noemen...
Waar zeg ik dat je een uur moet grinden om de gameplay acceptabel te maken ?

Ik zei "kun" en je quote gedeeltelijk maar serieus ga jij maar eens op lv 1 op normale moeilijkheidsgraag stoeien met de reuzen en noem het dan nog eens saai :+ ik heb het al meerdere keren gedaan en het was niet saai.
Er zijn mensen zoals ik die Thomas de Trein in hun Skyrim modden. Dit is toch leuk om iets aparts in je game te hebben op een console? Het mooiste aan een rpg zoals Elders Scroll is dat je het niet hoeft te doen.

Kortom, azijn drinken is niet gezond voor je.
Het is vet dat de switch skyrim krijgt, maar ik vind het een beetje uitmelken sinds het spel al 6 jaar uit is.
Zo kunnen monsters met het zwaard geslagen worden door een slaande beweging te maken, is het schild te gebruiken om te verdedigen en kunnen pijlen met de controllers afgeschoten worden.
Kortom, dus ik kan lekker relaxed op de bank liggen gamen met een controller in mijn hand zoals ik gewend ben, en optioneel kan ik ook een keer lekker uithalen wanneer ik zin heb? Klinkt als een goede balans tussen motion control en traditionele controllers :)

Heb de Eye Toy, de Kinect en de Wii gehad (qua motion control console/addon), maar geen van allen werkt echt lekker. Dit klinkt al stukken beter. Niet te veel, niet te weinig. Gewoon net dat beetje extra.
Ik ben toevallig net weer begonnen aan Skyrim. Had tijdje niet gebruikt.

Maar ik moet er niet aan denken dat op zo'n klein schermpje te spelen !
Het is juist zo mooi met die ruimtelijke beelden groot op een groot scherm voor m'n neus !
Het weet me nog steeds te verbazen en die "wereld in te trekken".

Volgens mij mis je veel, op deze manier.
Of zie ik dat verkeerd?

Kan de, hoe heet dat ding, Switch ook op de TV?
Dan zou ik er met m'n neus voor gaan zitten i.p.v. op de bank op afstand ;-)

Op dit item kan niet meer gereageerd worden.


Nintendo Switch Google Pixel XL 2 LG W7 Samsung Galaxy S8 Google Pixel 2 Sony Bravia A1 OLED Microsoft Xbox One X Apple iPhone 8

© 1998 - 2017 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Hardware.Info de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True

*