Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Door , , 69 reacties

Uitgever Wargaming kondigt aan dat zijn gratis speelbare game World of Tanks later dit jaar voor Xbox One verschijnt. Ook op de nieuwe console van Microsoft wordt de game gratis te spelen. Het kan ook cross-platform gespeeld worden tegen bezitters van een Xbox 360.

Wargaming maakt via de eigen website bekend dat het een nieuwe editie van World of Tanks in productie heeft. Nadat de game een jaar geleden al voor de Xbox 360 verscheen, heeft de uitgever en ontwikkelaar uit Wit-Rusland nu een versie voor de nieuwste console van Microsoft in de maak.

Net als de versie voor Windows en Xbox 360 is ook de versie voor Xbox One gratis speelbaar, al is er wel een Xbox Live Gold-abonnement nodig om te kunnen spelen. De versies voor Xbox 360 en Xbox One kunnen zelfs online tegen elkaar gespeeld worden. De nieuwe versie verschijnt later dit jaar, al maakt Wargaming niet duidelijk wanneer precies.

Wargaming is een van de grootste spelers op de free-to-play-markt, waarbij het vooral met World of Tanks succesvol is. De mmog, waarin spelers een tank over het slagveld sturen, verscheen in 2010 voor eerst op de markt. Het was direct succesvol, vooral in Oost-Europa. Een jaar later verscheen de game in Europa en de VS. Volgens Wargaming zijn er meer dan 60 miljoen accounts voor de game aangemaakt. Op 23 januari 2011 waren daarvan 91.311 spelers tegelijk ingelogd op dezelfde server, wat in het Guinness Book of Records is opgenomen. Inmiddels heeft Wargaming zijn eigen record verbroken. Sinds 2013 staat het record op 190541 spelers die zijn ingelogd op dezelfde server.

World of Tanks voor Xbox OneWorld of Tanks voor Xbox OneWorld of Tanks voor Xbox OneWorld of Tanks voor Xbox OneWorld of Tanks voor Xbox One

Moderatie-faq Wijzig weergave

Reacties (69)

En je voortgang uit de 360 versie wordt meegenomen naar de Xbox One versie. Bron
ben eigenlijk wel benieuwd hoe dit op de console werkt, kan je ook een muis inpluggen? :9
Vrij intu´tief :) Ik heb het zelf op de 360 gespeeld.
Hier kun je de controls zien. Om je turret te locken en rond te kijken moet je RB ingedrukt houden (staat er namelijk niet bij).

En officieel kan je geen muis in je console pluggen, maar er zijn volgens mij wel mod sticks die het kunnen al denk ik niet dat je er bij WoT veel voordeel uit haalt ;)
Geen enkele game/app op next-gen kan werken met een muis. Basis ook niet nodig, je hebt een controller waar je gewoon je tank mee kan bedienen.
Uhm, de PS4 heeft wel games die dit ondersteunen. War Thunder bijvoorbeeld, kan je geeoon met toetsenbord en muis spelen. Verder kan je het gehele PS4 menu met het toetsenbord bedienen.

On a side note:

Ik heb deze op de 360 gespeeld, veel plezier mee gehad. Maar war thunder is echt vele malen beter, ook met de tanks.

[Reactie gewijzigd door ronaldmathies op 18 februari 2015 21:02]

Klopt, PS4 kun je gewoon KB/Mouse aansluiten.

WarThunder is grafisch erg mooi, qua gameplay minder arcade dan WOT. Ik speel beide spellen zowel op de PC als op de console. Mijn voorkeur gaat naar WOT360, instappen knallen.

Dat wordt dus een xbox one kopen ben ik bang. Nog een console er bij, mijn vrouw zal dit erg prettig vinden :-(
Wat maakt deze game zo populair? Het komt op mij over als Battlefield met alles eruit gestript, behalve de tanks?
Waarschijnlijk het feit dat het redelijk uniek is. Er zijn bijna geen 'tank only' games en als een malloot rondrennen/racen en rondschieten zoals je in heel veel FPS games tegen komt werkt niet. Tactiek is een essentieel onderdeel, weten hoe je je tank rijd, weakpoints kennen van jezelf en van anderen, enz. Daarnaast is het gratis. Uiteraard wordt er flink wat verdiend via microtransacties zoals APCR en HEAT ammo (aka gold ammo) en premium tanks, maar zonder een cent uit te geven speel ik al 2 jaar met veel plezier.

Je ervaart ook behoorlijk weinig herhaling zoals je die in veel andere games tegen komt. Elke battle is anders, wat in de ene battle heel goed werkt betekend in de volgende battle direct het einde van je tank.
Wat je zegt klopt deels, maar wat ik als pijnlijk ervaar is de snelheid van de actie, het voelt meer als een arcade fps dan als echte tank oorlog. Alles werkt net ff vlotter en/of veel vlotter eenvoudiger. Dat doet naar mijn smaak weer afbreuk aan het hele tank warfare concept.

De herhaling zit ook hier in: je speelt eigenlijk altijd maar 1 soort mode: 15 vs 15.
Als jemoet grinden word het toch repetatief, hoe anders elke game ook weer speelt; veel maps laten zien dat er eigenlijk maar 1 goede tactiek is, de partij die dat negeert, verliest vaak.
Je kan ook encounter en assault aan zetten dan heb je op dezelfde map toch een andere speelstijl. Bijvoorbeeld Lakeville waar de valley gewoon helemaal useless is in een encounter battle.

Daarnaast kan je ook CW, strongholds en teambattles doen daarin kan je ook 10 vs 10 of 7 vs 7 battles spelen.

Edit: dit is iig zo bij de PC versie geen idee of dat op de XBOX versie ook aanwezig is

[Reactie gewijzigd door erik91 op 18 februari 2015 19:35]

Ja, ik ken ze allemaal en de variatie is en blijft beperkt. Waarom? Het is altijd tank vs tank, kill acties. Waar zijn de escort acties, de destroy konvooi acties bijv? Dat soort missies hunker ik naar, verover/vernietig fueldumps, munitiedepots, hold een airport, verzin het maar. Nee, dit is en blijft tankje naar tankje schieten zonder diepte.
Dat is het repetatieve wat ik bedoel, net als DOOM waar je eideloos monstertjes schiet. En ja, ook daar kan je soms verschillende taktieken gebruiken.
Het is heel simpel een low pace arcade shooter. Wordt erg veel gespeeld door kinderen en oudere mannen. De community is enorm.

Ik vindt dat low pace gedeelte erg prettig, lekker onderuit op de bank effe knallen. Je kunt sneller light tanks, of gespierde heavy tanks spelen.

De verslaving zit ook grotendeels in het upgraden. Elke keer weer een upgrade en dan eindelijk die dikkere tank. Tanks welke overigens (grotendeels) gewoon geproduceerd zijn. Welke in musea terug te vinden zijn. Dit spreek heel veel mensen aan.
Bijna 50% zijn fantasia tanks haha en vaak ook de betere tanks. De |echte" tanks hebben meestal ook een zwaarder kanon gekregen anders zijn ze al helemaal kansloos tegen de fantasia tanks.

[Reactie gewijzigd door Madrox op 19 februari 2015 09:54]

50% is zwaar overdreven, ligt meer bij de 10%. De meeste echte tanks hebben vaak wel een zwaarder kanon gekregen maar ook de meeste van deze kanonnen hebben wel echt bestaan of stonden gepland.

Er zijn natuurlijk wel een aantal neppe tanks. De meest bekende zijn veel van de amerikaanse TDs en de WT E-100
Gepland maar nooit toegepast in actie, omdat de kanonnen te zwaar waren voor de tank en de tank snel kapot ging, ongebalanceerd en teveel gewicht kregen; allerlei problemen. Maar nee, hier word vrolijk supergrote kanonnen geplaatst. Dat maakt het ook al geen echte tank meer. Opgepompte versies. Vrijwel alles is opgepomt en ik weet bijna zeker dat er veel meer dan 10% neppe tanks zijn. Tanks die op papier bestaan hebben en/of nooit verder dan test-tanks zijn gekomen reken ik daar ook toe. Ze zijn tenslotte niet voor niets nooit in massale produktie genomen.

Behalve dat de tanks echt lijken vechten ze totaal niet zoals ze in het echt deden; turrettraverse is te snel, tank draaien gaat te snel, er is zoveel nep aan de "echte" tanks dat het weinig meer met orgineel van doen heeft.
Tja, dat is jouw keus om prototypes tot fantasie tanks te rekenen. Het blijven wel echte tanks. Er zijn overigens verscheidene redenen waarom zo'n tank nooit in productie wordt genomen. In veel gevallen komt het gewoon omdat de oorlog was afgelopen of het geldkraantje werd dichtgedraaid in verband met bezuinigingen, lang niet altijd omdat de tank slecht was.

De snelheid is gewoon versneld voor de gameplay, als je de halve match bezig bent met je tank en turret draaien raken mensen snel hun interesse kwijt in je spel.
Dat snap ik , daarom zeg ik ook; zie het niet als real war combat, het is puur arcade met arcade tanks.

Veel prototypes kwamen niet tot produktie omdat ze inefficient waren, er waren enkele goede wellicht, maar die zijn idd om diverse redenen niet in produktie genomen.

Egr gamey is trouwens ook het tier verschil, een heavy tank twee tiers lager heeft vrijwel geen kans tegen het veel nieuwer ontwerp.
Dat ben ik met je eens, de matchmaking kan wel wat upgrades gebruiken. Ik ben zelf van mening dat het per tank moet worden bijgesteld in plaats van per tier. Sommige tanks zijn heel goed bruikbaar tegen hogere tiers, de Franse ARL 44 bijvoorbeeld, terwijl de Britse Churchill VII zich niet eens tegen tiergenoten kan verdedigen.

Ik vind WoT een geweldig spel, maar de developers zijn waardeloos. Ze hebben ook aangegeven veel problemen niet te willen/kunnen oplossen en die beginnen na 4 jaar behoorlijk te ergeren.
Ja gratis maar spelers die er meer geld in steken staan vlug verder en sterker. Daarom dat ik vlug afhaakte omdat het meer om geld gaat..
ben ik niet met je eens.
Ja het heeft voordeel om snel een bepaalde tank te kunnen krijgen, maar met weinig battles en hoge tier tanks ben je kansloos.
Je zal toch echt de ervaring moeten hebben om hogere tiers te kunnen spelen.

Natuurlijk zijn er altijd mensen die het toch proberen, maar die zijn het spel waarschijnlijk snel zat. Want een tier 8 tank kopen zonder enige ervaring is helemaal niet leuk spelen. Ben je elke keer zo dood.
En eerlijk is eerlijk, ik heb het ook gedaan. Na tier 3 direct naar tier 8. Maar ook ik kwam er dus achter dat de lol er dan snel af is, elke battle zo dood.
Dus terug naar tier 3 en ervaring op doen.

Dus nee, met geld kom je niet zo ver... ja je kan snel een hogere tier tank krijgen, maar nee je wordt er niet beter op. Dan ben je gewoon kanonvoer voor de ervaren spelers.

[Reactie gewijzigd door Arjant2 op 19 februari 2015 10:10]

Dat zal zo zijn maar dat zal mij een worst wezen. Want ik ben een luie speler en heb helemaal geen zin om van 400+ tanks elk zwak plekje uit mijn kop te leren. Meestal gok ik er gewoon op. Als ze nou minder tanks types hadden, is het nog te doen. Nu word het een studie, leuk voor de diehards maar voor een casual gamer niet bijster leuk.

Zowiezo vind ik het teleurstellend dat de "echte" tanks en alle tanks vooral gebalanceerd worden, zwakker of sterker gemaakt dan het orgineel. Had het balanceren liever anders gezien, bijv. met minder tegen meer tanks vechten, zoals de sterke tigers tegen de zwakkere shermans en t34 etc.

Hier word de tiger minder tiger, omdat ze gewoon vaak tegen zwaardere tanks vechten en opgepompte t34/shermans.

[Reactie gewijzigd door Madrox op 19 februari 2015 12:14]

Desondanks wordt de Tiger gerekend tot 1 van de beste Tier 7s in het spel dus echt minder Tiger is die zeker niet.
Dat voelt anders wel zo omdat je meer als 50% tegen uber tiers speelt.
Tiger is 1 van de weinige tanks die weinig problemen heeft tegen hogere tiers. Er zijn natuurlijk tanks die gewoon te goed blijven om tegen te vechten met een tiger, maar hij gaat vrij makkelijk door de meeste tanks heen in tegenstelling tot bijvoorbeeld de IS die tegen tanks van 1 tier hoger al snel waardeloos is.
tja als je een luie speler ben dan is dit spel misschien niks voor jou?
moet je gewoon een 13 in een dozijn FPS gaan spelen?

Skills zijn nou net wel van invloed in dit spel. Leer de tanks kennen en weet waar je ze moet raken, hoe je het beste met je tank om kan gaan etc.
Dat maakt het nou net leuk (voor mij en vele anderen).

En dat sommige tanks gebuffed worden of juist generved, dat is om het spel ook leuk te houden. Anders speelt iedereen met dezelfde sterke tank en verder niet. Nog steeds zijn sommige tanks veel sterker dan andere, maar de variŰteit houdt t wel leuk.
De tanks mogen dan niet helemaal historisch correct zijn, maar de plus en minpunten van de diverse tanks wordt nog steeds goed benaderd.

En als je dan in een vorige reactie zegt dat het spel repetatief en saai is (tankje schieten zonder diepte)... tja... dat rijmt niet met wat je hier schrijft. Want juist door de vele diverse tanks is geen enkel potje hetzelfde. Als je je verdiept in de tanks is het nou juist de kunst tegen elk type tank een goede tactiek/strategie te verzinnen om hem uit te schakelen. Maar je wil je niet verdiepen in de diverse tanks zeg je... dus ja dan denk ik dat elk spel saai is.
En verschillende game modi zijn er ook, dat ze jou niet bevallen tja...

Maar ieder zijn smaak games, de jouwe is het blijkbaar niet. Gezien de enorme populariteit van het spel denk ik niet dat ze veel aan zullen passen.

[Reactie gewijzigd door Arjant2 op 19 februari 2015 13:12]

Er is niks aan als er steeds weer nieuwe tanks komen, je blijft aan het leren en btw, weak spots heb je niet veel in close combat, iets wat je ook al teveel ziet in dit spel. Het is gewoon arcade, punt.

Door de snelheid van de actie zijn de oudere spelers zwaar in het nadeel, onze hersens werken immers vaak niet zo rap meer. Dan kom je toch regelmatig een paar millisecs tekort.

Wat niet leuk is is dat je difficulty in kan stellen. Natuurlijk, elk voordeel heeft zijn nadeel. Wat ik benoem zijn vooral de nadelen omdat het spel die ook gewoon heeft, ondanks all lovende reacties. Dat zie ik ook wel maar dat neemt niet weg dat er ook genoeg nadelen aan kleven.
Ook in close combat zijn er genoeg weakspot bij elke tank hoor.
Maar zoals je zegt, je hebt geen zin om de tanks te leren kennen, dus ja dan weet je ze ook niet. Dus hoe kan je dan zeggen dat er niet veel weakspots zijn in close combat?

De snelheid van de actie vind ik nu juist enorm meevallen. Oudere spelers zijn er genoeg, ook bij ons in de clan.
Kies het type tank dat bij je past. Als je wat rustiger wil spelen neem je een Heavy of een TD. Wil je sneller spelen, neem je een scoutje.
Je bent nu zogenaamde nadelen aan t benoemen die er niet zijn.
Elk spel heeft zijn minpunten, maar die je nu noemt....

Wat bedoel je met de difficulty instellen? Is dat op de Xbox?
Want in de PC versie kan dat niet hoor. Je wordt ingedeeld waar je ingedeeld wordt... kies een lage tier als je niet zo goed ben, een hogere als je beter ben. En arcade zal dan ook wel op de xbox zijn, maar op pc vind ik het niet bepaald. Xbox kan ik helaas niet over mee praten, maar dat zou ik me wel voor kunnen stellen, immers een gameconsole is niet bepaald geschikt voor dit type spellen (vind ik).

[Reactie gewijzigd door Arjant2 op 19 februari 2015 13:20]

Hey Joo5ty

Ik ben zelf een Battlefield speler en sins een maand verslaafd aan WoT het is zeker geen BF
De tanks reageren zoals ze in het echt doen !
Het is erg taktisch ingericht het spel rushen heeft geen zin
Erg verslavend en nog gratis ook :9
Mwa ik denk niet dat mijn Leo 1 van 65 km/h naar 0 km/h gaat in 1 sec in het echt. En dan ook nog dat de gun redelijk op target blijft. Dat zal toch wel wat meer geschommeld hebben in het echt denk ik.

Rushen doe ik heel vaak en werkt erg goed, je moet uiteraard wel een beetje weten wat je doet en niet zoals velen suicide rushen.

Edit: heb het zelf dan wel over de PC versie maar denk niet dat het heel veel verschilt met de xbox versie

[Reactie gewijzigd door erik91 op 18 februari 2015 19:34]

Dat je geen ritalin nodig hebt om het te spelen en ECHT tactisch denken belangrijk is
Dat er zoveel mensen deze game spelen, indrukwekkend. Ik heb de game meerdere malen voorbij zien komen, maar dat de userbase zo groot was had ik niet verwacht.
Helaas doet WarGaming zeer weinig voor zijn user base...

Kleine veranderingen? Anti-spam en dergelijke ingame, ho maar niet bij wargaming.

Als je het spel een beetje wilt spelen heb je hiervoor mods nodig die er gelukkig in ruime hoeveelheid zijn.
Ik speel zonder mods en zie zelden spam. Ik zie je probleem niet denk ik
Deze kwam pas voorbij op reddit als voorbeeldje: http://i.imgur.com/Xf5adSx.jpg
Een kneusje was wat je bedoelde, Block de speler en van dat soort kleuters hoor je nooit meer
Het 360 development team is veel activer met updates en upgrades dan het OPC team. De afsplitsing van deze twee wordt ook steeds duidelijker. Ik vindt de Xbox versie leuker dan de PC versie. De PC versie is zo technisch en tactisch geworden dat even meespelen vaak frustrerend is.
Dat is wel super! Ben erg benieuwd naar de 360 versie. Helaas geen xbox hier :(
ik ken de xbox versie niet, moet ik me die voorstellen als een 'arcade' versie, t.o.v. de PC versie?
Na iedere update speel ik zonder mods, omdat de mods voor de nieuwe update bugs bevatten. Na een week zijn de bugs er wel uit en installeer ik de mods weer. Die week zonder mods is wel leuk, omdat je niet weet wat je winstkans is, wie de ervaren spelers zijn e.d.
Het spel is dan wel veel puurder, je moet dan in het spel zien uit te vinden wie de ervaren spelers zijn van je team. De tegenstanders idem dito. }:O
Dat is inderdaad hard gegaan. In de tijd dat ik nog serverhead was bij NavyField hebben we de opkomst behoorlijk gemerkt, WoT was toen een gevoelig onderwerp. Ik weet nog dat op een gegeven moment vrijwel alle moderators daar het speelden. Behalve ik was er niemand in NF aanwezig maar de mod´s zaten wel allemaal op onze TS. Ik vroeg ze wat ze aan het doen waren en het antwoord was ´er ehm.. WoT´ :P

WoT is imho terecht een groot succes geworden, mooi te zien dat het goed blijft gegaan. Ikzelf wacht met smart op World of Warships. :)
Ik heb de eerte Alpha's van WoW gespeeld. Maar het kan mij niet bekoren. Om de simpele reden dat het tactische behoorlijk beperkt is. Schepen zijn lang en traag en op zee is er nou eenmaal wat minder dekking. Ze vingen dit op door eilandjes in het water te pleuren. Maar even peekaboo zit er niet in. En de eilandjes belemmeren dus zicht en schot.
Ik heb de eerte Alpha's van WoW gespeeld. Maar het kan mij niet bekoren.
Een game beoordelen op een eerste alpha? Als je dat goed kan wil ik je donders graag in dienst nemen want dan ben je een godsvermogen waard.
Ga je me nou vertellen dat jij het spelprincipe niet kunt afleiden uit een alpha? Wat moet ik met zo'n baas?
Daarvan speelt wel veruit het grootste gedeelte op de pc en niet op de xbox.
Helaas zorgt een grote userbase ook voor een daling van kwaliteit onder de spelers. Voeg daar aan toe dat de basis gratis is, en je kunt je goed voorstellen hoe frustrerend het spel kan zijn als je een beetje serieus c.q. goed bent. Het gros van de random battles speel je met een team dat grotendeels geen flauw idee heeft waar het mee bezig is, laat staan enige vorm van tactisch inzicht hebben.

Mede de rede dat ik gestopt ben.
Als je s'avonds speelt, dan zijn de kids al naar bed en wordt het een stuk interessanter.
Zelf speel ik met de clan (NANL) wekelijks fortificatie gevechten tegen andere clans, en daar is tactiek, de gebruikte tanks, hoe goed de speler is, kennis van de maps en hoe goed het team op elkaar ingespeeld is, van essencieel belang. Soms gaat het bagger soms win je van een team dat in de WOT ranglijst top 50 staat.

Zelf ben ik in een jaar tijd van tier 3 naar tier 10 gegaan zonder ÚÚn cent te betalen, en speel het nog steeds, ondanks de aanwezigheid van tactische noobs en spelers die geen kaart kunnen lezen. Er is altijd een volgend gevecht wat totaal anders is.

Pagasus45 (Fortificatie Commander NANL)
Kiddies is een slecht excuus, want ook bij de volwassenen zitten er hordes tussen die geen pepernoot kunnen raken en geen flauw idee hebben hoe te spelen.

De hoeveelheid rood/oranje/gele spelers is bizar ten opzichte van blauw/unicum spelers.

Maar goed, misschien ben ik verwent door te platoonen met gasten uit Kazna, PTS, EFE(X) en WHY.

Nooit van NANL gehoord trouwens.
Als van de slechte spelers de kiddies afvallen, dan blijft er uiteraard nog wel een deel volwassen noobs en tactisch onbenullen over. En dan moet je een beetje mazzel hebben dat een deel van die noobs een goed moment heeft en op de kaart kijkt en/of de aanwijzingen van de andere spelers in de chat opvolgt.

Wat mij opvalt is dat vaak (vooral) blauwe spelers te veel risico nemen en vrij vroeg in het gevecht gefraged worden. En vervolgens de rest van het team voor noobs uitschelden. Het zijn dan misschien wel noobs, maar als ervaren speler kun je er niet vanuit gaan dat juist die noobs jou (rug)dekking geven. Als blauwe speler zou je juist beter moeten weten! De paarse spelers hebben dat stadium al gepasseerd en overzien de situatie beter.

Uiteindelijk gaat het TOG om de lol die je hebt, de ene maakt het nix uit wat zn winrate, stats e.d. zijn, de ander geilt er op.

O.T. NANL bestaat al ruim 4 jaar.
Ik speel dan zelf de iOS versie, maar ook die werkt ontzettend goed en verslavend!
Ik vinde Androidversie (eigenlijk hetzelfde), wel gaan. Mijn dochter vindt het leuker dan ik. Maar dan nog speel ik wekelijks wel een paar potjes. Pc blijft het betere platform m.i.
Ik heb de android versie even geprobeerd maar er meteen weer afgegooid. Ja, het werkt, maar het voelt aan alsof je ß la Mr. Bean op de auto zit en probeert te sturen met een dweil - onscreen controls meh.
Kijk dat zijn nog eens leuke berichten ! Gave game :)
Onbegrijpelijk dat je op de xbox zelfs voor f2p games een betalend Gold abonnement nodig hebt. World of Tanks is op elk ander platform volledig gratis te spelen...
Ik heb de game een tijdje vrij intensief gespeeld op de PC. Een hele leuke game! Jammer dat het niet op de ps4 komt.
Destijds veel op de PC gespeeld. Maar nu met war thunder bezig op de PS4 :)
En wat je nu zeggen? Dat je graag had gewild dat WoT ook voor de PS4 komt? Tsja, dan heb je pech want WoT lijkt voor de console Xbox only te blijven.
Nee ik zeg gewoon zoals het er staat. Ik speelde eerst veel WOT op de PC/laptop maar game nu op de PS4 en daar is war of thunder op te spelen.
Welke vind je beter warthunder of World of Tanks?
Ik zelf speel veel warthunder op pc.
Zijn beide leuke en goede games. Alleen ik merkte dat bij WoT de premium accounts steeds groter werden en de matchmaking was nooit helemaal lekker. Dus stond je dan met je kleine pz2 ofzo tegen king tigers, KV1, jagdtigers etc. En tja dat ga je niet winnen. Bij war thunder is de matchmaking beter en kom je in betere potjes uit. Al zijn dan wel soms die vliegtuigen zwaar irritant :P Merk wel dat de controls op de PS4 soms niet helemaal 100% lekker werken. Dat is soms irritant als je met een stug, marder etc gaat rijden. Dan heb je geen roterende turret dus dan ben je flink afhankelijk van de besturing. Maar als je dan links wil gaan om mooi op lijn te komen met de vijand, en de tank gaat vervolgens rechts dan wordt je dus opgeblazen vanuit de flank van je tank. Maarja dan kom je als spawn terug als Panther en kan je revenge nemen :P
De matchmaker van WoT was verbeterd lang voordat War Thunder tanks kreeg. Je ziet nooit meer king tigers met een Pz2. Zelfs de KV-1 kom je niet meer tegen.
stug life 4 life :)
Enough with the Nazi jokes, they make me fŘhrious. }>
cromwell 4 life:-D
Nope. I am a Sherminator! ;)

Op dit item kan niet meer gereageerd worden.



Apple iOS 10 Google Pixel Apple iPhone 7 Sony PlayStation VR AMD Radeon RX 480 4GB Battlefield 1 Google Android Nougat Watch Dogs 2

© 1998 - 2016 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Carsom.nl de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True