Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Art & Craft

13.882 producten en 16.727 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Art & Craft

Review toevoegen

Noot voor : U kunt reageren op shopreviews door te klikken op het linkje 'reageer'. Alleen de shopeigenaar en de threadstarter kunnen in een thread reageren.

Algemeen:
Score: 1
Verzending:
Score: 1
Klantenservice:
Score: 1
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Zeer slechte dienstverlening en communicatie. Afspraken worden niet nagekomen en is vindt geen informatievoorziening over het transport plaats. Zelf erachter moeten komen dat mijn pakket zoek was (of iets dergelijks).

Verzending

Art & Craft adverteert met "Voor 21:00 besteld, morgen in huis indien het artikel is op voorraad in ons extern magazijn."

Dus ik bestel 4-9 op 20:55 een headset, in de veronderstelling dat ik deze dan morgen 5-9 in huis heb. Ik had hem dan ook nodig nl. Vervolgens ontvang ik (een dag later) een mail van de transporteur waarin het bezorgmoment een dag later is 6-9. Aangezien dat niet de afspraak is, en ik de headset nodig heb, stuur ik een mail naar Art & Craft.

En dit is het antwoord:

"Onze excuses voor de dag vertraging, maar als u 2-3 minuten voor 21u besteld, dan kan dit inderdaad eens gebeuren."

Wat is dat nu weer voor onzin. Voor 21uur is voor 21uu. Als je dat niet waar kunt maken moet je er maar 20:30 van maken, dan heb je een half uur speling. Ik heb dit ook gemeld aan Art & Craft, maar geen reactie meer mogen ontvangen.

Toen het pakket 7-9 nog altijd niet binnen was keek ik nog maar eens naar de T&T. Melding 6-9: Transportafspraak geannuleerd, reden: "Opdracht niet uitgevoerd i.v.m. manco aankomst Dynalogic"

En wederom niets van Art & Craft danwel Dynalogic hierover gehoord. Op 7-9 een mail naar Art & Craft gestuurd, 8-9 's middags reactie terug dat ze het uit gaan zoeken. Het is nu 9-9 en nog altijd niets gehoord of gezien.

Slechte communicatie en dienstverlening!

UPDATE 11-9: Pakket zou vandaag afgeleverd worden. Wederom niets ontvangen en ook niks gehoord van Art & Craft.

Let op, bestel hier niets! Het is echt een compleet waardeloos bedrijf! Zo iets heb ik echt nog nooit meegemaakt. Mijn beoordeling voor de klantenservice wordt van 'slecht' dan ook bijgesteld naar 'waardeloos'. Meer kan ik er echt niet van maken.

Klantenservice

Zie verzending onderbouwing. De klantenservice reageert niet, of nogal laconiek, Als of het de normaalste zaak van de wereld is. Misschien is dat in BelgiŽ ook wel zo, maar wij zijn een andere standaard gewend in Nederland.

Algemeen:
Score: 5
Verzending:
Score: 5
Klantenservice:
Score: 5
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Telefoon zou officieel pas per 5/6 september beschikbaar zijn maar bij Art & Craft schreef men dat het toestel al leverbaar was. Contact opgenomen met de chat om navraag te doen, er werd me verzekerd dat het toestel geleverd kon worden.
Gisteren dan toch de bestelling geplaatst en vandaag keurig geleverd volgens afspraak.

Verzending

Werd verstuurd via Dyalogic en die hebben veel negatieve beoorderlingen.
Ik was daarom sceptisch en verwachtte er niet te veel van, toch verliep alles volgens afpsraak.
Via de track & trace link kun je precies zien waar de chauffeur zich bevind en hoeveel adressen deze nog moet voor hij bij jou komt.
Bovendien kreeg ik 30 min. van te voren een sms en om 09:15u was het pakketje al geleverd.

Klantenservice

Contact gehad met Hannelore, ze heeft me netjes en correct geholpen.

Algemeen:
Score: 5
Verzending:
Score: 5
Klantenservice:
Score: 0
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Mijn Samsung UE55KS7000 bij Art&Craft gekocht omdat deze maar liefst §100 goedkoper was dan ander webshops. Gezien de matige beoordeling op Tweakers getwijfeld om hier te bestellen. Echter het grote verschil in prijs heeft de doorslag gegeven om het toch te doen en gelukkig maar. Op hun website stond heel duidelijk dat er dinsdag geleverd bij zou worden bij bestellen. Op dinsdagmiddag had ik inderdaad de TV in huis conform afspraak (via Dynalogic).

Verzending

Conform afspraak geleverd via Dynalogic. Duidelijk communicatie per mail van Dynalogic. Leuk ook om real time te kunnen zien waar de chauffeur zit. Bovendien ontving ik een half uur van te voren nog een keer een sms'je dat de chauffeur er over een half uurtje was. Verder geen beschadigingen aan verpakking of iets dergelijks.

Algemeen:
Score: 5
Verzending:
Score: 5
Klantenservice:
Score: 5
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

De site is mooi en overzichtelijk met duidelijke productbeschrijvingen. Mocht je nog vragen hebben zoals ik over bepaalde producten, dan krijg je doorgaans snel een reactie via de mail. Top dus!

Verzending

TL;DR: Dynalogic heeft 3x gefaald (random "sorteerfout"), hoge 0900 kosten in rekening gebracht en me 3x vrije dagen op laten nemen voor een levering die nooit is aangekomen. Art & Craft was echter uitermate behulpzaam in deze kwestie en heeft de 0900 kosten vergoed, alsmede speciaal een courier vanuit ghent laten komen om alsnog de levering te volbrengen van goederen die op voorraad waren ten tijde van schrijven. Top service!

Na 2 weken hoofdpijn met Dynalogic heb ik met pijn in het hart de order moeten annuleren bij een van mijn favoriete webshops Art & Craft. Hier kwam ik toen ook achter een andere trieste realisatie: veel andere winkels e.g. Mediamarkt.nl en CoolBlue maakten toentertijd ook gebruik van Dynalogic...

Aangezien een ezel zich niet tweemaal aan dezelfde steen stoot besloot ik contact op te nemen met Art & Craft om te kijken of alternatieve verzending mogelijk was. Zij hadden mij aangegeven dat ze hier reeds mee bezig waren, maar nog in onderhandeling waren. Hierdoor konden ze niet zomaar een andere transporteur inzetten. Gezien het hele voorval echter wilden ze graag kijken of ze de fouten van Dynalogic recht konden zetten door voor mij een courier in te zetten die normaliter alleen in Ghent werkzaam zou zijn. Welliswaar een uitzondering, maar dit vond ik toch wel vrij tof. Gezien mijn eerdere annulering en de grootte van mijn order kon niet alles in 1x uitgeleverd worden. Het grootste gedeelte wel gelukkig. Na een datum en tijdstip afgesproken te hebben, werd ik netjes zoals verzocht 2 uur vooraf gebeld van wanneer mijn bestelling bij mij in Nederland afgeleverd zou worden.

Couriers kwamen gisteren (1 aug '17) rond het afgesproken tijdstip aan waardoor ik niet een hele dag thuis hoefde te wachten! Super levering dus dit keer, maar ik ben me er terdege bewust van dat dit dus een special case was. Naast het rechtzetten van de fouten van dynalogic speelde denk ik de grootte van mijn order ook wel mee. De items die niet op voorraad waren zullen nagestuurd worden waarbij me verzekerd werd dat het geen Dynalogic zou zijn (phew!)

Al met al, top service van Art & Craft op dit vlak. Ik heb nog niet alles kunnen uitpakken en testen nog, maar hetgeen dat ik heb kunnen uitpakken en testen is netjes en onbeschadigd aangekomen. Voor nu kan ik dan ook niet anders dan 5 sterren geven. :-)

Klantenservice

Vriendelijke en super behulpzame klanten service. Jan, Kristof en Deborah zijn allen erg betrokken en zetten zich goed in voor de klant bij het gehele proces. Zelfs wanneer de fout elders lijkt te liggen zoals bij de transporteur (Dynalogic...). Mijn mening bij verzending heb ik dan ook even voorlopig achterwege gelaten omdat de gebruikte dienst Dynalogic er een totale puinzooi van heeft gemaakt door 3x een sorteerfout aan te geven over een periode van 2 weken. Gedurende die periode heeft Artencraft me goed op de hoogte gehouden en actief met mij een stok achter de deur gehouden.

Dit heeft helaas niet mogen baten, omdat Dynalogic keer op keer haar belofte niet na bleek te komen. Dit heeft mij helaas genoodzaakt mijn meest recente order voorlopig te annuleren, wat jammer is aangezien de orders in het verleden prima zijn verlopen. Ik kan de fouten van Dynalogic dan ook niet direct aanrekenen op Artencraft maar hoop wel dat ze dus de optie bieden om ook met PostNL weer te verzenden. Daar ben ik inmiddels voor met ze in gesprek weer en ik hoop dat ik dan ook daar 5 sterren voor mag toekennen.

Update 27/7:
Inmiddels met Jan in gesprek die noch moeite noch kosten lijkt te besparen om een andere vervoerder in te zetten voor mijn order, en daarbovenop ook nog eens korting op mijn order ter compensatie van Dynalogic's falen. Kijk, dit is nou precies het soort service waardoor ik graag bij Artencraft blijf bestellen :-) Normaal schrijf ik niet dit soort reviews, maar met zo'n uitzonderlijk goede klantenservice kon ik het niet laten. Vooral omdat dit in schril contrast staat met de reviews van nieuwere tweakers gebruikers. Thumbs up hier van deze 15+ jaar tweakers.net lid :-)

Algemeen:
Score: 5
Verzending:
Score: 5
Klantenservice:
Score: 5
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Ze waren de enige die het scherm binnen een paar dagen leverden. Omdat dat wel toevallig was en ze geen mega goede recensie krijgen hier op tweakers heb ik even gebeld of ze inderdaad optijd konden leveren. De klantenservice vertelde dat het product op voorrraad was en mocht er iets veranderen zou ze mij persoonlijk even bellen. Uiteindelijk perfect op tijd geleverd, dus de matige beoordeling op Tweakers ging voor mijn bestelling niet op.

Algemeen:
Score: 1
Verzending:
Score: 1
Klantenservice:
Score: 3
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Ik heb mijn preorder van de rx580 bij amazon stopgezet. Ik was het wachten zat.

Ik besloot bij hun een gtx 1060 te kopen, ze konden hem binnen 1-2 werkdagen leveren. Het was momenteel woensdag. De volgende dag stond het product op (in bestelling) op hun website. Ik besloot te bellen om te vragen of ze hem nog binnen 1-2 werkdagen konden leveren.

Eerst sta ik 9 minuten in de wacht, nouja, kan ik mee leven. Ik betaal tenslotte de telefoonrekening niet. Toen kreeg ik iemand aan de lijn. Hij was inderdaad weer uitverkocht omdat het een hot topic was. Daar heb ik begrip voor, maar ik was er niet blij mee. Ze zouden contact opzoeken met de leverancier om mij een levertijd te kunnen geven. Ze zouden mij mailen op maandag.

Dinsdag niks gehoord. Even op hun website gekeken. Jaa hoor, hij was weer op voorraad en kon binnen 2-3 werkdagen geleverd worden. Ik weer bellen, 5 minuten in de wachtrij... Had even uitgelegd dat ik zag dat hij weer op voorraad was volgens hun website. Maar dat bleek dus niet zo te zijn. Ik zou hem pas eind juli, begin augustus kunnen krijgen. Maar waarom zetten ze er dan op dat ze hem snel kunnen leveren.

De snel beloofde levertijd was in eerste instantie waarom ik voor dit bedrijf had gekozen. Sorry hoor, maar hier hoef ik niks meer te bestellen. Er wordt gewoon tegen je gelogen over de levertijd.

Verzending

Er wordt gewoon gelogen over de levertijd. Dat vind ik gewoon kut.

Klantenservice

3 sterren voor de klantenservice dan. Ze hebben me geholpen mijn geld terug te krijgen en de bestelling te annuleren. Ik werd netjes aangesproken aan de telefoon.

Algemeen:
Score: 5
Verzending:
Score: 5
Klantenservice:
Score: 0
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Bij Art & Craft besteld vanwege 't feit dat ze als enige op dit moment 't betreffende bestelde produkt voor een zeer schappelijke prijs aanbieden en deze binnen 24-uur konden leveren. Op de website stond bij het artikel voor 21:00u besteld, volgende dag in huis. En dat hebben ze waargemaakt ook.
Super.
Ik weet niet hoe ze het kunnen doen maar de prijs voor het artikel is/was echt zeer laag in vergelijking met andere shops (ver onder de adviesprijs) en ik hoefde ook nog eens gťťn verzendkosten te betalen. Top, ik ben zeer tevreden.

Verzending

Keurig status updates van de koerier en in mijn geval was het ook nog eens zeer nauwkeurig bij de tijdsindicatie, dus hoe laat de aflevering ongeveer plaats zou vinden. Top.

Het artikel is aan me toegezonden zonder omdoos (dus het was voor een ieder zichtbaar wat voor produkt het was) maar dat is niet zo'n punt omdat het pakket toch per koerier werd getransporteerd die Art & Craft zelf heeft ingeschakeld en in vertrouwen heeft genomen.

Algemeen:
Score: 1
Verzending:
Score: 0
Klantenservice:
Score: 1
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Ik wilde net een Macbook Pro bestellen van +/_ §3.000,-. Ik dacht ik bel even om te kijken wat de verschillen zijn. Al zuchtend werd mij verteld dat zij hierover geen informatie had en dat als ik wilde zij dat wel een keertje over de mail zou verstrekken.... Vorige week heb ik hier nog een monitor gekocht van §1.449,-, maar toch echt dat ik dat Macbook nu ergens anders koop. Wat een waardeloos bedrijf zeg...

Klantenservice

Ik wilde net een Macbook Pro bestellen van +/_ §3.000,-. Ik dacht ik bel even om te kijken wat de verschillen zijn. Al zuchtend werd mij verteld dat zij hierover geen informatie had en dat als ik wilde zij dat wel een keertje over de mail zou verstrekken.... Vorige week heb ik hier nog een monitor gekocht van §1.449,-, maar toch echt dat ik dat Macbook nu ergens anders koop. Wat een waardeloos bedrijf zeg...

Algemeen:
Score: 1
Verzending:
Score: 1
Klantenservice:
Score: 1
Algemeen

Art&Craft beweert het artikel de volgende dag 30 mei 2017 af te leveren. Hun transportfirma Dynalogic komt zowel gisteren als de dag ervoor per mail met het excuus dat niet op tijd kan worden geleverd vanwege drukte en feestdagen. De klantenservice van Art&Craft geeft gisteren een hele andere reden t.w. dat Dynalogic last heeft van technische problemen.
Op dat soort onzin zit de klant niet de wachten!
Ik raad iedereen af om voor een paar euro voordeel met deze Belgische webshop in zee te gaan! Ik heb er spijt van dat ik met hen in zee ben gegaan anders had ik al met mijn TomTom rondgereden zoals de bedoeling was. Nu moet ik het al dagen zonder navigatie doen verdorie.

Verzending

Art&Craft beweert het artikel de volgende dag 30 mei 2017 af te leveren. Hun transportfirma Dynalogic komt zowel gisteren als de dag ervoor per mail met het excuus dat niet op tijd kan worden geleverd vanwege drukte en feestdagen. De klantenservice van Art&Craft geeft gisteren een hele andere reden t.w. dat Dynalogic last heeft van technische problemen.
Op dat soort onzin zit de klant niet de wachten!
Ik raad iedereen af om voor een paar euro voordeel met deze Belgische webshop in zee te gaan! Ik heb er spijt van dat ik met hen in zee ben gegaan anders had ik al met mijn TomTom rondgereden zoals de bedoeling was. Nu moet ik het al dagen zonder navigatie doen verdorie.

Klantenservice

Art&Craft beweert het artikel de volgende dag 30 mei 2017 af te leveren. Hun transportfirma Dynalogic komt zowel gisteren als de dag ervoor per mail met het excuus dat niet op tijd kan worden geleverd vanwege drukte en feestdagen. De klantenservice van Art&Craft geeft gisteren een hele andere reden t.w. dat Dynalogic last heeft van technische problemen.
Op dat soort onzin zit de klant niet de wachten!
Ik raad iedereen af om voor een paar euro voordeel met deze Belgische webshop in zee te gaan! Ik heb er spijt van dat ik met hen in zee ben gegaan anders had ik al met mijn TomTom rondgereden zoals de bedoeling was. Nu moet ik het al dagen zonder navigatie doen verdorie.

Algemeen:
Score: 3
Verzending:
Score: 4
Klantenservice:
Score: 5
Algemeen

Vorige week heb ik bij ArtenCraft.nl een Canton DM 100 besteld. Bij levering heb ik echter gemerkt dat het niet om een ongebruikt toestel ging. De doos was duidelijk al geopend geweest alsook de plastic zakjes waarin de kabeltjes bewaard worden.
Bij installatie merkte ik verder op dat er iemand aan de ingang voor de optische kabel geprutst heeft waardoor de kabel niet verbonden kon worden. Gelukkig ben ik handig en heb ik het euvel zelf kunnen oplossen.

Ik vind het echt niet professioneel om gebruikte (en eigenlijk defecte) toestellen als nieuw te verkopen, en al zeker niet in deze prijsklasse.

Kijk even verder naar mijn commentaar over de klantenservice, want ze hebben het probleem best eerlijk proberen op te lossen.

Klantenservice

Na email contact opgenomen te hebben ivm mijn klacht heeft Art & Craft toe gegeven dat het een fout langs hun kant was.
'Dit was inderdaad een retour die verkeerdelijk in stock is terecht gekomen terwijl deze naar de Outlet moest gaan'
Ze boden me een directe korting (dus een terugbetaling) aangeboden van 50,-.
Dit vind ik erg netjes.

Algemeen:
Score: 1
Verzending:
Score: 3
Klantenservice:
Score: 1
Algemeen

Zie Het complete verhaal onder klantenservice. Paar punten:
Keer op keer zelf om de status moeten vragen.
Zelf verzonden status update waren kopieŽn van de mail die ik al gehad had.
Wanneer ik liet blijken dat het erg lang duurde, kwam er geen reactie of dat gaan we weer navragen bij de leverancier. Nooit een echte gemende excuses. Ook na afloop geen excuses of iets dergelijks. De verstuurde mail om de servicedesk te beantwoorden bleek na 10 dagen al gesloten te zijn. Deze had ik niet meteen ingevuld omdat ik nog een vraag open had staan en een paar dagen weg was. Er komt dus vanuit de kant van Art & Craft nagenoeg geen enkel eigen initiatief om de klant tegemoet te komen, door het proces te bespoedigen. Zeer zeer slechte ervaring. Ik zal hier nooit meer wat kopen.

Verzending

Levering is goed verlopen.

Klantenservice

Art & Craft

Defecte apparaat onder garantie herstellen/vervangen.

De naam van de medewerker van Art&Craft vervangen door de letters N.S. dit i.v.m. privacy.

24-12-2016
Bestelling: AC-258411 gedaan.

29-12-2016
Bestelling afgeleverd. Dit ging zonder problemen.

06-01-2017
Herstellings aanvraag gedaan onder Unieke referentie: Levering 16056756 - 28/12/2016 Ref: AC-258411

13-01-2017
Gebeld met Art & Craft. 8 minuten in de wacht, gesprek van 2,5 minuten. Naar een Belgisch telefoonnummer. Kosten 3,67eur.
Gevraagd naar de status.
Alsnog een mail gehad van de medewerkster die ik al 9 januari had moeten hebben, waarin staat dat ze de fabrikant hebben gevraagd hoe te handelen.

20-01-2017
Wederom via de site contact gezocht met onderstaande inhoud:
Uw vraag of opmerking
Beste,
Twee weken terug (Vrijdag 6 Januari 2017) heb ik een herstelaanvraag gedaan. (product binnen garantie termijn defect) Ik kreeg hier geen reactie op!
Gebeld op Vrijdag 13 Januari 2017. 8 minuten in de wacht en 2,5 min gesprek met medewerker, naar een Belgisch nummer. (erg duur) Volgens de medewerker war er een mail naar de fabrikant. Normaal beantwoord men die binnen 2 werkdagen. Inmiddels al een week voorbij. Ook had er een mail hiervan naar mij gestuurd moeten worden. Dit is niet gebeurd. (ook niet in de spam box!)
Mij is belooft dat de eerstvolgende werkdag (Maandag 16 Januari 2017) er (mail) contact met mij zou worden opgenomen over de status. Ook als men niets van de fabrikant had gehoord. Echter ik heb wederom weer geheel niets vernomen!
Ik vind dit schandalig!
Graag uw reactie hier op hoe hier verder mee te gaan!
Graag nakijken of mail daadwerkelijk verstuurd wordt! Anders graag bellen. Ik heb niet voor niets mijn telefoonnummer er bij op gegeven!.
Met vriendelijke groet,
A.C.G. Veldman
Tel: +316XXXXXXXX

25-01-2017
Reactie per mail (2 mails) op mijn reactie van 20-01-2017
Hieronder de inhoud:
Mail1:
N.S. (Art & Craft)
25 jan. 14:12 CET
Beste,
Wij hebben op datum van 09-01-2017 een mail verzonden naar de fabrikant.
Wij hebben nogmaals een update aangevraagd bij de fabrikant want dit duurt effectief langer dan voorzien.
Wij doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen en wij verontschuldigen ons ten zeerste dat het traject niet zonder moeite verloopt.
Hopende op uw begrip.
Mvg, N.
Mail2:
N.S. (Art & Craft)
25 jan. 15:54 CET
Beste,
De hersteldienst heeft ons medegedeeld dat ze met uw zaak bezig zijn en vragen het serienummer van het toestel.
Kunt u ons dit doormailen aub.
Bedankt voor uw medewerking.
Mvg, N.

Hierop reageer ik met volgende mail:
Veldman A.C.G.
25 jan. 22:29 CET
Beste N.,
Hierbij het gevraagde serienummer:
SN: serienummer
Zie ook de bijgevoegde foto met het serienummer.
Met vriendelijke groet,
Alex Veldman.
Email: mailadres@kpnmail.nl
Tel: 06nummer
Van: N.S. (Art & Craft) [mailto:support@artencraft.be]
Verzonden: woensdag 25 januari 2017 15:54
Aan: Veldman A.C.G
Onderwerp: [Art & Craft] Re: Overige vragen of opmerkingen
Bijlage(n)
20170125_221930.jpg

26-01-2017
Reactie op de verstuurde mail met serienummer:
N.S. (Art & Craft)
26 jan. 13:16 CET
Beste,
Wij hebben dit doorgestuurd naar de hersteldienst.
Van zodra wij meer nieuws hebben laten wij u het weten.
Mvg, N.

31-01-2017
Ik krijg nogmaals een mailtje met exact dezelfde datum en inhoud als het mailtje van 26-01-2017

13-02-2017
Mail gestuurd met vraag over de status.
Beste,
Wat is de status op dit moment?
Op 31-01-2017 heb ik de laatste mail van u gehad. (Overigens exact dezelfde mail als op 26-01-2017)
Sindsdien niets meer vernomen.
Met vriendelijke groet,

14-02-2017
Antwoord van Art&Craft:
N.S. (Art & Craft)
14 feb. 08:25 CET
Beste,
Het spijt ons dat het zo lang aansleept.
Wij hebben nogmaals met hoogdringendheid een update aangevraagd.
Wij komen hierop terug.
Mvg,N.

19-02-2017
Update van Art&Craft: (Gewoon een copie van 14-02-2017)
N.S. (Art & Craft)
14 feb. 08:25 CET
Beste,
Het spijt ons dat het zo lang aansleept.
Wij hebben nogmaals met hoogdringendheid een update aangevraagd.
Wij komen hierop terug.
Mvg, N.

01-03-2017
Update van Art&Craft:
N.S. (Art & Craft)
1 mrt. 17:05 CET
Beste,
Wij hebben vernomen van de hersteldienst dat wij het materiaal dienen op te halen.
Op welke weekdag past dit voor u?
Het is mogelijk vanaf 03-03-2017.
Wij versturen deze dan onmiddellijk naar de hersteldienst.
Mvg, N.

Zelfde dag antwoord gegeven:
Beste N.,
Dit zou aanstaande Zaterdag 4 Maart 2017 kunnen.
Kunt u aangeven op welk tijdstip of dagdeel men komt om het artikel op te halen?
En welk bedrijf komt dit ophalen?
Wat moet er allemaal bijgevoegd zijn bij het artikel?
Met vriendelijke groet,

04-03-2017
Reactie van Art&Craft:
N.S. (Art & Craft)
4 mrt. 14:45 CET
Beste,
Onze oprechte excuses dat het traject niet verloopt zoals gewenst maar ophaling was niet mogelijk op datum van 04-03-2017.0
Het is mogelijk vanaf 07-03-2017.
Ophaling kan van 09.00-13.00 of 13.00-17.00 of 17.00-21.00
De transportfirma is Dynalogic.
Gelieve deze mail bij de goederen toe te voegen.
Het nr is: kl. 305097 - #48311
Mvg, N.

Zelfde dag antwoord gegeven:
Beste,
Graag ophalen op 07-03-2017 tussen 17:00 en 21:00 uur.
PS: Ontvang ik ook een ontvangst bewijs dat het artikel is meegenomen door Dynalogic?
Met vriendelijke groet,
Alex Veldman.

Zelfde dag nog reactie van Dynalogic de transporteur die het pakketje komt ophalen:
Geachte heer/mevrouw Veldman A.c.g.,
In opdracht van Art & Craft Media NV (Logistiek) zal uw pakket op dinsdag 7 maart 2017 tussen 17:00 en 21:00 uur met ordernummer 5161xxxxx worden afgehaald op onderstaand adres:
Veldman A.c.g.
straat
plaats
Het is mogelijk dat u naar aanleiding van uw zending een remboursbedrag dient te voldoen. Voor uw zending bedraagt dit bedrag § 0,00. Indien er een rembours geÔncasseerd dient te worden, verzoeken wij u dit, uit veiligheid voor u en de koerier, middels een pintransactie te voldoen. Contante betalingen zijn ook mogelijk, maar wij prefereren betaling middels PIN.
Indien u onverhoopt verhinderd bent op het afgesproken tijdstip dan verzoeken wij u om contact met ons op te nemen.
Email: afspraak@dynalogic.eu.
Telefoon: Vanuit Nederland 0900-39 62 564, vanuit BelgiŽ 0900-40 110 en vanuit Luxemburg 900-44 006.
Wij zijn bereikbaar op werkdagen tussen 08:00 uur en 21:00 uur en op zaterdag van 08:30-17:00 uur.
Op de dag van transport kunt u gedurende de dag uw zending track & tracen. Voor de actuele status van uw order klik hier.
Hier kunt u via onze speciale ontwikkelde Google Earth/Google Maps applicatie (TrackLinQ) zien waar de koerier zich bevindt. Op de dag van transport ontvangt u nog een e-mail met een nauwkeuriger tijdvenster.
Met vriendelijke groeten,
Dynalogic Benelux B.V., in opdracht van Art & Craft Media

Reactie van Art&Craft:
N.S. (Art & Craft)
4 mrt. 15:54 CET
Beste,
De transportfirma zal op datum van 07-03-2017 tussen 17.00-21.00 uw pakket komen ophalen.
Hierbij de transportlink waar u de dag zelf het traject kunt volgen:
trackandtrace
De transportfirma zal u een ontvangstbewijs geven.
Mvg, N.

07-03-2017
Herinering van Dynalogic dat ze het pakket tussen 17:00 en 21:00 uur op komen halen.
Dit ik ook keurig netjes gebeurt. Met een afhaalbewijs.

09-03-2017
Update van Art&Craft: (Gewoon een copie van de vorige mail, beetje mosterd na de maaltijd)
N.S. (Art & Craft)
4 mrt. 15:54 CET
Beste,
De transportfirma zal op datum van 07-03-2017 tussen 17.00-21.00 uw pakket komen ophalen.
Hierbij de transportlink waar u de dag zelf het traject kunt volgen:
trackandtrace
De transportfirma zal u een ontvangstbewijs geven.
Mvg, N.

20-04-2017
Volgende mail gestuurd naar Art&Craft voor een status update.

Beste,
Het is inmiddels 6 weken geleden dat het defecte artikel door Dynalogic is opgehaald.
Hiervoor heb ik een afhaalbewijs ontvangen.
Wat is de status op dit moment?
6 weken zonder iets te horen is een erg lange tijd, mede gezien de voorgeschiedenis.
Graag uw reactie!
Met vriendelijke groet,
Alex Veldman.


21-04-2017
Update van Art&Craft na verzoek hiertoe per mail.
N.S. (Art & Craft)
21 apr. 10:27 CEST
Beste,
Wij hebben contact opgenomen met de hersteldienst en zij gingen dit nakijken.
Van zodra wij nieuws ontvangen van de hersteldienst komen wij hierop terug.
Mvg,N.

26-04-2017
Update van Art&Craft: (Gewoon een copie van de vorige mail)
N.S. (Art & Craft)
21 apr. 10:27 CEST
Beste,
Wij hebben contact opgenomen met de hersteldienst en zij gingen dit nakijken.
Van zodra wij nieuws ontvangen van de hersteldienst komen wij hierop terug.
Mvg, N.

29-04-2017
Update van Art&Craft:
N.S. (Art & Craft)
29 apr. 14:18 CEST
Beste,
Wij hebben vernomen van de hersteldienst dat wij uw materiaal in de loop van volgende week zouden ontvangen.
Mvg, N.

05-05-2017
Update van Art&Craft:
N.S. (Art & Craft)
5 mei 14:41 CEST
Beste,
Betreft: herstelling Qubino Flush 2 Relays
Deze zal vandaag naar u verzonden worden voor levering morgen bij u.
Mocht dit voor u niet passen of het adres dient aangepast te worden kunt u dit nog wijzigen via de track & trace link van de transportfirma.
Mvg, N.

05-05-2017
Update van de transport firma. (Over Dynalogic niets dan goeds)
Geachte heer/mevrouw Veldman A.c.g.,
In opdracht van Art & Craft Media NV (Logistiek) zal uw pakket op zaterdag 6 mei 2017 tussen 9:00 en 17:00 uur met ordernummer 51613000201 worden afgeleverd op onderstaand adres:
Veldman A.c.g.
Het is mogelijk dat u naar aanleiding van uw zending een remboursbedrag dient te voldoen. Voor uw zending bedraagt dit bedrag § 0,00. Indien er een rembours geÔncasseerd dient te worden, verzoeken wij u dit, uit veiligheid voor u en de koerier, middels een pintransactie te voldoen. Contante betalingen zijn ook mogelijk, maar wij prefereren betaling middels PIN.
Indien u onverhoopt verhinderd bent op het afgesproken tijdstip dan verzoeken wij u om contact met ons op te nemen.
Email: afspraak@dynalogic.eu.
Telefoon: Vanuit Nederland 0900-39 62 564, vanuit BelgiŽ 0900-40 110 en vanuit Luxemburg 900-44 006.
Wij zijn bereikbaar op werkdagen tussen 08:00 uur en 21:00 uur en op zaterdag van 08:30-17:00 uur.
Op de dag van aflevering kunt u gedurende de dag uw zending track & tracen. Voor de actuele status van uw levering klik hier.
Hier kunt u via onze speciale ontwikkelde Google Earth/Google Maps applicatie (TrackLinQ) zien waar uw order zich bevindt. Op de dag van levering ontvangt u nog een e-mail met een nauwkeuriger tijdvenster.
Met vriendelijke groeten, Dynalogic Benelux B.V., in opdracht van Art & Craft Media

06-05-2017
Update van de transport firma. Het pakket is keurig op de afgesproken tijd geleverd.
Echter zonder enig begeleidend schrijven van Qubino (de reperateur) als niet van Art&Craft.

Geachte heer/mevrouw Veldman A.c.g.,
Zoals overeengekomen zal onze koerier op zaterdag 6 mei 2017 tussen 9:00 en 17:00 uur uw bestelling met ordernummer 51613000201 van Art & Craft Media NV (Logistiek) komen afleveren.
De levering vindt plaats op:
Veldman A.c.g.
Het is mogelijk dat u naar aanleiding van uw zending een remboursbedrag dient te voldoen. Voor uw zending bedraagt dit bedrag § 0,00. Indien er een rembours geÔncasseerd dient te worden, verzoeken wij u dit, uit veiligheid voor u en de koerier, middels een pintransactie te voldoen. Contante betalingen zijn ook mogelijk, maar wij prefereren betaling middels PIN.
Wij verwachten langs te komen tussen 10:00 en 13:00 uur.
Dit is een indicatieve levertijd waaraan geen rechten kunnen worden ontleend.
Indien u onverhoopt verhinderd bent op het afgesproken tijdstip dan verzoeken wij u om contact met ons op te nemen.
Heeft u verder nog vragen over uw zending dan verwijzen wij u graag door naar MyDynalogic, hier kunt u alle informatie vinden.


Gedurende de dag kunt u uw zending track & tracen. Voor de actuele status van uw levering klik hier. Hier kunt u via onze speciale ontwikkelde Google Earth/Google Maps applicatie (TrackLinQ) zien waar uw order zich bevindt.
Met vriendelijke groeten,
Dynalogic Benelux B.V., in opdracht van Art & Craft Media

06-05-2017
Update van Art&Craft:
Deze moet ik nog gaan beoordelen.
Ik wil eerst weten hoe en wat er gerepareerd is.
Hallo Veldman A.C.G.,
Wij horen graag wat u van onze klantenservice vindt.
Neemt u een ogenblik de tijd om een eenvoudige vraag te beantwoorden.
Hoe beoordeelt u de support die u hebt ontvangen?
Goed, ik ben tevreden
Slecht, ik ben ontevreden
Hier is een herinnering over waar uw ticket over ging:

08-05-2017
Update gevraagd over wat er gerepareerd is:
Beste N.,
Kunt u ook aangeven wat er gerepareerd is?
Ik heb het artikel zaterdag in ontvangst genomen van de transporteur Dynalogic.
In het pakketje, zat de zelfde Qubino Flush 2 Relays als die ter reparatie aangeboden is, dit zag ik aan het serienummer.
Echter er zat geen enkel begeleidend schrijven bij. Maar dan ook helemaal niets. Niet van Qubino en niet van uw bedrijf.
Ik heb de Qubino getest en deze werkt nu naar behoren. (hopelijk blijft deze dat ook doen)
Ik verwacht dat u kunt aangeven wat er aan gerepareerd is.
Met vriendelijke groet, Alex Veldman.

Inmiddels zijn we precies 4 maanden verder en heb ik het artikel gerepareerd terug.
Na een maand heb ik echter ook een nieuwe Qubion Flush 2 relays gekocht. (Natuurlijk NIET bij Art&Craft) Dit omdat ik deze nodig had en er niet zo lang buiten kon. De gerepareerde gaat dus voorlopig op voorraad.

09-05-2017
Update vanuit Art en Craft over de gestelde vraag hierboven. (Behoorlijk snel!)
Nancy Stormens (Art & Craft)
9 mei 11:20 CEST
Beste,
Er was vanwege de hersteldienst geen enkele informatie meegekomen met het artikel.
Alleen de melding hersteld.
Mvg, N

Helaas wederom een simpel nietszeggend en ontevreden antwoord.
Ook geen poging vanuit Art en Craft om hierover navraag te doen.
Ook geen enkele excuces over het zeer langdurige reparatie proces.

Ik heb wel een email om hun servicedesk te beoordelen.
Laat ik deze maar eens invullen. Kijken wat daar voor reactie uit gaat komen.
Wanneer ik op de link klik krijg ik het volgende te zien:
Deze aanvraag is nu gesloten.
Dit betekent helaas dat het niet meer mogelijk is het ticket een beoordeling te geven.
Bij deze ga ik bovenstaande bij de winkel review op oa tweakers zetten.
Als ik 1 advies mag meegeven: Bestel hier NIET.

Algemeen:
Score: 3
Verzending:
Score: 1
Klantenservice:
Score: 4
Algemeen

Clear view cover voor S8 en S8+ besteld, site was redelijk overzichtelijk
Proces t/m betaling gong goed... daarna was t drama

Verzending

Echt waardeloos., ten eerste staat er op de ebsite bij de Faqs 'voor 17.00 besteld, de volgende dag in huis' en meteen daaronder 'voor 21.00 besteld, de volgende dag in huis' met e zelfde beschrijving.
En bij de producten die ik bestleden stond er 'Voor 18.00 besteld. .'

Dat terzijde, had mijn bestelling in de middag geplaatst, heb ik helemaal geen verzendbevestiging ontvangen.

Na een mailtje met de klantenservice kreeg ik mee dat er een foutje met het systeem van DHL zat, maar mijn bestelling was meegegeven en wordt morgen (donderdag) verwacht.

Iets later kreeg ik weer mail van klantenservice, die er achteraan was gegaan, met het berich dat er een sorteerfout was bij DHL en dus een dag later (vrijdag) aan zou komen.
Opzich wel netjes van de klantenservice, maar niet van DHL dus.


Vrijdag hele dag ook niks ontvangen, en zaterdagochtend kreeg ik dan een mail v DHL dat he zaterdagochtend wordt bezorgd (dus in principe kreeg ik een mail dat werd gezegd dat de bezorger er nu aankomt)
Niemand thuis dus... Dit keer wel briefje in de bus (heb zo vaak gehad dat DHL geen briefje door de bus doet en zogenaamd langs is geweest) dat het maandag pas wordt bezorgd. heb meteen aangepast naar een ophaalpunt, gezien de ervaringen met DHL met zogenaamd optijd bezorging.
Maandagmiddag eindelijk opgehaald..

Slecht dat ze DHL gebruiken dus

Klantenservice

Klantenservice reageert op vragen enwas proactief achter DHL status gegaan.

Algemeen:
Score: 2
Verzending:
Score: 1
Klantenservice:
Score: 0
Algemeen

Sja dan bestel je iets, en geef je in het opmerkingen veld aan dat je pas na 1700 het pakket kan aannemen. Geen reactie daarop, en gewoon aanbieden in de ochtend.

Verzending

Nieuwe afspraak kan alleen tussen 0800-2200, bellen kost 45 cent per minuut en afleveren bij een dropoff is nergens te bekennen. Hoe nu verder? Waarom niet bij de buren? Waarom niet aan kunnen geven dat je alleen savonds er bent?

Algemeen:
Score: 5
Verzending:
Score: 5
Klantenservice:
Score: 5
Algemeen

Helemaal super, niets op aan te merken. Alles keurig volgens afspraak betaalt en bezorgd. Tevreden klant!

Verzending

Dinsdag besteld, woensdag in huis. Helemaal top. Product ook goed verpakt.

Algemeen:
Score: 1
Verzending:
Score: 0
Klantenservice:
Score: 0

Op 28 december een bestelling gedaan. Het artikel had een levertijd van 15 werkdagen. Na het bestellen was het product in bestelling. Nu na ongeveer 2 weken krijg je zomaar een terugbetaling van Paypal zonder enige reden of communicatie. Erg slordig als je zo met je klanten omgaat.

Algemeen:
Score: 5
Verzending:
Score: 4
Klantenservice:
Score: 5
Algemeen

De levering van de TV was snel en goed. Daarnaast was de klantenservice snel en adequaat met reacties op vragen.

Klantenservice

Erg goed service, ik ben met mijn vragen en verzoeken uitstekend geholpen.

Algemeen:
Score: 5
Verzending:
Score: 4
Klantenservice:
Score: 5

Goede communicatie tijdens bestelling
Goede prijs in vergelijking met vergelijkbare zaken
Flexibel met aanpassen bestelde product

Onderstaande shopreviews zijn ouder dan 1 jaar en worden niet langer meegenomen in de gemiddelde score.

Algemeen:
Score: 5
Verzending:
Score: 0
Klantenservice:
Score: 5
Algemeen

Prima advies en hulp bij aankoop, hulp bij twijfel tussen verschillende toestellen.
Alle betalingsmogelijkheden zijn aanwezig tem elektronische ecocheques.

Klantenservice

Men maakt tijd om de klant te helpen, geen vraag is het teveel. Deskundig advies

Algemeen:
Score: 5
Verzending:
Score: 4
Klantenservice:
Score: 0
Algemeen

Ik wil de nog 2 Sonos Play:1 spelers kopen en kwam via de Pricewatch bij Art & Craft terecht die , in ieder geval op dat moment, de goedkoopste was.

Verzending

Product kwam netjes de volgende dag. Alleen erg jammer, maar daar kan Art & Craft niets/weinig aan doen, dat het vervoersbedrijf het zo druk heeft dat de tracking het niet deed.

dilan Karma 4,29K
Algemeen:
Score: 5
Verzending:
Score: 5
Klantenservice:
Score: 5
Algemeen

Laatst voor het eerst bij Art & Craft gekocht. Het ging hierbij gelijk om een OLED tv dus voorafgaande de aankoop twijfelde ik nog wel. Mijn twijfel werd echter weggenomen toen ik de TV probleemloos binnenkreeg op de beloofde dag en tijdsdeel.

Verzending

De verzending ging probleemloos en mijn pakket was goed te volgen. Doos en TV zonder schade o.i.d. ontvangen op de beloofde dag en tijdsdeel. Super!

Klantenservice

Kort na de aankoop nog even contact gehad om te controleren of alles in orde was en om alvast een idee van de leverdatum te krijgen. Ik kreeg snel en helder antwoord op al mijn vragen!

Scorekaart voor Art & Craft

Algemeen Score: 3
Verzending Score: 3.5
Klantenservice Score: 3.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 4 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg

Review toevoegen Meld foutieve informatie



Apple iPhone X Google Pixel XL 2 LG W7 Samsung Galaxy S8 Google Pixel 2 Sony Bravia A1 OLED Microsoft Xbox One X Apple iPhone 8

© 1998 - 2017 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Hardware.Info de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True

*