Art & Craft Nederland

Gebruikers over webshop Art & Craft Nederland

Review toevoegen
Verzending: Score: 4

Algemeen

Grote tv netjes en snel binnen afgeleverd gekregen door Dynalogic.

Snelle reactie van de klantenservice en erg tevreden over de coulante oplossing mbt prijsverschil.

Algemeen

Twee keer hier iets besteld en twee keer prima. Scherpe prijs en 1 keer de klantenservice moeten benaderen die snel en adequaat handelde. Ik review niet veel, maar op een of andere manier zie ik veel fake negatieve (Google) reviews op internet over deze winkel en mij is onduidelijk waarom. Ook hier op tweakers voornamelijk “newbies”.

Verzending

Snel en prima verzonden met Dynalogic. Geen klachten over de verzending.

Klantenservice

Een keer de service moeten benaderen omdat de prijs veranderde. Snelle reactie en prijs aangepast.

Klantenservice: Score: 2

Algemeen

Zeer slechte dienstverlening, kijk hier uit!

Ik bestel veel online, maar ik heb zelden -mogelijk nooit- zulke slechte service meegemaakt als bij Art & Craft.
Communicatie is belabberd en beloftes worden niet waargemaakt.
Ik heb hier drie TV's besteld -twee stuks een week vóór BF en een tijdens BF.
Twee TV's zijn inmiddels geannuleerd, een stuks laat al ruim een week op zich wachten.
Prima, kan gebeuren, maar vervolgens is er niemand die mij verteld waar ik aan toe ben.

Ronduit slechte service, valt me erg tegen.
Statistische lijkt dit géén toeval te zijn, gezien ik drie TV's in drie verschillende orders heb besteld. Bizar!
Bestel hier niet voor de service of leveringszekerheid!!

Verzending

Verzending en toestand van de order(s) volstrekt onduidelijk.
2x niet bezorgd en één maal veel te laat -als de TV nog komt dan...
Geen excuses of compensatie voor het missen van het WK
Erg jammer dit allemaal.

Klantenservice

Respons duurt te lang en klantenservice is niet behulpzaam..
Ik heb contact met de klanten service gehad, aardige dame, maar het hielp mij niet.
Ze kon mij niet meer informatie geven dan dat ik moest afwachten, de order is uiteindelijk niet aangekomen.
Naar verwachting krijg ik restitutie, maar er blijft veel onduidelijk.

Een van de drie TV's had via Bol.com besteld -deze werd afgehandeld via Art& Craft- hiervoor heb ik inmiddels wel restitutie ontvangen, maar dit werd door bol.com geregeld. Wel mailtje via Art&Craft dat er een fout was gemaakt en dat de TV niet meer voorradig was. Geen alternatief aangeboden terwijl ik al betaald had.

Algemeen

TV besteld maar werd geleverd op het verkeerde adres, heb contact opgenomen met vervoerder ( 0900-nummer). Art & Craft gaf een grote mond terug, toen ik vroeg of dat inbegrepen in teruggave van de TV. Antwoord is nee. Zou hier nooit meer wat bestellen, tenzij je geld wilt weggooien.

Verzending

Het kost geld om hun klantenservice te bellen, moet niet gekker worden.

Klantenservice

Klantenservice, was geërgerd en gaf een grote mond als je vraagt of zij hun fouten willen recht zetten.

Algemeen: Score: 2
Verzending: Score: 3
Klantenservice: Score: 2

Algemeen

Ik ben op zoek naar een laptop voor mijn moeder en deze Asus Zenbook 14 leek een goede deal.
Beschikbaar bij een nederlandse webshop, of tenminste een webshop met een nederlands domein. Volgens de specificaties bij Tweakers ook een qwerty indeling.

Maar je raad het al, het blijkt een azerty indeling te zijn, verzonden vanuit Belgie. Dus terug met het ding en opzoek naar eentje met de goede indeling.

Oftewel Art&Craft, zorg dat je heel duidelijk adverteert dat het een Azerty model is aan ons Hollanders. En zorg dat je een goede listing hebt hier op Tweakers.

Verzending

Belofte vandaag besteld morgen in huis is niet gehaald. Vrijdag besteld, maandag in huis.

Klantenservice

Laptop teruggestuurd met een door hen gekozen methode, PostNL. Duurt nu al ruim weken voor het pakket überhaupt bij hen in België aankomt.
En dat betekent dat ik mijn geld ook nog niet terug heb.

Algemeen

De afhandeling van een klacht werd uiterst snel, efficiënt en persoonlijk afgehandeld. Kortom: haast ‘ouderwetse’ service die wij helaas al lang ontwend waren. Grote pluim op de hoed van Art&Craft!

Verzending

Niets mis met de verzending door Bpost, komt op de beloofde tijd met stevig pakket.

Klantenservice

Contact per mail is prima omdat je direct antwoord krijgt en steeds dezelfde medewerker. Echt klantenservice zoals het woord het al zegt.

Algemeen

Mooie bestelling gedaan van een luchtfilter. Helaas raakt het pakket spoorloos. Contact gehad via de klantenservice welke helaas alleen per mail bereikbaar is. Bovendien reageert na iedere mail weer een andere medewerker. Dit is geen efficient systeem wat bij veel bedrijven misgaat. Zodoende moet je dan 3x het verhaal uitleggen totdat iemand weer reageert die zich wel de moeite neemt het hele verhaal na te lezen. Ik heb mijn order intussen geannuleerd. Ruim 300eu betaald maar nog altijd geen refund gehad. Nog even geduld en anders is het een zaak voor mijn rechtsbijstand, mijn advocaat weet wel raad met dit soort rare praktijken.

Verzending

Pakket is spoorloos geraakt. Kreeg trouwens een tracking van DHL. Maar ook een bevestiging van Bpost dat het pakket naar een leverpunt zou gaan, echter bleef het adres leeg.

Algemeen

In eerste instantie via bol.com besteld, maar later retourproduct uitgezocht op hun eigen website. Overzichtelijke webshop. Niets op aan te merken

Klantenservice

Tot 2x toe retour moeten aanvragen. Snel en goed geregeld. Vervangend product of een voucher t.w.v. aankoopbedrag. Alleen zit daar een minimumbedrag op, wat op mijn verzoek wel kon worden aangepast

Algemeen: Score: 2
Verzending: Score: 2

Algemeen

Op basis van de goede reviews die hier ook te lezen zijn een prijzige vriezer aangeschaft. Helaas liep het voor ons anders af met een vervelende service ervaring. In een notendoop: de vriezer werd niet geleverd met een verhaal dat veranderde en steeds onwaarschijnlijker werd. In plaats van een oplossing te bieden kregen we ineens een kort bericht waarin de bestelling werd geannuleerd. Er is geen telefoonnummer waarop ze te bereiken zijn. Enkel via de mail wat aanvoelt als een chatbot die blijft herhalen dat ze het erg vervelend vinden en danken voor de feedback, maar geen oplossing… Gelukkig hadden we via bol.com de aankoop gedaan bij deze winkel. Via de klachtenservice van bol.com zijn wij goed geholpen, zij hebben bemiddeld waarna er toch een oplossing mogelijk bleek. Dat heeft ons veel juridisch gedoe gescheeld, we waren al met onze rechtsbijstand in conclaaf om deze winkel in gebreken te stellen. Toch twee sterren omdat er dus uiteindelijk wel een oplossing is geboden na bemiddeling en een hoop gedoe voor een beetje korting op een vriezer. Voor ons de laatste keer.

Verzending

De uiteindelijke levering was prima met een track en trace die goed werkte. Helaas was het de eerste keer waardeloos: een dag thuis gebleven wachtend op niets op uiteindelijk een onwaarschijnlijk verhaal voorgeschoteld te krijgen zonder oplossing.

Klantenservice

De klachtenservice is waar onze klacht hoofdzakelijk betrekking op heeft. Ze blijven stoïcijns herhalen dat ze het heel vervelend vinden, bieden meermaals hun "meer dan gemeende" verontschuldigingen aan, ze begrijpen heel goed dat het heel vervelend is, maar steeds geen oplossing...

Algemeen

Snelle levering, juiste voorraadweergave in de webshop, goede prijs, makkelijke webshop, goede inzage in orderhistorie.

Verzending

De ATH M50XBT2 was 1 dag na de bestelling (besteld voor 22uur) geleverd door DHL.

Philips 75PML9506 besteld.
Art & Craft was de goedkoopste in de prijswatch.
Dynalogic is snelle/goede bezorg dienst.
Zeer tevreden.

5 sept. 16:40 besteld
6 sept. 12:00 geleverd.
Via de bezorgdienst (Dynalogic) exacte bezorgtijd doorgekregen
Bezorger was stipt op tijd.

Klantenservice

Om het moment van bezorging zag ik dat mijn TV op iBood €330,- goedkoper was. Dat was te veel om het te laten zitten:

6 sept. 11:51 support ticket aangemaakt met de vraag of de iBood prijs ge-evenaard kon worden.
6 sept. 14:54: Reactie als verwacht: "Prijzen van iBood volgen ze niet"
6 sept. 16:48 retour aangevraag
7 sept. TV wer opgehaald
13 sept. Geld retour gehad

Algemeen

Wat een slechte Webwinkel. Mensen niets bij Art&Craft kopen.
Hele slechte service en als jij iets terug ga sturen moet je zeker 3 weken op je geld wachten (als je je geld terug kan krijgen).
Ik heb een soundbar bij hun besteld (via Bol) maar hij was niet Zwart!! Hij was grijs!! Terwijl ik zwarte had besteld. Artikel terug gestuurd en zit bijna 3 weken op mijn geld te wacht!! Want ze moeten artikel Beoordelen (zeggen ze) onzien, 1 dag is genoeg voor controleren en beoordelen van een product. Dus gewoon bij Mediamarkt of andere elektronica winkel kopen en niet bij Art & craft.

Verzending: Score: 4

Algemeen

Deze beoordeling gemaakt omdat ik was wat huiverig voor deze aanbieder vanwege diverse slechte reviews. Omdat de tv hier €100 goedkoper was toch maar op gewaagd.
Ik heb een hele goede ervaring. Op 28-8 tv besteld ivm cashback actie van Sony die liep t/m 28-8. de volgende dag de factuur gekregen en hierop stond 29-8 als factuurdatum. Niet handig ivm de cashback actie. Klantenservice e-mail gestuurd en binnen 2 uur had ik een aangepast factuur ontvangen. De bezorging zou dinsdag plaatsvinden. Die dag kwam mij niet uit en eenvoudig de afleverdag kunnen aanpassen naar woensdag. Woensdag werd de tv netjes bezorgd in het aangegeven tijdvenster.
Allemaal prima dus.

Verzending

Afleveren was prima in het afgesproken tijdvenster (2 uur), maar track&trace werkte niet. ik had dus geen preciezere leverindicatie.

Klantenservice

Klantenservice gemaild om de factuur datum te laten corrigeren ivm cashback actie van Sony t/m 28-8. Aankoop was op 28-8 factuurdatum was 29-8. Binnen 2 uur had ik een gecorrigeerde factuur. Top!

Algemeen

Ik ben na een lange zoektocht voor een televisie, een LG OLED 77C24LA, al snel uitgekomen bij Art & Craft. Hier was de televisie namelijk gemiddeld €1000,- goedkoper dan bij ieder andere leverancier.
Dit kon uiteraard niet kloppen en je raad het al; de prijs klopte niet op de site en dit was dan ook direct aangepast.
Ik heb de televisie gewoon gekregen voor de prijs die op de site stond vermeld en Art & Craft heeft gewoon correct gehandeld zoals je mag verwachten!
Heb contact gehad met de klantenservice en het bleek gewoon om een nieuwe televisie te gaan die ook nog eens bedoeld is voor de BENELUX. Geen problemen dus met de cashback actie die loopt op deze toestellen. Heb al bericht gehad van LG dat mijn aanvraag voor de actie is goedgekeurd.
Bestelling op 09-08-2022 geplaatst en op 10-08-2022 geleverd zoals beloofd.
Ik lees hier helaas veel negatieve reviews, maar ik zou me hierdoor niet laten tegenhouden om hier iets te bestellen. Er kan overal iets fout gaan, maar het is ook belangrijk dat dit goed wordt opgelost. Dit is in mijn geval dan ook meer dan gelukt, Art&Craft zich aan alle afspraken gehouden!
Mijn volgende aankoop zal weer bij Art & Craft zijn.

Verzending

Op tijd geleverd en verpakking zonder enige schade.

Klantenservice

Ik heb met Ayse van de klantenservice contact gehad en dit was werkelijk TOP!
Heb snel en correct antwoord gekregen op al mijn vragen. En die had ik nogal wat!
Ayse is deskundig, geeft goede adviezen en is duidelijk in communicatie.
Geen vraag te veel en altijd even vriendelijk.

Algemeen

De transporteur van Arts en Craft, Dynalogic, komt zijn afspraken niet na. Nu al 3x dat ze niet op komen dagen.

Klantenservice

Gevraagd of zij mij wilen bellen, want ze hebben geen telefoonnummer, nou nooit wat van ze gehoord.

Algemeen

Bestelling ging vlot en soepel, vanwege matige reviews hier op Tweakers wel met CC betaald om eventueel gezeur te voorkomen - maar netjes status-updates ontvangen en op de hoogte gehouden.

Verzending

Vrijdag om 1900 besteld, zaterdag om 1200 in huis met DynaLogic - die belden nog even waar ze het beste konden parkeren en hebben met zijn tweeën de bestelde TV netjes naar boven gebracht. Tijdens het hele proces ook prima op de hoogte gehouden inclusief definitieve bezorgtijd tot op 5 minuten precies via SMS. Helemaal niets misgegaan. Deze positieve review even om mensen erop te attenderen dat het niet alleen maar kommer en kwel hoeft te zijn.

Algemeen

Product op vrijdags besteld (Bol.com partner en stond volgende dag in huis) zaterdag gekeken hoe laat de bezorger kwam en de status stond op niet bij de bezorger aangeleverd. Contact opgenomen met Art and Craft, kreeg te horen dat hun een melding hadden gemaakt bij de vervoerder en dat hun de vervoerder verzekerde dat het product bij hun aangeleverd was en dat een onderzoek ingesteld ging worden. Tot dinsdag gewacht en maar weer zelf contact opgenomen, krijg je een mail van een medewerker dat nu in een keer een storing bij de vervoerder was en dat er vertraging was, krijg je 2 uur later een mail van een andere medewerker dat er nog niks bekend was over de status. Bol.com contact opgenomen en daar krijg je alleen te horen dat hun een melding gaan maken bij de partner. Inmiddels zitten we op dag 6, geen status verandering op de site van bpost en geen product. Volgende keer maar iets meer kwijt maar wel een normale levering.

Klantenservice

Je krijg van verschillende medewerkers verschillende antwoorden maar geen oplossing.

Algemeen

qwerty toetsenbord van 150 euro besteld, maar azerty gekregen. Dan zit een groot deel van de toetsen dus op de verkeerde plek. Is totaal niet mee te werken. Bleven maar beloven dat ze 'm om zouden ruilen, maar nu, een half jaar later later, is het nog steeds niet opgelost.
Echt volstrekt waardeloze webwinkel.

Klantenservice

klantenservice blijft maar beloven het goede product op te sturen, maar een half jaar later is het nog steeds niet opgelost.

Algemeen: Score: 4

Algemeen

TV besteld die op voorraad was, en ook nog 100 euro voordeliger dan bij andere webshops.

Nadat ik besteld had zag ik een tijd lang mijn bestelling niet op de website terug en dacht ik, even de reviews lezen op tweakers... en dan denk je, heb ik nu wel de juiste keuze gemaakt?

Ik was dus aanvankelijk een beetje huiverig na de reviews te lezen hier, maar ik heb een goede ervaring gelukkig. Normaal ben ik niet echt van reviews schrijven, en is het makkelijk om eerder een negatieve ervaring te delen dan een positieve, maar ik denk dat als een product op voorraad is, en je hebt een aardige chauffeur als bezorger, dat het dus ook goed kan gaan. Nu wel hopen dat alles blijft werken minimaal totdat de garantieperiode op het product verloopt

Verzending

Ook hier, verzending met DynaLogic, waarbij normaal alle alarmbellen zouden gaan rinkelen. Dit keer een aardige chauffeur, die zonder morren de oude TV meenam. Ook was de bezorger netjes op tijd en zette de nieuwe doos binnen.

Algemeen: Score: 4

Algemeen

Prima ervaring met Art & Craft, ook al in het verleden. Goede klantenservice. Hele slechte vervoerder (Dynalogic)!

Verzending

Ik heb diverse hele slechte ervaringen met Dynalogic. Beschadigd product (alles staat los in de bus), onbeleefde chauffeurs, bezorgpoging zonder aanbellen, veel te laat komen etc. etc. etc. Wat een waardeloos bedrijf. Op een mail reageert men niet. Onbegrijpelijk dat Art & Craft deze vervoerder gebruikt.

Klantenservice

Snelle, beleefde en duidelijke communicatie. Schade aan een teruggestuurde tv (veroorzaakt door Dynalogic!) is uiteindelijk netjes opgelost door Art & Craft.

1 2 3 ... 13

Scorekaart voor Art & Craft Nederland

Algemeen Score: 3
Verzending Score: 3.5
Klantenservice Score: 3

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie