Art & Craft Nederland

Review toevoegen
Algemeen: Score: 1
Verzending: Score: 0

Algemeen

Er was een cashback van €50 beloofd, maar wanneer ik me daarvoor wil aanmelden, kom ik uit op een pagina waar mijn product niet op staat weergegeven. Hierdoor kan ik me niet eens aanmelden voor de cashback, laat staan dat ik deze kan ontvangen. Laat je niet misleiden door dit bedrijf.

Algemeen

Deze winkel staat hier op tweakers goed aangeschreven,
hun website is overzichtichtelijk en hun prijzen zijn in orde.

Verzending

Verzending via dynalogic, gehele route via gps te volgen

Klantenservice

Ik had nog een vraagje en die werd snel en netjes beantwoord.

Algemeen

Prima bedrijf Art&Craft Bestelling plaats en betaling met PayPal ging goed. Goed e-mail contact met Art&Craft.

Verzending

In eerste instantie wat sceptisch vanwege de negatieve berichtgeving omtrent de leveringen, echter de levering was buitengewoon goed, ook gezien van uit de transporteur. Nette vriendelijke chauffeur.

Klantenservice

Prima communicatie gehad middels e-mail, en dat was voor mij doorslaggevend om mijn bestelling te plaatsen van de Samsung 8K TV

Algemeen

Een soundbar besteld via Art en Craft. Was op dit moment de goedkoopste prijs. Rond uur of 2 smiddags besteld en was zoals beloofd de volgende dag binnen.

Verzending

Bezorging verliep via Dynalogic, hiervan heb ik ook een track en trace ontvangen. Je kunt zelfs zien waar de bezorger op dat moment rijd, verwachtte bezorgtijd klopte goed.

Algemeen

Ook ik was een beetje bang dat verzenden voor 22:00 niet de volgende dag binnen zou zijn. Vooral omdat ik geen antwoord meer kreeg op een aftersales vraag direct na mijn bestelling rond 19:00 wat mij deed vermoeden dat iedereen al naar huis was. Daarnaast kwam ik pas na bestellen erachter dat dit een Belgisch bedrijf is waar ik zelf in Nederland woonachtig ben.

Maar de volgende dag werd de TV toch echt afgeleverd! Weliswaar in de avond pas, maar alsnog hebben ze waargemaakt waar ze mee geadverteerd hebben. Dus alsnog een dikke 5 sterren!

Verzending

Duidelijke track & trace met constant updates over hoe laat de TV hier ongeveer bezorgd zou worden. Enkele minuten vooraf zelfs nog een SMS'je, kan eigenlijk niet beter!

Klantenservice

Rond 19:00 een vraag gesteld. Daar kreeg ik diezelfde dag helaas geen antwoord meer op. Maar de volgende dag wel een uitgebreide en nette reactie. Perfect dus!

Algemeen

diverse vragen is antwoord gegeven en ondanks dat er geen telefonisch of face to face contact is geweest, heb ik het aankoopprijs als erg prettig ervaren. Dit ook laten weten in het opmerkingenveld van de order. En uiteraard ook een review waardig. Geen idee of ik telkens met dezelfde persoon gemaild heb, maar ga vooral zo door. Zou zo weer bij jullie kopen.

Algemeen: Score: 2
Verzending: Score: 1
Klantenservice: Score: 1

Algemeen

Bestelde product wel netjes en prima verpakt ontvangen, duurde alleen te lang en klantenservice verteld niet de waarheid.

Verzending

Art&Craft adverteert met voor 22:00 besteld morgen in huis.
Hier hebben ze dus echt problemen mee om dit waar te maken.
Bij een collega die hetzelfde product maar dan twee uur later besteld had ging het wel goed, werd bij hem bezorgd via Dynalogic.
Bij mij is de bezorging echter via bpost naar DHL gegaan waardoor ik het product dus een dag later pas in huis had.

Klantenservice

Klantenservice liegt, als excuses voor de latere levering werd mij verteld dat het bij het postbedrijf vertraging had opgelopen. Maar ze hebben gewoon het verkeerde postbedrijf gebruikt.

Als iets van het ene postbedrijf over moet naar het andere dan weet je gewoon dat het een dag langer duurt.

Dit is dus duidelijk een faal van Art&Craft en niet van het postbedrijf, helaas durft men dit niet eerlijk te vertellen.

Algemeen

De gekochte TV was goedkoper dan op andere webshops, het product werd snel verzonden. Niks op aan te merken!

Snel verzonden

Klantenservice

Er zat een playstation/xbox gamecard actie van 50 euro bij de tv, na het bestellen kreeg ik netjes een bericht dat er binnen 30 contact zou worden opgenomen. Echter kwam dit contact niet, na 30 dagen heb ik een mail gestuurd. Direct kreeg ik een reactie terug met een verontschuldiging en is er 50 euro terug naar mijn rekening gestort. Toppie oplossing!

Algemeen

Via bol besteld. Geen problemen met levering. Verder niets te melden of iets speciaals gebeurd.

Verzending

Voldoen aan de afspraak voor 15u besteld morgen in huis..

Algemeen

Ik heb hier mijn nieuwe tv besteld. Het ging zeer soepel en met een mooie prijs.

Verzending

De verzending was zoals verwacht. Hij kwam mooi zoals vermeld aan.

Klantenservice

Ze hielpen mij goed toen ik een probleem had met het product. Het probleem was zeer snel verholpen.

Algemeen

Website was duidelijk en de prijs goed. Ook werd duidelijk wat ik kon verwachten qua levering en is hier aan voldaan. Ik heb uitsluitend contact gehad via website en automatische emails, maar dat gaf goed vertrouwen.

Verzending

Volgende dag geleverd en hoewel de algemene indicatie (tussen 8:00 en 22:00) nogal globaal is, werkt de track en trace van Dynalogic bijzonder goed: Zo werd er gedurende dag live getoond hoever de bezorger was op de route en binnen welk tijdsframe van een uur (ook geupdate) het pakket bezorgd zou worden. De bezorger was overigens ook heel vriendelijk

Algemeen: Score: 2
Verzending: Score: 1
Klantenservice: Score: 2

Algemeen

Bewust een koelkast op maandag besteld omdat ik dinsdag tijd had hem in ontvangst te nemen en in te bouwen. De order bevestiging en eerste track&trace beloofde inderdaad bezorging op dinsdag. Dinsdagochtend kwam het bericht dat het niet die dag geleverd zou worden. Zonder verklaring/bericht vanuit Art&Craft. Het bleek dat het op dinsdag een feestdag was in Belgie, dat betekend blijkbaar dat hun NL tak ook dicht is. Zelf om een reactie gevraagd, maar verder dan excuus voor het ongemak kwamen ze niet. Rare tent.

Verzending

Verzending dus zonder communicatie vanuit Art&Craft dag vertraagd. Erg onhandig als je daar speciaal tijd voor vrij hebt gemaakt op een specifiek dag.

Klantenservice

Geen enkele communicatie vanuit Art&Craft over het verplaatsen van de levering. Ook de vervoerder kreeg het product "gewoon" niet aangeleverd. De reactie mijn mijn vraag wat er is gebeurd was een treurig "Onze excuses voor het ongemak."

Algemeen

Erg snelle levering. Nette en overzichtelijke site met erg scherpe prijzen echt een aanrader. Ga ik vaker bestellen.

Snel!

Algemeen: Score: 1
Verzending: Score: 3
Klantenservice: Score: 1

Algemeen

Slechte website niet gebruiksvriendelijk en oud. Niet mogelijk om goed contact te hebben wanneer nodig

Prima

Klantenservice

Oplichtersbende, blijf hier ver van weg! Ik schrijf nooit zulke reviews maar deze club verdient nog geen 0 sterren. Ondeugdelijk product geleverd maar nemen geen enkele verantwoordelijkheid. Denken boven de wet te staan en geven geld niet terug. Ongelooflijke boeven. Wees gewaarschuwd

Algemeen

55 inch oled tv besteld en die is de volgende dag bezorgd door Dynalogic. Goede prijs en snelle levering.

Verzending

De levering ging via Dynalogic. Art en Craft heeft het dezelfde dag nog verzonden. Communicatie over de levering verliep goed. Voor €4 kon ik levering tussen 09 u en 17u krijgen. Werd om 17.10u door Dynalogic geleverd, de voortgang kon ik volgen via website.

Alles perfect gegaan. Alles keurig op tijd. Ik raad een dit ieder aan. Echt top

Nvt

Nvt

Algemeen

Product (acculader Fujifilm BC-W235 voor NP-W235) via internet gevonden die elders niet op voorraad was. Bij Art & Craft wel. Levering op tijd en conform informatie.

Verzending

Levering was op tijd en conform informatie (binnen 5 dagen).

Klantenservice

Enige verwarring omtrent de adressering, op de site werd ipv Woonplaats gevraagd naar Gemeente. Snel kunnen corrigeren via mail aan klantenservice.

Algemeen

Via Tweakers terecht gekomen bij Art & Craft voor een mooie Samsung QE75Q70R TV. Art & Craft reageren zeer snel op emails en helpen eerlijk mee met de prijs indien het mogelijk is. Indien het niet mogelijk is, leggen ze het ook haarfijn uit waarom het niet mogelijk is. Kortom, snel, eerlijk en open!

Verzending

Vandaag besteld, morgen in huis. Bestelling is geplaatst rond 15:30 uur en kreeg een bevestiging voor een afspraak van Dynalogic rond 22:00 uur dat zij de volgende dag langs zouden komen. Eerste tijdsindicatie die zij gaven was levering tussen 08:00 uur en 18:00 uur, iets wat natuurlijk best irritant kan zijn als je gewoon aan het werk bent.

Een paar uur later kreeg ik een SMS dat de levertijd was aangepast, en met de track & trace URL die ik heb ontvangen kon ik zien dat de levertijd wat specifieker was geworden, namelijk tussen 17:40 uur en 20:40 uur. Ik had vrij genomen van werk, wat dus achteraf gezien niet nodig was geweest...

Rond 18:30 uur kreeg ik opnieuw een SMS van Dynalogic dat de koerier over ong. 30 minuten langs zal komen. Dit was ook het geval. 2 mans sterk kwamen ze netjes de TV naar binnen brengen.

Enige verbeterpunt wat ik mij kan bedenken is dat Dynalogic wat accurater mag proberen te zijn met de daadwerkelijke levertijd.

Top winkel!
Een bestelling gedaan van een oled lg 65c9 tv. Bijna 2 weken gewacht door nalatenschap van koerier dynalogic, heeft deze top winkel de bestelling geannuleerd en een nieuwe bestelling uit gedaan. Uiteindelijk toch volgende dag in huis.
Ik kan alleen maar zeggen dat deze winkel en top service heeft geleverd en zal ook zeker niet schromen de volgende keer weer wat te bestellen!!

Algemeen

Zeer scherpe prijs zonder éxtra tralala in het winkelmandje over bijkomende accessoires & verzekeringen, gewoon makkelijk en snel afrekenen.

Verzending

Levering was gewoon snel, ondanks de vermelding dat deze wegens drukte bij hun bezorgdienst er mogelijks vertraging kan oplopen.

1 2 3 ... 10

Scorekaart voor Art & Craft Nederland

Algemeen Score: 3.5
Verzending Score: 4
Klantenservice Score: 3.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite