Art & Craft Nederland

6.658 producten en 7.931 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Art & Craft Nederland

Review toevoegen

Algemeen

Het bestellen gaat eenvoudig. De winkel zit in BelgiŽ en is voordelig. Alleen op sommige punten werkt de site niet zoals verwacht, wellicht door een Chrome-plugin.

Verzending

Ik heb besteld, omdat er stond dat ik het de volgende dag in huis zou hebben. Na het bestellen kreeg ik ook van de vervoerder een bevestiging dat het apparaat de volgende dag zou worden bezorgd. Echter, om 6:51 uur de volgende ochtend kreeg ik het volgende bericht:

"Via dit bericht willen wij u informeren dat order 380067371 in opdracht van Art & Craft Media NV (Logistiek) vandaag niet geleverd/afgehaald zal worden.

Op het moment dat onze koerier wilde vertrekken is geconstateerd dat uw zending nog niet ontvangen is op het sorteercentrum van Dynalogic. Om een nieuwe afspraak te maken, verzoeken wij u om contact op te nemen met de leverancier waar uw bestelling geplaatst is. "

Contact opgenomen met de winkel, het menu doorlopen om vervolgens te horen: "Op dit moment kunnen wij uw oproep niet beantwoorden. probeer het later nog eens".

Wat een knuddewinkel!

Klantenservice

Zoals gezegd: de klantenservice bestaat niet, is waardeloos. Ze zullen het wel moeten hebben van de lage prijzen. Betaal een tientje meer voor betere klantenservice.

Algemeen

Adata UV320 USB-stick gehaald. Hier gehaald omdat hij bij het uitzoeken op dat moment het goedkoopste was maar ook omdat deze 'vůůr 20:00 besteld, morgen in huis' policy hebben. De andere twee webshops met vergelijkbare prijs hadden geen voorraad, dus simpele keuze.

Ik kende de website niet maar ik las dat het een grote bekende was in BelgiŽ dus ik zal wel webshoppelijk gesproken onder een steen hebben geleefd.

Uitgebreide betaalmogelijkheden; Creditcard, iDeal en PayPal zat ik zelf tussen te twijfelen maar er waren nog andere mogelijk volgens mij.

Prima webshop verder, ik zal er vaker eens kijken wat ze hebben.

Productreview komt later.

Verzending

Hij werd de dag erna met DHL afgeleverd in een fikse doos met de bekende plastic luchtzakjes erin. Beetje overbodig voor een USB-stick maar wel erg netjes.

Gratis verzending met DHL en ook goed verpakt, dat vond ik wel een dikke plus.

Algemeen

Een samsung tv gekocht waarvan de doos al open was geweest. Na klacht krijg ik doodleuk te horen dat ze er niets aan kunnen doen.

+ Duidelijke overzichtelijke website

+ Gratis verzending
+ Stevig verpakt
+ Simpel te retourneren

Klantenservice

+ Makkelijk bereikbaar via telefoon of mail
+ Snel respons
+ Goede klantenservice
+ Prijzen soms onderhandelbaar

Algemeen

Zeer goede website en zeer vlugge levering.
Ik ga ook regelmatig naar hun winkel om professionele uitleg te krijgen en dan te kopen. Steeds uitgebreide uitleg waar ze de tijd nemen om alles te vergelijken!
Gelukkig hebben ze verschillende verkopers die weten waarover ze spreken (en niet alleen verkooppraatjes zoals bij andere "verkoop-markten..."
AANRADER!

Verzending

Verzending om een voorbeeld aan te nemen:
Je ontvangt een mail met Track en Trace code van koerier leverancier
(met mogelijkheid om bij verhindering de koerier te contacteren om een andere afspraak te maken)
Gedurende de dag kunt u uw zending track & tracen (met geleverde link), zodat je mooi kan inschatten wanneer koerier bij je zal aanbellen.

+ uw aangekochte goederen zitten nog eens goed verpakt in hun eigen STEVIGE doos met "schokdemper"- folie ertussen. Nog nooit een beschadigd artikel of artikel doos ontvangen!

Klantenservice

Ze nemen de tijd om je uitleg te aanhoren en dit goed te noteren in hun brief om op te sturen naar de fabrikant.

Je wordt steeds op de hoogte gebracht van de stand van zaken via mail:
(in behandeling / aangenomen (en hersteld in garantie) / op komst van fabrikant naar de winkel, en paar dagen later, ontvangst, of af te halen in de winkel.

TOP.

Tegen beloning

Algemeen

Ruime keuze, vlot bestellen, vlot leveren, alles prima, geen reden tot klagen. Tevreden klant. Ik kom terug.

Verzending

Levering op tijd, tracker correct.

Algemeen

Art & Craft leren kennen toen ze nog (vooral) een fotozaak waren in Mariakerke. Reeds toen viel de kennis van zaken over fotografie op en ben ik uitstekend geadviseerd voor mijn aankoop. Vandaag zijn ze heel wat groter geworden, meerdere winkels, uitgebreider aanbod, webshop... maar nog altijd kan je er terecht voor uitstekend advies. Hiermee maken ze voor mij het onderscheid met andere retailers en webshops. Aanrader!

Verzending

Voor grotere leveringen (zoals TV's) wordt je tijdig op de hoogte gebracht om een afspraak te maken voor de levering. Uitstekende Track & Trace.

Tegen beloning

Algemeen

Online besteld, met afhaling in winkel, product was niet aanwezig. Daar opnieuw besteld, werd met vertraging geleverd en beloofde zonnekap niet bijgevoegd, en kabeltje voor ontspanning op afstand camera niet gepast voor camera

Verzending

Hele dag thuisgebleven voor levering dynalogics want tijdspanne die zij opgeven is wel heel ruim, uiteindelijk niemand gezien terwijl we gemaild werden dat we niet thuis waren bij levering!

Klantenservice

getelefoneerd over ontbrekende zonnekap, wacht nog altijd op antwoord, ticket gekregen naar nergens?

Algemeen

We hebben een wasmachine gekocht bij Art & Craft. Prijs kwaliteit was dik in orde.

Verzending

Verzending was tip top in orde. Ons toestel werd supersnel geleverd.

Algemeen

Zowel al online als in de winkel meerdere camera's, lenzen en tv's gekocht. Telkens een goede service gekregen en uitleg waar nodig.

Verzending

Op tijd geleverd zoals aangegeven stond.

Klantenservice

Een lens die last had van backfocus is snel en onder garantie hersteld, een tv waarvan de voet niet 100% recht stond was ook snel vervangen.

Algemeen

Ik heb verschillende lenzen voor mijn Nikon camera gekocht, en na veel vergelijkingen, heeft Art & Craft telkens een van de scherpste prijzen (zelfs tov internet-prijzen). Daarenboven komt een goede service na verkoop (bv; al 2x mijn lens mogen terugsturen omdat er kleine foutjes aan waren , zonder enig probleem)

Klantenservice

zeer goede service na verkoop, zonder problemen wordt iets teruggenomen voor herstel. En goede professsionele uitleg door kenners van fotografie

Algemeen

Recent een wasdroger gekocht bij Art & Craft. Klantenservice stond me netjes te woord toen ik vooraf wat vragen had. Bestelling en levering probleemloos verlopen. De droger is netjes afgeleverd op de eerste etage en deels uit de doos gehaald. De oude droger is mee terug gegaan, volgens afspraak. Men hielp de droger zelfs van de wasmachine aftillen, ondanks dat ze dit normaliter niet mogen/kunnen/doen.

Algemeen

Canon M50 set besteld bij Art & Craft. Levertijd was onbekend en heb via een ticket gevraagd om een reactie. Ze zouden het uitzoeken, echter niets meer gehoord.

Gezien een andere aanbieding van een andere camera heb ik de order geannuleerd. Binnen 2 dagen stond het bedrag weer op mijn PayPal-account.

Klantenservice

Klantenservice zou sneller kunnen, maar beantwoorden mails binnen de beloofde tijd van 48 uur.

hfos Karma 6,59K

Algemeen

De trackball (Logitech MX Ergo) die ik zocht was hier het goedkoopst. Makkelijk genoeg te vinden via de link in de Pricewatch en bestellen was ook geen probleem.

Verzending

Het apparaat werd op de beloofde dag geleverd, en voor dat zover was werd ik netjes op de hoogte gehouden van de status van de bestelling en zelfs de snelheid van de chauffeur. Ze waren vrijwel precies op tijd, met een marge van slechts een paar minuten.

Algemeen

Product besteld ad EUR 1.128,=. Leveringstijd 1-3 werkdagen. Week gewacht, niks. Gebeld, zou worden uitgezocht, daarna bericht dat de order wel was uitgeleverd maar niet bekend was waar het was blijven hangen. Weer week verder, nogmaals gebeld. Zou worden uitgezocht, nooit antwoord gekregen. Order na nog een paar dagen geannuleerd en elders tegen dezelfde prijs de volgende dag door een goede webshop laten leveren. Na anderhalve week nog moeten nabellen om te vragen wanneer ik mijn geld retour zou ontvangen. Nu, een maand na de besteldatum eindelijk mijn geld retour ontvangen. Zucht. Ik kan niemand aanraden bij dit bedrijf te bestellen.

Verzending

Product nooit geleverd. Nooit pro actief een reactie inzake de leveringstijd ontvangen.

Klantenservice

Komen afspraken niet na, zijn niet altijd even beleefd aan de telefoon.

Algemeen

Ik heb als kado voor mijn vrouw een MP3 speler besteld voor op de fiets. Gekeken waar deze het snelst geleverd kon worden. Dat was in deze winkel, of Conrad voor 2 euro meer (had ik dat maar gedaan).

Bestelling geplaatst en direct betaald met iDeal. Vervolgens hoor je helemaal niets meer. Je krijgt een bevestiging en nu 2 dagen verder is dan meteen ook de laatste mail die ik heb gehad. De status reikt niet verder dan het controleren van de iDeal betaling, wat zou betekenen dat het artikel nog helemaal niet is verstuurd!

Als ik bij de Conrad had besteld, had ik de speler gisteren al in huis gehad, want die houden zich gewoon aan hun afspraken.

Verzending

Er is nog helemaal niets verzonden, dus vrij waardeloos te noemen!

Dit kado had ik zťker vrijdag binnen willen hebben, liefst nog eerder. Goedkoop blijkt helaas weer duurkoop.

Daarnaast moest je bijbetalen om tijdens kantooruren te laten leveren. Hierdoor maar op mijn thuisadres laten bezorgen (en hopen dat ze het wel bij de buren afgeven), aangezien ons kantoor om 18.00 sluit. Dit heb ik nog niet eerder meegemaakt met een webshop.

Klantenservice

Aangezien er geen enkele terugkoppeling is gegeven, vind ik dit vrij waardeloos te noemen.

Ik heb nu een contactformulier ingevuld, maar ook daar staat dat het 48 uur kan duren voor je een reactie krijgt.

Ik bestel hier nooit meer!

Update 12:52
Op verzoeken tot de levertijd komt geen enkele reactie. Ook blijkt dat ze niet bij de buren afleveren maar bij afwezigheid het spul terugsturen en je dan laten betalen voor een volgende zending. Leuk als je 40 uur werkt! Dan kun je het dus nooit ontvangen!

Ik heb via mail verzocht mijn bestelling te annuleren. Ik hoop dat hier uberhaupt een reactie op gaat komen.

-------------

Update 29-mei:

Hier een stukje dat ik ook op kieskeurig heb geschreven:

Wees gewaarschuwd! Koop hier NOOIT!

Ik heb bij deze club een 16GB bluetooth MP3 speler gekocht voor een verjaardag. Dinsdagavond besteld, levertijd 1 a 2 dagen.
Vervolgens meerdere keren gevraagd naar de status, want na de bevestiging bleef het lang stil. Zelfs nog via de mail gevraagd te annuleren nadat het qua tijd krap begon te worden omdat ik het artikel snel nodig heb en de tijd begon te verstrijken en de mail bleef verwijzen naar de iDeal betaling die nog gecontroleerd zou moeten worden (ook nog nooit van gehoord). Op de site is niets over een bestelstatus te vinden.

Er kwam pas reactie toen het pakket al onderweg was en annuleren dus geen reŽle optie meer was.

Toen het pakket geleverd werd (Zaterdag, 5 minuten voordat we naar de verjaardag vertrokken!) bleek dit een 8GB model zonder bluetooth te zijn, de voorloper dus! De chauffeur overigens een ijsje en een blikje fris meegegeven, die mensen hebben 't slecht met dit weer!

Omdat ik niet met lege handen kon staan heb ik deze speler moeten meenemen en heb ik ze gemaild wat er aan de hand was (met een foto erbij als bewijs). Ik heb gevraagd naar een passende oplossing. Ik had genoegen genomen met een geheugenkaartje, zodat ik er in ieder geval nog een 16GB van kon maken, maar zij vonden een korting van 10 euro, enkel bij hun te besteden binnen een jaar een prima oplossing. Ik heb aangegeven daarmee niet akkoord te gaan, want hiermee verplichten ze mij om daar wťťr te bestellen. Tevens is het ook niet rechtsgeldig om op die manier geld van de klant vast te houden.

Ik heb aangegeven dat ik daar niet mee akkoord ging, dat zij een fout hebben gemaakt door mij het verkeerde produkt te sturen en heb uiteindelijk verzocht om het verschil maar op mijn rekening terug te storten. Dat ik uiteindelijk het 8GB model heb geaccepteerd is voor hun allen maar in het voordeel, want terugsturen en een nieuwe opsturen was duurder geweest.
Hierop kreeg ik een reactie met m.i. een arrogante ondertoon hoe volgens hun de wereld in elkaar zit. Zij vinden dat ik het apparaat terug moet sturen, geld terug krijg en dan hetgene wat ik al besteld had, nogmaals moet bestellen om de juiste te krijgen. Dit alles kost al een veelvoud aan transportkosten dan het werkelijke prijsverschil. Daarnaast kun je nogal moeilijk een kado terug gaan claimen.

Dit resulteerde in een over en weer discussie die je als bedrijf _nooit_ met een klant zou willen voeren, al helemaal niet om het bedrag waar het om ging.

Uiteindelijk wel mijn geld teruggekregen (het gaat nota bene om nog geen 6 euro), maar wat een gefrustreerd bedrijf is dit, niet normaal!
Als ze een simpel 16GB, of desnoods 8GB kaartje hadden toegestuurd, had ik dat al een acceptabele compensatie gevonden, de bluetooth nog buiten beschouwing gelaten.

Wees dus gewaarschuwd als je hier iets koopt. De service is letterlijk onder 0.

Algemeen

Website is ok maar bevat verkeerde informatie.

Verkeerde product geleverd(Azerty ipv Qwerty toetsenbord op laptop).

Hoge retourkosten!

Verzending

Levering was een dag te laat, weet niet of dit aan de winkel ligt of aan de distributeur. Tevens zelf moeten vragen naar enige vorm van Track & Trace, deze informatie wordt klanten niet automatisch toegezonden en is ook niet op de website te vinden.

Geen nette omdoos maar de stickers direct geplakt op de doos van Dell.

Klantenservice

Klantenservice bellen heeft weinig zin, je wordt pas echt geholpen nadat je echt kwaad wordt want procedures staan niet toe dat je iemand aan de lijn krijgt die iets te vertellen heeft bij dit bedrijf.

Retourprocedure heb ik ook mijn bedenkingen over. Je moet 13,99 betalen voor de retournering, zelfs als de verkeerde uitlevering van het product te wijten is aan Art en Craft zelf. Als je het hier niet mee eens bent kun je een e-mail sturen naar hun contactadres, bij de klantenservice kan niemand je helpen.

Jammer dat ik de andere recenties niet eerder heb gelezen maar deze bestelling is er 1 in de categorie eens en nooit meer.

Medewerker aan de telefoon bleef wel netjes en correct! Hij probeerde zelfs om buiten de procedures om toch een retour voor mij aan te maken en gaf toe dat de service bij het bedrijf niet best was voor wat betreft aftersales.

Algemeen

Handige website, ziet er goed uit en is makkelijk in gebruik. Daar blijf het ook bij.

Verzending

Heb op 10-05 een bestelling geplaatst die normaliter de volgende werkdag bezorgd zou worden. Dit is niet gebeurd. Gebeld naar artsencraft en ze zouden de volgende werkdag komen. Ook niet gebeurd. Waarnaar ik zelf een dag kon plannen dat het bezorgd zou worden... en raad eens weer niets.
Op een dag meerdere malen naar zowel artsencraft als dynalogic gebeld:
Dynalogic heeft nooit iets ontvangen.
Artsencraft kreeg ik eindelijk een medewerker die mij kon vertellen dat er een fout is gemaakt en hun niet weten wanneer ik mijn bestelling zal ontvangen.

Klantenservice

De eerste 2x werd mij verteld dat ze de volgende dag lang zouden komen terwijl er blijkbaar toch iets fout is gegaan waardoor ze zelf niet eens kunnen vertellen waar de bestelling zich bevind en wanneer ik het zal ontvangen.

Ab-do-mi-na-bel
Niet goed werkende muis gekregen, direct contact opgenomen en retour gestuurd, na 5 weken was de muis nog niet bij hen aangekomen. Na 8 weken nog steeds geen nieuwe muis ondanks vele beloftes.
Ze nemen de telefoon niet op, reageren niet op mailtjes.
Een service van 3x niks! Bestel hier aub niets als je niet genaaid wil worden.

Verzending

Product komt pas na 6 weken bij hen aan bij retourzending???

Klantenservice

Geen reacties op mailing en telefoons worden niet beantwoord! Zeer slecht!

Algemeen

Brother HL-3140CW besteld, product was op voorraad en zou de volgende dag geleverd zijn. Na een aantal niets gehoord te hebben, de klantenservice gemaild, product bleek niet op voorraad. 08-05 bericht gehad dat het product einde van de week weer op voorraad zou zijn. Wij hebben de order geannuleerd want de printer was snel nodig. Vandaar dat we deze hebben besteld bij een winkel waar de printer op voorraad was.

Klantenservice

Klanten service was ok. Ik had graag van hen gehoord dat de printer niet op voorraad was. In plaats van dat wij ons moeten afvragen waar de printer is. Vervolgens moeten we dan nog een dag wachten om erachter te komen dat de printer helemaal niet op voorraad is.

1 2 3 4 5

Scorekaart voor Art & Craft Nederland

Algemeen Score: 3
Verzending Score: 3
Klantenservice Score: 2.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg