Art & Craft Nederland

Gebruikers over webshop Art & Craft Nederland

Review toevoegen
CT Karma 36,2K

Algemeen

Na de Tweakers TV Actie een LED tv gekocht met de kortingscode. Prima site, en duidelijke info.

Verzending

Verzending is heel duidelijk. Je kan precies zien rond welke tijd de bezorger bij je adres aankomt en hij is ook te volgen op google maps. Ook kan je redelijk naar benadering al op voorhand aangeven welke dag en rond welke tijd de levering plaats vindt.

Klantenservice

Helaas was de eerste TV een DOA. Deze kon ik na contact met de klantenservice retourneren. Dit gaat via ophalen, super makkelijk. Vervolgens heb ik een iets duurdere tv genomen, maar ook deze TV had een mankement, dit is allemaal geheel te wijden aan pech. Maar ook nu na contact met de klantenservice een omruil actie gekregen. Dus bij ophalen van de defecte TV direct een nieuwe afgeleverd. Prima service! De laatste TV was overigens perfect! Dus niks dan lof voor deze webwinkel.

Algemeen

LG 55SM8200 besteld. Snelle levering via Dynalogic, via hun Track&Trace systeem precies te volgen wanneer de bezorger er gaat zijn. Helaas wel eerste keer een defecte TV ontvangen maar dit werd super opgelost door de medewerkers van Art&Craft. Inmiddels de nieuwe al ontvangen.

Klantenservice

Goed te woord gestaan aan telefoon en over de mail

Algemeen

Makkelijk besteld (als Bol.com partner), snel geleverd (1 dag) en goedkoopste op moment van aanschaf. Ook de (geautomatiseerde) communicatie was goed.

Verzending

Binnen 1 dag; eerst tussen 8.00 en 22.00u, dat werd tussen 9.30 en 11.30, en uiteindelijk zou het om 10.10u komen. 10.20u had ik de bestelling binnen. Zeer tevreden hierover.

Tegen beloning

Algemeen

Het product werd snel geleverd, zoals ik had gehoopt en het product voldoet aan de beschrijving

Verzending: Score: 0

Algemeen

Prima voor aankoop, maar verwacht geen service achteraf. Aankoop verliep prima, maar wanneer het product na enige tijd een defect toonde verleent Art en Craft absoluut geen service.

Klantenservice

Ze proberen je snel af te wimpelen en zelfs als je vastberaden bent dan nog weigeren ze in het belang van de klant te denken. Er worden geen oplossingen geboden, vertellen dat iets vooral niet kan doen ze dan wel weer heel goed. Hele slechte service. Jammer, zou adviseren hier niet te kopen

Algemeen

Televisie om 19:21 besteld en om 13:00 de volgende dag in huis. Prijs uitstekend, bestelproces en betaling gingen vlekkeloos. Geen gebruik gemaakt van de klantenservice.

Verzending

Vooraf sceptisch over Dynalogic maar het ging uitstekend. Een vriendelijke bezorger hielp mij met pakket naar binnen te dragen en gaf me alle ruimte om het pakket te inspecteren op beschadigingen.

Algemeen

Telefoon gekocht maar deze wordt niet bezorgd. Klantenservice reageert niet meer op mijn e-mails. Laat je niet oplichten door deze webshop!

Verzending

Telefoon gekocht maar deze wordt niet bezorgd. Klantenservice reageert niet meer op mijn e-mails. Meerdere keren voorgelogen over de bezorgdatum van mijn telefoon.

Verzending: Score: 2

Algemeen

Via bol.com een Bosch ijsmaker accessoire besteld. Na aantal keren gebruik bleek het accessoire stuk. Na wat vlot mailcontact is het apparaat retour gestuurd maar tot op heden heb ik nog geen nieuw of gerepareerd apparaat ontvangen. Dit loopt nu al 2 maanden en ik verwacht niet dat dit opgelost gaat worden.

Verzending

De oorspronkelijke levering vanuit Dynalogic verliep stroef. De T&T werd niet geupdate en uiteindelijk bleek dat het apparaat al enkele dagen bij de buurvrouw lag. Retour verzending via PostNL verliep soepel. Ik heb nog geen retour mogen ontvangen van Art en Craft maar ik verwacht niet dat dit beter verloopt als dit wederom met Dynalogic wordt afgehandeld.

Klantenservice

Zoals gezegd bleek het apparaat stuk te zijn. Meteen contact opgenomen en dat contact verliep vlotjes. Ik kreeg alle informatie die ik nodig had en een dag later was het apparaat terug gestuurd en ontving ik een bevestiging. Goed begin.

Helaas is dit nu twee maanden geleden en nog steeds is er geen enkel spoor van mijn apparaat te vinden. Tien mailtjes met loze beloftes en excuses: "hij zou deze week binnen moeten komen", "Kan natuurlijk zijn met de feestdag dat het ook begin volgende week is", "excuses dat het langer duurde als normaal, maar had te maken met de vakantie", "Van zodra hij binnenkomt verzend ik hem direct naar u", etc. Om maar een voorbeeld te geven.

Omdat mijn geduld op is en dit anno 2019 onacceptabel is heb ik mijn geld terug gevraagd. Op dit verzoek is nog niet gereageerd.

Dit bedrijf zit vol met loze beloftes en ik wou dat ik eerder had gezocht naar referenties en reviews.

Algemeen

Zondag TV besteld en er werd aangegeven dat hij dinsdag bezorgd zou worden. Ik wilde hem echter graag woensdag bezorgd hebben. Dit ging na de bestelling erg gemakkelijk op de site van de bezorger. De TV is prima en voor een goede prijs.

Ik begrijp niet helemaal waarom deze webshop zo lage beoordeling heeft. Als ik de reviews lees, lijkt dat allemaal te maken te hebben met de bezorging. Maar bij mij was dat dus perfect.

Verzending

De track en trace die ik vervolgens kreeg is de beste die ik ooit gezien heb. Ik kon precies zien waar de chauffeur was en ik wist dus precies wanneer hij kwam.

Algemeen

Prima webshop, maar de verzending (van grote items) laat te wensen over. Dit is echter voornamelijk te wijten aan de gekozen vervoerder Dynalogic, die met 1 ster op Trustpilot één van de slechts beoordeelde bedrijven is aller tijden.

Verzending

Omdat het product wat ik wilde bestellen alleen nog voor een redelijke prijs beschikbaar was bij Art & Craft heb ik bewust het risico aanvaard. Helaas werd ik ook slachtoffer van de vervoerder die tot tweemaal heeft verzuimd te bezorgen op het afgesproken tijdstip vanwege de inmiddels beruchte "sorteerfout" en mijn product uiteindelijk 9 dagen lang in een depot in Vianen in gijzeling heeft gehouden. Vervolgens lag de track-en-trace en alle communicatie per e-mail stil en via het betaalde servicedesk telefoonnummer kom je geen stap verder.

Klantenservice

Ik ben snel en vriendelijk geholpen door de medewerkers van Art & Craft via e-mail en telefoon en dankzij hun actie richting de vervoerder is het probleem uiteindelijk opgelost. Bovendien kreeg ik uit eigen initiatief een compensatie voor het ongemak.

Algemeen

Goede prijs en de bestelprocedure verliep soepel. Er valt verder niets bijzonders over te zeggen.

Verzending

Besteld na 22:00 en twee dagen later 's ochtends geleverd, dus mooi op tijd. Jammer dat ik geen mail heb gekregen waarin staat hoe laat de bezorger langs zou komen, dus ik had geluk dat ik thuis was.

Klantenservice: Score: 2

Algemeen

Het bestellen verliep zoals te verwachten. De prijzen zijn redelijk en je hoeft niet extra te betalen voor het gebruik van een creditcard.

Verzending

Op de website staat dat producten die voor 22 uur besteld worden morgen in huis zijn. Wij hadden een bestelling geplaatst om 17 uur (die op voorraad was) en kregen het product pas 2 dagen later geleverd.

Klantenservice

De klantenservice is niet telefonisch bereikbaar, je kan ze alleen mailen.

Klantenservice: Score: 3

Algemeen

TV besteld via bol.com plaza. Verzending geplant op vrijdag via dynalogic, ging goed tot dat de bezorger bij mijn adres was aangekomen (gevolgd via de tracker). Deze heeft daarna mijn adres als foutief gemarkeerd, terwijl deze gewoon correct was aangegeven.

Hierdoor een vrije dag kwijtgeraakt waarna ik volgens dynalogic volgende week weer een vrije dag zou moeten opnemen omdat ze op de zaterdag niet kunnen bezorgen. (????)

Verzending

Bezorger kon een simpel adres niet vinden en heeft deze als incorrect gemarkeerd. Erg slechte service voor bezorgingen.

Klantenservice

Klantenservice art&craft heeft kunnen meekijken en excuses aangeboden, kon verder niks aan het probleem doen en moet dus maar wachten op de volgende levering.

Hopelijk krijgen ze het adres dan wel goed.

Algemeen

Oven besteld 20-06, zou volgende dag geleverd worden.
Noppa,
Excuus via email, en een tegoedbon van 7,50 (hoi hoi, daar kan je niks mee)

Momenteel (26-06) bijna een week later, geen snel contact mogelijk, geen enkele uitleg, geen tracking.....

Uiteindelijk na deze 5 dagen een email met excuses en nieuwe verzendinfo. (26-06)

Helaas volgens DHL wederom 2 dagen vertraagd.
"bezorging is op dit moment verhinderd het pakket heeft 1 a 2 dagen vertraging"

Waarom is het zo moeilijk een simpele oven te versturen?!

24 uurs levering is 24 uur niet een week!

Verzending

1 week vertraging bij 24 uurs levering terwijl het op voorraad is.
(1 week is optioneel, ik heb nog steeds niets!)

Klantenservice

Nooit zoiets waardeloos meegemaakt.
Contact onmogelijk behalve via email en daarna 2 dagen wachten.

Ik zou graag een passende compensatie zien:
momenteel al 4 dagen iemand stand-by voor ontvangst.

Algemeen

Dat ding goed, maar een ezel kan tegenwoordig een webshop opzetten. Vind ik bij deze shop geen plus punt.

Verzending

"voor 22:00 besteld, morgen in huis" is bij hun een leugen. Product gekocht dat dit erbij had staan, maar nu zijn we 24 uur verder en niks, geen woord communicatie vanuit hun.

Klantenservice

Slecht, reageren nergens op of je moet dagen wachten op antwoord.

ion Karma 25,9K
Verzending: Score: 3

Algemeen

Website is overzichtelijk en je kan gemakkelijk een order plaatsen. Prijzen voor OLED TV's zijn ideaal. 999,-

Verzending

Verzending kan beduidend beter. Er werd beloofd volgende dag in huis voor een bepaalde tijd. Ik had dit op tijd besteld, maar het product lag pas 3 dagen later in het depot van Dynalogic.

En dan dynalogic. Beetje een hit or miss. Een andere order via Dynalogic kreeg een sorteerfout en ze geven T&T, maar de gegevens werden niet geupdate. Uiteindelijk was dynalogic wel mooi op tijd.

Klantenservice

Mailcontact wordt beantwoord, maar drie dagen later. Telefonisch contact lijken ze niet te preferen, maar er werd wel gelijk opgenomen. Ik werd goed geholpen aan de telefoon.

Algemeen

Bestelling geplaatst voor Samsung QLED 55" tv, muurbeugel en HDMI kabel.

Werd zowel via Art&Craft als Dynalogic per e-mail op de hoogte gebracht van verzending en kon het pakket ook volgen via de track & trace van Dynalogic die regelmatig van een update werd voorzien.

TV werd netjes geleverd zonder beschadigingen, alle toebehoren ook aanwezig en nieuw verpakt.

Overigens werd de TV vanuit Tech Data geleverd (zichtbaar op de Dynalogic track & trace pagina)

Geen op/aanmerkingen, gewoon vlekkeloos verlopen. Er werd op de site ook duidelijk vermeld dat er een actie van Samsung loopt op de QLED tv voor 10 jaar extra garantie op inbranden inclusief instructies hoe deze garantie geclaimd kon worden.

Kortom: alles tot dusver prima in orde. Heb echter nog geen ervaring met de klantenservice

Verzending

Ik had de bestelling 's avonds om 21:30 op 16 mei geplaatst (dus geen volgende dag levering meer mogelijk). Kreeg bevestigingsmail binnen 10 minuten. Werd netjes op de hoogte gehouden van het verzenden, ontving binnen 24 uur een e-mail met een track & trace link. Verpakking was prima in orde zonder beschadigingen, alle toebehoren waren aanwezig en TV was uiteraard gewoon nieuw in de doos. Verzending verliep overigens vanuit het bedrijf/magazijn van Tech Data.

Muurbeugel en HDMI kabel werden later geleverd, dit was ook netjes aangegeven op de website dat dit 1-2 werkdagen langer kon duren en uiteindelijk vandaag ontvangen.

Verzending: Score: 2
Klantenservice: Score: 2

Algemeen

Voor 10u besteld? Is NIET volgende dag in huis. Ze zouden de slogan weg moeten halen.

Verzending

Ze beloven dat je het product de volgende dag krijgt als je voor 10u besteld maar hier is niks van waar. De hele dag gewacht en geen mail of iets ontvangen. Uiteindelijk in de avond maar eens gebeld en er werd verteld dat ik de volgende ochtend een mailtje kon verwachten. Al met al maak geen beloftes als je die niet kan waarmaken.

Klantenservice

Reageren van mails duurt erg lang dus je kan beter bellen.

Algemeen

Ik heb een bakplaat besteld welke binnen 24 uur geleverd zou worden. Na het bestellen via bol.com blijkt dat het ding uit België moet komen. Na 4 dagen een mail gestuurd dat het niet meer nodig is. Geen enkele reactie op gehad.

Verzending

De levertijd werd dus niet nagekomen en men reageert niet

Klantenservice: Score: 3

Winactie

Algemeen

De Bestelling ging heel gemakkelijk met veel keuze. de betaling ging prima.
Er was geen korting mogelijk.

Snelle levering. goed verpakt

duidelijk uitleg

1 2 3 ... 7

Scorekaart voor Art & Craft Nederland

Algemeen Score: 3.5
Verzending Score: 3
Klantenservice Score: 3

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Cartech