Art & Craft Nederland

7.081 producten en 8.450 uitvoeringen

Art & Craft Logo

Keuze, veel keuze.

Net als 350 000 maandelijkse bezoekers kan jij bij Art & Craft terecht voor je volgende aankoop. Of je nu op zoek bent naar elektro, telefonie, audio, video of fotografie: in ons assortiment met meer dan 100 000 producten vind je ongetwijfeld wat je nodig hebt! Elke dag opnieuw doen we ons best om deze artikelen tegen de scherpste prijzen én beste service aan te bieden. Bestellen kan met Bancontact, creditcard, Paypal, iDeal of via vooruitbetaling.

Gevonden wat je zocht? Prima! Je pakket wordt hé-le-maal gratis verzonden, ongeacht de prijs of grootte van de bestelling. Bovendien stellen wij alles in het werk om jouw product(en) de volgende dag al bij jou thuis af te leveren. In sommige gevallen heeft een product iets langer nodig om bij jou te geraken, maar je kan de geplande levertermijn altijd raadplegen op onze website.

Last van keuzestress? Geen nood: je staat er niet alleen voor. Met al jouw vragen kan je terecht bij onze Productspecialisten & klantenservice. Wij dragen onze klanten hoog in het vaandel en streven ernaar iedereen steeds een geweldige shopervaring te bezorgen. Als er toch nog iets schort, staat ons voltallig team met plezier voor je klaar.

Ontdek alles over onze klantenservice.

Grenzenverleggend.

Art & Craft is operationeel over heel Benelux, maar van oorsprong op en top Belgisch! Met onze Gentse roots kan je steeds een bezoekje brengen aan onze twee showrooms. Camera, statief, lens of flitsers kopen? Dan is de fotografie-showroom in Mariakerke dé place to be. Eerder nood aan een stofzuiger, wasmachine, TV of ander groot en klein elektro? Neem dan zeker eens een kijkje in onze showroom te Sint-Denijs-Westrem.

Ontdek onze showrooms.

Scorekaart voor Art & Craft Nederland

Algemeen Score: 3
Verzending Score: 3
Klantenservice Score: 2.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Pricewatch statistieken

Prijsvermeldingen 8450 producten, 18227 unsorted producten
Prijsindex Nederland 99,0 (1,0% onder gemiddeld)