ToneControl.nl

277 producten en 289 uitvoeringen

Gebruikers over webshop ToneControl.nl

Review toevoegen

Algemeen

Ik was op zoek naar een nieuwe koptelefoon, ToneControl had de beste prijs! Ook een snelle levering en goede service.

Verzending

Zaterdag besteld. Dinsdag binnen. Helemaal top!

Klantenservice

Ik kreeg netjes een bericht van ze toen mijn product nog niet leverbaar was. Echter werd dezelfde middag een nieuwe lading verwacht waardoor het toch nog snel verzonden kon worden. Prima!

Algemeen

Site is overzichtelijk en de beloofde levertijd prima gehaald. Vrijdagavond na 17:00 besteld en dinsdag binnen. Perfect

Verzending

Het product was goed verpakt in een andere doos met genoeg papier snippers

Klantenservice

Je word uitstekend op de hoogte gehouden van de status. Bij de levering zat ook een pen en kortingsbon.

Algemeen

Bij Tone Control een setje Beyerdynamic 770's besteld omdat zij een van de scherpste prijzen in de pricewatch hadden. Verliep allemaal gemakkelijk, ook de betaling.

Verzending

Verzending, mooi op tijd, werd per mail bevestigd.

Klantenservice

Dit is het deel waar Tone Control zich voor mij heeft onderscheiden: na een weekje leek er een defect in mijn hoofdtelefoon te zitten. Mijn mail hierover werd snel beantwoord. Bovendien mocht ik gelijk langskomen om ze om te wisselen.
Toen ik hier niet aan toekwam, werd zelfs navraag gedaan. Zeer correct!
UIteindelijk bleek het probleem vals alarm, maar al met al zeer goede nazorg van de verkoper!

Algemeen

Voordat ik ging bestellen eerst telefonisch contact gehad, dit verliep soepel en werd goed geholpen door een zeer vriendelijke medewerker. Afronding van bestelling verliep zoals je dat verwacht van een een hedendaagse webshop, uitstekend dus.

Verzending

Product werd netjes de volgende dag geleverd zoals beloofd, pakket was goed verpakt.

Klantenservice

Helaas was naar 1,5 week de linker kant van mijn headphone defect. Heb telefonisch contact opgenomen om te vragen hoe we dit het beste kunnen oplossen. Er werd mij direct een nieuwe aangeboden en ik hoefde niet te wachten op het reparatie proces, erg netjes dus en voor mij zeker een reden om de volgende keer weer terug te komen.

Algemeen

Voor de aankoop was er prettig contact over de mail. Hierna is het product binnen een dag geleverd. De site werkt erg goed, simpel en overzichtelijk. Nette prijzen.

Verzending

Het pakket was degelijk ingepakt, met voldoende bescherming.

Klantenservice

Na iets meer dan een half jaar gebruik trad er een defect op. Het product is retour gegaan naar ToneControl.nl met omschrijving van het hoofdprobleem en nog drie kleinere zaken, meer gebruikersvoorkeuren. ToneControl.nl heeft het product naar de fabrikant gestuurd. Het hoofdprobleem is opgelost en ook een van de drie kleinere zaken. Daarnaast kwam het product boven verwachting snel terug.

1 2

Scorekaart voor ToneControl.nl

Algemeen Score: 3
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 4

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Webshop Keurmerk