ToneControl.nl

Algemeen: Score: 5
Verzending: Score: 5
Klantenservice: Score: 5
Algemeen

Bij Tone Control een setje Beyerdynamic 770's besteld omdat zij een van de scherpste prijzen in de pricewatch hadden. Verliep allemaal gemakkelijk, ook de betaling.

Verzending

Verzending, mooi op tijd, werd per mail bevestigd.

Klantenservice

Dit is het deel waar Tone Control zich voor mij heeft onderscheiden: na een weekje leek er een defect in mijn hoofdtelefoon te zitten. Mijn mail hierover werd snel beantwoord. Bovendien mocht ik gelijk langskomen om ze om te wisselen.
Toen ik hier niet aan toekwam, werd zelfs navraag gedaan. Zeer correct!
UIteindelijk bleek het probleem vals alarm, maar al met al zeer goede nazorg van de verkoper!

Scorekaart voor ToneControl.nl

Algemeen Score: 0
Verzending Score: 0
Klantenservice Score: 0

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Webshop Keurmerk