ToneControl.nl

381 producten en 410 uitvoeringen
Waarom ToneControl?
Wij geloven dat mens en machine elkaar kunnen versterken. En dat je als DJ of producer pas echt tot je recht komt als je de apparatuur gebruikt die aansluit bij jouw wensen, ambities en talent. Onze uitdaging is om jou advies op maat te geven, niet noodzakelijkerwijs de meest populaire of dure apparatuur te verkopen. Wij zijn eigenlijk geen verkopers, maar match makers. Welkom bij ToneControl!
Wat doen we en hoe?
De reden waarom wij ToneControl vormen, heeft gevolgen voor hoe we werken en wat we precies doen. Het betekent dat we onze ervaring graag delen met onze klanten en graag van hen leren, dat we onze klanten behandelen zoals we zelf behandeld willen worden en dat we weliswaar geld willen verdienen met onze bezigheden, maar daarbij niet alleen de laagste prijs maar ook uitstekende kwaliteit willen leveren.

Wees van harte welkom bij ons op Tonecontrol.nl of in onze fysieke winkel in de binnenstad van dé winkelstad van Nederland; Haarlem.

Scorekaart voor ToneControl.nl

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 4 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Pricewatch statistieken

Prijsvermeldingen 410 producten, 1622 unsorted producten
Prijsindex Nederland 97,9 (2,1% onder gemiddeld)
Prijsindex België 98,4 (1,6% onder gemiddeld)