ToneControl.nl

396 producten en 426 uitvoeringen

Gebruikers over webshop ToneControl.nl

Review toevoegen

Algemeen

Even een complimentje voor ToneControl, een kapotte kabel is onder garantie binnen 5 dagen vervangen.

Verzending

Goed verpakt en met track en trace was het pakketje binnen 1 dag binnen.

Klantenservice

Beste klantenservice ooit, behalve dat ze erg vriendelijk zijn, reageren en handelen ze ook zeer snel. Na 1 jaar ging mijn high-end Oyaide kabel voor de HD-25 koptelefoon stuk. Op maandag de defecte kabel naar ToneControl gestuurd, en op zaterdag had ik een volledig nieuwe kabel in huis. Top service, bedankt Roog!

Algemeen

Gewoon zoals het kan en moet, daar heb je geen vijftien woorden voor nodig hoor.

Snel hoor

Klantenservice

Mocht een in-ear koptelefoon terug sturen, moest alleen verzendkosten betalen.

Algemeen

Ik heb een Korg Minilogue bij Tonecontrol gekocht. Eerst zelf wat informatie opgezocht over de Minilogue en daarna ook nog bij Tonecontrol zelf wat vragen neergelegd. De website geeft voorraad weer en dat blijkt ook prima te kloppen. De communicatie verliep vlekkeloos, en was snel en informatief. Ook de prijzen zijn zeer concurrerend. Echt een aanrader.

Verzending

Zoals wordt toegezegd op de website heb je, mits voor 17:00 besteld en op voorraad, de volgende werkdag je bestelling in huis. Ze versturen met PostNL, en die blijven nog steeds de meest betrouwbare. Ik had mijn Minilogue dus keurig de volgende dag in huis. Niets op aan te merken.

Klantenservice

Vragen worden snel en duidelijk beantwoord. En mocht e-mail niet toereikend zijn, dan is bellen of gebeld worden ook geen enkel probleem. Ze nemen alle tijd voor je.

Algemeen

GoPro Hero 5 Black via Bol.com via Tonecontrol besteld. Op de betaling, verzending en verpakking niets aan te merken. Dit was prima in orde (ook gewoon de volgende dag in huis). Aftersales is echter een grote uitblinker!

Verzending

Levering zoals te verwachten valt. Volgende dag in huis, grote kartonnen doos met meerdere luchtzakken om de GoPro te beschermen. Prima in orde.

Klantenservice

5 sterren zonder twijfel. Ik had via bol.com de GoPro Hero 5 besteld omdat Tonecontrol een van de goedkopere adressen was. Helaas voor mij kwam binnen een week de Media Markt met de BTW actie op de proppen, waarna hij daar alsnog 50 euro goedkoper was. Tonecontrol heeft wel een soort van Laagste Prijs Garantie op de site staan, dus ik denk ik bel even. Na een paar telefoontjes en uitzoekwerk, was de conclusie dat ze mij geen geld konden teruggeven wegens de aankoop via Bol (logisch), maar als ik nog wat nodig had, dan kon ik daar korting op krijgen. Toevallig geen DJ equipment meer nodig, maar nog wel de duikbehuizing voor de 5. Tonecontrol is gewoon een officiele GoPro dealer, dus ondanks dat deze behuizing niet op de site stond kon deze gewoon besteld worden. Na weer een beetje uitzoekwerk kon ik hier een fikse korting op krijgen en heb ik het uiteraard gedaan. Naar mijn mening een goed voorbeeld hoe je met je klanten omgaat. Kijken wat kan in plaats van niet kan en persoonlijk en vlot contact is ook altijd prettig. Hulde!

Conclusie: super netjes, want in principe hoefde Tonecontrol niets voor mij te betekenen i.v.m. de Media Markt actie, maar dit hebben ze toch gedaan! Dus nogmaals super bedankt (ik zal maar geen namen noemen?)

Algemeen

Ik heb hier een koptelefoon besteld, bij tweakers stond levertijd binnen 3 dagen maar op de site staat voor 5 uur besteld volgende dag geleverd. De koptelefoon was er dan ook de volgende dag. Verder vond ik het fijn dat ik geen account aan moet maken om een bestelling te plaatsen. Verzending is gratis vanaf 50,-

Verzending

Ik kreeg netjes statusupdates en een track & trace. Product was goed verpakt.

Algemeen

Fijne website met een ruim assortiment voor audio apparatuur voor zeer goeie prijzen. Hebben ook vaak leuke acties. Ik mis alleen de optie om een account aan te maken om zo je bestelhistorie o.i.d. terug te zien.

Verzending

Pakket wordt prima ingepakt, niks over te klagen. Kreeg ook een kortingscode voor een volgende bestelling meegeleverd.

Klantenservice

Zeer vriendelijk personeel. Ik had een bedankje bij de kolom 'opmerkingen' geplaatst en hier kreeg ik een persoonlijk mailtje op terug.

Algemeen

Nette website, betaling werkt keurig, direct mail ontvangen met een factuur. Niks om over te klagen.

Verzending

Niet gratis, maar verder prima in orde.

Klantenservice

Koptelefoon besteld bij Tone Control, niet gecontroleerd of die wel op voorraad was. Gemaild naar klantenservice en zij hebben me netjes op de hoogte gehouden. Later nog een mail ontvangen dat de koptelefoon drie weken later zou komen en of ik mijn geld terug wou. Dat was geen probleem voor mij, en uiteindelijk heb ik het product netjes verpakt ontvangen.

Al met al, nette, kleinschalige winkel die goed op de consument zelf ingaat.

Algemeen

Ik was al met al tevreden over het gehele proces tot en met de betaling. Het enige minpuntje vond ik dat je geen eigen account hebt op de website. Je kan zo dus bijvoorbeeld geen historie zien van de producten die je hebt besteld. Je krijgt overigens wel gewoon een bevestiging van je bestelling per mail en een mailtje als het product is verzonden.

Verzending

De levering was op tijd en het product was in goede staat. Om eventuele verschuiving van het product tegen te gaan waren er extra kartonnetjes in de doos gestopt.

Algemeen

Goeie webshop met uitstekende prijzen. Vriendelijke en kundige medewerkers. Ze hebben ook een fysieke winkel, een groot voordeel ten opzichte van veel concurrenten. En lekkere koffie

Verzending

Niks op aan te merken. Snelle levering, en alles goed verpakt.

Klantenservice

Ontzettend aardige lui. Reageren snel op mails en telefonische vragen, niet van het kastje naar de muur maar helpen direct. Niks dan lof.

Algemeen

Hoewel ik uiteindelijk geen bestelling heb gedaan op de winkel hebben ze me alsnog zeer goed geholpen ook al was ik geen klant. Zie stukje klantenservice.

Klantenservice

Had een probleem met een andere webwinkel vanwege een verzending die maar niet verzonden werd. In de tussentijd wel contact met Tonecontrole gehad en die hebben gedurende de tijd dat ik liep te stuntelen met de klantenservice van een andere website zonder probleem het gewenste artikel voor mij apart gehouden voor het geval dat.
Ik kreeg ook binnen 10 seconden iemand aan de telefoon, die mij ook daadwerkelijk kon helpen ipv te moeten doorverbinden.

Hoef uiteindelijk niet hier te bestellen, maar ze hebben me uitstekend geholpen.

Algemeen

Sennheiser hd215 besteld, goedkoopste prijs en ook nog eens geweldige service, zie het klantenservice vak.

Klantenservice

Super tevreden, had een Sennheiser HD215 koptelefoon besteld maar deze hadden ze helaas niet meer op voorraad, werd gelijk gebeld en gemaild en na een kort gesprek over het eventueel opsturen van een alternatief product is gelijk het geld terug gestort.

Super snelle reactie op mails en super aardig, echt niks dan lof.

Algemeen

Ik was op zoek naar een nieuwe koptelefoon, ToneControl had de beste prijs! Ook een snelle levering en goede service.

Verzending

Zaterdag besteld. Dinsdag binnen. Helemaal top!

Klantenservice

Ik kreeg netjes een bericht van ze toen mijn product nog niet leverbaar was. Echter werd dezelfde middag een nieuwe lading verwacht waardoor het toch nog snel verzonden kon worden. Prima!

Algemeen

Site is overzichtelijk en de beloofde levertijd prima gehaald. Vrijdagavond na 17:00 besteld en dinsdag binnen. Perfect

Verzending

Het product was goed verpakt in een andere doos met genoeg papier snippers

Klantenservice

Je word uitstekend op de hoogte gehouden van de status. Bij de levering zat ook een pen en kortingsbon.

Algemeen

Bij Tone Control een setje Beyerdynamic 770's besteld omdat zij een van de scherpste prijzen in de pricewatch hadden. Verliep allemaal gemakkelijk, ook de betaling.

Verzending

Verzending, mooi op tijd, werd per mail bevestigd.

Klantenservice

Dit is het deel waar Tone Control zich voor mij heeft onderscheiden: na een weekje leek er een defect in mijn hoofdtelefoon te zitten. Mijn mail hierover werd snel beantwoord. Bovendien mocht ik gelijk langskomen om ze om te wisselen.
Toen ik hier niet aan toekwam, werd zelfs navraag gedaan. Zeer correct!
UIteindelijk bleek het probleem vals alarm, maar al met al zeer goede nazorg van de verkoper!

Algemeen

Voordat ik ging bestellen eerst telefonisch contact gehad, dit verliep soepel en werd goed geholpen door een zeer vriendelijke medewerker. Afronding van bestelling verliep zoals je dat verwacht van een een hedendaagse webshop, uitstekend dus.

Verzending

Product werd netjes de volgende dag geleverd zoals beloofd, pakket was goed verpakt.

Klantenservice

Helaas was naar 1,5 week de linker kant van mijn headphone defect. Heb telefonisch contact opgenomen om te vragen hoe we dit het beste kunnen oplossen. Er werd mij direct een nieuwe aangeboden en ik hoefde niet te wachten op het reparatie proces, erg netjes dus en voor mij zeker een reden om de volgende keer weer terug te komen.

Algemeen

Voor de aankoop was er prettig contact over de mail. Hierna is het product binnen een dag geleverd. De site werkt erg goed, simpel en overzichtelijk. Nette prijzen.

Verzending

Het pakket was degelijk ingepakt, met voldoende bescherming.

Klantenservice

Na iets meer dan een half jaar gebruik trad er een defect op. Het product is retour gegaan naar ToneControl.nl met omschrijving van het hoofdprobleem en nog drie kleinere zaken, meer gebruikersvoorkeuren. ToneControl.nl heeft het product naar de fabrikant gestuurd. Het hoofdprobleem is opgelost en ook een van de drie kleinere zaken. Daarnaast kwam het product boven verwachting snel terug.

Scorekaart voor ToneControl.nl

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Webshop Keurmerk