ToneControl.nl

Klantenservice: Score: 5
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Veruit de goedkoopste op het moment van bestellen. Betaald met PayPal aangezien er naar mijn zin te weinig (recente) reviews te vinden waren en ik geen account aan kon maken (gaf een serverfout). Als gast bestellen lukte echter wel gewoon.

Verzending

Prima verpakt en keurig op tijd geleverd. Tijdens het verzend- en leverproces ben ik ook keurig netjes op de hoogte gehouden.

Klantenservice

Mail gestuurd dat het aanmaken van een account niet mogelijk was. Binnen een aantal uur een reactie terug dat ze het op gaan pakken. Het probleem lijkt inmiddels ook keurig opgelost.

Scorekaart voor ToneControl.nl

Algemeen Score: 3
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 4

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Webshop Keurmerk