ToneControl.nl

Algemeen: Score: 5
Verzending: Score: 5
Klantenservice: Score: 0
Algemeen

Ik heb hier een koptelefoon besteld, bij tweakers stond levertijd binnen 3 dagen maar op de site staat voor 5 uur besteld volgende dag geleverd. De koptelefoon was er dan ook de volgende dag. Verder vond ik het fijn dat ik geen account aan moet maken om een bestelling te plaatsen. Verzending is gratis vanaf €50,-

Verzending

Ik kreeg netjes statusupdates en een track & trace. Product was goed verpakt.

Scorekaart voor ToneControl.nl

Algemeen Score: 3
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 4

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Webshop Keurmerk