ToneControl.nl

Klantenservice: Score: 5
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Overzichtelijke website met een ruime keus aan producten voor een hele nette prijs. Voorraad indicatie klopte bij mijn bestelling niet want het product was niet op voorraad maar dit is érg netjes afgehandeld.

Verzending

Enorm grote doos vol met papier voor een klein pakketje. Uitstekend ingepakt dus maar wel een béétje overkill terwijl het bijna door de brievenbus had gepast.

Klantenservice

Na bestelling per email bericht gekregen dat het product niet op voorraad was en dat ze mij een iets duurder model aanboden op hun kosten want die was wel op voorraad. Ontzettend goeie service en erg blij met mijn product!

Scorekaart voor ToneControl.nl

Algemeen Score: 3
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 4

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Webshop Keurmerk