ToneControl.nl

Algemeen: Score: 5
Verzending: Score: 0
Klantenservice: Score: 5
Algemeen

Hoewel ik uiteindelijk geen bestelling heb gedaan op de winkel hebben ze me alsnog zeer goed geholpen ook al was ik geen klant. Zie stukje klantenservice.

Klantenservice

Had een probleem met een andere webwinkel vanwege een verzending die maar niet verzonden werd. In de tussentijd wel contact met Tonecontrole gehad en die hebben gedurende de tijd dat ik liep te stuntelen met de klantenservice van een andere website zonder probleem het gewenste artikel voor mij apart gehouden voor het geval dat.
Ik kreeg ook binnen 10 seconden iemand aan de telefoon, die mij ook daadwerkelijk kon helpen ipv te moeten doorverbinden.

Hoef uiteindelijk niet hier te bestellen, maar ze hebben me uitstekend geholpen.

Scorekaart voor ToneControl.nl

Algemeen Score: 3
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 4

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Webshop Keurmerk