ToneControl.nl

Algemeen: Score: 5
Verzending: Score: 5
Klantenservice: Score: 5
Algemeen

Voordat ik ging bestellen eerst telefonisch contact gehad, dit verliep soepel en werd goed geholpen door een zeer vriendelijke medewerker. Afronding van bestelling verliep zoals je dat verwacht van een een hedendaagse webshop, uitstekend dus.

Verzending

Product werd netjes de volgende dag geleverd zoals beloofd, pakket was goed verpakt.

Klantenservice

Helaas was naar 1,5 week de linker kant van mijn headphone defect. Heb telefonisch contact opgenomen om te vragen hoe we dit het beste kunnen oplossen. Er werd mij direct een nieuwe aangeboden en ik hoefde niet te wachten op het reparatie proces, erg netjes dus en voor mij zeker een reden om de volgende keer weer terug te komen.

Scorekaart voor ToneControl.nl

Algemeen Score: 0
Verzending Score: 0
Klantenservice Score: 0

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Webshop Keurmerk