SiComputers

16.776 producten en 20.504 uitvoeringen

Gebruikers over webshop SiComputers

Review toevoegen

Algemeen

Bij SI Computers heb ik vier harddisks WD besteld en fysiek bij de winkel afgehaald. Duidelijk aangegeven dat ik harddisks uit een andere batch wilde (risicospreiding bij RAID5), en bij de winkel werd het bij afhalen netjes doorgenomen en een nacontrole gedaan. Ze wisten ook al dat ik voor de harddisks kwam, kennelijk was ik één van de weinige die dag die fysiek langskwam. Al met al persoonlijk en vriendelijk behandeld.

Er zitten nog wel wat foutjes op de website, men is niet meer telefonisch bereikbaar dus op een paar plekken zie je (o.a. ook in e-mails) "Niet bereikbaar".

Verzending: Score: 4
Klantenservice: Score: 4

Algemeen

Duidelijke website, makkelijk te bestellen, goede communicatie en de spullen de volgende dag in huis.

Verzending

De onderdelen kwamen in twee aparte zendingen aan. Dat was niet vantevoren gemeld, waardoor het wat verwarring opleverde toen de eerste doos aankwam (zijn ze nu de rest van de spullen vergeten?) Een mailtje naar de helpdesk gaf duidelijkheid en de tweede doos arriveerde een uur later.

Klantenservice

Alleen per e-mail bereikbaar, maar wel snel antwoord.

Beste,
Dit was de eerste keer dat ik iets bij SI Computers heb besteld, en zeker niet de laatste keer. Ben via toevallig via een link op Tweakers voor een ander product op SI site geraakt.Toen ik dan een search deed naar de RX 6750 die ik uiteindelijk ook gekocht heb bleek die nét online gezet te zijn geweest. (nog niet zichtbaar op Tweakers
Levering naar Belgie zou 1 tot 2 dagen extra duren en was voorspeld op Maandag, maar deze lag reeds zaterdag bij me op de stoep. Top!

Ik had via de klantenservice een medewerker een extra vraag gesteld over de beschikbaarheid van de Jonsbo VR3, welke in Europe nog niet te verkrijgen is. Deze zou binnenkort mogelijk toekomen, en ik verwacht dan ook een seintje.

Ik ben nog op zoek naar andere componenten om 2 builds af te werken, en heb dus voor de toekomst mijn lijst van standaard leveranciers uitgebreid.

Verzending

Zending kwam een dag sneller toe dan beloofd

Klantenservice

Via de site een aantal extra vragen gesteld en binnen het uur telkens een antwoord ontvangen. Top!

Algemeen

Had laatst een pc gekocht van SiComputer. In het kort helemaal top! Alle drivers waren al geïnstalleerd, de cable management is professioneel en zelfs de ram was al op 3600mhz ingesteld. Alle onderdelen waren correct geïnstalleerd en Windows 10 zat er ook nog bij. Ben meer dan tevreden!

Verzending

Alles was netjes verpakt en op tijd geleverd. Top gedaan

Algemeen

Eigenlijk wat je verwacht bij elke bestelling, maar vaak misgaat: Geheel verzorgd en vlot afgewikkeld zonder enig probleem

Verzending

Harddisks waren prima verpakt in doos met schokabsorberend opvulmateriaal en dubbele lagen bubbeltjesplastic, antistatische folie en natuurlijk de sillicagel niet te vergeten.

Algemeen

Snel en erg behulpzaam met het beantwoorden van vragen. Voor de rest ook tevreden over het snel versturen en het degelijk verpakken.

Algemeen: Score: 4

Algemeen

Bij de producten staat duidelijk aangegeven wat de voorraad is, en indien niet voorradig, wat de verwachte levertijd is. Heel duidelijk en je weet waar je aan toe bent.

Verzending

Alles goed verpakt en tijdig geleverd, niets op aan te merken.

Algemeen

Vlot en makkelijk over gehele linie. Direct een respons van klanten service bij vragen (email).

Verzending

Harde schijven volgende dag geleverd. Nas dag erna. Goed Verpakt.

Klantenservice

Had vraag over waarom NAS niet bij eerste levering bij harde schijven was. Kreeg direct reactie (email) dat deze direct via leverancier toegestuurd werden.

Klantenservice: Score: 4

Algemeen

Een prima en overzichtelijke no-nonsense site. Op de site zijn componenten makkelijker terug te vinden. Verzenden van producten gebeurt super snel.

Verzending

Geheugenreepjes besteld. Deze waren stevig verpakt. De doos was gevuld met papier en de reepjes zaten in het midden van de doos tussen het papier. Dus goed beschermd.

Klantenservice

De ervaring was 5 sterren, maar omdat ik ook wel eens graag wil bellen (en een telefoonnummer niet beschikbaar is) heb ik hier 4 sterren van gemaakt. Hoe dan ook: het geheugen dat ik in eerste instantie besteld had, had wat compatibility problemen met mijn systeem. Met klantenservice gemaild en werd super snel geholpen. Ander setje besteld, eerdere set terug gestuurd. Ik krijg aankoopbedrag + verzendkosten terug.

Algemeen

Gpu besteld bij SI. Hij werd vlug geleverd en de klantenservice was erg fijn te gebruiken

Verzending

Hij werd zo snel als kon geleverd en was super verpakt

Klantenservice

Er was een probleempje met de installatie maar de klantenservice heeft uitstekend geholpen

Algemeen

SiComputers beschikt vaak over één van de scherpste prijzen voor veel producten met snelle levertijden.

Verzending

Op tijd en degelijk verpakt. Het moederbord en de waterkoeler die ik besteld had, waren goed beschermd in een grote doos.

Klantenservice

Ik bestelde een tijd terug een moederbord dat ik drie weken na ontvangst toch nog wilde retourneren. Ondanks dat duidelijk vermeld werd dat het retourtermijn 14 dagen telt, werd mijn retour verzoek toch heel begripvol toegekend en kon ik een ander moederbord bestellen.

Algemeen

Levering was vlug. Klantenservice was vriendelijk en geduldig. Klein probleempje met installatie maar daar dus goed mee geholpen!

Klantenservice

Had wat problemen met installatie. Fijne hulp gehad met troubleshooting en het probleem opgelost

Algemeen

Een Strix 3080 OC op voorraad. Ik dacht meteen bestellen. Al twijfelde ik even na het lezen van de ogenschijnlijke vele vervelende ervaringen met SI. Toch besteld, en geen spijt van, echt top geregeld. Zelfde dag nog verstuurd en de volgende dag in huis.

Verzending

Zoals gezegd, volgende dag in huis, keurig en goed bescherm ingepakt.

Algemeen

Heb eindelijk een RTX 3080 bij elkaar gespaard en deze via pricewatch op tweakers besteld bij SIComputers. De beloofde levertijd van 2-3 dagen werd netjes gehaald. Het product was zorgvuldig verpakt. Voor mij was alles naar wens!!

Verzending

Alles keurig via afspraak bezorgd en via de mail op de hoogte gehouden van de voortgang.

Algemeen

Erg makkelijk wat onderdelen voor mijn computers besteld. Er was iets niet meer op voorraad maar kreeg hier spoedig een mail over. En kon zelf kiezen wat ik wou, ik had gekozen voor annuleren en de rest wel ontvangen. Dat ging erg makkelijk en de klantenservice was top!

Verzending

Alles wat netjes verpakt en goed aangekomen geen problemen. Hij was wat later dan vermeld door de annulering.

Klantenservice

Erg goed zoals ik al eerder zei. Ze waren erg aardig en een annulering was geen probleem.

Algemeen: Score: 4
Verzending: Score: 3

Algemeen

Het was even zoeken naar een Samsung 980 1Tb, omdat die als 1000mb in hun lijst staat. Bij zoeken op EAN of via de pricewatch link was hij echter wel te vinden.
SiComputers kwam vaak als goedkoopste naar boven bij de dingen die ik zocht, en had in combinatie met één andere winkel alle onderdelen die ik wilde hebben, waarvan de meeste op voorraad, en twee met status "binnen twee of drie werkdagen".

Verzending

Ik heb 26 april besteld, dus had wel verwacht dat ivm koningsdag de levering iets langer zou duren. Ook ging ik een weekend weg, dus had ik gevraagd om het afleveradres te wijzigen naar die van mijn ouders. Vervolgens begon het wachten op onderdelen. Uiteindelijk was op 3 mei alles binnen en verzonden. Ik wacht nu echter nog steeds op de zending, omdat PostNL blijkbaar moeite heeft het huis van mijn ouders te vinden .
Toch zou ik bij deze shop opletten of ze items die je snel wil hebben zelf op voorraad hebben, omdat 2-3 werkdagen blijkbaar betekent dat ze afhankelijk zijn van hun leverancier en dat dat geen garantie is dat het er ook echt binnen 3 dagen is (afgezien van PostNL perikelen, want daar kan SiComputers niks aan doen).

Klantenservice

De dag na koningsdag heb ik gevraagd of het afleveradres gewijzigd kon worden, en na het weekend of ze wisten wanneer alles verzonden ging worden. Ik kreeg steeds snel en vriendelijk antwoord.

Algemeen

Snelle levering en goed verpakt. Communicatie is prima en duidelijk, dus ik zou hier zo weer bestellen.

Algemeen

Heb een Samsung 980 m.2 nvmi ssd besteld via bol.com; SiComputers waren het goedkoopst en hadden erg goede reviews, dus was de beslissing snel genomen.

Verzending

De bestelling zou de volgende dag geleverd worden en dat werd dan ook gedaan. Prima!

hesbas Karma 1,31K

Algemeen

Precies geleverd wat ik wilde hebben en snel ook. Si Computers was de enige winkel die kon leveren wat ik zocht.

Verzending

Snel en goede tracking van de levering

Algemeen

Gewoon zonder problemen kunnen bestellen. Ik kon de mooie nieuwe interface op de webshop erg waarderen

Verzending

Het pakketje lag de volgende dag op het pakketpunt. En ik werd netjes op de hoogte gehouden door de webwinkel en door PostNL.

1 2 3 ... 153

Scorekaart voor SiComputers

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Qshops