SiComputers

15.466 producten en 18.542 uitvoeringen

Gebruikers over webshop SiComputers

Review toevoegen

Algemeen

Werkelijk hier bestellen is echt fijn. Het is niet de duurste van alle winkels maar het is goed. De levering is meestal snel en de klantenservice is goed. Altijd als ik iets opzoek bij tweakers kijk ik of het verkocht word bij SiComputers. Ga zo door mensen!

Verzending

Het pakket is altijd in een zeer goede staat. Ook is de levering erg snel.

Klantenservice

Ze luisteren goed naar je, en ze helpen je echt.

Algemeen: Score: 4

Algemeen

Snel in de pricewatch gevonden als de goedkoopste met voorraad. De order was gemakkelijk te plaatsen en snel te betalen via hun website!

Verzending

Verpakking was top! Kan tegen een stootje.

Moortn Karma 17,7K

Algemeen

Ik had een netwerkkabel op rol en wat UTP stekkers nodig. Via de pricewatch bij SiComputers uitgekomen en daar nog even rondgekeken tussen de overige artikelen die ze hadden. Specificaties en levertijd staan duidelijk op de website.

Verzending

De bestelling was enkel bij de leverancier op voorraad en zou (uit mijn hoofd) 3-5 dagen duren. Na 3 dagen kreeg ik een verzendbevestiging met track & trace code en de dag erop stond PostNL voor de deur.

Klantenservice

Na de bestelling kwam ik er achter geen kabel nodig te hebben. Hierop via e-mail contact opgenomen (i.v.m. koningsdag waarop ze uiteraard dicht waren) en de volgende ochtend kreeg ik een reactie dat dit onderdeel uit de bestelling werd gehaald en het bedrag werd teruggestort.

Algemeen

Voorheen bestelde ik als particulier vaak bij Si en vanwege de goede ervaringen nu ook zakelijk. Producten zijn scherp geprijsd, levering is snel en de service is altijd goed en vriendelijk.

Verzending

Producten worden goed verpakt verstuurd met PostNL - voor mij is dat belangrijk aangezien in onze buurt PostNL eigenlijk de enige betrouwbare pakketdienst is.

Klantenservice

Vragen worden altijd snel en vriendelijk beantwoord.

Algemeen

Directe link vanuit Tweakers, en meteen makkelijk kunnen bestellen en betalen. Werkte goed met mobiele interface, wat fijn is als je tijdens een build even snel iets wil bestellen.

Verzending

Verzending was heel snel en goed verpakt.

gmp Karma 1,55K

Algemeen

RAM besteld. Bestelling verliep soepel. Artikel snel ontvangen en was goed verpakt. Geheugen geplaats en werkte prima.

Verzending

Snel geleverd en goed verpakt.

Algemeen

Goede prijzen word doorgeleid via ideal. ideaal en makkelijk. kan op veel manieren betalen. .

Verzending

Kwam perfect optijd en netjes verpakt!

Klantenservice

Niet echt met de service gemaild. kreeg wel nette mails en informatie die nodig was. betrouwbare site.

sonny Karma 3,34K

Algemeen

Ik shop waar de review voldoende tot goed is, toevallig hadden ze hier ook de beste prijs. Ik was op zoek naar een simpel toetsenbord en kwam hier terecht. Heb in het verleden hier eerder besteld en de keus was snel gemaakt om ook hier weer te kopen.

Verzending

De doos waarin het toetsenbord in zat was op zijn minst 8x te groot dus hier kunnen ze misschien beter op inspelen om een ander formaat doos te gebruiken voor verzending. De post bezorger was een nieuwe en die had/heeft geen busje maar deed het vanuit een Golf6.

Algemeen

Prettige winkel waarbij altijd snel wordt gereageerd op vragen en mails. Het zoeken naar producten op de webshop is voor verbetering vatbaar.

Verzending

Spullen altijd netjes verpakt en de aangegeven bezorgtijd wordt ook gehaald. Zijn niet de allersnelste, wat ook duidelijk staat aangegeven in hun webshop maar leveren op tijd. Dit in tegenstelling tot webshops als Beat-It of Max ICT die er momenteel echt een potje van maken.

Klantenservice

Goed geholpen bij een bestelling die fout ging en er wordt altijd gereageerd.

Algemeen: Score: 4

Algemeen

Een proccessor (3400G) via een aanbieding op de webshop gekocht.
Het gehele bestel proces verliep zoals je bij een webshop zou verwachten.

Verzending

De levering was vlot, binnen 2 dagen was het product in huis ( koningsdag zat er nog tussen )
De verpakking is degelijk , een iets wat grote doos maar goed opgevuld met vul materiaal.

Algemeen

prettige winkel, had er nog nooit eerder besteld maar
op 26/4/2021 een water cooler gekocht die mooi geleverd kwam,
prima optijd en zeker het geld waard, ga hier vaker bestellen en raad het ook aan.

Verzending

updates wanneer hij werd verzonden perfect, maar geen spam er de hele tijd over

Algemeen

Duidelijke site, scherpe prijs en prima levering. Was een beetje obscure HP pavilion configuratie met een hele goede prijs-kwaliteit. Website gaf weinig info maar wat er stond klopte.

Verzending

Prima verpakt. Zat alleen een pak plat papier bij. Vraagje waarom? Zonder hier proppen van te maken heeft dat weinig zin.

Klantenservice

Had nog een vraagje en die werd binnen een dag keurig beantwoord.

Algemeen

snel, duidelijk, goedgeprijsd! Ik vind verder de website mooi alleen niet perse heel makkelijk om specifieke onderdelen te zoeken. verder tevreden!

Verzending: Score: 0

Algemeen

Gehele proces verliep vlot, genoeg betaal opties. De monitor die ik had besteld kwam op de aangegeven datum.

Algemeen

snelle service, goed en duidelijk contact, webshop is mooi en overzichtelijk.
ook scherp geprijst als je producten vergelijkt op tweakers. ( meestal boven aan de lijst)

Verzending

netjes verpakt, incl duidelijk papierwerk

Klantenservice

goede website, nette klanteservice.

Tegen beloning

Algemeen

Duidelijke site. Laagste prijs voor de 2 harddisks die ik zocht en verder voldoende keuze.

Verzending

Enkele dagen levertijd, maar dat wist ik van te voren

Algemeen

als een van de weinigen een ramset leverbaar in redelijk korte tijd en de uiteindelijke levertijd was op het minimum van de aangegeven levertijd.

Verzending

Voldoende vulmateriaal en goede verpakking waar geen schade aan is ontstaan aan product, omdoos of wat dan ook

Klantenservice

Al eerder een keer gebruik gemaakt van klantenservice, en daarbij is mij gebleken dat er ook echte product kennis en ervaring is in het hoogste segment.

Algemeen

Telefonisch en via Whatapp contact gehad en goed geholpen met de aankoop van m'n waterkoeling.

Verzending

Netjes verpakt en geen plastic maar alles papier/karton

Algemeen: Score: 3
Verzending: Score: 3

Algemeen

Powerlineset gekocht. Tenminste dat dacht ik en zo stond het ook op de website.het bleek om een losse adapter te gaan. Wel netjes opgelost.

Product werd vrij traag geleverd. Duurde ca. 7 dagen

Klantenservice

Probleem met de bestelling werd snel opgelost.

Algemeen

De aangegeven levertijden kloppen en de meeste producten zijn tegen een scherpe prijs. Alles ook in 1x goed dus geen contact gehad met de klantenservice.

Netjes verpakt en geleverd

1 2 3 ... 130

Scorekaart voor SiComputers

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Qshops