SiComputers

16.333 producten en 20.346 uitvoeringen

Gebruikers over webshop SiComputers

Review toevoegen

Algemeen

Gemakkelijk om bestelling te plaatsen. De levering duurde maar 4 dagen, en vaak zijn we het gewend om producten binnen een dag op de stoep te hebben, maar mijn product was vrij zeldzaam dus dit is te verklaren.
Voor de rest werd ik goed op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling.
Het product werd goed werkend en stevig ingepakt afgeleverd.

Zie bovenstaande

Algemeen

SSD, geheugen en wat ventilator accessoires besteld. Op de website zelf zoeken is een beetje moeilijk, gelukkig werkt de deeplink van Tweakers prima.

Verzending

Pakket werd binnen de gestelde levertijd verzendklaar gemaakt en verstuurd. Track & trace via DPD. Items waren goed verpakt en beschermd tijdens transport. Doos niet beschadigd bij binnenkomst.

Klantenservice

Een van mijn producten was moeilijk/niet leverbaar. Dit werd netjes doorgegeven en er werd aangegeven dat ik een vervangend product kon kiezen of het onderdeel kon annuleren en mijn geld terug zou krijgen. Ik heb voor het laatste gekozen en het bedrag stond weer snel op mijn rekening.

Algemeen

Website is traag en zoeken is soms lastig. Lage prijzen en tijdige levering maken dit goed.

Algemeen

Makkelijk gevonden via tweakers en levering was op tijd. Werd op de hoogte gehouden van afleverproces bij elke stap.

Algemeen

Een aantal computer onderdelen bij deze shop besteld, kreeg keurig bericht wanneer mijn bestelling ingepakt werd en de bestelling werd goed ingepakt afgeleverd.

Verzending

Niet alles was op voorraad, dus het duurde een aantal dagen voordat ik mijn bestelling binnen had maar hier werd in van op de hoogte gehouden. Zending van vervangend product (zie beoordeling klantenservice) laat erg lang op zich wachten.

Klantenservice

Ik had per ongeluk iets verkeerds besteld en wilde dit product omruilen. Dit was geen probleem en ik werd netjes geholpen bij hoe dat in z'n werk ging. Klantenservice was vriendelijk en reageerde vlot op e-mail. De gehele afhandeling duurde echter wel lang (zeven dagen geleden zending naar SiComputers gedaan, nog geen vervangend product ontvangen). Ik heb er zelf op moeten toezien dat ik niet per ongeluk het zelfde verkeerde product nog een keer zou ontvangen wat ik wel wat slordig vind.

Algemeen

SiComputers kwam als goedkoopste uit de bus in de PriceWatch. Producten zoeken via de website viel mij erg mee. Bestelproces verliep zonder enig probleem verder

Verzending

Verzending zoals beloofd in 2-3 dagen. Alle onderdelen kwamen in een grote doos binnen zonder dat je kon zien wat er in zat.

Klantenservice

Telefonisch contact gehad met SiComputers om er zeker van te zijn dat de onderdelen in 2-3 dagen binnen kwamen. Werd direct geholpen aan de lijn.

Algemeen

Prima internet winkel met goede prijzen en goede verzendtijd. Alleen gebruiken ze soms iets te grote dozen voor pakketjes.

Algemeen

Layout van de website is niet het meest frisse modern ontwerp meer, maar functioneert wel prima. Daarbij wel gezegd dat ik alle producten heb doorgeklikt via tweakers.

Bestelde producten (HDD cages) leken al wel een keer geopend te zijn, getuige aan geopende accessoire zakjes. Echter was alles wel compleet en geen beschadigingen aan het product of doos. Voordeel wel was dat ze de producten op voorraad hadden voor een hele scherpe prijs.

Andere meebestelde producten waren ook scherp geprijsd.

Verzending

Heb bestelling donderdag (expres) na "volgende dag geleverd" geplaatst, zodat deze in het weekend (zaterdag) afgeleverd kon worden. En dat kwam ook precies zo uit.

Werd geleverd in groot genoege doos met papier opvul materiaal. Voor de bestelde producten (niet extreem schokgevoelig) was dat prima.

Algemeen

Ik heb een hier een logitech G933 gekocht. Deze was netjes ingepakt en op tijd in huis. Tevreden over deze winkel ga zo door!

Algemeen

Ze hebben een uitgebreid assortiment want SiComputers was één van de weinig bedrijven die een specifieke voeding konden leveren. Helaas was de levertijd 2-3 dagen wat begrijpelijk, maar jammer is. Helaas bleken die 2-3 werkdagen niet te kloppen en op de 4e werkdag heb ik zelf maar SiComputers gecontacteerd (TIP: Contacteer je klanten preventief als de levertijd afwijkt). En er werd aangegeven dat het nog twee extra dagen ging duren (wat wel klopte)

Verzending

De verzending werd door DPD verzocht en hier heb ik niks dan slechte ervaringen mee. Niet alleen bij SiComputers. Ik had geen andere keuze (of deze was niet zichtbaar) dus toch maar besteld. De hele dag thuis gebleven en in het aangegeven tijdsblok mijn oog op de weg gehouden maar niemand van DPD te zien om uiteindelijk een uur of 3 later een bericht te krijgen dat het pakketje op het ophaalpunt is afgeleverd omdat niemand thuis was... Erg vervelend en er lag niet eens een brief in de brievenbus.

Het item zelf was prima verpakt in een extra doos opgevuld met stevig papier.

Doordat DPD de standaard verzendmethode voor SiComputers is kan ik het ook maar net verantwoorden om een voldoende te geven (naast het feit dat het item sowieso te laat was bezorgd).

Klantenservice

De klantenservice is snel bereikbaar en gaven snel per e-mail de juiste informatie. Jammer dat ze nodig zijn geweest, maar als je ze nodig hebt, zijn ze er wel!

Algemeen

Ik heb het product besteld omdat ze de goedkoopste waren. Alles ging goed en ik heb alles op tijd geleverd gekregen.

Algemeen

Ik heb hier mijn processor voeding en ssd gekocht, krijg ik vervolgens mijn onderdelen binnen is de cpu verpakking al open en nog erger, de cpu was gebruikt!

Verzending

Levering was goed maar ja, een gebruikte cpu terwij je voor een nieuwe betaald.

Klantenservice

Ik heb de klantenservice gebeld omdat ik een nieuwe en niet gebruikte cpu wilde. Ik was maar 5 minuten aan de lijn met de medewerker en kreeg meteen een retour mail, 2 dagen later kreeg ik mijn cpu binnen die niet gebruikt was.

Algemeen

Zondag een bestelling voor een enkele fan geplaatst. Maandag ochtend nog bericht gehad dat deze klaar lag en einde van de middag opgehaald.

Algemeen

Bij SiComputers een middelmatig grote bestelling gedaan; de kraken 62 liquid cooler, corsair 16 gb DDR 4 geheugen en het Asus Rog Maximus X Hero moederbord. De 1ste twee artikelen waren eigenlijk direct al gereserveerd voor verzending, het moederbord liet nog even op zich wachten namelijk 3 dagen. Dit was echter vooraf aangekaart bij de besteltijd dus deze vertraging kwam niet als een verassing.

Via hun website keurig netjes alles statussen kunnen zien en uiteindelijk de bestelling tijdig geleverd.

Verzending

Bestelling binnen zoals vooraf aangekaart, binnen 3 dagen.

Algemeen

De winkel is telefonisch goed bereikbaar. Ik heb twee bestellingen geplaatst waarvan de eerste na 3 dagen werd verstuurd (was in lijn der verwachting, omdat de producten niet op voorraad waren). De producten van mijn tweede bestelling waren ook niet op voorraad, maar toch werd de gehele bestelling binnen 2 dagen verstuurd. Het terugsturen van bestellingen lijkt ook goed te gaan (zit nog in de afwikkeling). Enige nadeel is dat je verzendkosten moet betalen voor het terugsturen en je soms wat langer moet wachten, maar met de veelal lagere prijzen is dat niet zo erg.
Een laatste puntje is dat de website wel een update kan gebruiken (zoekfunctie niet altijd even goed), maar m.b.v. doorklikken via de Pricewatch kun je je bestelling wel snel bij elkaar klikken.

Verzending

Redelijk goed verpakt. Alles komt goed aan. Houd rekening met eventueel verzendkosten die je zelf moet betalen als je je bestelling wilt terugsturen.

Klantenservice

Goed bereikbaar en snel en goed geholpen.

Algemeen

Prima vragen beantwoord omtrent de bios van het moederbord
Ook het email contact ging erg vlot

Prima en snelle levering

Klantenservice

Sneller in huis dan verwacht

Algemeen

Goede prijs voor het product, webshop werkte gewoon zoals je in 2018 van een webshop zou verwachten. Werd niet geforceerd om een account te maken.

Verzending

Het product dat ik had besteld had een levertijd van 2-3 dagen.

Ik kreeg direct bevestiging van de bestelling.
Ik kreeg pas 5-6 dagen later bevestiging van hun magazijn, waardoor pas na een week de bezorger voor de deur stond.

Algemeen

Duidelijk bestelproces en tijdige levering,
Heb op 24-06-2018 mijn Ubiquiti setup besteld bij ze.

bij de levering stond aangegeven dat deze 3 dagen zou zijn en dit bleek ook het geval, op donderdag 28-06-2018 kwam de vervoerder netjes op het opgegeven tijdstip. (heb wel anders meegemaakt met DPD)

Alles was goed verpakt met meer dan voldoende bescherming.

Kortom top ervaring.

Verzending

Netjes binnen de verwachte termijn geleverd, en alles was goed verpakt.

Algemeen

Bestelling plaatsen ging erg makkelijk, na alles op Tweakers te hebben gevonden.
Echter wilde ik er iets bij en probeerde dat via de website van SiComputers te vinden.
Maar de zoek functie is slecht (geeft veel te veel onzinnige resultaten), er is totaal geen manier om te sorteren of te filteren.

Verzending

Verzenden was ok, goed verpakt. Al een beetje traag. Maar dat kan ook komen omdat mijn producten niet op voorraad waren.

Algemeen

Ik heb hier een monitor en grafische kaart plus wat kleine onderdelen besteld. De site is misschien ietwat ouderwets maar voor de rest zijn het goede prijzen, snelle levering en je wordt goed op de hoogte gehouden.

Verzending

De artikelen werden geleverd in 1 (anonieme) doos waarin verschillende dozen zaten en afgeleverd bij een dpd ophaalpunt. Dit was een stuk prettiger dan Megekko die 2 dozen afleverde en 1 daarvan met de merknaam erop. Dus dan moet ik vanaf het ophaalpunt op de fiets door de stad terwijl ik item van honderden euro's versleep. Ook is het prettiger vervoeren voor iemand zonder auto.

Klantenservice

Het contact kan zowel via telefoon als per mail. Er wordt snel gereageerd. Ik had helaas een dead-on-arrival maar deze werd vervangen en ik kon de gpu gewoon afleveren bij de dpd shop zonder verdere kosten, alleen zelf een retourlabel printen en doos regelen.

1 2 3 ... 67

Scorekaart voor SiComputers

Algemeen Score: 3.5
Verzending Score: 3.5
Klantenservice Score: 3.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Qshops