SiComputers

15.356 producten en 18.018 uitvoeringen

Gebruikers over webshop SiComputers

Review toevoegen

Algemeen

Mijn eerste keer besteld bij SiComputers.
Via de Tweakers prijswatch naar Sicomputers, Icy Box IB-3740-C31 besteld, was niet direct op voorraad dus duurde het een dag extra.
Bij je eerste mail word je goed geïnformeerd over het verdere verloop van je bestelling.

Verzending

Artikel was voldoende ingepakt met extra papier om de overdoos te vullen.

Algemeen

Een setje Gskill 32Gig DDR4 besteld. Vanwege corona zou het wat drukker zijn, maar daar heb ik geen last van gehad. Ze vermelden het wel netjes op de website, die trouwens ook prima in orde is. Zou er zo weer kopen.

Verzending

Besteld op zaterdagavond, maandagmorgen bericht dat het ingepakt was, netjes via email op de hoogte van T&T enz., en dinsdag had ik het pakketje in huis.

Algemeen

Meerdere aankopen gedaan. Snelle levering en bereikbaar via Whatsapp. Ik krijg snel reactie en denken met je mee. Aanrader!

Verzending

Ik had gekozen voor verzending, echter kort daarna heb ik ze gewhatsappt om aan te geven dat ik toch lieven wil ophalen. Alles verliep probleemloos

Ze zijn goed bereikbaar.

Algemeen

Product op de afgesproken tijdstip in goede conditie ontvangen

Mijn volgende bestelling plaats ik weer daar.

Verzending

Product in goede staat ontvangen

Algemeen

Bestellen was snel en makkelijk. Ik vond de website overzichtelijk. Verder heb ik nergens problemen mee gehad.

Verzending

Iets vertraagd door Corona + Hemelvaart maar niet extreem.

Algemeen

Despite current COVID situation, SiComputers managed my order with absolute perfection and item arrived quickly, perfectly packed and was a hassle free purchase. Awesome job!

Verzending

Hard drive was securely packaged to protect it and in a larger box clearly identified as Fragile. Arrived in perfect condition

Klantenservice

The team at SiComputers have been amazing during these difficult times and one would think that it was 'business as usual' with their speed and efficiency. Thanks

Algemeen: Score: 4

Algemeen

Ik had een bestelling geplaatst, maar een dag later me bedacht mbt de videokaart. Opgebeld om deze te wijzigen naar een andere en kreeg een vriendelijke meneer die alles meteen heeft aangepast. Ik kon het verschil bij betalen met een nieuwe factuur en daarna werd alles meteen besteld. Ondanks de drukte toch alles vrij snel en goed ontvangen. Kortom nette professionele afhandeling Verder hebben ze aantrekkelijke prijzen in de pricewatch!

Verzending

Aflevering door DPD en dat was helaas slecht. Belde aan en zet mijn doos van 1000 euro gewoon aan de deur en loopt weg zonder te kijken of er iemand thuis was. Uiteraard kan SiComputers hier niets aan doen.
Verpakking etc verder was prima in orde.

Klantenservice

Moest even terugbellen omdat ik niet meteen iemand telefonisch kreeg te pakken maar dat is logisch in deze drukke tijd. Zoals ik al in mijn algemene beoordeling meldde was de afhandeling verder zoals je mag verwachten!

Verzending: Score: 3

Algemeen

Alles werkt zoals verwacht, de levertijden zijn realistisch en worden nagekomen zoals weergegeven op de website.

Een dag later afgeleverd door DHL ivm Covid

Algemeen

Logitech Z623 luidspreker set 2.1 besteld en redelijk snel geleverd extra goed ingepakt en conform afgesproken tijd.

Verzending

pakket was extra goed verpakt en bestelde luidspreker set zag er goed uit (en werkt ook prima

Algemeen: Score: 1
Verzending: Score: 1
Klantenservice: Score: 1

Algemeen

De door mij bestelde monitor kwam in een bizar slechte staat bij mij aan, en niet binnen de paar dagen die vermeld stond op de website. Op mijn klacht werd initieel prima gereageerd door de mensen van SiComputers, daarna begonnen direct de problemen. Na het terug sturen van het scherm werd er niet meer gereageerd op contact verzoeken, de telefoon werd ook niet meer opgenomen. Uiteindelijk na een paar weken contact weten te krijgen. Nu wacht ik al een paar weken op mijn geld. Heb spijt dat ik bij ze heb besteld. Volgende keer misschien een tientje meer betalen om ergens anders te bestellen, maar dit niet meer.

Verzending

Doos was open bij levering en een deel van de bijbehorende kabels was zoek geraakt als gevolg.

Klantenservice

Klantenservice neemt zelden de telefoon op, heb uiteindelijk met de telefoon van mijn vriendin gebeld en toen werd er WEL opgenomen. Reageren buitensporig traag.

Algemeen

Eerste PC build, even telefonisch overlegd, prima advies, vervolgens 1 onderdeel niet direct leverbaar en snel een oplossing voor gevonden, aanrader!

Verzending

goed dubbel verpakt, snel geleverd, goed verpakt

Goed telefonische advies

Verzending: Score: 2

Algemeen

Overzichtelijke website, bestellen en betalen gaat makkelijk en snel. In het verleden vaker besteld en nooit problemen gehad.

Verzending

Behalve dat ik standaard al geen mega fan ben van DPD is het in de corona periode nog lastiger om een pakket op tijd te bezorgen. Niet direct iets waar de webshop iets aan kan doen maar een optie voor een andere vervoerder zou prettig zijn.

Algemeen

ik heb vorig jaar het grootste deel van mijn PC bij hun besteld en ben nog steeds zeer te spreken over alles! Misschien wat meer plaatjes van producten zou kunnen helpen voor sommige mensen?

Verzending

Via PostNL op aflever punt laten bezorgen, gewoon netjes op tijd.

Klantenservice

ik heb toendertijd een slechet AIO van Enermax gehad, slechte ervaring met Enermax, TOP afgehandeld vanuit SiComputers!

Algemeen

Al vaker bij SiComputers dingen besteld, nooit wat aan te merken gehad.
Dit keer was het een M.2 SSD (Samsung 970 EVO Plus 250GB)

Verzending

Bestelling had ik de volgende dag in huis, helemaal toppie

Algemeen

Great prices and speedy delivery, despite these difficult times for all. This is the second order I placed with them. The first order was delivered in perfect condition and working brilliantly.

Ordered item not in stock, but still received it within 2 days

Klantenservice

Unfortunately package was damaged during transport. SiComputers acted quickly to arrange return label and replacement product. Awesome service and will definitely buy from them again.

Algemeen

Vriendelijke en snelle klantenservice. Later bestelde producten bij een bestelling van de dag er voor toevoegen was geen probleem.

Verzending

Product was snel en goed verpakt geleverd

Algemeen

Ik heb een nas besteld bij SiComputers. De betaling via iDeal werkte prima, ik ben op de hoogte gehouden van de status van de order. Hij is op tijd verstuurd en oprijd geleverd. De nas was keurig verpakt.
Na uitpakken werkt hij precies zoals verwacht.

Algemeen

Vriendelijke klantenservice en pakket werd snel verzorgd. Retour verzending verliep ook zonder problemen. Ik zou SiComputers aanraden.

Verzending: Score: 3

Algemeen

Bestelling makkelijk geplaatst, snelle reactie op vragen, 1 minpunt: levering was 2 werkdagen later dan aangegeven (4 ipv 1-2 werkdagen), zal ongetwijfeld te maken hebben met corona. producten in perfecte staat geleverd. Erg scherp geprijsd.

Klantenservice

Snelle reactie op vragen.

Algemeen

Gewoon de beste momenteel, bezorging zou iets sneller kunnen maar ik heb er wel begrip voor in Corona tijd. Eerst kocht ik altijd bij Alternate, toen bij Azerty, maar SiComputers is tegenwoordig gewoon weer een stuk goedkoper.

Verzending

Tot nog toe geen enkel verkeerd product gekocht bij SiComputers.

Klantenservice

Snel reageren op vragen, prima service.

1 2 3 ... 101

Scorekaart voor SiComputers

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Qshops