SiComputers

21.105 producten en 26.278 uitvoeringen

Gebruikers over webshop SiComputers

Review toevoegen

Algemeen

Persoonsgegevens gestolen via de website. Via de media moeten vernemen det dit is gebeurd en 0 bericht van Sicomputers zelf ontvangen.

Algemeen

Creditcard gegevens gestolen doordat ze last hadden van een javascript injectie. Blijkbaar ontzettende amateurs deze mensen.

Verzending

Duurde langer dan aangeven, onduidelijke communicatie op de website maar wel snel geholpen toen ik er naar vroeg

Algemeen

Heel gemakkelijk bestelling te plaatsen, de meeste PC related producten zijn op deze website goedkoper dan de concurrenten.
let wel ze vragen een redelijke verzend kost, waar ik van vind dat deze nietmeer van toepassing is maar goed.
Ook met deze verzend kost zijn ze nog steeds de goedkoopste

Goed verpakt
levering heeft 3 werkdagen geduurd.

Klantenservice

Nog geen ervaring gehad met klantenservice dus heb hier geen mening over.

Algemeen

Snelle afhandeling RMA, goede communicatie met support afdeling.

Klantenservice

RMA moederbord prima afgehandeld, donderdag binnen bij SIComputers een dag later board onderzocht en feedback gekregen. Top!

Algemeen

Vaker besteld en altijd snel en goede afwerking gehad.
Onlangs zelf een fout in de bestelling gemaakt en gemeld.
Logistiek en financieel binnen no time afgehandeld en verwerkt door hun service desk.

Verzending

bestellingen snel en correct afgeleverd

Klantenservice

Onlangs zelf een fout in de bestelling gemaakt en gemeld.

Algemeen

3 lighting kabels bestelt een paar maanden geleden (SiComputers was de goedkoopste!)

Vorige week één daarvan ging stuk (gewoon gestopt in 's-nachts).

Ik belde ze. Ze wouden geen bewijs zien, hetzelfde dag gewoon een nieuwe (gratis) gestuurd!

Echt awesome!

Snel verzonden!

Klantenservice

Zie de korte toelichting!

Algemeen

Heeft veel artikelen, goedekoop, easy website. Nog nooit een bestelling verkeerd gegaan. ( Dit zou eigenlijk normaal moeten zijn, echter is dit gewoon niet zo.)

Algemeen

Twee extra Hard Drives gekocht om mijn NAS capaciteit uit te breiden. Snel en accuraat

Verzending

Producten prima stevig verpakt en zonder schade aangekomen

Algemeen

Een harde schijf is een harde schijf. Daar verandert niet veel meer aan. SiComputers was de goedkoopste. De levering was sneller dan verwacht.

Algemeen

Bestelling werd netjes zoals beloofd binnen een week bezorgd. Duidelijke en voldoende updates per mail.

Algemeen

Levering was verder prima, alleen levertijd meer als een week later 4-9-2018, dan op de website stond aangegeven. Op de vertraging geen reactie ontvangen, pas na zelf mailen, vond het niet netjes! Geen alternatief op de vertraging op de vertraging, het was nu eenmaal zo.

Algemeen

De prijs was in orde. De levertijd was goed.

Verzending

Prettig dat ik ervoor kon kiezen dat ik hem bij een afhaalpunt dichtbij kon ophalen.

Algemeen

De website is wat traag en de zoekfunctie kan beter, maar verder werkt het allemaal wel. Breed aanbod tegen doorgaans scherpe prijs.

Verzending

Ik heb het idee dat de levertijden soms wat optimistisch zijn, al twee keer iets besteld waar bij stond "op voorraad bij leverancier", maar dat ik dan een mailtje kreeg dat het veel langer ging duren en of ik niet een ander product wilde.

Als ze het product zelf op voorraad hebben is het altijd snel en goed geleverd.

Klantenservice

Paar keer mee ge-e-mailed, altijd behulpzaam en redelijk snel met antwoorden. Prima.

Algemeen

Goede communicatie, snelle levering naar Belgie, flexibel om nog een bestelling toe te voegen aan hoofdbestelling, ik was iets vergeten. Zo had ik maar 1x verzendkosten.

Verzending

Goed verpakt, snel geleverd.

Algemeen

Prima webshop en opties, vaak lage prijzen en een ruim aanbod. Alleen voorraad komt niet altijd overeen met wat er op de website staat.

Verzending

Er stond op de website dat ze iets op voorraad hadden en dat het binnen een paar dagen binnen zou zijn. Ik had een week voordat ik weg ging naar het buitenland, dus ik dacht, dat moet wel lukken. Is helaas niet gelukt en nu moet ik het vanaf mijn thuisadres laten verzenden naar het buitenland.

Goede prijs.

snelle verzending.

Klantenservice

laatst een verkeerd onderdeel besteld, en hoewel je als bedrijf niet de retour bescherming hebt die je als consument geniet mocht ik de onderdelen toch terugsturen.

Algemeen

Duidelijke website, goede prijzen.

Verzending

Levering kan sneller, maar is acceptabel.

Algemeen

Producten waren sneller verstuurd als dat ze volgens de website leverbaar waren. Keurig op de hoogte gehouden via de mail en netjes verpakt.

Algemeen

bestelling was redelijk makkelijk te plaatsen, het zoeken van bepaalde componenten was af en toe lastig.

Verzending

alles was goed verpakt, alleen 4 dagen later dan verwacht (volgens aangegeven levertijd van alle componenten op hun site) binnen gekregen.

Klantenservice

er werd netjes gereageerd op mijn bericht via whatsapp over de status van mijn bestelling.

Algemeen

Ik had een order gezet van 4x 3TB WD RED. alles is keurig netjes en snel afgehandeld. kreeg ook regelmatig updates over mijn bestelling. uiteindelijk is het ook netjes verpakt afgeleverd.

Verzending

Zeer goed up to date gehouden na mijn bestelling, product zeer goed verpakt.

1 2 3 ... 70

Scorekaart voor SiComputers

Algemeen Score: 4
Verzending Score: 4
Klantenservice Score: 3.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Qshops