Gamegear

365 producten en 463 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Gamegear

Review toevoegen

Klantenservice:

Een hele goeie ervaring gehad met Gamegear.be. Mijn ps4controller ging na 1,5 jaar kapot en Gamegear heeft dit heel goed opgelost. Wat mij met name opviel was de zeer vriendelijke sfeer waarin dit ging. Maar ook de professionele manier van doen van de medewerkers. Als ook de snelheid waarop gereageerd werd en het probleem werd opgelost. Kortom uitstekende service! Als ik weer wat gamespulletjes nodig heb dan zal ik daar zeker weer wat kopen.

Algemeen

Goed assortiment met een ruime keuze. Kwalitatief goede producten. Super snelle traceerbare levering met een persoonlijke noot.

snelle levering met aankondiging

Klantenservice

Gelukkig geen klacht maar zoals hierboven al vermeld, de verzending gaat met aankondiging en persoonlijke notitie, heel prettig.

Algemeen

Altijd zeer betrouwbaar, snel, vriendelijk en bereikbaar. Kwaliteitsvolle service en producten. Ook de klantenservice is geweldig !

Verzending

Alles netjes ingepakt en supersnel aangekomen!

Klantenservice

Pas nog een retour moeten doen van een onderdeel met een fabrieksfout in. Alles werd meteen netjes afgehandeld. Ik ben tijdens het retourproces goed op de hoogte gehouden en stond telkens in contact met een zeer vriendelijke klantenservice! Echt TOP!

Klantenservice:

GameGear is wat mij betreft een easy to browse webshop, door de verschillende filters die je kan toepassen.. Na het plaatsen van mijn order heb ik mijn nieuwste gaming muis de volgende dag mogen ontvangen!

Algemeen

Gamegear heeft een hele goede service, ik had 3 maanden geleden een paar of scuf paddles gekocht maar die waren gebroken dus ik stuurde een mailtje en ze hebben het gelijk gefixt ik krijg nu een paar nieuwe van scuf UK " erg bedankt gamegear<3:)

Verzending

Een heeeeele goede service en bestel tijd duurt ongeveer 1 week ( vanuit de UK overgevlogen) ik heb vaker bij gamegear besteld en het duurde ongeveer 4 dagen

Klantenservice

De klantenservice helpt waarbij het nodig is en ze helpen ook heel goed ik had een probleem maar dat hebben ze perfect opgelost beter kan niet<3

Klantenservice:

Ik bestelden mijn gear en het was eerder geleverd en ben goed geholpen ;p 🖒🖒🖒🖒

[Update]
Ik kreeg zojuist een mail van Bren, de zaakvoerder, waarin hij zich verontschuldigde voor de problemen en direct een terugbetaling gekregen.
Alleen wat jammer dat het personeel niet even competent en pragmatisch is als de zaakvoerder.

[Oud]
Nachtmerrie om m'n geld terug te krijgen (herroepingsrecht).

Order geplaatst voor een Qpad 8K Optical, die me niet beviel vanwege de switches (voelden goedkoop aan en de combinatie van de lange travel distance en weinig weerstand geeft een verschrikkelijke feedback, wat zeer storend is).

Ik vermelde expliciet op mijn retourformulier dat ik een terugstorting van het bedrag wou op mijn rekening, waarna ze doodleuk toch een winkecode t.w.v. de aankoopprijs sturen (mag wettelijk zelfs niet eens, tenzij de klant daar expliciet om vraagt). 10 mails, 20 dagen, verschillende excuses en gebrekkige communicatie later heb ik nog steeds mijn centen niet terug.

Never again.

[Oud]
Klantenservice houdt je aan de lijn en komt beloftes niet na. Zie hierboven

Algemeen

Vorig jaar een Astro headset gekocht voor mijn zoon. Toen al een prima service qua bestelling, levering en opvolging gekregen. Nu bleek de headset niet meer naar behoren te werken. Via mail contact opgenomen en onmiddellijk werd er naar een oplossing gezocht. Uiteindelijk hebben ze de headset volledig getest en kosteloos de kabel vervangen die de oorzaak van het probleem was.

Verzending

Headset voor herstelling opgestuurd op woensdag en vrijdag al terug, helemaal hersteld, ontvangen.

Klantenservice

Bijzonder beleefde, vriendelijke en klantgerichte service. Alles wordt op de voet opgevolgd en ook nadien wordt nog de tijd genomen om te checken of alles naar wens is. Een dikke danku en doe zo voort aan het Gamegear-team!

Algemeen

Bestellen was super makkelijk en ook nog eens voor een nette prijs (bovenaan op Tweakers). Verzending naar Nederland ook geen enkel probleem en keurig te volgen via PostNL

Verzending

Voor de middag besteld en de volgende dag geleverd. Product was goed verpakt.

Klantenservice

Mailcontact was prima, bevestiging gehad van alle stappen en daarna ook even op de hoogte gesteld van ontvangst en ook daar weer een reactie op. Snelle reactie en klantvriendelijk contact.

Algemeen

Wederom een snelle en klantvriendelijke service! Net als de initiŽle bestelling, snel antwoord en snelle levering, echt super!

Verzending

Pakketje was er de volgende dag, super service!

Klantenservice

Kabel was kapot, gemeld bij klantenservice, binnen een uur een reactie, de volgende dag al kosteloos een nieuwe kabel binnen!

Mijn nummer 1 winkel voor gaming apparatuur!

Klantenservice:

Erg overzichtelijke en prettige site.
Was een mooie aanbieding voor de Steelseries Siberia 650; 40 Euro minder dan op andere sites. Donderdag avond besteld, vrijdag keurig een mailtje dat de headset verstuurd was met een tracking nummer erbij om de zending in de gaten te houden. Zaterdag keurig verpakt ontvangen. Kreeg zaterdag ook nog een mailtje van Gamegear om zeker te zijn dat de spullen goed waren aangekomen en of ik nog vragen had. Top service. Daar ga ik zeker vaker bestellen.

Algemeen

Overzichtelijke en uitgebreide website. Uitstekende prijs kwaliteit verhouding, product netjes verpakt en verstuurd. Zeer tevreden overal met deze webshop.

Verzending

Product werd aangetekend verstuurd van uit Belgie naar Nederland zonder extra kosten.

Klantenservice

Duidelijke communicatie vooraf dat het product niet op voorraad was.

Klantenservice:

Zoals de doorsnee webwinkel zijn alle bestellingen makkelijk te plaatsen zonder zorgen op fouten.
Maar waar de verzending van het product lang leek te duren (product out of stock bij leverancier) was de communicatie van Gamegear vlot en zeer vriendelijk! Minstens 3 mederwerkers hebben me gevolgd van bestelling tot levering en dit ook laten weten in zeer behulpzame mailtjes.
Topzaak!

Algemeen

De betaling ging hartstikke soepel, geen problemen. Ik kon gewoon met de bankpas betalen, geen moeilijkheden.

Verzending

Ik heb mijn product moeten pre-orderen, omdat hij niet op voorraad was, maar zodra hij op voorraad kwam had ik hem de volgende dag al.

Klantenservice

De klantenservice stond altijd voor mij klaar als ik een vraag had, hartstikke aardige medewerkers. Ik ben hartstikke blij met mijn aankoop (scuf 4ps infinity patriot)! Zeker een aanrader.

Algemeen

Was op zoek naar een goede mousepad en kwam eigenlijk uit op een formaat dat iets groter was dan gangbaar, om geen al te lang verhaal neer te kalken kwam ik zodoende uit bij deze shop, had slechts 25 reviews maar wel een goede score dus zodoende bij deze shop gekocht.

Algemene score is uitstekend, ondanks dat het een Belgische shop is, heb ik m`n product toch op dinsdag binnen gekregen, levertijd is dus zeer goed.

Verder weinig op en- of aanmerkingen. De site is wellicht wat verouderd maar werkt verder prima!

Bij de order bevestiging kreeg ik nog de vraag of ik kon bevestigen of ik het pakketje ontvangen heb dus niet enkel een dozerschuiver, een leuke toevoeging vandaar ook dat ik deze korte review schrijf.

Verzending

De verpakking was goed, opgevuld met schuim, geen ruimte voor wrijving.

Klantenservice

Mede omdat ze in de order bevestiging nog even vroegen of ik ze een berichtje achter kon laten wanneer ik het pakketje ontvangen had, deze score.

Algemeen

Bestelling plaatsen was zeer eenvoudig, zoeken?? Ik moest zelf niet zoeken, had al op het internet zitten rondzien voor een astro a40 met groene mod, en beetje later op facebook kwam ik die zo gewoon tegen tussen de reclame, met een zeer aantrekkelijke prijs!!!

Verzending

Super levering! Stond op de site levering 1Š2 weken, de dag na de bestelling kreeg ik al bericht dat deze al op de postdienst is!! En de dag daarna goed verpakt thuis gekregen.

Klantenservice

Eerlijk gezegd geen ervaring, had geen klachten noch vragen, maar is volgens mij super service, kreeg persoonlijk bericht dat de astro op de post was, en met de vraag of ik kon laten weten of ik die goed heb ontvangen, heb ik dan gedaan, snel antwoord terug gehad en lijken mij zeer vriendelijke mensen!! Game on!!

Algemeen

Zeer snel antwoord op m'n vraag of ze nog de Zowie EC2-A in voorraad hadden!

Verpakking was perfect, 6Gv2 en Zowie in perfecte staat aangekomen en ook heel snel !

Verzending

Levering was super snel ! En goed ingepakt, niets anders op te zeggen, zelfs geen 2 dagen moeten wachten om m'n bestelling te krijgen!

Klantenservice

Vraag gesteld via mail en zeer snel antwoord terug gekregen.

+ zeer beleefd en vriendelijk!

Algemeen

Heb een Astro A50 besteld voor de Xbox. Gamegear heeft leuke goedkope prijzen en veel op voorraad !

Verzending

Super snelle verzending en goed verpakt !

Klantenservice

Klantenservice is super ! Heb een mail gestuurd dat het pakketje goed en snel is aangekomen, en kreeg snel een leuke mail terug. Top Service!!

Klantenservice:

Besteld en de volgende dag in huis! En alles netjes verpakt tegen schade. Zoals het hoort. Klantenservice super aardig! Na dat ik een mail had gestuurd over de levering kreeg ik duidelijk antwoord en ook snel.

Algemeen

Ik had een Astro A40 TR + MixAmp besteld 's middags en de dag daarna kwam die net na de middag al aan. Intotaal duurde het 11u 22min. Een absoluut snelle levering ! Ik zou zeggen "Doe zo verder GameGear! ".

Verzending

De levering was snel! De doos die rondom de headset zat vond ik geniaal! Het product omhulselt door allemaal piepschuim. Zo houden!

Klantenservice

De klantenservice is echt prima! Ik verstuurde een mail en volgende ochtend/middag had ik er al een terug. Prima!

Scorekaart voor Gamegear

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie