Gamegear

416 producten en 548 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Gamegear

Review toevoegen

Algemeen

Prachtige gameshop waar je praktisch bijna alles kan vinden
Prijs kwaliteit zitten ze echt goed! Paar keer vergeleken met andere sites en toch keer ik altijd terug naar Gamegear.. verzendkosten in BelgiŽ zijn dan ook gratis!!!! It's the place to be!

Verzending

Zoals ik alreeds vermeld heb.. zijn de verzendkosten in BelgiŽ gratis!
De pakjes zijn altijd heel mooi en veilig ingepakt! Nog nooit problemen mee gehad!

Klantenservice

Super service! Is er iets mis, staan ze altijd voor je klaar.
Ze appreciŽren het ook om iets te laten weten als alles goed en wel is aangekomen. Kan je van vele winkels niet zeggen

Algemeen

Ik ben kort geleden een thumbstick van de XBox One Elite controller kwijt geraakt, waarschijnlijk lag hij op een erg ongelukkig moment op de grond terwijl ik de stofzuiger er door had gehaald. Ik heb toen eerst Microsoft gebeld om het op te lossen maar die verwezen mij na een paar websites toch terug naar het bedrijf waar ik het product had gekocht.

Ik heb gamegear gemaild met mijn ordernummer en informatie omtrent de verloren thumbstick (de kleine conclave thumbstick) en heb toen een antwoord gekregen dat ze gingen vragen aan de leverancier of hun een kleine concave van een defect/rma exemplaar mochten verzenden als vervanging, dezelfde dag nog gehoord gekregen dat ik een verzendbevestiging kon verwachten.

Verzending

De levering ging goed, vrijwel binnen 24 uur binnen gekregen vanaf de tracktrace.

Klantenservice

Er werd supersnel geantwoord op mijn vraag, wat ook nog eens 100% mijn eigen fout is; het kwijt raken van de thumbstick, en dan krijg ik nog vůůr het weekend kosteloos een nieuwe thumbstick. De klantenservice is tevens erg menselijk, geen robot antwoorden.

Algemeen

Snelle en veilige levering. Product is uitstekend. Vriendelijke service, beantwoorden al je vragen in een mum van tijd

Verzending

Zeer snelle levering astro a 50 is werkelijk fantastisch. Mijn zoon was helemaal in de 7e hemel. Zeer tevreden over het product

Klantenservice

Meteen antwoord zeer snelle reactie zeer vriendelijk en snel zonder problemen opgelost! Een dikke 10 +. Meer dan tevreden over de snelle en vriendelijke service

Algemeen

Zeer gebruiksvriendelijke en overzichtelijke webshop met een uitgebreid gamma aan game materiaal. De mogelijkheid om eenvoudig gelijkaardige items te kunnen vergelijken is zeker en vast een pluspunt.

Verzending

Ik heb mijn DX Racer op een vrijdagmiddag besteld en 's anderendaags werd deze al aan mijn deur geleverd! Ook handig was de track en trace link die ik via mail gekregen heb om mijn levering ten allen tijde op te kunnen volgen.

Klantenservice

In de mail omtrent de levering werd er mij vriendelijk gevraagd om iets te laten weten wanneer het product aangekomen was en of het ook in goede staat was.
Ik heb hen laten weten dat alles vlot verlopen was. Hierop heb ik een vriendelijke mail terug gekregen dat ze heel tevreden waren met mijn aankoop. Altijd leuk om een persoonlijk mailtje te krijgen in plaats van een gegeneerde email :-)

Algemeen

Super vlotte service ! Als je met vragen zit helpen ze je heel vlot en correct . Ik kan er niet meer aan toevoegen dan alleen maar topservice en super klantvriendelijkheid

Goed en netjes verpakt

Klantenservice

Uitstekende mensen die je helpen met elke vraag je maar zit

Verzending: Score: 4
Algemeen

Betaling ging makkelijk en snel. Heb zowel online betaald als in het verleden via overschrijving.

Verzending

Ik heb mijn goederen altijd tijdig en zonder problemen ontvangen.

Klantenservice

Ik heb bij Gamegear.be ooit een Astro A40 headset gekocht. Heb deze al meer dan 2 jaar in gebruik en merkte dat mijn earpads begonnen te verslijten. Ik dacht ik probeer eens te vragen of ik een nieuw setje earpads bij hun kan aankopen. Ze hebben ze dezelfde dag nog naar mij verzonden GRATIS EN VOOR NIETS ! Ik was echt prettig verrast.

Algemeen

super simpel menu en om bestelling te plaatsen vriendelijke mensen oook top winkel
het is een aanrader voor iedereeen gamegear the best

Klantenservice

zeker 10/10 mag nie klagen vriendelijk behulpzaam beven extra lang open voor me super bedankt

Algemeen

Alles was heel duidelijk en in logische vollegorde op de site, ik ben zelf geen gamer maar wou een kerstcadeau bestellen voor men vriend en ik kon er goed aan uit op de site. er waren ook voldoende betaalmogelijkheden, wat online bestellen nog toegankelijker maakte.

Verzending

De verzending verliep heel vlot, ik bestelde op maandag en het pakket was er op woensdag al. Ik kreeg via mail ook een track en trace, zo kon ik het pakketje makkelijk volgen. Op de site stond dat het 1 a 2 weken kon duren omdat de stoel uit voorraad was, dus hij kwam veel sneller dan verwacht. Wat natuurlijk een meevaller was.

Klantenservice

Er werd mij gevraagd of ik zou laten weten aan hun wanneer men pakje aankwam, dat heb ik dan ook gedaan en ik kreeg een heel vriendelijke mail terug waarin ze duidelijk tijd in hadden gestoken om mij te bedanken voor mijn bestelling bij hun. Het was bij de beste klantenservice. Die ik al heb meegemaakt bij een webwinkel, en als meisje bestel ik veel online .

Algemeen

Alles verliep super vlot! Het product zoeken op de website, bestellen en betalen. Een hele duidelijke website waar je vlot door gaat.

Verzending

Het product werd goed ingepakt zodat het niet beschadigd kon raken. Ook super gemakkelijk dat er een trackingcode bij was. Optimaal om je pakketje te kunnen volgen.

Klantenservice

De klantenservice is nog het beste van allemaal. Door een foutje in de bevoorrading was mijn gamingbakje niet meer in voorraad. Toch kreeg ik elke dag een update over de verschillende stappen die ze namen om het toch tijdig bij me te kunnen bezorgen. Op elke vraag kreeg ik binnen de dag een antwoord. Een op en top klantenservice!

Klantenservice: Score: 5

Een hele goeie ervaring gehad met Gamegear.be. Mijn ps4controller ging na 1,5 jaar kapot en Gamegear heeft dit heel goed opgelost. Wat mij met name opviel was de zeer vriendelijke sfeer waarin dit ging. Maar ook de professionele manier van doen van de medewerkers. Als ook de snelheid waarop gereageerd werd en het probleem werd opgelost. Kortom uitstekende service! Als ik weer wat gamespulletjes nodig heb dan zal ik daar zeker weer wat kopen.

Algemeen

Goed assortiment met een ruime keuze. Kwalitatief goede producten. Super snelle traceerbare levering met een persoonlijke noot.

snelle levering met aankondiging

Klantenservice

Gelukkig geen klacht maar zoals hierboven al vermeld, de verzending gaat met aankondiging en persoonlijke notitie, heel prettig.

Algemeen

Altijd zeer betrouwbaar, snel, vriendelijk en bereikbaar. Kwaliteitsvolle service en producten. Ook de klantenservice is geweldig !

Verzending

Alles netjes ingepakt en supersnel aangekomen!

Klantenservice

Pas nog een retour moeten doen van een onderdeel met een fabrieksfout in. Alles werd meteen netjes afgehandeld. Ik ben tijdens het retourproces goed op de hoogte gehouden en stond telkens in contact met een zeer vriendelijke klantenservice! Echt TOP!

Klantenservice: Score: 5

GameGear is wat mij betreft een easy to browse webshop, door de verschillende filters die je kan toepassen.. Na het plaatsen van mijn order heb ik mijn nieuwste gaming muis de volgende dag mogen ontvangen!

Algemeen

Gamegear heeft een hele goede service, ik had 3 maanden geleden een paar of scuf paddles gekocht maar die waren gebroken dus ik stuurde een mailtje en ze hebben het gelijk gefixt ik krijg nu een paar nieuwe van scuf UK " erg bedankt gamegear<3:)

Verzending

Een heeeeele goede service en bestel tijd duurt ongeveer 1 week ( vanuit de UK overgevlogen) ik heb vaker bij gamegear besteld en het duurde ongeveer 4 dagen

Klantenservice

De klantenservice helpt waarbij het nodig is en ze helpen ook heel goed ik had een probleem maar dat hebben ze perfect opgelost beter kan niet<3

Klantenservice: Score: 5

Ik bestelden mijn gear en het was eerder geleverd en ben goed geholpen ;p 🖒🖒🖒🖒

Verzending: Score: 4
Klantenservice: Score: 4

[Update]
Ik kreeg zojuist een mail van Bren, de zaakvoerder, waarin hij zich verontschuldigde voor de problemen en direct een terugbetaling gekregen.
Alleen wat jammer dat het personeel niet even competent en pragmatisch is als de zaakvoerder.

[Oud]
Nachtmerrie om m'n geld terug te krijgen (herroepingsrecht).

Order geplaatst voor een Qpad 8K Optical, die me niet beviel vanwege de switches (voelden goedkoop aan en de combinatie van de lange travel distance en weinig weerstand geeft een verschrikkelijke feedback, wat zeer storend is).

Ik vermelde expliciet op mijn retourformulier dat ik een terugstorting van het bedrag wou op mijn rekening, waarna ze doodleuk toch een winkecode t.w.v. de aankoopprijs sturen (mag wettelijk zelfs niet eens, tenzij de klant daar expliciet om vraagt). 10 mails, 20 dagen, verschillende excuses en gebrekkige communicatie later heb ik nog steeds mijn centen niet terug.

Never again.

[Oud]
Klantenservice houdt je aan de lijn en komt beloftes niet na. Zie hierboven

Algemeen

Vorig jaar een Astro headset gekocht voor mijn zoon. Toen al een prima service qua bestelling, levering en opvolging gekregen. Nu bleek de headset niet meer naar behoren te werken. Via mail contact opgenomen en onmiddellijk werd er naar een oplossing gezocht. Uiteindelijk hebben ze de headset volledig getest en kosteloos de kabel vervangen die de oorzaak van het probleem was.

Verzending

Headset voor herstelling opgestuurd op woensdag en vrijdag al terug, helemaal hersteld, ontvangen.

Klantenservice

Bijzonder beleefde, vriendelijke en klantgerichte service. Alles wordt op de voet opgevolgd en ook nadien wordt nog de tijd genomen om te checken of alles naar wens is. Een dikke danku en doe zo voort aan het Gamegear-team!

Algemeen

Bestellen was super makkelijk en ook nog eens voor een nette prijs (bovenaan op Tweakers). Verzending naar Nederland ook geen enkel probleem en keurig te volgen via PostNL

Verzending

Voor de middag besteld en de volgende dag geleverd. Product was goed verpakt.

Klantenservice

Mailcontact was prima, bevestiging gehad van alle stappen en daarna ook even op de hoogte gesteld van ontvangst en ook daar weer een reactie op. Snelle reactie en klantvriendelijk contact.

Algemeen

Wederom een snelle en klantvriendelijke service! Net als de initiŽle bestelling, snel antwoord en snelle levering, echt super!

Verzending

Pakketje was er de volgende dag, super service!

Klantenservice

Kabel was kapot, gemeld bij klantenservice, binnen een uur een reactie, de volgende dag al kosteloos een nieuwe kabel binnen!

Mijn nummer 1 winkel voor gaming apparatuur!

Klantenservice: Score: 5

Erg overzichtelijke en prettige site.
Was een mooie aanbieding voor de Steelseries Siberia 650; 40 Euro minder dan op andere sites. Donderdag avond besteld, vrijdag keurig een mailtje dat de headset verstuurd was met een tracking nummer erbij om de zending in de gaten te houden. Zaterdag keurig verpakt ontvangen. Kreeg zaterdag ook nog een mailtje van Gamegear om zeker te zijn dat de spullen goed waren aangekomen en of ik nog vragen had. Top service. Daar ga ik zeker vaker bestellen.

Scorekaart voor Gamegear

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie