Gamegear

Algemeen:
Verzending:
Klantenservice:
Algemeen

Astro headset gekocht bij Gamgear mei 2016. Een jaar later 2x een microsoft headset adapter kapot gehad voor de xbox one. Contact opgenomen met Gamegear of ze een vervangend product van Astro hadden of konden krijgen. Deze bleken ze zelfs op voorraad te hebben en kostenloos is deze mij toegezonden. Geweldige actie van de mensen bij Gamegear, ik kan een ieder ook echt aanraden hier iets aan te schaffen. Vragen stellen en je krijgt er altijd antwoord ook, (had aan het begin wat problemen met mijn headset) ik ben een zeer tevreden klant.

Verzending

Een product toegezonden krijgen zonder te hoeven betalen als zijnde service.. dit kan je als klant niet verwachten, en in dit geval het een heel bijzonder stukje service. Bedankt

Klantenservice

Klantenservice is super goed, je mailtjes worden snel beantwoord. De website heeft nagenoeg geen downtime volgens mij (voor mij altijd bereikbaar) en de service zelf van Gamegear gaat gewoon super ver. Zie bovenstaande.
Aanrader voor iedereen!

Scorekaart voor Gamegear

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie