Gamegear

268 producten en 347 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Gamegear

Review toevoegen

Algemeen

Het product toetsenbord was in de aanbieding het advies kwam is 2de kans ook goed? scheelt weer 10%. na de open doos te hebben bekeken maar gedaan. vriendelijk en nemen tijd voor je. ik kom er graag terug.

Algemeen

Goede service, had een probleem met een toetsenbord en kreeg probleemloos een nieuwe toegestuurd. Qua prijs waren zij ook de goedkoopste.

Top winkel.
Buiten openingstijden was ik welkom om mijn bestelling op te halen.
Ze hebben mij een LHR rtx 3080 ruim goedkoper dan de concurrentie verkocht. dit omdat ze zelf in eerste instantie niet doorhadden dat ze nog een LHR binnen zouden krijgen. Nadat ik dit gemeld had in de winkel hebben ze zich netjes aan de order gehouden en hebben ze mij veel game plezier gewenst met de kaart.

Ik en mijn entourage kregen na afrekening van de order nog de keuze of we gratis een drankje mee wilden nemen voor de terug weg richting NL. Top tent

Verzending: Score: 4

Algemeen

Snelle en goede support die echt na denkt en zich houd aan de gemaakte afspraken. Zeker een warm welkom als je het vergelijkt met plekken als amazon.

Verzending

Zeer slecht. Maar hier kon Gamegear niets aan doen. DHL heeft meermaals mijn pakketje vertraagd doordat ze personeel tekort hebben of naar het verkeerde sorteercentra gestuurd hebben. erg jammer. Wat Gamegear nog wel kan verbeteren is de spullen in een opgevulde doos stoppen ipv een plastic zak. De buitekant van de doos is nu beschadigd. erg zonde aangezien ik graag dozen bewaar voor decor.

Klantenservice

Perfect, heel simpel. Niets op aan te merken. Je word behandeld als een gewaardeerde klant en ze nemen je meteen serieus. Hier moeten veel bedrijven is goed naar kijken.

Algemeen

De website is gemakkelijk te navigeren ,met duidelijke melding van de stock en goede filters.
Bestellen ging simpel met veel betaalopties.
Ik had een Xtrfy M42 besteld,wanneer hij in stock was,dan was het direct verzonden met email bevestigingen en track & trace, en de volgende dag had ik het thuis.
Heb er een drankje bij gekregen, wat goed smaakte.

Verzending

Perfect, volgende dag aangekregen, muis kwam aan in een doos met de muis er in en een drankje en dan opgevuld met groene stukjes packaging foam dat alles snug zit.

Algemeen

Duidelijke communicatie met mails. Ik had midden in de feestdagen drukte een muis besteld en de volgende dag lag hij al in mijn hand.
Ik zag dat deze shop nog niet zoveel reviews had, dus mijn medetweakers mogen best weten dat deze wat mij betreft prima is.

Algemeen

Heb maandag een nieuwe headset besteld. Dinsdag keurig verpakt ontvangen. Je wordt prima op de hoogte gehouden. Ik zou hier zo weer bestellen.

Verzending

op tijd, goed verpakt en prima te volgen

Algemeen

Ik was in verband met thuiswerken opzoek naar een andere bureaustoel en kwam in mijn zoektocht voor de Noblechair Hero uit bij Gamegear. Gisteren gebeld om de voorraad te checken en of de huidige Corona acties nog roet in het eten zouden kunnen gooien (moet toch uit België komen). Ik werd netjes te woord gestaan en binnen 24 uur had ik thuis de stoel binnen. Super service.

Verzending

Snel verstuurd (binnen 24 uur binnen) en je wordt via de e-mail op de hoogte gehouden van de status van je verzending.

Klantenservice

Telefonisch bereikbaar en ze staan je netjes te woord en geven je goede informatie.

Algemeen

De website van gamegear is overzichtelijk. Noble Icon black gaming chair besteld. Deze kwam netjes op de afgesproken datum en was ook netjes verpakt, zoals het hoort.

Verzending

Pakketje kwam in goede staat en op tijd aan.

Algemeen

Glorious model o besteld via gamegear.be, ging goed mooie website alleen had ik een probleem hij moest in België geleverd worden en vanuit Nederland betaald. Ik dacht dat ik het via rembours moest oplossen maar dat was niet zo 1 telefoontje en ik kreeg een ideal link toegestuurd in de mail om de betaling toch via ideal te doen, zo gepiept volgende dag in België bezorgt zeer goed ingepakt top service. Bren je bent een topper👍

Verzending

Goed verpakt kon op geen enkele manier fout gaan

Klantenservice

Geweldige klanten service super snelle reacties en je wordt direct geholpen met zowel telefonisch als email

Algemeen

Heldere website, uitgebreide informatie en bovendien een mooie prijs.
Glorieus model O gaming muis.
Bestellen ging makkelijk en er waren veel betaal- en bezorgopties

Verzending

Degelijk verpakt en lage verzendkosten en zodra de voorraad aangevuld was direct verzonden.

Algemeen

Makkelijk om te betalen. Verschillende manieren om te betalen dus voor iedereen een manier om te betalen

Verzending

Dag na bestelling toegekomen in perfecte staat

Super klantvriendelijk! Zeker een aanrader

Algemeen

Ik was op zoek voor een vervanging van mijn oude Zowie FK1, waarbij het scrollwiel kapot gegaan was. Na wat alternatieven te hebben overwogen heb ik besloten om weer een nieuwe Zowie FK1 te bestellen, en Gamegear kwam als goedkoopste uit de bus.

Mijn ervaring met webwinkels in België was niet erg goed, maar ik besloot het er op te wagen. Na de muis (binnen 24 uur!) te hebben ontvangen kwam ik er achter dat de sensor stuk was, maar dit was verholpen met een vervanging die na een kosteloze retour opgestuurd werd. Ik ben erg tevreden met mijn aankoop, top service!

Verzending

De verzending was erg snel, de ene dag de bestelling geplaatst en de volgende dag had ik het apparaat al in huis.

Klantenservice

De muis kwam aan en na wat testen bleek de sensor stuk te zijn, maar dit werd na een mail gestuurd te hebben en wat testen op andere apparaten (om er zeker van te zijn dat het geen software issue was) geretourneerd. Ik werd erg goed op de hoogte gehouden van de status van mijn retouropdracht, en het retourneren was kosteloos. De vervangende muis werkt perfect.

Algemeen

Alles meteen gevonden op de website.
Bestelling en levering was op minder dan 24u gebeurd.
Zegt genoeg

Snel geleverd, veilig verpakt. 10/10

Klantenservice

A+ ! Jammer dat ik mijn packet niet via telefoon heb besteld.

Algemeen

Al bij al een zeer goede winkel! Persoonlijk geen klachten of moeilijkheden gehad, verdient een 5/5!

Verzending

Product werd tijdig en in perfecte staat geleverd.

Klantenservice

Mijn vraag werd snel en grondig aangepakt. De servicemedewerker was zeer behulpzaam en vriendelijk, en heeft extra moeite gedaan om mijn probleem op te lossen.

Algemeen

De mensen die hier werken zijn ingesteld op het bieden van service! Niet zomaar een service, ze gaan echt tot het uiterste om het probleem op te lossen.
Mijn probleem lag bij een 2e defecte Xbox One Elite Controller. 5 maanden geleden een nieuwe opgestuurd gekregen vanuit de 24!! maanden garantie maar nu was deze nieuwe stuk. De garantie net verlopen maar daar werd niet moeilijk over gedaan want een controller die 5 maanden oud is, behoort het te doen. Kortom, zij gingen het oplossen bij de leverancier.

Nog nooit ben ik zo goed behandeld. Bijna elke dag werd ik op de hoogte gehouden via de mail wat de status van de afhandeling was.

Tweakers, bestel hier en je weet dat je goed zit! Ook als er iets mis gaat met het product.

Algemeen

Ze zijn echt zeer vriendelijk, ze zijn er direct wanneer je ze nodig hebt of wanneer je met vragen zit. Ze hebben geen 24/7 service, maar toch slagen ze erin om je zo snel mogelijk te helpen. Ik ben hun zeer dankbaar voor de zeer vlotte en vriendelijke hulp die ze me aanboden bij mijn pc-reparatie.

Verzending

Ze zijn zeer snel, efficiënt en effectief.

Klantenservice

Zijn zeer behulpzaam, vriendelijk en vlot in de omgang.

Verzending: Score: 4

Algemeen

Een bestelling plaatsen is heel gemakkelijk, als je een email stuurt antwoorden ze ASAP, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel bij GameGear! zekers een aanrader!

Verzending

Vrij snel geleverd, de leverancier was een beetje te laat, had een mailtje gestuurd naar het support team van GameGear en kreeg snel een antwoordt met oplossing.

Klantenservice

Goed, vriendelijk, snel en behulpzaam!

Algemeen

Niettegenstaande een klein probleempje bij mijn laatste bestelling, werd het probleempje door een eenvoudig telefoontje binnen de kortste keren op een professionele en vriendelijke wijze opgelost. De volgende morgen mocht ik mijn bestelling ook al via Bpost in ontvangst nemen. Wat mij betreft: een aanrader !

Verzending

Heel degelijk verpakt ! en volgende dag reeds in de bus.

Klantenservice

Professioneel, en vooral heel vriendelijk !

Algemeen

Shop gevonden via Tweakers Pricewatch. Winkel kwam er namelijk als goedkoopste uit. Eenmaal doorgestuurd terecht gekomen op een overzichtelijke site. Alles voelde vertrouwd dus de bestelling was snel geplaatst.

Verzending

Gisteren besteld en vandaag in huis. Een dag levertijd vanuit België en ook nog eens gratis verzonden. Pakket was goed verpakt en kwam onbeschadigd binnen.

1 2 3 ... 6

Scorekaart voor Gamegear

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 0
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie