Gamegear

383 producten en 497 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Gamegear

Review toevoegen

Algemeen

Een bestelling plaatsen is heel gemakkelijk, als je een email stuurt antwoorden ze ASAP, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel bij GameGear! zekers een aanrader!

Verzending

Vrij snel geleverd, de leverancier was een beetje te laat, had een mailtje gestuurd naar het support team van GameGear en kreeg snel een antwoordt met oplossing.

Klantenservice

Goed, vriendelijk, snel en behulpzaam!

Algemeen

Niettegenstaande een klein probleempje bij mijn laatste bestelling, werd het probleempje door een eenvoudig telefoontje binnen de kortste keren op een professionele en vriendelijke wijze opgelost. De volgende morgen mocht ik mijn bestelling ook al via Bpost in ontvangst nemen. Wat mij betreft: een aanrader !

Verzending

Heel degelijk verpakt ! en volgende dag reeds in de bus.

Klantenservice

Professioneel, en vooral heel vriendelijk !

Algemeen

Shop gevonden via Tweakers Pricewatch. Winkel kwam er namelijk als goedkoopste uit. Eenmaal doorgestuurd terecht gekomen op een overzichtelijke site. Alles voelde vertrouwd dus de bestelling was snel geplaatst.

Verzending

Gisteren besteld en vandaag in huis. Een dag levertijd vanuit BelgiŽ en ook nog eens gratis verzonden. Pakket was goed verpakt en kwam onbeschadigd binnen.

Algemeen

Goede website in het Engels. Frans en Duits zijn ook opties. Genoeg details op producten. Iets loopt mank bij het checkout en mijn browser heeft niet goed gevold. Bestelling was geplaatsd, betailing was afgenomen: dus alles was okay op het einde.

Verzending

Vrij snel handeling van het bestelling over het Black Friday-Cyber Monday weekend. Snel bezorgd door Bpost. Goed verpakt.

Algemeen

Bij Gamegear wordt alles steeds professioneel en met de nodige vriendelijkheid afgehandeld.
Zeer snelle en goede service!
TOP !!!

Super winkel/webshop
Zeer goede service, ze hebben mij heel goed geholpen met mijn keuze.

Echte aanrader!!!

Verzending

Voor 15u besteld de dag erna geleverd.
En ja hoor de volgende dag gewoon binnen en zeer goed verpakt.

Klantenservice

De klantenservice is super.
Ze hebben mij zeer goed geholpen.

Algemeen

Zeer goede communicatie met Bieke. Mijn Gaems Vanguard werkte in 1e instantie niet. Ik kreeg zeer snel een retourlabel en dezelfde week een nieuw exemplaar.
De klantvriendelijkheid is een voorbeeld voor veel bedrijven.

Verzending

Snel en makkelijk te volgen via de tracker.

Klantenservice

Bizar goed, super social en snel.

Algemeen

Ik heb hier de dxracer formula gaming chair (black / white) gekocht. Allereerst contact gehad met de zeer vriendelijke vrouwelijke medewerkster van gamegear die telefonisch mijn vragen goed kon beantwoorden. Na aanleiding van dit telefoongesprek afgelopen zaterdag langs gereden en in de winkel werd ik zeer goed geholpen.

In de winkel word uitgebreid tijd voor je vrijgemaakt en kan je rustig alles vragen en eventueel uit proberen.

Verzending

Ik heb het demo model gekocht en ook op dit model zit gewoon 2 jaar garantie. De demo-modellen die daar staan zien er dermate goed uit dat ik het risico wel durfde te nemen om een demo model te kopen.

Klantenservice

Zeer vriendeiljke klantenservice. Ze denken echt van A tot Z mee. Over eventuele levering aan huis of als je doos niet in de auto past. verder zijn ze zeer flexibel ingesteld en hebben ze een goede service als er iets defect gaat of niet goed is.

Dit is voor mij dan ook de belangrijkste reden om in het vervolg eerst bij gamegear te kijken voordat ik iets online ga bestellen bij een coolblue of bol.com

Algemeen

Overzichtelijke, snelle website. Bestellen was makkelijk. Online een retour aanvragen werkt ook erg gemakkelijk. Heb ik helaas twee keer gebruik van moeten maken (zie kopje klantenservice).

Verzending

Prima verpakt en op tijd geleverd. Als producten niet op voorraad zijn staat dat duidelijk aangegeven op de website en je wordt er ook nog extra op gewezen nadat je een order hebt geplaatst.

Klantenservice

Waarom kan ik hier geen 6 sterren voor geven?
Klantenservice was top! Had bijna een jaar geleden een Rival 300 muis besteld. Deze was DOA. Kreeg gelijk een vervangend exemplaar. Deze begaf het vervolgens na minder dan een jaar en ik kon een andere muis uitzoeken. Bieke heeft me beide keren fantastisch geholpen. Ze reageerde snel op e-mails en dacht continu met me mee, van begin tot einde. Dikke pluim voor haar! Is ze al werknemer van de maand?

Algemeen

Al een aantal keren wat besteld, ook grotere producten zoals een Astro A40, deze keer joysticks besteld voor een scuf, die kleur veel echter tegen voor mijn plannen, mocht zonder problemen terug gedtuurd worden. Goed klantcontact en snelle en correcte levering.

Algemeen

Zoals altijd vlot , vriendelijk en snel en de klantenservice is perfect , ik vroeg hulp bij een custom pc en Bieke heeft me van begin tot einde geholpen .
Nu weet ik weer waarom ik hier al jaren klant ben

Algemeen

Snelle verzending, goede producten en zeer behulpzame(& responsieve!) customer service. In het speciaal Bieke, top mevrouwtje! Heb er ondertussen een BenQ 2430T 144hz, mouse bungee en DXRacer king edition gekocht.

Algemeen

Nette site. Vaak op gekeken en dan nu eindelijk de Scuf Gaming Impact Stealth Black (PS4) besteld.

Verzending

Super goed verpakt en binnen 1 dag geleverd.

Klantenservice

Mailtje gestuurd dat de Scuf goed was aangekomen en kreeg heel snel een reply hier op.

Algemeen

Snel en veillige betaling met de bancontact app bestelling is op de zelfde dag gemaakt .

Verzending

Bij gamegear loopt alles veillig en snel .

Klantenservice

Bij onvoorziene fouten lost gamegear deze gratis op .

Algemeen

De producten hebben een scherpe prijs en zijn snel verzonden (maximaal 2 werkdagen lukt ze echt) Top klantenservice!! Ik ben zo erg goed geholpen met mijn defect op mijn Kraken pro neon blue v1 en me Razer Nabu 2015 large. Ze hebben met mij overlegd voor de beste oplossing!!

Verzending

Snel ze zeggen dat het er is vanuit belgie in nederland binnen 1 a 2 werkdagen en het lukt ze ook altijd naar mijn ervaring!

Klantenservice

Zoals gezegt ik had een defect op mijn Kraken pro neon v1 en mijn Razer Nabu 2015 large die kapot aangekomen is en hebben me meerdere opties aan me gegeven waaruit ik een van de oplossingen mocht kiezen en ze hebben het ook gedaan ook. De meneer die me geholpen heeft is echt een topper en ik ben echt blij met hoe hij klanten helpt. Ik raad zeeeker aan om bij GameGear.be te bestellen want je krijgt nergens spijt van bij deze webshop!!

Algemeen

Bij Gamegear kan je steeds rekenen op 100% feedback en onberispelijke service. Hele dikke dankjewel hiervoor.

Algemeen

Betaling makkelijk, snel geregeld,helaas was het product niet op voorraad, maat het was het wachten waard

Verzending

de zending van af het moment bevestiging verzonden, was het pakketje binnen twee dagen bezorgd in samen werking met track en trace .

Klantenservice

Ben netjes tewoord gestaan, en gerustgesteld dat de zending onderweg was , en inderdaad het netjes afgehandeld

Algemeen

Duidelijke site en makkelijk om te vinden wat je zoekt.
Prijzen en promoties staan duidelijk aangegeven.
Er zijn meer dan genoeg betaalopties om snel en makkelijk te betalen.
Snelle en duidelijke correspondentie.
Alles tijdig en netjes verpakt ontvangen.

Verzending

Alles werd zorgvuldig verpakt en kwam in perfecte staat.

Klantenservice

Had een vraagje over de levering. Werd snel terug gecontacteerd en had aangename correspondentie.
Heel behulpzame, vriendelijke en toffe klantendienst.

RensA Karma 1,01K
Algemeen

Bestellen verliep soepel, product had een kleine productiefout maar het retourproces werd netjes en snel afgehandeld door Gamegear. Erg tevreden over de communicatie.

Verzending

Alles netjes verpakt en snel ontvangen

Klantenservice

Snelle service ook bij retourneren. Service voelde persoonlijk en niet gehaast.

Algemeen

Het was eenvoudig om de juiste producten te vinden en te bestellen; op website wordt aangegeven wat op voorraad is en hoe lang de levertijd bedraagt

Klantenservice

Ik had niet goed gekeken en bestelde twee game stoelen voor onze zonen voor hun verjaardag. De kleur die we hadden besteld zou pas na 3-4 weken geleverd kunnen worden. Ik had een mail gestuurd om te vragen of ze dachten dat producten op tijd zouden zijn voor verjaardag; kreeg meteen een heel duidelijke email waarin ze me een overzicht met voorradige producten gaven. Bieke van customerservice heeft ons fantastisch geholpen en ook steeds met ons meegedacht! Wij zijn echt heel tevreden over de geweldige service!

1 2 3 4 5

Scorekaart voor Gamegear

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie