×

Help Tweakers weer winnen!

Gamegear

357 producten en 441 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Gamegear

Review toevoegen

Algemeen

Zeer goede communicatie met Bieke. Mijn Gaems Vanguard werkte in 1e instantie niet. Ik kreeg zeer snel een retourlabel en dezelfde week een nieuw exemplaar.
De klantvriendelijkheid is een voorbeeld voor veel bedrijven.

Verzending

Snel en makkelijk te volgen via de tracker.

Klantenservice

Bizar goed, super social en snel.

Algemeen

Ik heb hier de dxracer formula gaming chair (black / white) gekocht. Allereerst contact gehad met de zeer vriendelijke vrouwelijke medewerkster van gamegear die telefonisch mijn vragen goed kon beantwoorden. Na aanleiding van dit telefoongesprek afgelopen zaterdag langs gereden en in de winkel werd ik zeer goed geholpen.

In de winkel word uitgebreid tijd voor je vrijgemaakt en kan je rustig alles vragen en eventueel uit proberen.

Verzending

Ik heb het demo model gekocht en ook op dit model zit gewoon 2 jaar garantie. De demo-modellen die daar staan zien er dermate goed uit dat ik het risico wel durfde te nemen om een demo model te kopen.

Klantenservice

Zeer vriendeiljke klantenservice. Ze denken echt van A tot Z mee. Over eventuele levering aan huis of als je doos niet in de auto past. verder zijn ze zeer flexibel ingesteld en hebben ze een goede service als er iets defect gaat of niet goed is.

Dit is voor mij dan ook de belangrijkste reden om in het vervolg eerst bij gamegear te kijken voordat ik iets online ga bestellen bij een coolblue of bol.com

Algemeen

Overzichtelijke, snelle website. Bestellen was makkelijk. Online een retour aanvragen werkt ook erg gemakkelijk. Heb ik helaas twee keer gebruik van moeten maken (zie kopje klantenservice).

Verzending

Prima verpakt en op tijd geleverd. Als producten niet op voorraad zijn staat dat duidelijk aangegeven op de website en je wordt er ook nog extra op gewezen nadat je een order hebt geplaatst.

Klantenservice

Waarom kan ik hier geen 6 sterren voor geven?
Klantenservice was top! Had bijna een jaar geleden een Rival 300 muis besteld. Deze was DOA. Kreeg gelijk een vervangend exemplaar. Deze begaf het vervolgens na minder dan een jaar en ik kon een andere muis uitzoeken. Bieke heeft me beide keren fantastisch geholpen. Ze reageerde snel op e-mails en dacht continu met me mee, van begin tot einde. Dikke pluim voor haar! Is ze al werknemer van de maand?

Algemeen

Al een aantal keren wat besteld, ook grotere producten zoals een Astro A40, deze keer joysticks besteld voor een scuf, die kleur veel echter tegen voor mijn plannen, mocht zonder problemen terug gedtuurd worden. Goed klantcontact en snelle en correcte levering.

Algemeen

Zoals altijd vlot , vriendelijk en snel en de klantenservice is perfect , ik vroeg hulp bij een custom pc en Bieke heeft me van begin tot einde geholpen .
Nu weet ik weer waarom ik hier al jaren klant ben

Algemeen

Snelle verzending, goede producten en zeer behulpzame(& responsieve!) customer service. In het speciaal Bieke, top mevrouwtje! Heb er ondertussen een BenQ 2430T 144hz, mouse bungee en DXRacer king edition gekocht.

Algemeen

Nette site. Vaak op gekeken en dan nu eindelijk de Scuf Gaming Impact Stealth Black (PS4) besteld.

Verzending

Super goed verpakt en binnen 1 dag geleverd.

Klantenservice

Mailtje gestuurd dat de Scuf goed was aangekomen en kreeg heel snel een reply hier op.

Algemeen

Snel en veillige betaling met de bancontact app bestelling is op de zelfde dag gemaakt .

Verzending

Bij gamegear loopt alles veillig en snel .

Klantenservice

Bij onvoorziene fouten lost gamegear deze gratis op .

Algemeen

De producten hebben een scherpe prijs en zijn snel verzonden (maximaal 2 werkdagen lukt ze echt) Top klantenservice!! Ik ben zo erg goed geholpen met mijn defect op mijn Kraken pro neon blue v1 en me Razer Nabu 2015 large. Ze hebben met mij overlegd voor de beste oplossing!!

Verzending

Snel ze zeggen dat het er is vanuit belgie in nederland binnen 1 a 2 werkdagen en het lukt ze ook altijd naar mijn ervaring!

Klantenservice

Zoals gezegt ik had een defect op mijn Kraken pro neon v1 en mijn Razer Nabu 2015 large die kapot aangekomen is en hebben me meerdere opties aan me gegeven waaruit ik een van de oplossingen mocht kiezen en ze hebben het ook gedaan ook. De meneer die me geholpen heeft is echt een topper en ik ben echt blij met hoe hij klanten helpt. Ik raad zeeeker aan om bij GameGear.be te bestellen want je krijgt nergens spijt van bij deze webshop!!

Algemeen

Bij Gamegear kan je steeds rekenen op 100% feedback en onberispelijke service. Hele dikke dankjewel hiervoor.

Algemeen

Betaling makkelijk, snel geregeld,helaas was het product niet op voorraad, maat het was het wachten waard

Verzending

de zending van af het moment bevestiging verzonden, was het pakketje binnen twee dagen bezorgd in samen werking met track en trace .

Klantenservice

Ben netjes tewoord gestaan, en gerustgesteld dat de zending onderweg was , en inderdaad het netjes afgehandeld

Algemeen

Duidelijke site en makkelijk om te vinden wat je zoekt.
Prijzen en promoties staan duidelijk aangegeven.
Er zijn meer dan genoeg betaalopties om snel en makkelijk te betalen.
Snelle en duidelijke correspondentie.
Alles tijdig en netjes verpakt ontvangen.

Verzending

Alles werd zorgvuldig verpakt en kwam in perfecte staat.

Klantenservice

Had een vraagje over de levering. Werd snel terug gecontacteerd en had aangename correspondentie.
Heel behulpzame, vriendelijke en toffe klantendienst.

RensA Karma 1,01K
Algemeen

Bestellen verliep soepel, product had een kleine productiefout maar het retourproces werd netjes en snel afgehandeld door Gamegear. Erg tevreden over de communicatie.

Verzending

Alles netjes verpakt en snel ontvangen

Klantenservice

Snelle service ook bij retourneren. Service voelde persoonlijk en niet gehaast.

Algemeen

Het was eenvoudig om de juiste producten te vinden en te bestellen; op website wordt aangegeven wat op voorraad is en hoe lang de levertijd bedraagt

Klantenservice

Ik had niet goed gekeken en bestelde twee game stoelen voor onze zonen voor hun verjaardag. De kleur die we hadden besteld zou pas na 3-4 weken geleverd kunnen worden. Ik had een mail gestuurd om te vragen of ze dachten dat producten op tijd zouden zijn voor verjaardag; kreeg meteen een heel duidelijke email waarin ze me een overzicht met voorradige producten gaven. Bieke van customerservice heeft ons fantastisch geholpen en ook steeds met ons meegedacht! Wij zijn echt heel tevreden over de geweldige service!

Algemeen

een account aan maken ging super simpel en het bestellen ging ook zonder problemen top website!

Verzending

Kreeg alles via de e-mail en het product was snel hier.

Klantenservice

Klantenservice is super goed! ik had een Dxracer king series gekocht bij hun en had er wat problemen mee en dit lig aan DXracer zelf prima wat contact gehad via email erover en dxracer wou niet echt oplossen wat het probleem was hadden we afgesproken dat ik een refund mag hebben en het product zou opsturen bij opsturen zag ik dat ik 2 krassen had op me stoel wegens me kat nou contact gehad en moest het opsturen en hun gaan dan kijken hoe en wat zo gezegd zo gedaan opgestuurd en hebben ze me toch een volledige bedrag terug gestort super service! wegens beschadigingen aan zat hadden ze ook misschien de helft terug kunnen storten.

Algemeen

Fantastische service, zeker aan te raden.
Enkele probleempjes gehad, maar die werden telkens met heel veel zorg opgelost. Ze houden heel veel rekening met de wensen van de klant

Verzending

Headset werkt heel goed, zit aangenaam en heeft tof uitzicht

Klantenservice

Medewerkers doen heel erg hun best om de klant te helpen en samen een oplossing te zoeken.
Hier kom ik zeker terug

Algemeen

al 3 jaar bestel ik alles online bij Gamegear omdat de winkel te ver is voor me.
als ik iets nodig heb, ga ik altijd eerst gaan kijken bij Gamegear als ze dit verkopen ( wat meestal wel het geval is!) wat ook een pluspunt is dat ze nu ook op Twitch actief zijn! namelijk GamegearTV , ga zeker eens een kijkje nemen! plezier gegarandeerd!

Verzending

over de verzending is er serieuze bof over !!
bijvoorbeeld: Dinsdag de Corsair scimitar RGB muis besteld .. woensdag morgen was die al geleverd! tip top in orde zoals we gewoon zijn van Gamegear!

Klantenservice

De Crew van Gamegear staat altijd voor je klaar.. gelijk over wat, ze proberen altijd te helpen! als je een mail stuurt heb je doorgaans de dag zelf nog antwoord! en dan kan je natuurlijk nog via Facebook of telefonisch ( of eventueel in de shop zelf binnen springen ) contact opnemen. Kortom , Gamegear is 1 grote familie!

Algemeen

Al verschillende keren bij Gamegear besteld, gaande van laptops, muizen, headsets, ... Zij bieden steeds een goede en snelle service aan, ook bij defecte producten geven ze steeds een correcte en eerlijke behandeling.

Verzending

Mijn vriend en ik hebben twee samples van de X-gamer energy drink besteld (Blue Nitro en Zomberry). Mijn vriend vond Zomberry het beste, en ik Blue Nitro. We gaan zeker een (of misschien beide) grote tubs kopen van deze energy drink poeder .

Klantenservice

We hebben veel problemen gehad met het betalingssysteem en Bieke van Gamegear heeft ons supergoed geholpen en gezocht voor de beste oplossing.
Van het moment dat de bestelling en betaling gelukt was, waren de producten de volgende dag al geleverd!
Er was ook een hele goede opvolging na de levering van het product. Top team daar bij Gamegear! :3

Algemeen

Astro headset gekocht bij Gamgear mei 2016. Een jaar later 2x een microsoft headset adapter kapot gehad voor de xbox one. Contact opgenomen met Gamegear of ze een vervangend product van Astro hadden of konden krijgen. Deze bleken ze zelfs op voorraad te hebben en kostenloos is deze mij toegezonden. Geweldige actie van de mensen bij Gamegear, ik kan een ieder ook echt aanraden hier iets aan te schaffen. Vragen stellen en je krijgt er altijd antwoord ook, (had aan het begin wat problemen met mijn headset) ik ben een zeer tevreden klant.

Verzending

Een product toegezonden krijgen zonder te hoeven betalen als zijnde service.. dit kan je als klant niet verwachten, en in dit geval het een heel bijzonder stukje service. Bedankt

Klantenservice

Klantenservice is super goed, je mailtjes worden snel beantwoord. De website heeft nagenoeg geen downtime volgens mij (voor mij altijd bereikbaar) en de service zelf van Gamegear gaat gewoon super ver. Zie bovenstaande.
Aanrader voor iedereen!

Algemeen

Een keer een enkele bestelling gedaan, geen problemen mee gehad.
Vlotte verzending (binnen 24u) dus niks te klagen.

Verzending

Keurig ingepakt, goede stootbeveiliging (piepschuim) in de doos.
Email systemen hebben mij goed goed op de hoogte gehouden.

Klantenservice

Ik heb de winkel zelf niet gecontacteerd, maar ben content met mijn order.

1 2 3 4 5

Scorekaart voor Gamegear

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie