Gamegear

Review toevoegen

Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Bij Gamegear kan je steeds rekenen op 100% feedback en onberispelijke service. Hele dikke dankjewel hiervoor.

Algemeen

Betaling makkelijk, snel geregeld,helaas was het product niet op voorraad, maat het was het wachten waard

Verzending

de zending van af het moment bevestiging verzonden, was het pakketje binnen twee dagen bezorgd in samen werking met track en trace .

Klantenservice

Ben netjes tewoord gestaan, en gerustgesteld dat de zending onderweg was , en inderdaad het netjes afgehandeld

Algemeen

Duidelijke site en makkelijk om te vinden wat je zoekt.
Prijzen en promoties staan duidelijk aangegeven.
Er zijn meer dan genoeg betaalopties om snel en makkelijk te betalen.
Snelle en duidelijke correspondentie.
Alles tijdig en netjes verpakt ontvangen.

Verzending

Alles werd zorgvuldig verpakt en kwam in perfecte staat.

Klantenservice

Had een vraagje over de levering. Werd snel terug gecontacteerd en had aangename correspondentie.
Heel behulpzame, vriendelijke en toffe klantendienst.

RensA Karma 1,03K
Algemeen

Bestellen verliep soepel, product had een kleine productiefout maar het retourproces werd netjes en snel afgehandeld door Gamegear. Erg tevreden over de communicatie.

Verzending

Alles netjes verpakt en snel ontvangen

Klantenservice

Snelle service ook bij retourneren. Service voelde persoonlijk en niet gehaast.

Algemeen

Het was eenvoudig om de juiste producten te vinden en te bestellen; op website wordt aangegeven wat op voorraad is en hoe lang de levertijd bedraagt

Klantenservice

Ik had niet goed gekeken en bestelde twee game stoelen voor onze zonen voor hun verjaardag. De kleur die we hadden besteld zou pas na 3-4 weken geleverd kunnen worden. Ik had een mail gestuurd om te vragen of ze dachten dat producten op tijd zouden zijn voor verjaardag; kreeg meteen een heel duidelijke email waarin ze me een overzicht met voorradige producten gaven. Bieke van customerservice heeft ons fantastisch geholpen en ook steeds met ons meegedacht! Wij zijn echt heel tevreden over de geweldige service!

Algemeen

een account aan maken ging super simpel en het bestellen ging ook zonder problemen top website!

Verzending

Kreeg alles via de e-mail en het product was snel hier.

Klantenservice

Klantenservice is super goed! ik had een Dxracer king series gekocht bij hun en had er wat problemen mee en dit lig aan DXracer zelf prima wat contact gehad via email erover en dxracer wou niet echt oplossen wat het probleem was hadden we afgesproken dat ik een refund mag hebben en het product zou opsturen bij opsturen zag ik dat ik 2 krassen had op me stoel wegens me kat nou contact gehad en moest het opsturen en hun gaan dan kijken hoe en wat zo gezegd zo gedaan opgestuurd en hebben ze me toch een volledige bedrag terug gestort super service! wegens beschadigingen aan zat hadden ze ook misschien de helft terug kunnen storten.

Algemeen

Fantastische service, zeker aan te raden.
Enkele probleempjes gehad, maar die werden telkens met heel veel zorg opgelost. Ze houden heel veel rekening met de wensen van de klant

Verzending

Headset werkt heel goed, zit aangenaam en heeft tof uitzicht

Klantenservice

Medewerkers doen heel erg hun best om de klant te helpen en samen een oplossing te zoeken.
Hier kom ik zeker terug

Algemeen

al 3 jaar bestel ik alles online bij Gamegear omdat de winkel te ver is voor me.
als ik iets nodig heb, ga ik altijd eerst gaan kijken bij Gamegear als ze dit verkopen ( wat meestal wel het geval is!) wat ook een pluspunt is dat ze nu ook op Twitch actief zijn! namelijk GamegearTV , ga zeker eens een kijkje nemen! plezier gegarandeerd!

Verzending

over de verzending is er serieuze bof over !!
bijvoorbeeld: Dinsdag de Corsair scimitar RGB muis besteld .. woensdag morgen was die al geleverd! tip top in orde zoals we gewoon zijn van Gamegear!

Klantenservice

De Crew van Gamegear staat altijd voor je klaar.. gelijk over wat, ze proberen altijd te helpen! als je een mail stuurt heb je doorgaans de dag zelf nog antwoord! en dan kan je natuurlijk nog via Facebook of telefonisch ( of eventueel in de shop zelf binnen springen ) contact opnemen. Kortom , Gamegear is 1 grote familie!

Algemeen

Al verschillende keren bij Gamegear besteld, gaande van laptops, muizen, headsets, ... Zij bieden steeds een goede en snelle service aan, ook bij defecte producten geven ze steeds een correcte en eerlijke behandeling.

Verzending

Mijn vriend en ik hebben twee samples van de X-gamer energy drink besteld (Blue Nitro en Zomberry). Mijn vriend vond Zomberry het beste, en ik Blue Nitro. We gaan zeker een (of misschien beide) grote tubs kopen van deze energy drink poeder .

Klantenservice

We hebben veel problemen gehad met het betalingssysteem en Bieke van Gamegear heeft ons supergoed geholpen en gezocht voor de beste oplossing.
Van het moment dat de bestelling en betaling gelukt was, waren de producten de volgende dag al geleverd!
Er was ook een hele goede opvolging na de levering van het product. Top team daar bij Gamegear! :3

Algemeen

Astro headset gekocht bij Gamgear mei 2016. Een jaar later 2x een microsoft headset adapter kapot gehad voor de xbox one. Contact opgenomen met Gamegear of ze een vervangend product van Astro hadden of konden krijgen. Deze bleken ze zelfs op voorraad te hebben en kostenloos is deze mij toegezonden. Geweldige actie van de mensen bij Gamegear, ik kan een ieder ook echt aanraden hier iets aan te schaffen. Vragen stellen en je krijgt er altijd antwoord ook, (had aan het begin wat problemen met mijn headset) ik ben een zeer tevreden klant.

Verzending

Een product toegezonden krijgen zonder te hoeven betalen als zijnde service.. dit kan je als klant niet verwachten, en in dit geval het een heel bijzonder stukje service. Bedankt

Klantenservice

Klantenservice is super goed, je mailtjes worden snel beantwoord. De website heeft nagenoeg geen downtime volgens mij (voor mij altijd bereikbaar) en de service zelf van Gamegear gaat gewoon super ver. Zie bovenstaande.
Aanrader voor iedereen!

Algemeen

Een keer een enkele bestelling gedaan, geen problemen mee gehad.
Vlotte verzending (binnen 24u) dus niks te klagen.

Verzending

Keurig ingepakt, goede stootbeveiliging (piepschuim) in de doos.
Email systemen hebben mij goed goed op de hoogte gehouden.

Klantenservice

Ik heb de winkel zelf niet gecontacteerd, maar ben content met mijn order.

Algemeen

Uitstekende webshop. De laagste prijs voor het artikel waar ik naar op zoek was, met duidelijke beschrijving etc. De Engelstalige site is soms wat apart, maar geen probleem voor mij.

Verzending

Er stond aangegeven dat het product binnen 3 tot 5 dagen zou worden verstuurd, en binnen 3 dagen had ik hem binnen. Daarnaast heel netjes verpakt, uitstekend.

Klantenservice

Duidelijke updates over je order en netjes de factuur opgestuurd. Verder geen contact gehad want alles verliep soepel.

Algemeen

Je kunt gemakkelijk via verschillende manieren betalen. Vlot en efficient! Indien iets fout loopt staat de customer support ook direct voor je klaar!

Verzending

De DXchair werd in originele doos geleverd en was dus goed verpakt.

Klantenservice

Ik kocht er een DX gaming chair. Supersnel geleverd en goed verpakt! Een aantal weken later begon die wat te kraken. Gamegear gecontacteerd en zij hebben me direct verder geholpen. Ze hebben dx zelf gecontacteerd en nieuwe onderdelen laten opsturen. Customer support heeft dit alrijd zeet kort en nauwkeurig opgevolgd waardoor alles heel vlot verliep!

Algemeen

Zeer tevreden over Gamegear! Levert vanuit BelgiŽ binnen 24 uur naar Nederland. Ik heb een Capture Card bestelt, en deze was aanzienlijk goedkoper bij Gamegear dan bij ieder ander. Ook de rest van hun assortiment ziet er prima uit. Ik ga hier vaker bestellen!

Verzending

Netjes en goed verpakt. Niks op aan te merken.

Algemeen

Voldoende opties om te kunnen betalen. Gaat vlot en makkelijk te gebruiken.
Als er bij gebruik van coupon iets fout loopt tijdens betaling, wordt deze al snel terug geactiveerd (duurde +/- 30 min).

Verzending

Snelle levering! De volgende dag om 9u30 werdt het pakketje al geleverd. Mooi en verzorgd ingepakt. Niets op aan te merken.

Klantenservice

Op en top service!!! Na een defecte headset te hebben aangekocht wegens fabriek fout ben ik zeer goed geholpen geweest. Jammer genoeg konden ze mij niet dezelfde headset terug aanbieden, dus heb ik een coupon gekregen met dezelfde waarde. Hiermee kon ik kopen wat ik wou in de gamegear store.

Special thanks to Bieke and FOM team!! *Heroes never die*

Algemeen

In februari een DXracer stoel bij Gamegear gekocht. Bestelling verliep prima, verder niets op aan te merken. Eventueel verbeterpuntje, het valt me op dat gamegear niet vermeld word op tweakers pricewatch bij de dxracer stoelen (en mogelijk andere gebieden).

Verzending

Snelle levering en stevig verpakt!

Klantenservice

Waar ik toch even wil over uitwijden is de klantenservice van gamegear. Hier ben ik ťrg tevreden over, en dat mag ook wel eens in de verf gezet worden. Ik zal dan ook in in het vervolg hier vaker aankopen doen (ook als het elders een paar euro minder zou kosten).

Voor een beetje een beeld te scheppen: de afmetingen van de europese variant van de DXracer verschillen met de amerikaanse afmetingen. Deze informatie vind je online zeer moeilijk terug, en al helemaal niet op de officiele site van DXracer zelf. Ik had me dan ook gebaseerd op de officiele maten van DXracer die ik online terugvond - echter blijken deze de amerikaanse afmetingen te zijn, en wijken de europese stoelen af.

Daardoor bleek de stoel te laag, en DXracer wilde hier zelf niet tussenkomen (wat ik schande vind!).

Gelukkig gaat Gamegear toch echt voor een tevreden klant, en hebben ze me op een aangename en persoonlijke wijze te woord gestaan om toch naar een oplossing te zoeken. Hierin heeft Bieke van Gamegear een grote rol gespeeld. Waar DXracer zelf niet in wilde tussenkomen hebben zij me dan toch van een kostenloze oplossing voorzien, dus voor hun eigen rekening... erg knap!

Bedankt Gamegear!

Algemeen

Top service , vriendelijke mensen die je altijd en to the point helpen. Ik heb nog nooit een slechte ervaring met hen gehad.

Verzending

Snelle levering zonder meer.

Klantenservice

Ook als je een probleem hebt of het product voldoet niet aan je wensen dan helpen ze je even vriendelijk zoals altijd verder om het terug te sturen of het probleem op te lossen. Voor mij HET grote pluspunt van deze webshop.

Algemeen

Geweldige service, altijd heel vriendelijk en zeer professioneel. Heb er al meerdere malen gekocht en nog nooit spijt van gehad

Verzending

Snelle verzending en goed ingepakt

Klantenservice

Heb al paar keer een item terug moeten sturen wegens defect, maar Gamegear heeft me al elke keer snel verholpen met mijn probleem en goede service

Klantenservice:

Klant is Koning! Dat begrijpen ze hier maar al te goed. Super service!! Verder hebben ze verstand van zaken en weten ze tot in de detail wat ze in huis hebben en hoe problemen op te lossen.

Algemeen

Ik heb onlangs een DXRACER gaming chair bij gamegear gekocht die op dat moment niet op stock was, bij de levering zat hij er niet bij (was hun fout niet) dus hebben ze me direct aangeboden om een ander kleur te lever indien ik dit wenste, nog geen 24u later was hij al thuis geleverd.

binnen de 24u

Klantenservice

heel vriendelijke mensen en helpen je correct bij het kleinste probleempje.

Scorekaart voor Gamegear

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie