Gamegear

364 producten en 462 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Gamegear

Review toevoegen

Algemeen

Astro headset gekocht bij Gamgear mei 2016. Een jaar later 2x een microsoft headset adapter kapot gehad voor de xbox one. Contact opgenomen met Gamegear of ze een vervangend product van Astro hadden of konden krijgen. Deze bleken ze zelfs op voorraad te hebben en kostenloos is deze mij toegezonden. Geweldige actie van de mensen bij Gamegear, ik kan een ieder ook echt aanraden hier iets aan te schaffen. Vragen stellen en je krijgt er altijd antwoord ook, (had aan het begin wat problemen met mijn headset) ik ben een zeer tevreden klant.

Verzending

Een product toegezonden krijgen zonder te hoeven betalen als zijnde service.. dit kan je als klant niet verwachten, en in dit geval het een heel bijzonder stukje service. Bedankt

Klantenservice

Klantenservice is super goed, je mailtjes worden snel beantwoord. De website heeft nagenoeg geen downtime volgens mij (voor mij altijd bereikbaar) en de service zelf van Gamegear gaat gewoon super ver. Zie bovenstaande.
Aanrader voor iedereen!

Algemeen

Een keer een enkele bestelling gedaan, geen problemen mee gehad.
Vlotte verzending (binnen 24u) dus niks te klagen.

Verzending

Keurig ingepakt, goede stootbeveiliging (piepschuim) in de doos.
Email systemen hebben mij goed goed op de hoogte gehouden.

Klantenservice

Ik heb de winkel zelf niet gecontacteerd, maar ben content met mijn order.

Algemeen

Uitstekende webshop. De laagste prijs voor het artikel waar ik naar op zoek was, met duidelijke beschrijving etc. De Engelstalige site is soms wat apart, maar geen probleem voor mij.

Verzending

Er stond aangegeven dat het product binnen 3 tot 5 dagen zou worden verstuurd, en binnen 3 dagen had ik hem binnen. Daarnaast heel netjes verpakt, uitstekend.

Klantenservice

Duidelijke updates over je order en netjes de factuur opgestuurd. Verder geen contact gehad want alles verliep soepel.

Algemeen

Je kunt gemakkelijk via verschillende manieren betalen. Vlot en efficient! Indien iets fout loopt staat de customer support ook direct voor je klaar!

Verzending

De DXchair werd in originele doos geleverd en was dus goed verpakt.

Klantenservice

Ik kocht er een DX gaming chair. Supersnel geleverd en goed verpakt! Een aantal weken later begon die wat te kraken. Gamegear gecontacteerd en zij hebben me direct verder geholpen. Ze hebben dx zelf gecontacteerd en nieuwe onderdelen laten opsturen. Customer support heeft dit alrijd zeet kort en nauwkeurig opgevolgd waardoor alles heel vlot verliep!

Algemeen

Zeer tevreden over Gamegear! Levert vanuit BelgiŽ binnen 24 uur naar Nederland. Ik heb een Capture Card bestelt, en deze was aanzienlijk goedkoper bij Gamegear dan bij ieder ander. Ook de rest van hun assortiment ziet er prima uit. Ik ga hier vaker bestellen!

Verzending

Netjes en goed verpakt. Niks op aan te merken.

Algemeen

Voldoende opties om te kunnen betalen. Gaat vlot en makkelijk te gebruiken.
Als er bij gebruik van coupon iets fout loopt tijdens betaling, wordt deze al snel terug geactiveerd (duurde +/- 30 min).

Verzending

Snelle levering! De volgende dag om 9u30 werdt het pakketje al geleverd. Mooi en verzorgd ingepakt. Niets op aan te merken.

Klantenservice

Op en top service!!! Na een defecte headset te hebben aangekocht wegens fabriek fout ben ik zeer goed geholpen geweest. Jammer genoeg konden ze mij niet dezelfde headset terug aanbieden, dus heb ik een coupon gekregen met dezelfde waarde. Hiermee kon ik kopen wat ik wou in de gamegear store.

Special thanks to Bieke and FOM team!! *Heroes never die*

Algemeen

In februari een DXracer stoel bij Gamegear gekocht. Bestelling verliep prima, verder niets op aan te merken. Eventueel verbeterpuntje, het valt me op dat gamegear niet vermeld word op tweakers pricewatch bij de dxracer stoelen (en mogelijk andere gebieden).

Verzending

Snelle levering en stevig verpakt!

Klantenservice

Waar ik toch even wil over uitwijden is de klantenservice van gamegear. Hier ben ik ťrg tevreden over, en dat mag ook wel eens in de verf gezet worden. Ik zal dan ook in in het vervolg hier vaker aankopen doen (ook als het elders een paar euro minder zou kosten).

Voor een beetje een beeld te scheppen: de afmetingen van de europese variant van de DXracer verschillen met de amerikaanse afmetingen. Deze informatie vind je online zeer moeilijk terug, en al helemaal niet op de officiele site van DXracer zelf. Ik had me dan ook gebaseerd op de officiele maten van DXracer die ik online terugvond - echter blijken deze de amerikaanse afmetingen te zijn, en wijken de europese stoelen af.

Daardoor bleek de stoel te laag, en DXracer wilde hier zelf niet tussenkomen (wat ik schande vind!).

Gelukkig gaat Gamegear toch echt voor een tevreden klant, en hebben ze me op een aangename en persoonlijke wijze te woord gestaan om toch naar een oplossing te zoeken. Hierin heeft Bieke van Gamegear een grote rol gespeeld. Waar DXracer zelf niet in wilde tussenkomen hebben zij me dan toch van een kostenloze oplossing voorzien, dus voor hun eigen rekening... erg knap!

Bedankt Gamegear!

Algemeen

Top service , vriendelijke mensen die je altijd en to the point helpen. Ik heb nog nooit een slechte ervaring met hen gehad.

Verzending

Snelle levering zonder meer.

Klantenservice

Ook als je een probleem hebt of het product voldoet niet aan je wensen dan helpen ze je even vriendelijk zoals altijd verder om het terug te sturen of het probleem op te lossen. Voor mij HET grote pluspunt van deze webshop.

Algemeen

Geweldige service, altijd heel vriendelijk en zeer professioneel. Heb er al meerdere malen gekocht en nog nooit spijt van gehad

Verzending

Snelle verzending en goed ingepakt

Klantenservice

Heb al paar keer een item terug moeten sturen wegens defect, maar Gamegear heeft me al elke keer snel verholpen met mijn probleem en goede service

Klantenservice:

Klant is Koning! Dat begrijpen ze hier maar al te goed. Super service!! Verder hebben ze verstand van zaken en weten ze tot in de detail wat ze in huis hebben en hoe problemen op te lossen.

Algemeen

Ik heb onlangs een DXRACER gaming chair bij gamegear gekocht die op dat moment niet op stock was, bij de levering zat hij er niet bij (was hun fout niet) dus hebben ze me direct aangeboden om een ander kleur te lever indien ik dit wenste, nog geen 24u later was hij al thuis geleverd.

binnen de 24u

Klantenservice

heel vriendelijke mensen en helpen je correct bij het kleinste probleempje.

Algemeen

Prachtige gameshop waar je praktisch bijna alles kan vinden
Prijs kwaliteit zitten ze echt goed! Paar keer vergeleken met andere sites en toch keer ik altijd terug naar Gamegear.. verzendkosten in BelgiŽ zijn dan ook gratis!!!! It's the place to be!

Verzending

Zoals ik alreeds vermeld heb.. zijn de verzendkosten in BelgiŽ gratis!
De pakjes zijn altijd heel mooi en veilig ingepakt! Nog nooit problemen mee gehad!

Klantenservice

Super service! Is er iets mis, staan ze altijd voor je klaar.
Ze appreciŽren het ook om iets te laten weten als alles goed en wel is aangekomen. Kan je van vele winkels niet zeggen

Algemeen

Ik ben kort geleden een thumbstick van de XBox One Elite controller kwijt geraakt, waarschijnlijk lag hij op een erg ongelukkig moment op de grond terwijl ik de stofzuiger er door had gehaald. Ik heb toen eerst Microsoft gebeld om het op te lossen maar die verwezen mij na een paar websites toch terug naar het bedrijf waar ik het product had gekocht.

Ik heb gamegear gemaild met mijn ordernummer en informatie omtrent de verloren thumbstick (de kleine conclave thumbstick) en heb toen een antwoord gekregen dat ze gingen vragen aan de leverancier of hun een kleine concave van een defect/rma exemplaar mochten verzenden als vervanging, dezelfde dag nog gehoord gekregen dat ik een verzendbevestiging kon verwachten.

Verzending

De levering ging goed, vrijwel binnen 24 uur binnen gekregen vanaf de tracktrace.

Klantenservice

Er werd supersnel geantwoord op mijn vraag, wat ook nog eens 100% mijn eigen fout is; het kwijt raken van de thumbstick, en dan krijg ik nog vůůr het weekend kosteloos een nieuwe thumbstick. De klantenservice is tevens erg menselijk, geen robot antwoorden.

Algemeen

Snelle en veilige levering. Product is uitstekend. Vriendelijke service, beantwoorden al je vragen in een mum van tijd

Verzending

Zeer snelle levering astro a 50 is werkelijk fantastisch. Mijn zoon was helemaal in de 7e hemel. Zeer tevreden over het product

Klantenservice

Meteen antwoord zeer snelle reactie zeer vriendelijk en snel zonder problemen opgelost! Een dikke 10 +. Meer dan tevreden over de snelle en vriendelijke service

Algemeen

Zeer gebruiksvriendelijke en overzichtelijke webshop met een uitgebreid gamma aan game materiaal. De mogelijkheid om eenvoudig gelijkaardige items te kunnen vergelijken is zeker en vast een pluspunt.

Verzending

Ik heb mijn DX Racer op een vrijdagmiddag besteld en 's anderendaags werd deze al aan mijn deur geleverd! Ook handig was de track en trace link die ik via mail gekregen heb om mijn levering ten allen tijde op te kunnen volgen.

Klantenservice

In de mail omtrent de levering werd er mij vriendelijk gevraagd om iets te laten weten wanneer het product aangekomen was en of het ook in goede staat was.
Ik heb hen laten weten dat alles vlot verlopen was. Hierop heb ik een vriendelijke mail terug gekregen dat ze heel tevreden waren met mijn aankoop. Altijd leuk om een persoonlijk mailtje te krijgen in plaats van een gegeneerde email :-)

Algemeen

Super vlotte service ! Als je met vragen zit helpen ze je heel vlot en correct . Ik kan er niet meer aan toevoegen dan alleen maar topservice en super klantvriendelijkheid

Goed en netjes verpakt

Klantenservice

Uitstekende mensen die je helpen met elke vraag je maar zit

Algemeen

Betaling ging makkelijk en snel. Heb zowel online betaald als in het verleden via overschrijving.

Verzending

Ik heb mijn goederen altijd tijdig en zonder problemen ontvangen.

Klantenservice

Ik heb bij Gamegear.be ooit een Astro A40 headset gekocht. Heb deze al meer dan 2 jaar in gebruik en merkte dat mijn earpads begonnen te verslijten. Ik dacht ik probeer eens te vragen of ik een nieuw setje earpads bij hun kan aankopen. Ze hebben ze dezelfde dag nog naar mij verzonden GRATIS EN VOOR NIETS ! Ik was echt prettig verrast.

Algemeen

super simpel menu en om bestelling te plaatsen vriendelijke mensen oook top winkel
het is een aanrader voor iedereeen gamegear the best

Klantenservice

zeker 10/10 mag nie klagen vriendelijk behulpzaam beven extra lang open voor me super bedankt

Algemeen

Alles was heel duidelijk en in logische vollegorde op de site, ik ben zelf geen gamer maar wou een kerstcadeau bestellen voor men vriend en ik kon er goed aan uit op de site. er waren ook voldoende betaalmogelijkheden, wat online bestellen nog toegankelijker maakte.

Verzending

De verzending verliep heel vlot, ik bestelde op maandag en het pakket was er op woensdag al. Ik kreeg via mail ook een track en trace, zo kon ik het pakketje makkelijk volgen. Op de site stond dat het 1 a 2 weken kon duren omdat de stoel uit voorraad was, dus hij kwam veel sneller dan verwacht. Wat natuurlijk een meevaller was.

Klantenservice

Er werd mij gevraagd of ik zou laten weten aan hun wanneer men pakje aankwam, dat heb ik dan ook gedaan en ik kreeg een heel vriendelijke mail terug waarin ze duidelijk tijd in hadden gestoken om mij te bedanken voor mijn bestelling bij hun. Het was bij de beste klantenservice. Die ik al heb meegemaakt bij een webwinkel, en als meisje bestel ik veel online .

Algemeen

Alles verliep super vlot! Het product zoeken op de website, bestellen en betalen. Een hele duidelijke website waar je vlot door gaat.

Verzending

Het product werd goed ingepakt zodat het niet beschadigd kon raken. Ook super gemakkelijk dat er een trackingcode bij was. Optimaal om je pakketje te kunnen volgen.

Klantenservice

De klantenservice is nog het beste van allemaal. Door een foutje in de bevoorrading was mijn gamingbakje niet meer in voorraad. Toch kreeg ik elke dag een update over de verschillende stappen die ze namen om het toch tijdig bij me te kunnen bezorgen. Op elke vraag kreeg ik binnen de dag een antwoord. Een op en top klantenservice!

Scorekaart voor Gamegear

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie