Gamegear

Klantenservice:
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

De producten hebben een scherpe prijs en zijn snel verzonden (maximaal 2 werkdagen lukt ze echt) Top klantenservice!! Ik ben zo erg goed geholpen met mijn defect op mijn Kraken pro neon blue v1 en me Razer Nabu 2015 large. Ze hebben met mij overlegd voor de beste oplossing!!

Verzending

Snel ze zeggen dat het er is vanuit belgie in nederland binnen 1 a 2 werkdagen en het lukt ze ook altijd naar mijn ervaring!

Klantenservice

Zoals gezegt ik had een defect op mijn Kraken pro neon v1 en mijn Razer Nabu 2015 large die kapot aangekomen is en hebben me meerdere opties aan me gegeven waaruit ik een van de oplossingen mocht kiezen en ze hebben het ook gedaan ook. De meneer die me geholpen heeft is echt een topper en ik ben echt blij met hoe hij klanten helpt. Ik raad zeeeker aan om bij GameGear.be te bestellen want je krijgt nergens spijt van bij deze webshop!!

Scorekaart voor Gamegear

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie