Gamegear

Klantenservice:
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Ik heb hier de dxracer formula gaming chair (black / white) gekocht. Allereerst contact gehad met de zeer vriendelijke vrouwelijke medewerkster van gamegear die telefonisch mijn vragen goed kon beantwoorden. Na aanleiding van dit telefoongesprek afgelopen zaterdag langs gereden en in de winkel werd ik zeer goed geholpen.

In de winkel word uitgebreid tijd voor je vrijgemaakt en kan je rustig alles vragen en eventueel uit proberen.

Verzending

Ik heb het demo model gekocht en ook op dit model zit gewoon 2 jaar garantie. De demo-modellen die daar staan zien er dermate goed uit dat ik het risico wel durfde te nemen om een demo model te kopen.

Klantenservice

Zeer vriendeiljke klantenservice. Ze denken echt van A tot Z mee. Over eventuele levering aan huis of als je doos niet in de auto past. verder zijn ze zeer flexibel ingesteld en hebben ze een goede service als er iets defect gaat of niet goed is.

Dit is voor mij dan ook de belangrijkste reden om in het vervolg eerst bij gamegear te kijken voordat ik iets online ga bestellen bij een coolblue of bol.com

Scorekaart voor Gamegear

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie