Gamegear

Klantenservice: Score: 5
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Zeer goede communicatie met Bieke. Mijn Gaems Vanguard werkte in 1e instantie niet. Ik kreeg zeer snel een retourlabel en dezelfde week een nieuw exemplaar.
De klantvriendelijkheid is een voorbeeld voor veel bedrijven.

Verzending

Snel en makkelijk te volgen via de tracker.

Klantenservice

Bizar goed, super social en snel.

Scorekaart voor Gamegear

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie