Gamegear

Algemeen:
Verzending:
Klantenservice:
Algemeen

een account aan maken ging super simpel en het bestellen ging ook zonder problemen top website!

Verzending

Kreeg alles via de e-mail en het product was snel hier.

Klantenservice

Klantenservice is super goed! ik had een Dxracer king series gekocht bij hun en had er wat problemen mee en dit lig aan DXracer zelf prima wat contact gehad via email erover en dxracer wou niet echt oplossen wat het probleem was hadden we afgesproken dat ik een refund mag hebben en het product zou opsturen bij opsturen zag ik dat ik 2 krassen had op me stoel wegens me kat nou contact gehad en moest het opsturen en hun gaan dan kijken hoe en wat zo gezegd zo gedaan opgestuurd en hebben ze me toch een volledige bedrag terug gestort super service! wegens beschadigingen aan zat hadden ze ook misschien de helft terug kunnen storten.

Scorekaart voor Gamegear

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie