Gamegear

Algemeen: Score: 5
Verzending: Score: 5
Klantenservice: Score: 5
Algemeen

Al verschillende keren bij Gamegear besteld, gaande van laptops, muizen, headsets, ... Zij bieden steeds een goede en snelle service aan, ook bij defecte producten geven ze steeds een correcte en eerlijke behandeling.

Verzending

Mijn vriend en ik hebben twee samples van de X-gamer energy drink besteld (Blue Nitro en Zomberry). Mijn vriend vond Zomberry het beste, en ik Blue Nitro. We gaan zeker een (of misschien beide) grote tubs kopen van deze energy drink poeder .

Klantenservice

We hebben veel problemen gehad met het betalingssysteem en Bieke van Gamegear heeft ons supergoed geholpen en gezocht voor de beste oplossing.
Van het moment dat de bestelling en betaling gelukt was, waren de producten de volgende dag al geleverd!
Er was ook een hele goede opvolging na de levering van het product. Top team daar bij Gamegear! :3

Scorekaart voor Gamegear

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie