Panasonic Viera TX-40CX700 Zilver

Specificaties 40" • Ultra HD • 3D LCD • 1 tuner • 100Hz - Bekijk alle specificaties

Review door de redactie

Review - Panasonic 55" CX700: Firefox OS debuteert op prima uhdtv

Of deze tv zoals Panasonic belooft een super hoge helderheid, briljant contrast en goede kleurweergave heeft, bekijken we in deze review. En wat merk je als gebruiker van Firefox OS?

108 16 mei '15

05:17

Videoreview - Panasonic 55" CX700 - Firefox OS debuteert op prima uhdtv

We bekeken Firefox OS op de 55"-variant van de CX700, die op het moment van schrijven voor ongeveer 1500 euro in de Pricewatch te vinden is. Dit model is ook te krijgen in de maten 40, 50 en 65 inch, die respectievelijk 850, 1200 en 2500 euro moeten opbrengen.

7 16 mei '15

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4.5
4play 31 juli 2015

Panasonic Viera TX-40CX700 Zilver

Onze oude (samsung TV) paste na een grondige verbouwing esthetisch niet meer in het design van de woonkamer ;) en dus "moest" er een andere TV komen. Met een kleinere het liefst RVSlook rand in plaats van zwart. En als het kon ook nog 4K. Dat is gelukt.

Pluspunten

• Klein randje om je scherm
  • Mooie kleuren
  • Netflix knop
  • Snelle bediening
  • Goed te tunen
  • geen grote voet maar 2 kleine pootjes
  • "Super Bright Panel"

Minpunten

• Weinig apps
  • Maar 3 HDMI poorten
  • geluid is gewoon maar niet byzonder
  • wel erg plasic afstandsbediening
  • je kunt geen draden wegwerken achter de voet.
  • 4K op 40" is niet echt nodig
  • Geen 3D brillen bijgeleverd

Speed® 21 oktober 2015

Panasonic Viera TX-40CX700 Zilver

Het scherm overtreft al mijn verwachtingen. Dat komt misschien omdat ik nooit echt een hoge pet op had van LCD schermen maar het is duidelijk te merken dat LCD nog steeds volop in ontwikkeling is. Zwart is echt zwart en dat vind ik bijzonder knap voor een LCD scherm.

Pluspunten

• zwart is echt zwart
  • 4k gaming
  • geweldig als PC monitor

Minpunten

• iets donkerder aan de randen

hEgelia 1 december 2015

Panasonic Viera TX-40CX700 Zilver

Geweldige televisie, met haarscherp beeld en soepel werkende (smart) functies. Industrieel ontwerp is degelijk en stijlvol. De kijkhoek is niet bijzonder ruim, maar dat is bekend over het VA panel (in tegenstelling tot IPS) dat wel een diepere zwartweergave biedt. Na de nodige prijsverlaging is dit nu een absolute aanrader!

Pluspunten

• Uitstekend design
  • Prachtig beeld
  • Soepele software

Minpunten

• Geen DTS audio ondersteuning
  • Donkere randen van ± 0,5 cm
  • Matige afstandsbediening

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Panasonic Viera TX-40CX700 Zilver?