1 review

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4
m.z 13 november 2021 Product gekocht

Alphacool Eisbaer Pro Aurora 240

Als eerste de residu. Dit is de tweede set die dit bevat. Naast dit, maak ik tevreden gebruik van mijn AIO-set. De pomp is 100% wel hoorbaar, maar nogal geruisloos. Vergeleken met mijn voorgaande NZXT X73.

Pluspunten

• Koelprestaties
  • Uitbreidbaarheid
  • Nauwelijks hoorbaar, ook op 100%

Minpunten

• Residu

Koelvermogen Score: 4
Geluidsproductie (max) Score: 3
Geluidsproductie (min) Score: 4

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Alphacool Eisbaer Pro Aurora 360?