Specificaties In-Ear met bediening - Bekijk alle specificaties

Review door de redactie

Round-up - Bluetoothoordoppen Round-up - Is duurder ook beter?

We hebben drie verschillende setjes volledig draadloze bluetoothoordoppen getest. Van goedkoop naar duurder: de Huawei FreeBuds 3i, de Samsung Galaxy Buds+ en de Jabra Elite 75T.

265 9 jul '20

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4
Toon reviews van:
kevinvandepas 20 augustus 2020 Product gekocht

Samsung Galaxy Buds+ (Zwart)

De earbuds zijn prima oortjes om altijd bij je te hebben, zowel voor muziek als voor handsfree bellen. Ik ben erg tevreden over de geluidskwaliteit, echter gebeurt het bij mij soms dat ze uit mijn oren vallen terwijl ik druk bezig ben.

Pluspunten

• Goede geluidskwaliteit
  • Draadloos laden (ook de case)
  • ook prima te gebruiken als handsfree set

Minpunten

• vallen soms uit mijn oren
  • Niet waterdicht
  • bereik is maar een paar meter

Flatmo 21 maart 2021 Product gekocht

Samsung Galaxy Buds+ (Zwart)

Ik heb deze oortjes gekocht omdat ik niet tevreden was van het geluid van mijn Sony WF-1000X3. De buds+ hebben een veel neutralere geluidskwaliteit. Alles klinkt veel natuurlijker. Sony: premium anc (maar slechtere geluidskwaliteit) Samsung: geluidskwaliteit blijven beter in oor zitten Om te bellen zijn ze gelijkwaardig

Pluspunten

• geluidskwaliteit
  • connectie
  • zitten goed in de oren tijdens het sporten

Minpunten

• maar 1x herladen via case

hosnor 1 september 2020 Product gekocht

Samsung Galaxy Buds+ (Zwart)

Prima product voor deze prijs. Uitstekende accuduur, perfecte pasvorm (voor mij) en adequate touch bediening. Mooi helder geluid, al mist het wat bas welke ik met een equalizer heb opgevangen.

Pluspunten

• Uitstekende pasvorm
  • Goed geluid
  • 11 uur accuduur per cyclus
  • Quick connect

Minpunten

• Equalizer nodig
  • touch bediening had slimmer gekund

Jurre_0527 1 april 2021 Product gekocht

Samsung Galaxy Buds+ (Zwart)

Ben de gewone buds kwijtgeraakt na 1 jaar, waren nog perfect dus dan maar deze + versie aangeschaft. Veel verbeteringen en na 4 maanden nog steeds geen klachten, heb het bakje nog maar een keer hoeven herladen Gebruik: min. 1,5uur per dag.

Pluspunten

• Lange batterijduur van zowel de oortjes als het bakje
  • Helder geluid
  • Microfoon op beide oortjes
  • Makkelijk mee te nemen (en kwijt te raken)
  • Omgevingsgeluid functie
  • Makkelijk verbinden
  • Besturing vanaf touchpad (oortjes)
  • Zitten heel goed, vallen niet uit

Minpunten

• Geen adapter meegeleverd (wel kabel)
  • Touchpad doet dingen uit zichzelf bij als er een vochtige muts o.i.d. tegenaan komt (voor de fietsers)

JanM.Newbie 15 maart 2021 Product gekocht

Samsung Galaxy Buds+ (Zwart)

Erg goed geluid en uitstekend batterijleven. Kunnen na een paar uur oncomfortabel worden maar en is een grote aanpassingsmogelijkheid voor hoe de oortjes in het oor zitten. Het oplaaddoosje past goed in je zak.

Pluspunten

• Hoge kwaliteit
  • Uitstekend batterijleven
  • Dynamisch geluid
  • Nog steeds updates

Minpunten

• Na lange tijd oncomfortabel in het oor
  • media controls werken niet altijd perfect

Jan Dee 26 februari 2021 Product gekocht

Samsung Galaxy Buds+ (Zwart)

Gezien de positieve reviews de buds+ een kans gegeven. Helaas heb ik een andere opvatting over geluidskwaliteit. De buds gaan helaas weer retour.

Pluspunten

• Mooi systeem
  • Volledig product
  • Alles draadloos
  • Perfecte Samsung integratie

Minpunten

• Matig tot slechte geluidskwaliteit
  • Oortjes zaten niet lekker
  • Activering bij het indoen

ShadowBenji 18 februari 2021 Product gekocht

Samsung Galaxy Buds+ (Zwart)

De Galaxy Buds+ hebben goed geluid en zijn betaalbaar. Toch heb ik regelmatig een slechte verbinding (iPhone 8) en doen ze pijn na meerdere uren dragen.

Pluspunten

• Geluid
  • True wireless
  • Ambient sound (!!)
  • Batterijduur

Minpunten

• Connectiviteit
  • Pijnlijk na meerdere uren

frederiquevosNewbie 16 februari 2021 Product gekocht

Samsung Galaxy Buds+ (Wit)

Fijn product, werkt goed met telefoon. Goed geluid. Blijft goed in je oren zitten. Wel goed om te weten dat hij nauwelijks kan verbinden met een laptop. Ik gebruik de oortjes alleen voor mijn telefoon, omdat de verbinding steeds weg valt als ik hem met mijn laptop gebruik (heel irritant).

Pluspunten

• Goed geluid

Minpunten

• Geen stabiele verbinding met laptop

Erik023 9 december 2020 Product gekocht

Samsung Galaxy Buds+ (Zwart)

Ik heb even moeten zoeken naar de juist pasvorm maar als je deze hebt zitten ze erg fijn. Het geluid is zeer goed en ik bel er regelmatig mee ik ben goed verstaanbaar en hoor mensen ook goed. Prijs kwaliteit is goed te noemen batterijduur ook.

Pluspunten

• Goed geluid
  • Telefoongesprekken zijn goed verstaanbaar
  • Pasvorm top

Minpunten

• Pasvorm voor mensen met kleine oren

Maxelectronic 30 november 2020 Product gekocht

Samsung Galaxy Buds+ (Zwart)

Het zijn fijne oortjes met een goede geluidskwaliteit. In de app kan je verschillende geluidsmodussen selecteren. Tijdens het hardlopen blijven ze goed zitten door de meegeleverde rubbertjes. Met de accu kan je altijd erg lang doen en ze zijn snel weer opgeladen. Werkt ook i.c.m. een iPhone.

Pluspunten

• Geluidskwaliteit
  • Accuduur
  • Extra rubbertjes voor het hardlopen
  • Werkt met iPhone

Minpunten

• Geen hele uitgebreide app met functies
  • Soms werkt het aanraken niet goed

pimsaint 27 november 2020 Product gekocht

Samsung Galaxy Buds+ (Zwart)

Heerlijk setje TWS oordoppen, lekker licht, geluidskwaliteit en batterijduur dik in orde en dankzij verwisselbare tips en vinnen vallen ze niet uit bij het sporten. Handig draadloos laden of middels USB-C. Beeld/geluid wel zwaar out of sync met Windows devices (Android / iOS / MacOS geen last van).

Pluspunten

• Batterijduur
  • Geluidskwaliteit
  • Draagcomfort
  • Spotify integratie
  • Ambient sound erg handige functie

Minpunten

• Flinke delay icm Windows 10
  • Geen multipoint

JelleDekkers 27 oktober 2020 Product gekocht

Samsung Galaxy Buds+ (Zwart)

Op zich wel goed product, maar de geluidskwaliteit met SBC is gewoon onacceptabel voor mij. Mijn Tin T2 is veel goedkoper en klinkt ook veel beter.

Pluspunten

• Comfort
  • Ze klinken best goed
  • Pairing is makkelijk
  • Blijft goed in je oor zitten

Minpunten

• Bitrate van SBC is bagger
  • Glossy plastic doosje
  • Ondersteunt geen aptX of LDAC
  • Beetje duur, maar dat is met alle TWS in-ears het geval

Mitta_95Newbie 7 oktober 2020

Samsung Galaxy Buds+ (Wit)

ik kreeg ze gratis bij de S20+ en merkte dan ook gelijk dat ze hier voor zijn gemaakt. De telefoon heeft een bijpassende app (galaxy wearables) en geeft de batt en dergelijke aan. Ik heb soms tot wel 20 meter bereik. Kort gezegd, ze zijn het geld waard.

Pluspunten

• Zitten goed
  • Lange accu duur
  • Kan er goed mee bellen

Minpunten

• Touchknop wat groot. Bij goed drukken druk ik soms volgende nummer.
  • Ik kreeg ze in wit...

dageeknerd 30 juli 2020 Product gekocht

Samsung Galaxy Buds+ (Zwart)

Goede oordopjes voor de prijs! Alleen jammer dat de gestures niet helemaal foutgevoelig zijn. Daarnaast op een afstand van meer dan 2/3 meter slaat de muziek soms over. Ander verbeterpunt is de long press. Nu kan je Bixby, omgevingsgeluid, Volume of een custom app er aan gooien. Beetje useless...

Pluspunten

• Goede bass
  • Goede verbinding
  • Lange batterijduur (10/11 uur!)
  • Goede integratie Galaxy Wearables
  • Geluidskwaliteit top

Minpunten

• Long press touchpad
  • Triple tap voor vorig nummer
  • Equalizer presets
  • Double tap = volgend nummer op beide oortjes. Linker oortje -> vorig nummer, Rechter oortje -> volgend nummer was beter geweest

Larsb8 20 juli 2020 Product gekocht

Samsung Galaxy Buds+ (Zwart)

Betaalbare premium oordoppen, uitstekend geluid dankzij de Woofer en Tweeter. helaas niet water resistant maar kan wel wat zweet hanteren. Ambient mode werkt ook nog eens als een gehoor apparaat, voor iemand met gehoorschade wel prettig :) Ook prima voor (video) calls via teams of softphones oid.

Pluspunten

• Ambient Mode
  • Prijs kwaliteit
  • Accu duur
  • Betaalbaar
  • Geluids kwaliteit
  • Wireless Charging
  • Bluetooth 5.0

Minpunten

• Niet water resistent
  • maar 3 gestures per oordop
  • Past niet goed met Helm

JorritCraw 12 april 2020 Product gekocht

Samsung Galaxy Buds+ (Wit)

Erg goede oortjes voor een goede prijs. Zijn net even een stukje beter dan zijn voorganger. De batterij is erg goed en de kwaliteit van de case is ook erg verbeterd ten opzichte van zijn voorganger.

Pluspunten

• Mooie glimmende case
  • Goede batterij
  • Geluid net iets beter dan zijn voorganger
  • 'Goedkoop'
  • Microfoon erg verbeterd

Minpunten

• Lastig om de 'gesture' raak 2 keer in de hoek om volume zachter of harder te zetten.

indy1 7 april 2020 Product gekocht

Samsung Galaxy Buds+ (Zwart)

Elegante oortjes met een fantastische batterijduur (11u/oortje + 11u in het hoesje). Ze zitten goed, ook tijdens het lopen. Het hoesje is erg klein en voel je niet eens in je broekzak zitten. De geluidskwaliteit doet premium aan. Voor 150 euro vind ik deze een uitstekende koop!

Pluspunten

• Premium bouwkwaliteit
  • Hoesje is erg klein en voel je niet in je broekzak zitten
  • Goede geluidskwaliteit
  • Oortjes blijven goed zitten, ook in beweging
  • Zien er mooi uit
  • De batterijduur per oortje: 11u!
  • De passthrough kan als soort geluidsversterker werken, heel cool
  • Oortjes sluiten goed af

Minpunten

• Na meerdere uren in je oren worden ze iets minder comfortabel
  • De touchcontrols doen niet altijd wat je vraagt
  • De zwarte oortjes biepen als je er te lang mee in de vlakke zo'n loopt: oververhitting (mss beter met witte?)

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Samsung Galaxy Buds+ (Zwart)?