Samsung Galaxy Buds+ (Zwart)

€ 139,90
Specificaties In-Ear met bediening - Bekijk alle specificaties

Samsung Galaxy Buds+ (Zwart) Review

Flatmo 21 maart 2021, 607 views Product gekocht

Samsung Galaxy Buds+ (Zwart)

Ik heb deze oortjes gekocht omdat ik niet tevreden was van het geluid van mijn Sony WF-1000X3. De buds+ hebben een veel neutralere geluidskwaliteit. Alles klinkt veel natuurlijker. Sony: premium anc (maar slechtere geluidskwaliteit) Samsung: geluidskwaliteit blijven beter in oor zitten Om te bellen zijn ze gelijkwaardig

Pluspunten

• geluidskwaliteit
  • connectie
  • zitten goed in de oren tijdens het sporten

Minpunten

• maar 1x herladen via case

Deze hebben ook een betere lock in het oor omdat ze kleiner zijn en dus ook beter blijven zitten.
De sony's hebben wel ANC, maar dat gaf mindere geluidskwaliteit en hoorbare ruis.
Om te bellen zijn ze gelijkwaardig.
De oortjes van Sony hebben wel een meer premium uitstraling.

Heb jij ook een Samsung Galaxy Buds+ (Zwart)?

Wat bedoel je met als minpunt "maar 1x herladen via case" was de case na 1 keer laden al defect of zo??
Als de case opgeladen is en de oortjes plat, dan kunnen de oortjes nog 1 keer opgeladen worden. Dan is de case ook plat.