Reviews door gebruikers

Gemiddelde gebruikers score Score: 4.5
Toon reviews van:
Drentjess 22 maart 2021 Product gekocht

Dali IO-6 (Zwart)

Fantastisch geluid van een erkend hifi speaker producent. Mooi dat Dali ervoor heeft gekozen om ook hier gebruik te maken van de papierpulp / houtvezel conussen. De noise cancelling had beter gekund, maar is alsnog prima in mijn ogen. Erg robuuste en comfortabele koptelefoon!

Pluspunten

• Hoge kwaliteit geluid
  • Robuust
  • Accuduur

Minpunten

• Noise canceling kan beter

LihliccaNewbie 26 mei 2020 Product gekocht

Dali IO-6 (Wit)

Mooie koptelefoon met helder geluid. Midden en hoge tonen zijn geweldig, bas had wat meer gemogen. Hij zat comfortabel op mijn oren, maar gaf toch wat druk op mijn hoofd door zijn gewicht. Het bedienen van de koptelefoon was makkelijk en handig. Echt een aanrader!

Pluspunten

• Design
  • Fijne oorkussens
  • Hele goede midden en hoge tonen
  • Makkelijk te bedienen
  • Goede ANC zonder cabinpressure

Minpunten

• Zwaardere koptelefoon
  • Bas had iets meer gemogen

Steef123 29 februari 2020 Product gekocht

Dali IO-6 (Zwart)

Zeer goede geluidskwaliteit, na vergelijking met Sony XM3, B&W PX7, Bose NC700, Sennheiser M3 wat mij betreft veruit het mooist: Veel gedetailleerder geluid, helder en zuiver, en bas is veel gematigder. ANC werkt redelijk tot goed, maar niet op het niveau van bv Sony.

Pluspunten

• Geluidskwaliteit
  • Fysieke knoppen (geen touchpad)
  • Batterijduur
  • Bouwkwaliteit

Minpunten

• Ronde oorschelpen, moet maar net passen
  • ANC kan beter
  • Vrij groot, had compacter gekund (oorschelpen kunnen niet worden gekanteld)

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Dali IO-6 (Zwart)?