Audiomixonline.nl

0 producten en 0 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Audiomixonline.nl

Review toevoegen

Algemeen

Na een televisie voor een goede prijs online te hebben gekocht was er een prima communicatie. De televisie werd snel in Nederland geleverd door een hele nette bezorger. Je merkt aan alles dat de winkel wordt gerund door liefhebbers met kennis van zaken.

Verzending

De bezorger heeft het product netjes naar binnen gedragen en niet op de stoep afgeleverd.

Klantenservice

Omdat het oorspronkelijke product niet op voorraad was werd er telefonisch een prima oplossing aangeboden.

Algemeen

TV besteld; binnen 2 dagen thuis geleverd; verreweg de beste deal online. Goede telefonische service.

Verzending

Met zorg en persoonlijk briefje geleverd.

Algemeen

De goedkoopste voor een LG 55B9PLA oled televisie en na bestudering van de reviews, ook van deze aanbieder, toch de knoop doorgehakt, ondanks een aantal slechte reviews van de transporteur, GLS.
Maandag besteld, dinsdagmiddag een telefoontje van de chauffeur en 15 min later bij mij voor de deur.
Niets dan lof!

Verzending

Vlekkeloos, snel en volgens afspraak.

Algemeen: Score: 1
Verzending: Score: 0

Algemeen

webshop is slecht up to date! ik klik op de link naar het product op tweakers.net en het product is niet te vinden, ook niet als ik hun zoekmachine gebruik

Algemeen

Ben bij Audiomixonline.nl uitgekomen omdat deze op dat moment de goedkoopste tv in de aanbieding had. Ze zitten in België maar verzenden ook naar Nederland.

Site is netjes en duidelijk, krijgt een mail met bevestiging en ook wanneer de bestelling wordt verzonden.

Verzending

Ze versturen via GLS uit België en de levertijd is ongeveer 2 werkdagen, GLS bezorgd niet op zaterdag.

Er is iets van track&trace beschikbaar maar het is verre van ideaal, je kunt wel de activiteiten zien van de scanner maar je krijgt geen tijdsvak wanneer de bezorger langskomt. Dit heeft verder niks met Audiomixonline te maken maar puur de partner GLS.

Klantenservice

Had wat gedoe met betalen en een extra tv die in per ongeluk had besteld. Gemaild en was binnen een uurtje geregeld en extra tv geannuleerd.

Snelle service.

Algemeen

De goedkoopste aanbieder die ik kon vinden via Tweakers en het product voldoet op alle punten aan de omschrijving.

Verzending

Snelle en goede verzending. Via GLS, geen tijdvak aangegeven maar zoals beloofd de volgende werkdag geleverd en dat tijdens een hele drukke periode voor veel webshops en pakketdiensten.

Verzending: Score: 3
Klantenservice: Score: 4

Algemeen

Snelle verzending, zelfs vanuit Belgie. Op zondag besteld, 's maandags was de verzending al onderweg.

Op de website wordt echter niet vermeld welke versie je krijgt. Ik bestelde een LG OLED55C9, hiervoor wordt in NL de PLA versie verkocht, echter kreeg ik een MLB versie geleverd (OLED55C9PLA vs OLED55C9MLB). Na wat onderzoek blijkt dat het enige verschil een zilverkleurige voet is ipv de grijze variant. Voor mijn geen probleem, want ik heb hem toch opgehangen aan de muur.

Gezien de scherpe prijzen en snelle verzending is audiomixonline.nl zeker een aanrader!

Verzending

Ze versturen de pakketen met GLS. Echter is de Track&Trace hiervan echt waardeloos. Hierdoor miste ik het eerste leveringsmoment. Na een afspraak voor een nieuw moment konden we de tv netjes in ontvangst nemen. Daarnaast was de chauffeur ook nog eens onbeschoft.

Klantenservice

We hebben contact opgenomen over de levering en kregen te horen dat we moesten mailen omdat iedereen vanwege Corona vanuit huis aan het werk was. Dus op zich is dit begrijpbaar in deze situatie.

Algemeen: Score: 4
Verzending: Score: 2

Algemeen

Ik heb hier een televisie besteld, op de bestelling is niets aan te merken. De winkel heb ik puur gekozen op basis van de pricewatch en de reviews.

Verzending

Er is totaal geen verzend informatie alleen een hele vage schatting. De verzending gebeurd met GLS. In eerste instantie zag ik op een track en trace link dat het pakket de dag na de bestelling zou komen maar dit was uiteindelijk een dag later. De track en trace pagina's tonen totaal geen concrete informatie en worden ook niet bijgewerkt.

Het pakket is de tweede werkdag onbeschadigd aangekomen en de chauffeur was vriendelijk.

Algemeen

Door de vreemde omstandigheden rond het corona virus kreeg ik het antwoordapparaat. Maar ik werd al snel terug gebeld en werd ik prettig geadviseerd. En besloten het bij de keuze te houden die ik al had gemaakt de lg 65b9.

Daarna besteld op de site en met ideal betaald. Alles werkte duidelijk en vlot.

Verzending

Een dag later, zelfs dus met de corona regels. Werd de tv al geleverd. Door een gls chauffeur die tenminste eens belde om te vragen of we thuis zijn.

Klantenservice

Klachten/reparatie heb ik niet nodig gehad. Maar het advies gesprek is voor mij zeer prettig ervaren dat ik zeker nog eens bij de winkel langs ga. Ook het briefje en het boekje met het verhaal van de winkel bevestigen nogmaals dat ik de juiste keuze had gemaakt hier te bestellen.

Een winkel met nog de persoonlijke touch.

Verzending: Score: 0

Algemeen

Fysieke winkel in België, in eerste instantie een beetje sceptisch. Maar na wat mailcontact met vragen en vlot beantwoord toch half december een LG Oled LG OLED55B9PLA tv besteld, en de volgende dag netjes geleverd. Levertijd en prijs en het goede gevoel waren doorslaggevend bij deze koop, niets mis mee.

Klantenservice: Score: 4

Algemeen

Scherpe prijzen en een persoonlijk bedankje bij de levering van de aankoop! Niks op aan te merken

Verzending

Levering was snel en goed

Klantenservice

Kort contact gehad om informatie in te winnen, snelle en vriendelijke antwoorden

Algemeen

Bestelling was makkelijk te doen. Prijs van AudiomixOnline was aanzienlijk lager dan bij de concurrent. Ondanks de schaarse informatie over het verzenden, toch besteld. Uiteindelijk alles snel verzonden en geleverd.

Verzending

AudiomixOnline maakt gebruik van GLS. Zodra ze een bestelling verzenden, wordt een T&T verstuurd. Verpakken zou misschien iets beter kunnen, gezien het eerste product defect was. Dit is echter allemaal heel netjes afgehandeld.

Algemeen

Audiomixonline was voor mij een onbekende winkel en ook nog eens uit België, maar vanwege de zeer scherpe aanbieding en de goede reviews van andere tweakers toch de gok gewaagd. Ik heb daar de LG 55OLEDB8 besteld voor €999, veruit de goedkoopste van de Benelux op dat moment.
Ik zou hier zonder aarzelen weer bestellen.

Verzending

De levering was zoals beloofd binnen 2 dagen, echter ik kon het pakket niet via Track en Trace volgen. Dat ligt niet aan de webshop, maar aan de brakke T&T-implementatie van GLS. Dus als je hier bestelt: vertrouw er op dat GLS keurig binnen een dag of 2 op je stoep staat.

Klantenservice

Ik wilde mijn tv iets later bezorgd hebben dan de standaardbezorgdatum. Een mailtje gestuurd en kreeg snel een bevestiging dat dit geen probleem was.

Algemeen

LG 65C8 gekocht voor een goede prijs. Snelle afhandeling met track&trace code en een onbeschadigde doos. Dat is nog wel eens anders bij andere transporteurs.

Verzending

Vlotte verzending, incl track&trace en goede bezorgservice.

Klantenservice

De klantenservice is goed te bereiken.

Algemeen: Score: 4

Algemeen

Betreft LG OLED65B8PLA. Zondag avond de knoop doorgehakt en op de site betaald via Ideal. Het verliep zoals je dat gewend bent. Creditcard was volgens mij geen optie. Kort daarna een bevestiging per mail ontvangen.

Verzending

Uit eerdere reviews de problemen van GLS mbt track & trace informatie gelezen. Eigenlijk is dit de reden dat ik voor Autiomix heb gekozen. Slecht tot niet bestaande verzend informatie, maar wel volgende dag geleverd!! Was er dus op voorbereid. In mijn geval zondag avond besteld, maandag middag Track & Trace info, dinsdag rond de middag geleverd! Chauffeur had wel ff hulp nodig om het pakket binnen te zetten. Bedankt voor het handgeschreven briefje!

Algemeen

Bij Audiomixonline een Panasonic TX-55FZW804 besteld vanwege de veel lagere prijs. Kort hierop werden we gebeld met de vraag of we ook akkoord zouden gaan met een TX-55FZ830, een Franse variant van hetzelfde model. Dit leek een prima aanbod.

Verzending

Zeer snelle verzending vanuit België naar Nederland, de TV was de volgende dag al in huis!

Algemeen

Ik heb de Panasonic TX-65FZ800E aangeschaft bij Audiomixonline. Ik had een vraag over de compatibiliteit van dit toestel op het Ziggo netwerk. Ik werd snel en goed geholpen met mijn vragen ook naderhand over de status van de levering omdat de track&trace van GLS niet werkte. Zondagmiddag besteld, maandag bevestiging gekregen en dinsdag netjes afgeleverd. Top dus!

Verzending

De verzending was keurig en snel. De track&trace link van GLS werkte niet. Maar dat bleek bij navraag aan GLS Nederland te liggen. Niet iets wat de webshop is aan te rekenen.

Klantenservice

Ik had zaterdagavond een vraag over de compatibiliteit van deze TV op het Ziggo netwerk gesteld. Ik werd keurig de zondag erop, terwijl de winkel dan dicht is, van een antwoord voorzien.

Algemeen

Tv snel geleverd en alles prima in orde.
Wat ik leuk vond was dat er een klein zakje paaseitjes bijzat en een handgeschreven briefje met felicitaties over de aankoop.
Enige probleem wat ik had was dat de track en trace niet werkte maar dat lag volgens mij aan de bezorgdienst zelf. Gelukkig was ik toevallig thuis dus geen probleem gehad.

Verzending

Track en trace werkte niet

Klantenservice

Attent met handgeschreven briefje en zakje paaseitjes.

Algemeen

Na lang zoeken en vergelijken voor een Panasonic TX-65FX700E gegaan. Audiomix was de goedkoopste. Met dit soort bedragen zou betalen met een creditcard mijn voorkeur hebben, maar alas. Bestelfunctie op de website is verder prima.

Verzending

Op een zaterdag namiddag besteld, maandag middag de (niet werkende, GLS?) track and trace code ontvangen en dinsdag om 1400 was ie binnen. Lekker snel dus.

Algemeen

Opzoek naar een Sonos en Audiomix was de voordeligste, even getwijfeld omdat het niet in België zit maar gezien de scores van anderen toch hier besteld en super snel geleverd

Verzending

Pakket dezelfde dag nog verzonden vanuit België en de volgende dag al geleverd. Leuke bijkomstigheid is dat er een leuk boekje bij zit over het ontstaan van de winkel en de passie voor audio.

Scorekaart voor Audiomixonline.nl

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 3 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie