Dali IO-6 (Zwart) Review

skiantblutch 16 december 2021, 314 views Product gekocht

Dali IO-6 (Zwart)

hoge kwaliteit wat je mag verwachten van DALI. Geluid zoals geluid zou moeten zijn. gewone knoppen en geen touch screen. simpele features zoals batterij percentage wordt verteld en weergegeven over telefoon.

Pluspunten

• knoppen voor volume
  • kabels bijgeleverd
  • noice canceling
  • stevig
  • opberg etui van kwaliteit
  • werkt ook zonder stroom
  • werkt op kabel
  • usb-c

Minpunten

• prijs

Ik heb de koptelefoon nu twee dagen in huis en in gebruik en kan zeggen dat ik direct een fan ben. Ik heb meerdere producten van Dali zoals on-wall speakers, staande speakers center speaker van oberon en opticon serie en ben derhalve bekend met het merk.

Wat opvalt is het neutrale mooie geluid waar Dali om bekend staat.
NC kan ik weinig van zeggen omdat dit mijn eerste versie met nc is.

Wat erg fijn is het koppelen met bluetooth. dan laat de telefoon ook zien hoeveel % batterij de koptelefoon nog heeft.
Als de koptelefoon aangezet wordt, hoor je een stem zeggen hoeveel batterij spanning de koptelefoon nog heeft. erg fijn.

De koptelefoon is te gebruiken via bluetooth maar ook met een meegeleverde jackplug kabel, of de meegleverde usb-c naar usb-A kabel.
Dit zorgt ervoor dat de koptelefoon erg veelzijdig is.
mooi plus punt daarbij is, dat met gebruik van de kabel de koptelefoon niet aan hoeft en eventueel een lege batterij kan hebben omdat deze dan passief gewoon werkt. uiteraard werkt de nc dan niet.

Op de oorkussens zijn niet zichtbare knoppen verwerkt voor volume boven en onderkant van de rechter oor. en het logo herbergt ook een knop voor play/pauze (1x) forward (2x) terug (3x).

Over bluetooth heb ik koptelefoon ook gebruikt met teams. Als een zonnetje.
ik ben goed te verstaan, geen latency.

er wordt een mooi case bijgeleverd voor het opbergen van de koptelefoon en de kabels.

Conclusie na kort intensief gebruikt.
Mooi alround koptelefoon voor genieten van muziek, youtube, of vergaderen via teams.
geen stroom, geen probleem kabeltje aansluiten en gaan.
geen touchscreen maar knoppen (Y)
400 is wat aan de prijs. Maar je hebt dan wel een echte DALI knaller in je handen

Heb jij ook een Dali IO-6 (Zwart)?

Vraag & Aanbod