Poulissen Audio Video Center

685 producten en 942 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Poulissen Audio Video Center

Review toevoegen

Deze shop heeft alleen reviews van meer dan 1 jaar oud, er is daarom geen gemiddelde score berekend.

Klantenservice:

Uitstekende service in de winkel, staan je altijd vriendelijk te woord. Het is geen enkel probleem om rustig even alle speakers te beluisteren en vergelijken (zoals het hoort in een Hi-Fi zaak). Uiteindelijk 2 Dali Zensor 3 besteld en zijn op tijd geleverd.

Algemeen

Na het bezoeken van 3 andere Hifi winkels uiteindelijk terechtgekomen bij deze winkel. Deze winkel bezocht omwille van diverse objectieve redenen (groot aanbod in veel prijsklasses, vele goede reviews van andere personen, Marantz en NAD premium partner, Hifi winkel van Nederland van 2013 & 2014). Vanuit België een ritje gemaakt naar deze winkel en ... het was het waard. Ongelofelijk vriendelijke (maar niet opdringerige mensen) die je rustig laten luisteren naar de installaties die je wil. De luisterruimte waar wij in luisterden was heel ruim, bevatte een 4-tal versterkers + cd spelers en een 30-tal speakers. Deze konden heel makkelijk geswitcht worden met behulp van een keuzepaneel. Op die manier kan je in één nummer veel combinaties beluisteren en heel snel verschilen horen.

De prijsstelling die voor onze set gemaakt werd was interessant, daarom moesten wij niet meer twijfelen.

Klantenservice

Aangezien onze set nog zeer jong is, nog geen beroep moeten doen op de klantenservice. Wel positieve ervaring met de service. De levertermijn was correct en ik werd goed op de hoogte gehouden. Perfect!

Algemeen

B&W speakers besteld bij Poulissen.
Heb op hun website een selectie gemaakt van Bowers en Wilkins speakers en vervolgens een luisterafspraak bij Poulissen gemaakt.
Samen met mijn vrouw ben ik naar Roermond afgereisd. Na een vriendelijke ontvangst hebben wij in één van de luisterstudio’s de door ons gevraagde B&W luidsprekers kunnen vergelijken.
Na het maken van de keuze, werden de luidsprekers enkele dagen later keurig thuis afgeleverd. We genieten nu dagelijks van het mooie geluid. Positieve ervaring.

Verzending

De speakers zijn keurig op de afgesproken datum geleverd.

Klantenservice

De winkel heeft nog telefonisch contact met mij opgenomen om te vragen of de speakers goed bevallen. Super!

Scorekaart voor Poulissen Audio Video Center

Algemeen Score: 0
Verzending Score: 0
Klantenservice Score: 0

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 3 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Apple iPhone X Google Pixel 2 XL LG W7 Samsung Galaxy S9 Dual Sim Google Pixel 2 Far Cry 5 Microsoft Xbox One X Apple iPhone 8