Poulissen Audio Video Center

Klantenservice: Score: 4
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Zeer goede en betrouwbare winkel met uitstekende keuze...veel van de nieuwere producten bij hun op de website te vinden.

Verzending

Levering ging via GLS was harstikke goed en werd netjes via de track and trace op de hoogte gehouden van de verzending.

Klantenservice

Levering duurde iets langer dan verwacht aangezien er iets fout was gegaan bij de leverancier met de Marantz NA6006 na een email van mijn kant werd er direct contact met mij opgenomen via de telefoon door de heer Poulissen
en heeft me goed op de hoogte gehouden en alles kwam toch nog goed

Verzending: Score: 0
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Ik heb vaderdag (voor onze vader) een kado gekocht B&O A2 speaker en heb hier in het verleden ook mijn Bose soundtouch gekocht. Nog steeds dezelfde uitstekende service. Je kunt op je gemak naar alle speakers luisteren, ging voor een Soundtouch 10 op accu maar die worden blijkbaar niet meer gemaakt in verband met de geluidskwaliteit. En de prijs is zeker niet duurder dan de coolblue, mediamarkt! Wederom uitstekende service om de hoek.

Klantenservice

Advies neem maar mee vinden jullie het toch niets voor je vader kom dan gewoon terug en ruil deze in.

(Gaat niet gebeuren, dan houd ik de B&O A2 zelf voor in de tuin)

Verzending: Score: 5
Klantenservice: Score: 5

Uitstekende service in de winkel, staan je altijd vriendelijk te woord. Het is geen enkel probleem om rustig even alle speakers te beluisteren en vergelijken (zoals het hoort in een Hi-Fi zaak). Uiteindelijk 2 Dali Zensor 3 besteld en zijn op tijd geleverd.

Verzending: Score: 0
Algemeen

Na het bezoeken van 3 andere Hifi winkels uiteindelijk terechtgekomen bij deze winkel. Deze winkel bezocht omwille van diverse objectieve redenen (groot aanbod in veel prijsklasses, vele goede reviews van andere personen, Marantz en NAD premium partner, Hifi winkel van Nederland van 2013 & 2014). Vanuit België een ritje gemaakt naar deze winkel en ... het was het waard. Ongelofelijk vriendelijke (maar niet opdringerige mensen) die je rustig laten luisteren naar de installaties die je wil. De luisterruimte waar wij in luisterden was heel ruim, bevatte een 4-tal versterkers + cd spelers en een 30-tal speakers. Deze konden heel makkelijk geswitcht worden met behulp van een keuzepaneel. Op die manier kan je in één nummer veel combinaties beluisteren en heel snel verschilen horen.

De prijsstelling die voor onze set gemaakt werd was interessant, daarom moesten wij niet meer twijfelen.

Klantenservice

Aangezien onze set nog zeer jong is, nog geen beroep moeten doen op de klantenservice. Wel positieve ervaring met de service. De levertermijn was correct en ik werd goed op de hoogte gehouden. Perfect!

Verzending: Score: 5
Algemeen

B&W speakers besteld bij Poulissen.
Heb op hun website een selectie gemaakt van Bowers en Wilkins speakers en vervolgens een luisterafspraak bij Poulissen gemaakt.
Samen met mijn vrouw ben ik naar Roermond afgereisd. Na een vriendelijke ontvangst hebben wij in één van de luisterstudio’s de door ons gevraagde B&W luidsprekers kunnen vergelijken.
Na het maken van de keuze, werden de luidsprekers enkele dagen later keurig thuis afgeleverd. We genieten nu dagelijks van het mooie geluid. Positieve ervaring.

Verzending

De speakers zijn keurig op de afgesproken datum geleverd.

Klantenservice

De winkel heeft nog telefonisch contact met mij opgenomen om te vragen of de speakers goed bevallen. Super!

Scorekaart voor Poulissen Audio Video Center

Algemeen Score: 0
Verzending Score: 0
Klantenservice Score: 0

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg