Poulissen Audio Video Center

Algemeen: Score: 5
Verzending: Score: 0
Klantenservice: Score: 5
Algemeen

Na het bezoeken van 3 andere Hifi winkels uiteindelijk terechtgekomen bij deze winkel. Deze winkel bezocht omwille van diverse objectieve redenen (groot aanbod in veel prijsklasses, vele goede reviews van andere personen, Marantz en NAD premium partner, Hifi winkel van Nederland van 2013 & 2014). Vanuit België een ritje gemaakt naar deze winkel en ... het was het waard. Ongelofelijk vriendelijke (maar niet opdringerige mensen) die je rustig laten luisteren naar de installaties die je wil. De luisterruimte waar wij in luisterden was heel ruim, bevatte een 4-tal versterkers + cd spelers en een 30-tal speakers. Deze konden heel makkelijk geswitcht worden met behulp van een keuzepaneel. Op die manier kan je in één nummer veel combinaties beluisteren en heel snel verschilen horen.

De prijsstelling die voor onze set gemaakt werd was interessant, daarom moesten wij niet meer twijfelen.

Klantenservice

Aangezien onze set nog zeer jong is, nog geen beroep moeten doen op de klantenservice. Wel positieve ervaring met de service. De levertermijn was correct en ik werd goed op de hoogte gehouden. Perfect!

Scorekaart voor Poulissen Audio Video Center

Algemeen Score: 0
Verzending Score: 0
Klantenservice Score: 0

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg