Poulissen Audio Video Center

662 producten en 1.013 uitvoeringen
Logo Poulissen Audio Video Center

Poulissen Audio Video Center is een innovatief familiebedrijf. Altijd op zoek naar nieuwe horizonten om de klant het beste en nieuwste te kunnen bieden. Limburgse topdealer van Bang & Olufsen. Onderscheidend door het brede aanbod van overige wereldmerken als Loewe, Marantz, Bose, Accuphase , Sonos, Denon en B&W. Door de consument en de sector bekroond met vele lokale, nationale en internationale onderscheidingen.

Vader Gerard, moeder Tinie, zoon Johan en dochter Suzan. Allemaal vervullen ze een rol in de zaak. Van directeur en vraagbaak tot adviseur en stille kracht.

De missie van Gerard Poulissen? ,,Elke dag opnieuw streven naar perfectie. Onze klanten met uitgebreid advies het allermooiste en het allerbeste bieden in geluid en beeld. Met een service die niet ophoudt bij het verstrijken van de garantietermijn.”

Poulissen is inmiddels ook een topspeler in de wereld van de digitale audio en video, die in elke woning steeds meer slimme toepassingen biedt. ,,Die ontwikkelingen gaan razendsnel en vereisen hoogwaardige kennis en kunde van specialisten die voor totaalconcepten zorgen. Die specialisten hebben wij al in huis. En voor hen is niets onmogelijk”, benadrukt Johan.

Het onderscheid van Poulissen? Suzan: ,,Ik blijf trots op onze klantbenadering. Bij de electronica-supermarkten ben je vergeten als je hebt afgerekend. Bij ons blijft een klant een klant. Vaak een leven lang.”

En Tinie merkt telkens weer dat de mensen zich thuis voelen in de ambiance van de zaak. ,,Stijlvol en van hoog niveau, maar ook ongedwongen, gezellig en persoonlijk.”

Bezoekadres:

woensdag: 9.30 - 18.00 uur
donderdag: 9.30 - 20.00 uur
vrijdag: 9.30 - 18.00 uur
zaterdag: 9.30 - 17.00 uur
zondag: voor koopzondagen zie onze website

Wij leveren o.a. de volgende merken:

Scorekaart voor Poulissen Audio Video Center

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 0
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 4 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Pricewatch statistieken

Prijsvermeldingen 1013 producten, 563 unsorted producten
Prijsindex Nederland 99,7 (0,3% onder gemiddeld)
Prijsindex België 99,3 (0,7% onder gemiddeld)