Poulissen Audio Video Center

Algemeen: Score: 5
Verzending: Score: 5
Klantenservice: Score: 5
Algemeen

B&W speakers besteld bij Poulissen.
Heb op hun website een selectie gemaakt van Bowers en Wilkins speakers en vervolgens een luisterafspraak bij Poulissen gemaakt.
Samen met mijn vrouw ben ik naar Roermond afgereisd. Na een vriendelijke ontvangst hebben wij in één van de luisterstudio’s de door ons gevraagde B&W luidsprekers kunnen vergelijken.
Na het maken van de keuze, werden de luidsprekers enkele dagen later keurig thuis afgeleverd. We genieten nu dagelijks van het mooie geluid. Positieve ervaring.

Verzending

De speakers zijn keurig op de afgesproken datum geleverd.

Klantenservice

De winkel heeft nog telefonisch contact met mij opgenomen om te vragen of de speakers goed bevallen. Super!

Scorekaart voor Poulissen Audio Video Center

Algemeen Score: 0
Verzending Score: 0
Klantenservice Score: 0

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg