€ 1.995,-

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 5
RobindeRobot 7 december 2021 Product gekocht

Sennheiser AMBEO Soundbar

Beste Atmos soundbar all in one

Pluspunten

• Fantastisch geluid
  • Echte Atmos ervaring uit 1 oplossing
  • Geen subwoofer of surround speakers nodig
  • Alle standaarden ondersteund
  • Mijn vrouw is zwaar onder de indruk
  • Goede app en instelmogelijkheden

Minpunten

• Groot en zwaar
  • Geluid voor muziek is minder

Geluidskwaliteit Score: 5

Mark 1985Newbie 30 december 2019 Product gekocht

Sennheiser AMBEO Soundbar

Geweldig product, nog nooit zoiets geweldigs gehoord.

Pluspunten

• Waanzinnig geluid
  • Mooi
  • Handige app

Minpunten

• Duur

Geluidskwaliteit Score: 5

Sir OledNewbie 17 oktober 2022 Product gekocht

Sennheiser AMBEO Soundbar

Na 3 jaar in bezit te hebben weet ik ondertussen wel hoe die ambeo klinkt. Wat de beweringen ook mogen zijn, het is vooral front heavy sound. Zelfs in een ideale lay-out weten de surround niet echt te overtuigen. De klankkleur en tonaliteit is daarentegen uitstekend en hoogte-effect is ok.

Pluspunten

• Klankkleur
  • kan heel luid
  • hoe luider hoe beter het effect

Minpunten

• overprijsd
  • matige surround
  • app is buggy

voorhuib 6 december 2021 Product gekocht

Sennheiser AMBEO Soundbar

Echt een heel leuk ding. Gekocht na de audiobeurs Veldhoven. Dit blokje gaf t ruimstelijke effect van alle luidsprekers!!!! Natuurlijk voor muziek niet t beste maar voor 90% van de mensen echt een top product. Zeker als je alleen maar naar SBS6 kijkt

Pluspunten

• Ruimtelijk geluid
  • Goed geluid

Minpunten

• Beetje duur

klaas10 28 juni 2020 Product gekocht

Sennheiser AMBEO Soundbar

Al een tijdje in bezit dus uitgebreid getest Staat aangesloten op een Lg oled C9 tv en dacht altijd dat hier een goed geluid uitkwam tot ik de soundbar hier op aansloot geluid is veel voller en met meer diepte geluid van de tv lijkt nu gewoon flets

Pluspunten

• goed geluid
  • goede bouwkwaliteit
  • meerdere HDMI aansluitingen
  • muziek klinkt ook goed

Minpunten

• ja dan toch de prijs

peer874Newbie 10 december 2019 Product gekocht

Sennheiser AMBEO Soundbar

het beste wat ik ooit gekocht heb subliem geluid en veel aansluitingen ik heb mijn platenspeler zelfs afgestoft en dat werkt prima een subwoofer is voor mij overbodig want de basspeakers werken fenomenaal hij is niet goedkoop maar dan heb je ook wat.atmos effect heb ik nog niet getest

Pluspunten

• geluids weeergave
  • bouwkwaliteit
  • veel aansluitingen

Minpunten

• nog niet kunnen ontdekken

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Sennheiser AMBEO Soundbar?