Apollo

676 producten en 967 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Apollo

Review toevoegen

Algemeen

Apollo was voor mij nog onbekend, maar vanwege goede beoordelingen en nette prijs heb ik overwogen om hier te bestellen. Een goede deal voor de prijs kunnen maken en ik werd zelfs telefonisch nog even gevraagd of alles klopt en wanneer de bezorging kon plaatsvinden. Kan ik zeer waarderen.

Verzending

Netjes geleverd en alles goed verpakt.

Klantenservice

Snelle reactie op mails en netjes een telefonische bevestiging na het plaatsen van mijn bestelling.

Algemeen

Ik had een foutje gemaakt met bestellen en het wordt perfect opgelost en zonder kosten. Superbedrijf dat Apollo.
Ben ook heel blij met de cameralens...

Algemeen

Een winkel scherpe aanbiedingen en ook nog met verstand van zaken en daarbij ook nog eens een erg klantgerichte opstelling.

Verzending

Overzichtelijke site en gemakkelijk 2 geluidsboxen besteld. Koerier bracht de boxen op afgesproken tijd.

Klantenservice

Jammer genoeg bleek een box niet goed te functioneren. Deze zou opnieuw moeten worden besteld, maar ik mocht ook kiezen voor een duurder type met zeer redelijke bijbetaling en ik heb dus van die aanbieding gebruik gemaakt.

Algemeen

Goede en prettig contact en dito afhandeling! Ben gedurende het bestelproces goed op de hoogte gehouden.

Verzending

Conform omschrijving en op tijd geleverd.

Algemeen

Overzichtelijke website met intu´tieve navigatie en heldere menu's, persoonlijke communicatie bij bestelling en vlotte levering.

Algemeen

Zeer scherpe prijs en fijne communicatie.Perfecte Internet-deal! Het apparaat zelf mag er trouwens ook wezen ;-)

Verzending

Ondanks een hobbeltje in de communicatie mijnerzijds, snel en accuraat.

Algemeen

De webwinkel was goedkoper dan zijn tegenstanders. Ik werd goed op de hoogte gehouden door Apollo over de status van mijn bestelling. Super.

Verzending

Ik heb bij Apollo een camera besteld en er stond bij de levertijd; 3 werkdagen. Ik kreeg op de avond van bestelling direct een mail en de volgende dag was hij al bezorgd.

Algemeen

Na wat mailverkeer kreeg ik een scherpe prijs aangeboden voor mijn nieuwe tv. Persoonlijk in de winkel opgehaald (was op voorraad). Men heeft veel productkennis en weet (tot in detail) het verschil tussen tv model A en model B.

Algemeen

Na plaatsing van de bestelling gecontacteerd (telefonisch) en geinformeerd over de levering en verifieren van de leveringstijdstip voorkeur.
Die vond vervolgens plaats via Dynalogic, die een uitstekende track-en-trace functie aanbieden zodat ik niet een halve (of nog erger hele) dag thuis hoefde te zitten wachten.
Tot zover zeker voor herhaling vatbaar.

Verzending

Zoals gezegd via Dynalogic, keurig verpakt en keurig op tijd bezorgd

Algemeen

Ergens rond het Hemelvaart weekend besteld en ik werd door Michel zowel op zondag en in de avonden benaderd via e-mail voor bezorgopties. Kantooruren zijn eens een keer niet heilig! Hulde aan Apollo. Daarnaast een hele goeie prijs voor mijn nieuwe Philips tv.

Verzending

Apollo heeft een topchauffeur in dienst. Wat een leuke en behulpzame man.

Klantenservice:

Levertijd was langer dan verwacht maar met goede uitleg en een extra cadeautje, zonder er om te vragen.

Klantenservice:

Op de website was vermeld dat er een kortingsactie gold voor het artikel dat ik op het oog had. Na wat mailverkeer daarover kreeg ik niet alleen op dat artikel, maar ook een bijbehorend artikel (speaker uit dezelfde set) een mooie korting. De verzending van de artikelen werd ook nog telefonisch bevestigd. Topservice!

Klantenservice:

Ze zorgen voor de tevredenheid van hun klanten, goed bedrijf en de beste prijs voor mijn gekozen televisie.

Klantenservice:

Heb er inmiddels meerdere keren iets besteld vanwege uitstekende service en scherpe prijzen. Kan dit bedrijf zondermeer aanbevelen!

Algemeen

Aardig medewerkers, goede voorlichting en mooie prijzen. Top winkel die ik zeker in de gaten ga houden als ik nog iets nodig heb.

Verzending

Verzending was top. Produkt is eerder gekomen dan vooraf verwacht.

Klantenservice

Ik ben zeer goed geholpen.

Algemeen

Erg goede winkel, de philips 55pos901f die ik hier heb gekocht was bij Apollo.nl het goedkoopst. Het betalen ging via Ideal uiteraard super makkelijk.

Verzending

De tv werd bezorgd door Dynalogic. Ik had een vrije dag opgenomen van mijn werk, maar de tv werd helaas een dag vertraagd door een foutje van de winkel zelf. Ik heb vrijwel direct contact met de winkel kunnen krijgen en ik ben goed gecompenseerd voor de vertraging. De tv werd gelukkig de dag later goed verpakt (de tv doos was verpakt in een andere doos met piepschuim eromheen) bezorgd.

Klantenservice

Van de klantenservice kan menig winkel nog wat van leren. Je hebt erg snel contact met een medewerker en ze zijn erg vriendelijk.

Algemeen

Telefonisch contact meer dan verwacht, uitstekende communicatie! Levering conform afspraak geleverd. Email communicatie ook zoals je mag verwachten van een goed bedrijf.

Verzending

Werd in de morgen gebeld met hoe laat de chauffeur zou arriveren.

Klantenservice:

Bestelt 10 min voor 4. En meteen een berichtje dat het de volgende dag geleverd wordt. Dat is erg snel. Ga zo door.

Klantenservice:

Fantastic very fast service! Very fast, helpful replies to emails and the speakers I ordered were here very quickly indeed, even though they weren't in stock. Plus the price was the best by far! Will definitely use Apollo again for my home cinema stuff in future. Special thanks to Frank at Apollo! :-)

Algemeen

speakers, subwoofer, kabels en versterker uitgezocht. Goed advies (ik had in eerste instantie een niet passende versterker maar kreeg direct een scherp aanbod voor een andere) en ook een goede prijs. Daarna via een apart linkje de complete set in de webshop besteld en betaald.

Verzending

Levering kwam na een paar dagen. Vooraf goed op de hoogte gehouden over de verwachte levertijd en tijdstip van verzending. Nette verpakking, zelfs geen beschadigingen aan de doos.

Klantenservice

Prima klantenservice bij elk contact (zo'n 5 keer gemaild over de set). Steeds binnen een uurtje antwoord en zelfs in het weekend een reactie op mijn vragen.

Scorekaart voor Apollo

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie