Apollo

792 producten en 1.136 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Apollo

Review toevoegen

Algemeen

Goede webshop. Makkelijk bestellene en snelle reactie op e-mail vragen. Webshop overzichtelijk en prettig zoeken.

Verzending

Binnen een dag geleverd zoals beloofd tijdens de mail wisseling.

Klantenservice

Vragen en/of opmerking worden snel beantwoord. Denken ook met de klant mee. Weten ook waar ze het over hebben qua audio kennis.

Klantenservice: Score: 0

Algemeen

Ik kende Apollo niet, dus ik was een beetje sceptisch. Maar ze hadden een prima prijs voor een Bosch wasmachine die we zochten en niet bij de gangbare leveranciers op de site stond voor een acceptabele prijs. Maar omdat ze niet de aller scherpste waren toch even een persoonlijke deal aangevraagd en die was verrassend goed!

Daarnaast hielpen de goede shop reviews hier op Tweakers ook om vertrouwd tot aanschaf te kunnen overgaan.

Tenslotte was de levering was ook top (zie hieronder).

Al met al: als ik nu wat van electronica nodig heb, dan staat Apollo zeker op mijn verkoper-shortlist!

Verzending

De levertijd was 3 werkdagen. We hadden op woensdagmiddag besteld, dus ik ging uit van levering na het weekend. Op vrijdagmiddag kreeg ik echter een vriendelijk telefoontje dat de machine al binnen was en of ze 'm ook op zaterdag mochten bezorgen. Super fijn!

Algemeen

Scherpe prijzen en snelle reactie bij het aanvragen van een persoonlijke deal. Website is wat onduidelijk ingedeeld soms (A/V receivers verspreid over verschillende categorieŽn), maar via de zoekfunctie vind je uiteindelijk wel wat je zoekt. Een nadeel is wel dat de kosten voor betalen met creditcard aan je worden doorberekend. Dan kun je dus net zo goed met ideal betalen.

Verzending

Bezorging was zonder problemen. Had vakantie, dus de bezorgtijd was sowieso geen probleem.

Klantenservice

De klantenservice is absoluut hun sterke punt: snelle reactie, er wordt met je meegedacht en afspraken worden nagekomen.

Bestelling met een verhaal:

Begin juli kreeg ik van een collega het verzoek om een aantal televisie's met ophangbeugels voor in een aantal van onze vergaderruimtes te bestellen.

Na wat zoeken kwam ik uiteindelijk uit op een drietal LG's (2xLG55uk6100 en 1x LG65uk6100 en drie ophangbeugels) eerst terecht bij een ande bedrijf met een aantal goede aanbiedingen, maar na het lezen van een aantal recente slechte recenties besloot ik deze links te laten liggen.

Goede tweede was Apollo.nl, welliswaar iets duurder, maar met de mogelijkheid een persoonlijke deal aan te vragen kwam daar een leuke aanbieding uit rollen (E 2070,00 totaal).

Deze dus besteld op 23 juli (en dan begint het wachten). De bevestiging van Apollo kwam vlot binnen
24 juli: eerste domper: ze hadden bij Apollo geconstateerd dat de dozen van de 55inch dermate beschadigd waren dat ze deze geweigerd hadden waardoor levering pas in de tweede week van augustus plaats kon vinden. De 65inch en beugels zouden worden geleverd worden op 25 juli via Dynalogic.

25 juli: tweede domper: door een sorteerfout was Dynalogic de 65inch en beugels kwijtgeraakt (hun sorteercentrum schijnt een aantal voetbalvelden groot te zijn). Hierop contact opgenomen met Apollo om dit verder af te handelen.

3 augustus: sorteerfout was nog steeds niet opgelost, ze zouden de 65inch en beugels opnieuw bestellen en zou dan samen met de nog resterende 55inch televisie's worden geleverd.

6 augustus: de beugels waren bij Dynalogic teruggevonden, de 65inch bleef kwijt (dat geeft zo mijn twijfels over de aard van de 'sorteerfout'. De doos van de 65inch is ongeveer 158x102x20cm...). Levering van de 55inch zou wat worden opgeschoven. Omdat de levering later zou plaatsvinden, werd er een alternatief geboden die wel onmiddelijk leverbaar zou zijn (wel 190,00 duurder). Omdat het niet zoveel haast had, heb ik dat aanbod afgeslagen.

13 augustus: derde domper, levering van de bestelde televisie's werd geannuleerd, niet door Apollo, maar door hun leverancier (importeur?). Onmiddelijk een aanbieding van Apollo voor 2x LG55UK6470 (E 669,00) en 1x LG65UK6470 (E 1089,00). De beugels zou ik dan voor E 40,00 krijgen. De totale prijs werd dan E 2467,00. Omdat de bestelling al betaald was een totale meerprijs van E 397,00.

20 augustus: de 65inch en 1 55inch geleverd.
21 augusttus: de tweede 55inch geleverd.

Verzending

Tsja, hoe moet je dat nou onderbouwen: de eerste levering via Dyanlogic heeft eigenlijk nooit plaatsgevonden (Televisie en beugels kwijt door 'sorteerfout' waarbij uiteindelijk de beugels wel teruggevonden zijn, maar de televisie kwijt bleef). Dit kun je Apollo niet aanrekenen. De uiteindelijke levering hebben zij zelf geregeld via een rechtstreekse rit en DHL de volgende dag). Ik heb wel aangegeven dat er te laat geleverd is, maar de oorzaak van de totale vertraging ligt niet bij Apollo.

Klantenservice

Uitstekende hulp van de klantenservice. Er werd pro-actief meegedacht. Ook nadat de oorspronkelijk bestelde televisie's niet geleverd konden worden werd er gezocht naar een (voor beide partijen) passende oplossing. Ik ben heel tevreden en zal hier zeker terugkomen.

Toevoeging 6 sept 2018: Deze week een telefoontje van de klantenservice ontvangen dat ze nogal verbaasd waren over de zeer positieve beoordeling ondanks de diverse punten die niet goed gingen. Ik heb ook daar aangegeven dat deze hobbels vanaf de bestelling tot de uiteindelijke levering, naar mijn mening, Apollo niet aan te rekenen waren. Je gaat als winkel er toch van uit te kunnen rekenen op toeleveranciers en vervoerders. Als dank hiervoor ontvingen ik op m'n werk twee taarten die we samen heerlijk opgegeten hebben.
Nogmaals, heel erg bedankt voor de service...

Klantenservice: Score: 0

Algemeen

Subwoofer gekocht. Persoonlijke deal aangevraagd (op zondag) en dezelfde dag nog een scherpe prijs ontvangen. Ver onder de prijs bij andere winkels.

Een volgende keer koop ik zeker weer bij Apollo.

Verzending

Het bezorgmoment was 1 dag later dan afgesproken. Wel erg fijn dat je via Dynalogic de bezorging kan volgen!

Algemeen

Vakkundig en duidelijke gang van zaken. Er wordt van begin tot einde meegedacht. Niet alleen het gevraagde wordt beantwoord maar ook de extra nuttige informatie doet goed.
Per e-mail contact gelegd en dezelfde dag nog een reactie mogen ontvangen.
De levering was ook snel (binnen 24 uur als beloofd). Verder niks op aan te merken, simpelweg prima service!
Hartelijk dank APOLLO, en zeker tot de volgende keer.

Verzending

De levering was ook snel (binnen 24 uur als beloofd)

Klantenservice

Top service niks aan toe te lichten!!!!!

Algemeen

Ik heb een LG OLED TV bij Apollo gekocht. Scherpe aanbieding, en snelle verzending. Prima support bij probleem met de Ziggo CI+ module die te oud was om goed met de TV te werken (v1.2 ipv v1.3). Ik zou hier zeker opnieuw iets bestellen. Aanrader!

Klantenservice

Keurig te woord gestaan. Een aantal malen gebeld en teruggebeld tot het probleem was opgelost. Dit zie je niet vaak meer.

Algemeen

Ik was op zoek naar de 65 inch Q9F (2018) en de meeste winkels boden deze aan tegen de adviesprijs.
Via het forum hier op Tweakers terecht gekomen bij Apollo na mijn vorige aankoop hier (receiver). Via de website is er de mogelijkheid een persoonlijke deal aan te vragen. Deze offerte was EUR 1.000 onder de adviesprijs waarvoor de bekende winkels hem verkochten. Een tweetal andere winkels verstrekten ook offertes op deze tv, maar Apollo was duidelijk de goedkoopste.
De TV was niet op voorraad maar stond in backorder. Ik hoefde pas te betalen toen de TV daadwerkelijk leverbaar was.

Diverse malen contact gehad en prima geholpen, ik zou hier direct weer bestellen.

Verzending

De levering vond plaats via Dynalogic. De dag voor verzending kreeg ik een bevestigingsmail en de dag van aflevering kreeg ik sochtends vroeg een mail met een kleiner tijdswindow. Helaas werd deze tijd niet gehaald en bleek de tracking op de website van Dynalogic niet goed te werken dus voor een update moest ik bellen naar een duur service nummer.

Klantenservice

Diverse malen contact gehad met de klantenservice over de offerte en levertijd. Reactie via de mail was altijd vlot en keurig (Frank en Michel).

Algemeen

Na aanbevelingen hier op tweakers bij Apollo gekeken naar een nieuwe receiver. De prijzen lijken op het eerste oog niet echt concurrerend maar na opvragen van een speciale prijs, zoals op de website staat met een duidelijke rode knop, heb ik een prima prijs gekregen, lager dan de goedkoopste in de pricewatch.

Voor een tv waar ik interesse in heb ook een zeer goede offerte ontvangen.

Verzending

De receiver werd keurig op tijd bezorgd, klantenservice had me laten weten wanneer ik de bezorger kon verwachten (2 uur tijdswindow)

Klantenservice

Een aantal malen contact gehad met de klantenservice naar aanleiding van deze bestelling en een andere bestelling die ik nog ga plaatsen voor een tv (langere levertijd dus daar wacht ik nog op).
Zeer prettig contact en ze reageren zeer vlot op email.

Algemeen

Panasonic G9 + Leica lens gekocht bij Apollo. De prijs hiervoor was al heel scherp, toch nog een betere aanbieding gekregen via de "Persoonlijke deal".

Klantenservice

Apollo hanteert de regel "voor 16:00 besteld, volgende dag in huis". Ik had om 15:45 besteld, maar het systeem had al een extra dag qua afleveren toegevoegd. Apollo belde me op om te zeggen dat ze een en ander handmatig hadden aangepast en dat ik de volgende dag mijn camera zou ontvangen. Goede actieve klantenservice!

Klantenservice: Score: 4

Algemeen

Heb nu al een paar keer besteld en ben heel blij met de service. Als je bijvoorbeeld een audio setje uitzoekt dat niet compatibel is dan krijg je een mailtje met de vraag of je dit echt wilt. En als je eenmaal hebt besloten wat het dan wel moet worden dan krijg je een mooie prijs aangeboden.

Verzending

Veel info en updates van dynalogic. Prettige verzender. Je kunt eventueel ook andere tijdstippen aanvragen (maar ik ben ongeduldig dus liefst zo snel mogelijk in huis)

Klantenservice

Dit zit eigenlijk ook al in mijn algemene toelichting. Er zitten mensen in dit bedrijf die snappen wat een klant wil (en ingrijpen als ze denken dat het fout gaat). Ik hou van deze pro-activiteit. Het gevoel van een zaak in de buurt,.

Algemeen

Op vrijdagmiddag telefonisch contact opgenomen met deze zaak met de vraag of bepaald type speaker (Yamaha NS-555) direct uit voorraad leverbaar was. Dit was niet het geval dus vervolgens de bestelling via de website doorgegeven met als bestelopties "Zelf afhalen in de winkel" en "Betalen bij afhalen". De woensdag daarop een keurig telefoontje met het bericht dat de speakers binnen waren ťn de vraag waar ze bezorg konden worden.

Verzending

Vanwege het feit dat ik voor werk regelmatig in de regio Hilversum moet zijn gekozen voor de optie "Zelf afhalen in de winkel" (waarbij er gewoon gratis te parkeren is Šchter het pand, direct bij de ingang van het magazijn). De mogelijkheid tot verzenden werd wťl nogmaals aangehaald tijdens de telefonische kennisgeving dat de bestelde artikelen binnen waren.

Klantenservice

Erg prettig contact, zowel tijdens de initiŽle informatievraag alsook tijdens de berichtgeving aangaande de orderstatus en bij afhalen in de winkel.

Algemeen

Zoekende naar nieuwe luidsprekers ben ik uiteindelijk bij Apollo terecht gekomen. Via de website was het, in het geval van dit product, mogelijk een kortingscode aan te vragen. Kort hierop werd een e-mail gestuurd met de mogelijkheid het product voor een lagere prijs te bestellen. Verder is alles prima verlopen en is de communicatie vanuit deze winkel zeer goed.

Verzending

De verzending ging via Dynalogic. Hierbij kun je zelf een datum opgeven die het beste uitkomt, ook op zaterdag bijvoorbeeld. Verder wordt er een duidelijk tijdvak van bezorging aangegeven en is er een uitgebreide track&trace beschikbaar.

Klantenservice

Helaas waren mijn luidsprekers het slachtoffer van een productiefout. Vanuit Apollo werd hier niet moeilijk over gedaan, en alles werd goed opgelost. De nieuwe luidsprekers werden wederom via Dynalogic geleverd, en op hetzelfde moment werden de oude weer mee terug genomen.

Algemeen

een oled besteld via website, snel een bevestigingemail met de verwachte levertijd van 1,5 week. Binnen 4 dagen aan het eind van de middag een email dat de oled binnen was en wanneer ik de oled wilde ontvangen.de volgende dag had ik de oled via dynalogic.

Prima service en communicatie!!!!

actuele track en trace

Algemeen

Duidelijke site, Apollo mensen reageren snel en komen de gemaakte afspraken na. Apollo had ook een zeer goede combo-deal!

Verzending

Netjes door Dynalogic over de drempel bezorgd. En binnen de afgesproken tijd.

Klantenservice

Ik wist dat levering van mijn order langer zou duren (goede deal was het wachten waard!). Altijd snelle reacties op vragen. Apollo houdt zich netjes aan de afspraken.

Algemeen

Wat een top zaak is dit, ik had een grote bestelling bestaande uit 2 TV's en een speciale AV receiver. Ik ben zo goed geholpen door Frank, wat een professional! Hij heeft echt de tijd voor mij genomen, goed advies gegeven en ook nog eens een scherpe prijs. Ook mijn speciale verzoeken voor het verzenden was geen enkel probleem. Ik ga hier vaker kopen.

Verzending

Precies volgens afspraak en keurig op tijd.

Klantenservice

Service is te gek, dit kom je niet meer vaak tegen.

Klantenservice: Score: 4

Algemeen

Prima webshop. Snelle afhandeling/levering en goed geholpen met mijn vragen door de klantenservice. Geen klachten.

Algemeen

Goede communicatie en bereikbaarheid. Vriendelijk, duidelijk en kundige mensen. Servicegericht en toch heel scherp geprijsd.

Verzending

Goed verpakt en verzending met Dynalogic met goede tracking

Klantenservice

Omdat de televisie niet goed werkte met de rest van de installatie een aantal keer contact gehad. De mensen van Apollo hebben hun best gedaan om het op te lossen. Een oplossing bleek uiteindelijk niet mogelijk en de tv wordt zonder problemen kosteloos weer opgehaald.

Algemeen

Een LG OLED tv gekocht bij Apollo. Contact opgenomen met Apollo voor de actuele prijs. Deze was lager dan andere webshops. Daarnaast kon ik ook gebruik maken van de V30 actie.

Klantenservice

Persoonlijk een e-mail ontvangen van de medewerker die mij een aanbod had gedaan. De order stond in het "systeem" en zou de volgende dag verzonden worden (op zondag besteld).

Algemeen

Reeds enkele malen electronica besteld bij Apollo, o.a. geluidsboxen en recentelijk een LG oled tv. Prima website, makkelijk te bestellen en uitstekende communicatie. Indien product niet op voorraad of en/of lange levertijd heeft worden prima alternatieven aangeboden. Bij vragen is helpdesk goed bereikbaar en op mailtjes wordt zeer snel en adequaat (telefonisch) gereageerd en dat alles bij scherpe aanbiedingen. Laatste aflevering liep enige vertraging op maar dat was buiten de schuld van Apollo. Overigens ook over Dynalogic zeer tevreden. Bestelling is vrijwel van minuut tot minuut te volgen. Kortom, een zeer tevreden klant die nog vaker terug zal keren.

Verzending

Laatste zending iets vertraagd maar werd prima opgelost met extra aflevering.

1 2 3 ... 6

Scorekaart voor Apollo

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie