Apollo

732 producten en 1.044 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Apollo

Review toevoegen

Algemeen

Ik had B&W speakers besteld samen met een receiver omdat ik graag wat geluid wou in m'n tijdelijke onderkomen. Helaas zit er een week extra levertijd op de 704S2 speakers, maar Apollo bood aan de receiver alvast te leveren met leenspeakers en die dan om te ruilen voor de echte speakers als ze binnenkomen.

Echt heel fijn dat dit mogelijk is, topservice en ook nog voor zeer goede prijzen!

Klantenservice

Apollo hield mij steeds op de hoogte bij de bestelling als er wat veranderde. Dat er onverwacht een extra levertijd op een product zat was jammer, maar liet wel zien dat deze winkel uitstekende service bied - in dit geval door leenspeakers die later door de koerier omgeruild worden.

Algemeen

Prima webshop waar ze veel spullen voor mijn platenspeler op voorraad hebben. Bovendien werd ook goed meegedacht over een alternatief product, omdat het product dat ik wilde, niet op voorraad was.

Kortom een aanrader!

Verzending

De producten worden met GLS verzonden. Alles was stevig verpakt. En is prima op tijd aangekomen.

Klantenservice

Bij het verzenden was een vergissing gemaakt, maar dat kan gebeuren. Ze reageerden binnen het uur op mijn melding hierover. Bovendien hebben ze het prima opgelost.

Algemeen

Ik ben Apollo terechtgekomen vanwege een bericht op Tweakers. Ik werd keurig telefonisch te woord gestaan en het bestelde produkt was er zoals afgesproken de volgende dag. De koerier die ze gebruiken heeft een erg handige site waarop je de bezorger kan volgen.

Verzending

Binnen de afgesproken termijn geleverd

Algemeen

Nette en correcte afhandeling. Vriendelijke en behulpzaam. Ook bij vragen via de mail snelle reactie. Kortom meer dan tevreden.

netjes en zorgvuldig!!

Klantenservice

Vriendelijk, geduldig en correct.

Algemeen

Scherpe prijs aangeboden gekregen voor een LG Oled 65C7V na telefonisch contact. Bestelling verliep verder probleemloos.

Verzending

Levering prima verlopen op de afgesproken (Zater)dag. Mooi dat je de afleverdag kan kiezen.

Algemeen

Apollo via mail benaderd voor een persoonlijke aanbieding op de LG OLED55C7. Vorig jaar hadden we hier namelijk ook al een TV gekocht, En toen kregen we net zoals nu een keurige aanbieding via de mail! Zonder twijfel direct besteld. Verzending was snel volgens afspraak.

Verzending

Verzending was snel volgens afspraak.

Klantenservice

Vorige jaar een keer gebeld m.b.t. firmware update. Toen keurig te woord gestaan.

Algemeen

Snel en vakkundig, scherpe prijzen, houden zich aan afspraken. Bestelproces loopt gesmeerd. Als ze zeggen 'mijn collega belt zo terug' dan belt hij ook zo terug. Kom daar maar nog maar eens voor tegenwoordig....

Klantenservice

Netjes teuggebeld over de mogelijke bezorg momenten, tweede order (tv ophang beugel) volgens afspraak toegevoegd aan originele TV bestelling. Prima service!
Tip: Zie je de TV die je wil ergens anders goedkoper, bel ze eerst even. Wellicht kunnen ze wat aan de prijs doen. Bij mij wel in ieder geval!

Algemeen

Apollo via mail benaderd voor een persoonlijke aanbieding op de LG OLED55C7. Ik kreeg hier snel antwoord op en bovendien goed advies mbt een bijpassend beugel. Verzending was snel en ook nadat ik nog een vraag had nadat het product was bezorgd kreeg ik snel en goed antwoord.

Verzending

Verzending op afgesproken tijdstip via Dynalogic. Kreeg een track & trace waardoor je live kunt zien waar de bezorger is. Handig, zo kun je zelf prima inschatten wanneer de bezorger langskomt.

Klantenservice

Nog niet nodig gehad. Had een korte vraag over een firmware issue, maar dit bleek de volgende dag al verholpen met een update vanuit LG.

Algemeen

Had een offerte voor de 55POS9002 aangevraagd en werd een paar uurtjes later netjes gemaild dat de prijs intussen met 30 euro gezakt was. Klasse !!

Verzending

Verzending was perfect geregeld. Netjes een mail ontvangen met Track en Trace en werd precies op tijd door DynaLogic geleverd.

Klantenservice

Het contact verliep altijd prettig en ook de mail werd altijd keurig beantwoord.

Algemeen

1035429Laast een camera ingeruild en een andere camera gekocht bij Apollo later zag ik dat de camara op internet goedkoper was ik kreeg direct in de winkel het verschil terug en een berichtje van de verkoper dat hij het niet wist en daar om excuses aanbood, ook op gebied van audio geven zij top service,daar kan de M.M. echt niet tegen op ben je niet tevreden zoeken zij altijd netjes naar een oplossing

Verzending

Laast ook nog een versterker met geluids weergevers mooie spulletjes ingeruild en wij kwamen goed uit de prijs

Klantenservice

Ik ben altijd netjes geholpen ik ben niet iemand die altijd maar een review wil geven maar, wil je netjes geholpen worden en nog een winkel met zeer goede service en verstand van zaken en als zij de spullen niet op vorraad hebben dan is het er de volgende dag al. kortom ga er zo mee door

Algemeen

Webshop is duidelijk. Prijzen zijn goed. Na bestelling werd ik gebeld of er een speaker nageleverd moest worden of dat alles in ÚÚn keer verzonden kon worden. Ook of het zou schikken als het de volgende dag afgeleverd zou worden.

Verzending

Alles prima verpakt en compleet. Het "open doos" model miste een schuimpje voor in de basreflexpoort, maar hier heb ik geen werk van gemaakt. Dit is het risico met een opendoos model.

Algemeen

Een paar weken geleden ge´nformeerd naar de prijs van de Philips Pos9002. Snel tot een mooie prijs gekomen en besteld.

Verzending

De doos van de muurbeugel was nat, daar kan Apollo verder niets aan doen. Levering keurig de volgende dag in de avond binnen.

Klantenservice

Contact erg snel snel en correct, fijne winkel om zaken mee te doen.

Algemeen

De bestelling van de Tv ging nog sneller en makkelijker dan een simpel boek oid., lage prijzen, prima klanten service

Verzending

Snelle levering en eerder dan verwacht

Prima service

Algemeen

Omdat ik de voor de eerste keer bij hun kocht ben ik naar de winkel in Almere gegaan en heb toestel meegenomen (was op voorraad). De medewerkers weten waar ze over praten. Veel productinformatie. De aankoopprijs is bespreekbaar. Ruime keus.

Klantenservice

Ook na de aankoop is er service en worden klachten correct verholpen.

Algemeen

Apollo was voor mij nog onbekend, maar vanwege goede beoordelingen en nette prijs heb ik overwogen om hier te bestellen. Een goede deal voor de prijs kunnen maken en ik werd zelfs telefonisch nog even gevraagd of alles klopt en wanneer de bezorging kon plaatsvinden. Kan ik zeer waarderen.

Verzending

Netjes geleverd en alles goed verpakt.

Klantenservice

Snelle reactie op mails en netjes een telefonische bevestiging na het plaatsen van mijn bestelling.

Algemeen

Ik had een foutje gemaakt met bestellen en het wordt perfect opgelost en zonder kosten. Superbedrijf dat Apollo.
Ben ook heel blij met de cameralens...

Algemeen

Een winkel scherpe aanbiedingen en ook nog met verstand van zaken en daarbij ook nog eens een erg klantgerichte opstelling.

Verzending

Overzichtelijke site en gemakkelijk 2 geluidsboxen besteld. Koerier bracht de boxen op afgesproken tijd.

Klantenservice

Jammer genoeg bleek een box niet goed te functioneren. Deze zou opnieuw moeten worden besteld, maar ik mocht ook kiezen voor een duurder type met zeer redelijke bijbetaling en ik heb dus van die aanbieding gebruik gemaakt.

Algemeen

Goede en prettig contact en dito afhandeling! Ben gedurende het bestelproces goed op de hoogte gehouden.

Verzending

Conform omschrijving en op tijd geleverd.

Algemeen

Overzichtelijke website met intu´tieve navigatie en heldere menu's, persoonlijke communicatie bij bestelling en vlotte levering.

Algemeen

Zeer scherpe prijs en fijne communicatie.Perfecte Internet-deal! Het apparaat zelf mag er trouwens ook wezen ;-)

Verzending

Ondanks een hobbeltje in de communicatie mijnerzijds, snel en accuraat.

Scorekaart voor Apollo

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie