Apollo

513 producten en 810 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Apollo

Review toevoegen

Algemeen

Enkel donderdag mogelijk voor levering en ze hebben dit goed met mij overlegd (zelfs nog een keertje na gebeld voor bevestiging omdat ik uiteindelijk genoodzaakt was om hem bij de buren af te laten leveren (gecommuniceerd via e-mail de nacht vantevoren))

---

Verzending

Goed ingepakt, rustig met product omgegaan, hebben de levering een verdieping omhoog gebracht zonder enige problemen

Algemeen

Betaling werkte heel gemakkelijk en d.m.v. een code bij de betaling, kreeg ik korting die officieel pas de volgende dag in zou gaan.

Klantenservice

Heel vriendelijk, snelle reactie en een price match aanvraag veel netter behandeld dan verwacht. Had via een andere partij een mooie aanbieding gekregen voor een receiver, maar die konden hem helaas niet snel leveren. Bij Apollo.nl was hij nog op voorraad en vroeg ik of zij hem konden price matchen.

Ipv te price matchen, boden zij het product aan voor het bedrag die de volgende dag in zou gaan (paasactie) wat nog eens 40 euro goedkoper was dan waar ik letterlijk om vroeg.

Op de website stond verder dat het de volgende werkdag geleverd zou worden, maar gelukkig kwam het product de volgende dag (zaterdag) al binnen.

Algemeen

Webwinkel met scherpe prijzen (persoonlijke deal is bij mij eigenlijk altijd goed). Medewerkers zijn vriendelijk en verzending ook lekker vlot. Service nog niet mee te maken gehad maar verwacht gezien voortraject dat dit ook geen probleem zal zijn.

Verzending

Producten nieuw in doos dus daar kan weinig mis mee gaan volgens mij. Verzending is snel. Eerdere bestelling gedaan waarbij product later geleverd kon worden dan verwacht. Door Apollo opgelost door een goed alternatief aan te bieden.

Klantenservice

Zoals eerder geschreven nog geen problemen gehad dus vanuit dit oogpunt geen idee van de klantenservice. Bij aankopen en meedenken wordt je door de klantenservice/verkoop in ieder geval erg goed geholpen.

Algemeen

Met afstand de goedkoopste shop voor het product dat ik zocht. Ik had nog nooit van Apollo gehoord maar de reviews hier op Tweakers gaven mij goede hoop.

Verzending

Keurig op de hoogte gehouden dmv email over de status van mijn bestelling. Zoals beloofd de dag erna geleverd.

Algemeen

De eerdere positieve reviews kloppen: goede en snelle service. Ze waren eerlijk dat ze de TV niet zelf op voorraad hadden. Goede verwachtingsmanagement. Uiteindelijk toch in 2 dagen geleverd.

Verzending

De levertijd zou 1 week zijn maar na 1 dag werd ik al gebeld of ze "morgen al voorbij kunnen komen?" Maandag besteld en woensdag in huis.

Klantenservice

Via de mail een paar vragen gesteld en deze werden snel beantwoord.

Algemeen

Prima website. Ik wilde graag een av receiver kopen samen met een goede hdmi kabel. Ze hadden de receiver op voorraad waar hij op veel andere plekken al uitverkocht was. De prijs was marktconform.

Verzending

Meteen dezelfde dag verzonden, en een dag later 's ochtends al ontvangen. Prima!

Klantenservice

Op de website werd aangegeven dat je kan vragen om een goede deal. Dat heb ik gedaan. Ik kreeg binnen enkele uren al antwoord. Uiteindelijk was de high end hdmi kabel gratis!

Algemeen

Top service en super scherpe prijzen is een combi die ik in deze vorm nog niet eerder ben tegengekomen!

Verzending

Vorig jaar een receiver bij Apollo besteld, vanwege leveringsproblemen bij Denon duurde het lang voordat deze kon worden geleverd. Wel werd ik minimaal wekelijks door Apollo op de hoogte gehouden en kreeg keer op keer het aanbod om mijn bestelling te annuleren of aan te passen naar een receiver die wel leverbaar was. Uiteindelijk besloten een ander type te bestellen en daar enorm blij mee. Begin dit jaar heb ik een soundbar erbij besteld, maar er niet bij stil gestaan dat dat niet samen gaat met de receiver, die heb ik zonder problemen kunnen retourneren. Vorige week ook een nieuwe TV bij hen besteld die de volgende werkdag werd afgeleverd.

Klantenservice

Ik kwam bij Apollo vanwege de lage prijs, maar de top service, de kennis en kunde van de medewerkers en de manier waarop zij met je meedenken zorgt dat ik voortaan meteen naar de website van Apollo ga.
Ik ben nog geen onvriendelijke medewerker tegengekomen, zowel via de mail als telefonisch. Apollo en de medewerkers scoren daardoor nu ook nog eens hoog op de gunfactor.

Algemeen

Eerst apollo gebeld om vorraad, wilde eerst 48", voorraad is er niet 55" is genoeg, dus had dee.besteld, de volgende is t geleverd.
Tevreden met de verkoper en koeriersdient, die een tijdslot doorgeeft en die je kan bellen voor updates.
Heel wat anders dan post.nl of dhl, die onze pakjes gewoon voor de deur achterlaat, en bij klacht standaard met wij behandelen dit intern.

Zie boven

Zie boven

Factuurnummer 2201055752, ordernummer weet ik niet meer.

Algemeen

Goede site en goede prijs voor het product, bestellen ging makkelijk en is duidelijk overzichtelijk.

Klantenservice

Door omstandigheden vlak na het bestellen moest ik toch de order annuleren. Werd heel vlot geregeld en met een vriendelijke mail.

Algemeen

Van ontvangst tot aan levering uitstekend door Apollo te woord gestaan. Met duidelijke uitleg, humor en meer dan de gewone verkoopinformatie voor de klant werd men goed ingelicht over het produkt en bestelprocedure.

Verzending

Wij moesten wachten op ons produkt wegens tekort. Eerder dan gemeld is produkt geleverd. Apollo hield de uitstekende sfeer en benadering naar de klant hoog door transparant tnformatie te verstrekken over de bestelling. Top!

Klantenservice

Superbe benadering en behandeling klant; ontspannend luisteren, deskundig informatie verstrekken en de klant zelf laten beslissen.

Algemeen

Via prima personal deal, boxen met receiver gekocht. Levertijd liep buiten de schuld van Apollo nogal uit. Maar klantenservice zat er wel boven op. Mails worden vlot telefonisch beantwoord. En ik werd uitstekend op de hoogte gebracht van status. Prima winkel!

Algemeen

Goede service, communicatie, lever termijn en prijs, ze hebben me persoonlijk opgebeld ivm een cash back actie

Snel en zoals afgesproken

Klantenservice

Ze hebben de moeite gedaan om me persoonlijk op te bellen om te zeggen dat er een cash back actie aankwam, top service

Algemeen

Bestellen, je wordt gebeld en je geeft aan wanneer je geleverd wilt hebben. Zelfs nog de TV twee trappen hoog afgeleverd, 65". Wist niet dat dergelijke service bestond!
Geweldige TV en receiver afgeleverd

Verzending: Score: 4

Algemeen

LG C1 55'' gekocht tijdens drukke kerstperiode. Allereest werd ik uitstekend en snel geholpen via e-mailcontact met een medewerker van Apollo, waarop ik overging op bestelling. Vlak daarna werd ik al gebeld om voor de volgende dag een levering in te plannen. TV is in goede staat geleverd en doet het voorzover perfect. Ik heb er een nieuwe favoriete electronicawinkel bij. Top service.

Verzending

Verzending ging in mijn geval via Dynalogic, waar ik vanuit het verleden een ronduit slechte ervaring mee had, maar dit keer werd het door een vriendelijke en behulpzame bezorger geleverd aan de deur. De verpakking van de TV was ook stevig genoeg.

Algemeen

De vervoerder van de gekochte televisie had problemen, maar daar werd ik iedere dag keurig van op de hoogte gehouden door Apollo. Uiteindelijk heb ik de televisie terug gestuurd om dat deze toch helaas niet aan mijn verwachtingen voldeed, maar ook dan wordt er weer duidelijk gecommuniceerd. Zeer klantgericht en persoonlijk en handelen zaken snel af.

Klantenservice

Er wordt zeer snel op alle vragen gereageerd en bij problemen denken ze met je mee.

Algemeen

De communicatie verliep perfect en is erg persoonlijk. Telefonisch en per mail erg goed bereikbaar en voor de levering wordt je goed op de hoogte gebracht.

Verzending

Het product was in goede staat toen het geleverd werd en er is tijd voor genomen om samen de verpakking even goed te bekijken.

Klantenservice

Ik had wat vragen over het product voor de aankoop en na de aankoop over de levering. Deze zijn erg snel beantwoord en ik had de antwoorden waar ik naar zocht.

Algemeen

Aankoop betrof KEF LS50 Wireless II i.c.m. S2 floorstands.
Een paar dagen later de KEF KC62 subwoofer erbij besteld met een Audioquest Greyhound kabel.
Dit werd dezelfde dag nog thuisbezorgd door een eigen medewerker. De kabel bleek te lang, een kortere versie werd ook gewoon thuisbezorgd en de andere retour genomen.

Zeer klantvriendelijk met humor, bijna ouderwets hoog serviceniveau en overall een goede prijs/kwaliteit.
Prettig is het winkelen op de webshop i.c.m. fysieke winkel in Almere.

Algemeen

Erg prettig contact gehad over de levertijd van de bestelling. Een paar dagen later werd ik nagebeld dat het pakketje eerder kwam. Erg netjes!

Algemeen

Wat een verademende service. Duidelijkheid aan de voorkant over lever termijn. Voldoende updates per mail (persoonlijk, niet de geautomatiseerde meuk) en ook nog eens de klant verwachting overtreffen. De verwachting was namelijk dat mijn Sonos Move tussen de 5 en 8 weken levertijd zou hebben. Heb hem binnen een week binnen.

Keep up the good work Apollo Almere!!!

Algemeen

Tijdens Black Friday een Samsung 65QN95A besteld, met cashback actie voor een topprijs van 1500,-. Vriendelijk aan de telefoon, snelle reacties over het algemeen. Snel geleverd en naderhand nog teruggebeld voor checken of alles in orde was aangekomen. Topzaak!

1 2 3 ... 10

Scorekaart voor Apollo

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie