Apollo

Algemeen: Score: 1
Verzending: Score: 1
Klantenservice: Score: 1

Algemeen

Op 18 april een LG OLED 65 CX6LA besteld bij deze webwinkel na een persoonlijke aanbieding via de mail. Vervolgens levert Apollo nooit deze televisie, maar beweerd dit wel gedaan te hebben en legt het probleem van levering van de televisie bij mij neer. Nu zit ik zonder televisie en ben ik mijn geld kwijt. Bedrijf neemt zelf geen moeite om het probleem op te lossen en daarom kan ik Apollo niet aanraden als winkel om zaken mee te doen.

Verzending

Het product is door de winkel nooit afgeleverd en daardoor is de levering wat mij betreft waardeloos.

Klantenservice

Na uitgebreid contact te hebben gehad met de klantenservice hebben ze mij weinig kunnen helpen en is het een zaak die graag geen eigen verantwoordelijkheid neemt voor hun problemen.

oohh Karma 35,4K

Algemeen

De wasmachine en droger die ik zocht waren bij Apollo beide het laagst geprijsd. Telefonisch zelfs nog wat korting kunnen regelen en vervolgens via internet kunnen betalen.

Verzending

In eerste instantie werden de producten via Dynalogic verzonden, maar aangezien zij er een potje van maakten heeft Apollo de producten op eigen initiatief zelf bij mij aangeleverd.

Klantenservice

Naar aanleiding van mijn bezorgklacht werd er actief gezocht naar een oplossing en heeft men de producten zelf thuisbezorgd. Aanrader dus, want qua prijzen en klantenservice lijkt mij dit een prima bedrijf.

Verzending: Score: 0

Algemeen

Als je goede service wil van een bedrijf met medewerkers die moeite doen voor je om goodwill te kweken ben je hier aan het juiste adres. Apollo Almere heeft met succes zijn best gedaan om een product wat buiten de garantie viel onder coulance te laten repareren bij LG. Dit soort betrokkenheid wil je als klant zien bij een winkelbedrijf, Ik kom zeker terug voor een volgende aankoop en kan dit bedrijf van harte aanbevelen.

Algemeen

Echt een hele fijne zaak. Online groot assortiment, zijn open eerlijk en transparant. Geven goed advies, en zijn snel met reageren en beantwoorden. Zowel per mail als telefonisch. Top winkel.

Verzending

Project platenspeler kon niet geleverd worden door productieprobleem. Apollo denkt met je mee, en zoket naar een alternatief en leveren een kwalitatief betere platenspeler voor dezelfde prijs.

Klantenservice

Geen klachten of problemen gahad tot dusver. Bestel regelmatig producten bij Apollo. Zeer tevreden.

Algemeen

Mooie Black Friday deal op speakers. Er is geen voorraadsysteem op de website maar dit maken ze meer dan goed met communicatie per email.

Verzending

Kreeg een mail dat de speakers bij Apollo geleverd waren, gevraagd of ik ze kon ophalen ipv verzenden. Kreeg bijna meteen antwoord terug. Leuk om even in de winkel geweest te zijn.

Klantenservice

Vraag en antwoord via email zeer snel, ook in de winkel erg behulpzaam.

Algemeen

Na weken van wikken en afwegen zag ik in de pricewatch dat Apollo de QE75Q85R in een weekend deal had gezet
In vergelijking met andere aanbieders op dat moment waren zij de goedkoopste (voor een Nederlands toestel) en ging er van de prijs ook nog de 300 euro cashback af
Op het moment van bestellen was het al maandag en de weekenddeal was verlopen , maar na een zeer snel mailcontact kreeg ik van Brian een kortingscode om de deal toch door te laten gaan

Deze beste man heeft er zelfs nog voor gezorgd dat ondanks het bestellen na 17.00 was de tv alsnog de volgende dag geleverd te krijgen

Brian nogmaals dank voor de top service !

Verzending

Email gekregen met de verzend gegevens en de aflevering had niet beter kunnen zijn
Keurig op de afgesproken tijd en een behulpzame bezorger

Klantenservice

Ik werd zelfs na gebeld door Brian om te vragen of alles in orde was gekomen mbt de levering
Absoluut 1 van de allerbeste webshop ervaringen die ik heb gehad

Algemeen

Via de website kon ik nog een betere deal aanvragen. Snel had ik antwoord van Frank met een bestellink.

Verzending

Voor 16:00 besteld morgen in huis is misschien niet het ruimste anno 2019. Maar het staat duidelijk op de website, dus dan kan je daar rekening mee houden. Voor de verzending was een hergebruikte doos (hulde!) gebruikt met genoeg opvulmateriaal. Verzending was met PostNL

Algemeen

Hele goede prijs voor een prachtige oled tv .
Voor aan vullende vragen gebeld en heel goed geholpen aan de telefoon .
Vriendelijk en snel .
Tv werd op tijd en door een vriendelijke man gebracht .
Dus in ėėn woord geweldig !!!!

Verzending

s,morgens kreeg ik een mail met de tijd en een vriendelijke man kwam hem precies op tijd brengen .
Helemaal top !!!

Klantenservice

Vriendelijk te woord gestaan aan de telefoon .

Algemeen

Gewoon super 2de keer hier iets gekocht online eerste keer dali zensor 5 maar kreeg de 7 serie voor dezelfde prijs.
En nu de LG 49SM8200PLA Smart TV van 779 euro naar 635 euro hun beste aanbod.
Ik werd goed op de hoogte gehouden van de verzending telefonisch en email

Algemeen

Een philips tv besteld vanwege de goede prijs. Er stond dat deze direct leverbaar was maar dat bleekt niet het geval (kan gebeuren). Ik werd kort na het plaatsen opgebeld om een nieuw bezorgmoment af te spreken en kreeg ook meteen excuses aangeboden, erg netjes.

Algemeen

Ik heb bij Apollo een Sonos Beam gekocht vanwege de scherpe prijzen. De communicatie was erg snel en de scherpe prijs bleek nog scherper te zijn dan verwacht. Hele positieve ervaring, aanrader!

Verzending

De Sonos zat al goed ingepakt, maar is nog steviger ingepakt en afgeleverd met een goeie koeriersdienst.

Klantenservice

Geen klachten (tot nu toe), maar ik kreeg netjes een mail om bij vragen vooral even contact op te nemen. Goeie aftersales!

Algemeen

Scherpe prijs, duidelijke website en prima functionerend bestel proces. Tevens zeer te spreken over de proactieve opstelling van de klantenservice (zie onder).

Klantenservice

Speaker besteld waar cashback actie voor actief was. Dit had ik niet aangetikt (dat je speaker mee terug laat sturen). Apollo belde mij uit eigen initiatief terug of ik toch niet echt van de actie gebruik wilde maken. Geweldig nmi

Apollo Apollo Apollo !
Wat een geweldige bedrijf en personeel ! Ik beveel dit bedrijf zeker aan. Ik heb 6 maanden discussie gehad met Samsung over problemen met het scherm van mijn nieuwe Samsung 65Q9fn . Waar ik Apollo niet bij had betrokken. Uiteindelijk heb ik contact gehad met Apollo en ze waren verbaast dat ik ze niet eerder heb gebeld. Ze hebben meegedacht en gezocht naar een passende oplossing. Ik ben hier echt super tevreden over. Zo’n service en klantvriendelijkheid vind je tegenwoordig nergens meer! Bij deze bedank ik Frank en zijn collega’s van Apollo die mij goed hebben geholpen. Jullie zijn toppers !!!!

Algemeen

Een Samsung Family Hub Side by Side Koelkast bestelt via Apollo. Een scherpe prijs aangevraagd via het formulier op hun website en op de koelkast scheelde het €150 op de laagste prijs in de Pricewatch. Onverwacht, maar super!

Verzending

Nadat ik had betaald, op zondag, werd ik al snel gebeld over wanneer ik de koelkast wilde hebben. Ze zeiden dat ik op de dag kon bellen hoe laat de bezorger zou komen, maar had rond 7:00 uur al een mail met een bezorgmoment, tot op de minuut nauwkeurig. De bezorger was slechts 2 minuten later. Scheelde een tijd wachten.

Verzending: Score: 4

Algemeen

Ik was op zoek naar een nieuwe TV. Via pricewatch kwam ik o.a. bij Apollo uit. Eerst een scherpe prijs aanvraag gedaan waarna ik had besloten de TV te bestellen. Betalings process liep steeds vast. Hier even over gebeld en dit heeft men direct hersteld.

Verzending

Levering was aangevraagd op bepaalde tijd. Ik werd keurig gebeld en in overleg werd er later op de dag geleverd. Helaas was het maar één persoon die de levering kwam doen. Had met zo'n grote TV handiger geweest dat dit even met twee personen was afgehandeld en mogelijk de TV direct op z'n plaats was gezet.

Klantenservice

Vriendelijk en behulpzaam te woord gestaan over aantal vragen die ik had.

Algemeen

Professionele, kundig en meedenkende helpdesk. Door een bug kon ik een product niet bestellen; na uitvinden wat het probleem was is dit binnen een kwartier verholpen. Werd goed op de hoogte gehouden van het verdere bestelproces.

Verzending

Helaas gebruik Apollo dynalogic voor (grote) producten. Dynalogic is simpelweg verschrikkelijk: bezorger doen alsof ze hebben aangebeld, helpdesk van dynalogic is onbeschoft en verschrikkelijk duur (45ct/m) en kan niks oplossen. Dynalogic is helaas nog nooit goed gegaan, deze keer ook weer niet.

Het gebruik van dynalogic door Apollo is voor mij helaas een reden om in de toekomst hier geen aankopen meer te doen, ondanks dat de winkel zelf top is.

EDIT: Apollo heeft teruggekoppeld dat het in de toekomst mogelijk is om een andere vervoerder aan te vragen. Wederom top service van Apollo!

Klantenservice

Veel contact gehad met klantenservice over een bestelling die mislukte door een bug: dit werd snel opgelost. Snelle reacties, ook ‘s avonds laat.

Algemeen

Kan me volledig vinden in alle onderstaande shopreviews. Mijn persoonlijke ervaringen met dit bedrijf zijn vergelijkbaar goed!

Verzending

Beloofde levertijden worden waargemaakt en als het eens tegen zit informeren ze je direct.

Algemeen

Hele goede ervaringen. Ik word momenteel ook goed geholpen met wat issues met mijn cashback actie.

Verzending

Fijne verzending en levering, nog voor opening kon ik bellen voor een precieze leveringstijd.

Algemeen

Vrindelijke mensen, uitstekende klantenservice!, ze zijn altijd bereikbaar. Ze zijn pas tevreden als klant tevreden is!

Perfecte aflevering!

Klantenservice

Vrindelijke mensen, uitstekende klantenservice! Ze zijn pas tevreden als klant tevreden is!

Algemeen

Eén woord: zo hoort het.

Interesse getoond in twee Klipsch RP-260F demo modellen. Even gebeld over de staat en werd mij verzekerd dat deze als nieuw waren en verder geen beschadigingen hadden. Prijs was ook zeer schappelijk.
De persoon aan de telefoon zou ze één of twee dagen laten kunnen verzenden want ze moesten de dozen nog even zoeken in het magazijn.

Uiteindelijk zijn de speakers nog dezelfde dag naar mij verzonden en kwamen ook echt als nieuw uit de doos. Het was zeer vakkundig terugverpakt in het originele verpakkingsmateriaal en alles zat er bij.

Zeer tevreden dus!

Verzending

Eerder verzenden dan verwacht is top!

Klantenservice

Zeer netjes te woord gestaan en ook afspraken nakomen. Goed up-to-date gehouden via de e-mail na eerste telefonisch contact.

1 2 3 ... 7

Scorekaart voor Apollo

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie