Apollo

758 producten en 1.104 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Apollo

Review toevoegen

Algemeen

Na aanbevelingen hier op tweakers bij Apollo gekeken naar een nieuwe receiver. De prijzen lijken op het eerste oog niet echt concurrerend maar na opvragen van een speciale prijs, zoals op de website staat met een duidelijke rode knop, heb ik een prima prijs gekregen, lager dan de goedkoopste in de pricewatch.

Voor een tv waar ik interesse in heb ook een zeer goede offerte ontvangen.

Verzending

De receiver werd keurig op tijd bezorgd, klantenservice had me laten weten wanneer ik de bezorger kon verwachten (2 uur tijdswindow)

Klantenservice

Een aantal malen contact gehad met de klantenservice naar aanleiding van deze bestelling en een andere bestelling die ik nog ga plaatsen voor een tv (langere levertijd dus daar wacht ik nog op).
Zeer prettig contact en ze reageren zeer vlot op email.

Algemeen

Panasonic G9 + Leica lens gekocht bij Apollo. De prijs hiervoor was al heel scherp, toch nog een betere aanbieding gekregen via de "Persoonlijke deal".

Klantenservice

Apollo hanteert de regel "voor 16:00 besteld, volgende dag in huis". Ik had om 15:45 besteld, maar het systeem had al een extra dag qua afleveren toegevoegd. Apollo belde me op om te zeggen dat ze een en ander handmatig hadden aangepast en dat ik de volgende dag mijn camera zou ontvangen. Goede actieve klantenservice!

Algemeen

Heb nu al een paar keer besteld en ben heel blij met de service. Als je bijvoorbeeld een audio setje uitzoekt dat niet compatibel is dan krijg je een mailtje met de vraag of je dit echt wilt. En als je eenmaal hebt besloten wat het dan wel moet worden dan krijg je een mooie prijs aangeboden.

Verzending

Veel info en updates van dynalogic. Prettige verzender. Je kunt eventueel ook andere tijdstippen aanvragen (maar ik ben ongeduldig dus liefst zo snel mogelijk in huis)

Klantenservice

Dit zit eigenlijk ook al in mijn algemene toelichting. Er zitten mensen in dit bedrijf die snappen wat een klant wil (en ingrijpen als ze denken dat het fout gaat). Ik hou van deze pro-activiteit. Het gevoel van een zaak in de buurt,.

Algemeen

Op vrijdagmiddag telefonisch contact opgenomen met deze zaak met de vraag of bepaald type speaker (Yamaha NS-555) direct uit voorraad leverbaar was. Dit was niet het geval dus vervolgens de bestelling via de website doorgegeven met als bestelopties "Zelf afhalen in de winkel" en "Betalen bij afhalen". De woensdag daarop een keurig telefoontje met het bericht dat de speakers binnen waren én de vraag waar ze bezorg konden worden.

Verzending

Vanwege het feit dat ik voor werk regelmatig in de regio Hilversum moet zijn gekozen voor de optie "Zelf afhalen in de winkel" (waarbij er gewoon gratis te parkeren is áchter het pand, direct bij de ingang van het magazijn). De mogelijkheid tot verzenden werd wél nogmaals aangehaald tijdens de telefonische kennisgeving dat de bestelde artikelen binnen waren.

Klantenservice

Erg prettig contact, zowel tijdens de initiële informatievraag alsook tijdens de berichtgeving aangaande de orderstatus en bij afhalen in de winkel.

Algemeen

Zoekende naar nieuwe luidsprekers ben ik uiteindelijk bij Apollo terecht gekomen. Via de website was het, in het geval van dit product, mogelijk een kortingscode aan te vragen. Kort hierop werd een e-mail gestuurd met de mogelijkheid het product voor een lagere prijs te bestellen. Verder is alles prima verlopen en is de communicatie vanuit deze winkel zeer goed.

Verzending

De verzending ging via Dynalogic. Hierbij kun je zelf een datum opgeven die het beste uitkomt, ook op zaterdag bijvoorbeeld. Verder wordt er een duidelijk tijdvak van bezorging aangegeven en is er een uitgebreide track&trace beschikbaar.

Klantenservice

Helaas waren mijn luidsprekers het slachtoffer van een productiefout. Vanuit Apollo werd hier niet moeilijk over gedaan, en alles werd goed opgelost. De nieuwe luidsprekers werden wederom via Dynalogic geleverd, en op hetzelfde moment werden de oude weer mee terug genomen.

Algemeen

een oled besteld via website, snel een bevestigingemail met de verwachte levertijd van 1,5 week. Binnen 4 dagen aan het eind van de middag een email dat de oled binnen was en wanneer ik de oled wilde ontvangen.de volgende dag had ik de oled via dynalogic.

Prima service en communicatie!!!!

actuele track en trace

Algemeen

Duidelijke site, Apollo mensen reageren snel en komen de gemaakte afspraken na. Apollo had ook een zeer goede combo-deal!

Verzending

Netjes door Dynalogic over de drempel bezorgd. En binnen de afgesproken tijd.

Klantenservice

Ik wist dat levering van mijn order langer zou duren (goede deal was het wachten waard!). Altijd snelle reacties op vragen. Apollo houdt zich netjes aan de afspraken.

Algemeen

Wat een top zaak is dit, ik had een grote bestelling bestaande uit 2 TV's en een speciale AV receiver. Ik ben zo goed geholpen door Frank, wat een professional! Hij heeft echt de tijd voor mij genomen, goed advies gegeven en ook nog eens een scherpe prijs. Ook mijn speciale verzoeken voor het verzenden was geen enkel probleem. Ik ga hier vaker kopen.

Verzending

Precies volgens afspraak en keurig op tijd.

Klantenservice

Service is te gek, dit kom je niet meer vaak tegen.

Algemeen

Prima webshop. Snelle afhandeling/levering en goed geholpen met mijn vragen door de klantenservice. Geen klachten.

Algemeen

Goede communicatie en bereikbaarheid. Vriendelijk, duidelijk en kundige mensen. Servicegericht en toch heel scherp geprijsd.

Verzending

Goed verpakt en verzending met Dynalogic met goede tracking

Klantenservice

Omdat de televisie niet goed werkte met de rest van de installatie een aantal keer contact gehad. De mensen van Apollo hebben hun best gedaan om het op te lossen. Een oplossing bleek uiteindelijk niet mogelijk en de tv wordt zonder problemen kosteloos weer opgehaald.

Algemeen

Een LG OLED tv gekocht bij Apollo. Contact opgenomen met Apollo voor de actuele prijs. Deze was lager dan andere webshops. Daarnaast kon ik ook gebruik maken van de V30 actie.

Klantenservice

Persoonlijk een e-mail ontvangen van de medewerker die mij een aanbod had gedaan. De order stond in het "systeem" en zou de volgende dag verzonden worden (op zondag besteld).

Algemeen

Reeds enkele malen electronica besteld bij Apollo, o.a. geluidsboxen en recentelijk een LG oled tv. Prima website, makkelijk te bestellen en uitstekende communicatie. Indien product niet op voorraad of en/of lange levertijd heeft worden prima alternatieven aangeboden. Bij vragen is helpdesk goed bereikbaar en op mailtjes wordt zeer snel en adequaat (telefonisch) gereageerd en dat alles bij scherpe aanbiedingen. Laatste aflevering liep enige vertraging op maar dat was buiten de schuld van Apollo. Overigens ook over Dynalogic zeer tevreden. Bestelling is vrijwel van minuut tot minuut te volgen. Kortom, een zeer tevreden klant die nog vaker terug zal keren.

Verzending

Laatste zending iets vertraagd maar werd prima opgelost met extra aflevering.

Algemeen

Op Black Friday LG 55C7v voor 1580,- besteld. Helaas was de levertijd buiten schuld van Apollo vertraagd.
Apollo heeft nog gunstige voorstellen voor andere modellen gedaan als alternatief, maar ik ging liever voor de 55C7.
Uiteindelijke leverling was pas 22 december.

Verzending

Helaas was de LG 55C7 eind november niet op voorraad. De verzending was pas 22 december. Wel prima levering door Dynalogic met up to date track and trace.

Klantenservice

Vanwege slechte levering door LG kreeg ik van Apollo spontaan de mogelijkheid om een andere type te bestellen tegen zeer gunstige prijs.

Algemeen

Ik heb bij Apollo mijn Heos systeem gekocht en ben hier uitermate tevreden over. Vooral het leveren is uitermate fijn verlopen aangezien dit door mijn fout aangepast moest worden en hiervoor nog meerdere malen contact is geweest tot alles naar wens was.
Top service!

Klantenservice

Fijn direct contact met de medewerkers.

Algemeen

Op de website adverteert Apollo met de tekst dat je contact op kunt nemen voor een persoonlijke aanbieding en dat heel veel mogelijk is. Dat is ook mijn ervaring. Zelfs inruil van oude apparatuur is geen enkel probleem. Heel prettig!

Verzending

Levering vond snel en volgens afspraak plaats.

Klantenservice

Er werd met mij mee gedacht toen ik mijn bedenkingen had. Er wordt je niks opgedrongen, maar argumenten worden ter overweging meegegeven. Ook toen ik mijn pinpas vergeten was kon de betaling op een alternatieve manier plaatsvinden. Zeer klantgerichte service.

Algemeen

Via Tweakers Pricewatch was bij ik Apollo terecht gekomen. Op de productpagina stond een knop "Kortingscode beschikbaar". Ik verwachtte hier weinig van, maar liet toch m'n emailadres achter om te kijken hoe het uit zou pakken. Binnen tien minuten had ik een email met een prijs die fors lager was dan de laagste prijs die ik verder kon vinden. Gelijk besteld dus!

Verzending

Verzending liep via Dynalogic, en vond de dag na aanschaf plaats ondanks dat het het weekend voor kerst was. Toch wel andere koek dan PostNL. In eerst instantie was het tijdstip van bezorging ergens tussen 9:00 en 17:00, maar op de dag van bezorging was dit teruggebracht tot tussen 13:00 en 16:00. Via de website kun je precies zien hoeveel adressen de chaffeur nog op zijn route heeft, en wat zijn locatie is. Het tijdstip van bezorging was uiteindelijk was 13:10, dus klopte perfect met de afgegeven verwachting.

Klantenservice

Ik had wat vragen mbt de bezorging (o.a. of ik een dag kon aangeven waarop ik thuis was.) Via email ben ik heel prettig geholpen door Frank. Snelle reacties en duidelijke antwoorden. Ik kan Apollo dan ook bij iedereen aanbevelen!

Algemeen

Inmiddels uitstekende ervaring met Apollo. Ik heb ivm hun december actie een OLED tv aangeschaft. De heren van Apollo combineren zeer lage prijzen (tip: neem contact op voor actuele prijzen) met een persoonlijk service. Daarnaast krijg je in de winkel uitstekend advies en zijn de medewerkers zeer prettig in de omgang en heel helder in wat ze aanbieden.

Na aanschaf van de TV en het voorrijden van de auto om de TV in de auto te plaatsen (waar de heren me bij hebben geholpen) bleek dat de TV alsnog niet in de auto paste. Apollo heeft aangeboden om direct achter me aan te rijden met hun bestelbus om het product direct af te leveren. 10 minuten later had ik de tv in huis. Dit is wat mij betreft topservice. Als het zeer druk zou zijn in de winkel dan snap ik dat deze service niet mogelijk zou zijn maar het feit dat dit uberhaupt een optie was geeft aan dat men heel praktisch ingesteld is bij dit bedrijf en de klant wil helpen. Een gevoel die ik nooit heb bij de grote spelers zoals MM.

Algemeen

Eerlijk en goed advies...... raden mij aan even te wachten met aanschaf van twee Sonos Play:1 boxen tot blackfriday...... scheelde toch aardig wat geld, bovendien waren ze echt de goedkoopste.
Daarvoor ook de Sonos Playbar en Sub bij hen gekocht, ook die prijzen waren zeer scherp.
Apparatuur in de zaak afgehaald.

Algemeen

op black Friday voor 1580,- euro een LG 55c7V Oled kunnen kopen terwijl hij bij de meeste andere winkels voor de nomale prijs van 1999,- te koop was.

ook na de hand toen ik wat vragen had over de bestelde muurbeugel voor deze TV werd ik erg goed te woord gestaan.

ik zeg aanrader deze winkel!

Verzending

prima bezorging, niks op aan te merken

Klantenservice

dezelfde ochtend werd ik gebeld dat de actie zo hard ging dat ze al door de voorraad heen waren (wat begrijpelijk was gezien de prijs).

ik zat wel bij de eerste lichting die hem daarna zou ontvangen.
De voorspelling was dat ze hem 5 dec zouden kunnen leveren en ik werd dan ook 4 dec gebeld om hem 5 december alsnog te leveren

Algemeen

I have buy an OLED LG TV and soundbar. Apollo contacted me via email the day after, to inform that they did not have the model I purchased in stock, and it would take longer than 4 weeks to have it shipped. They offered an alternative, which was pretty amazing, they have sent me the better model (top in the market) for the same price! Unbelievable discount and all working as expected.
Later it turned out the soundbar had a stocking issue too, so they didn't let me hanging; they shipped the TV first (pretty amazing), than the soundbar as soon as it became available (just a few days afterwards).
Thanks Apollo!

Verzending

The shipping company Dynalogic introduced one day delay, though it's not too bad. It was their mistake, they filed the shipment as a one-person job, while it would take two people to lift the TV; and they wanted me to go back to Apollo and have them re-organize the shipment... All sorted in the end, though I feel they made the mistake and they should have fixed it without any intervention from Apollo or me.

Klantenservice

They handled the situation with stocked products brilliantly.
Always polite and effective in our contacts.

1 2 3 4 5

Scorekaart voor Apollo

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie