Apollo

654 producten en 971 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Apollo

Review toevoegen

Algemeen

Ik was op zoek naar een goede prijs voor een TV en ben op de suggestie ingegaan 'vraag de beste prijs'. Daar kreeg ik meteen een scherp aanbod, veel beter dan van een andere 'platte' verkoper. Daar werd ik aan het lijntje gehouden. Doortatsendheid van Frank van Apollo is beloond: ik heb m gekocht.

Verzending

Nette chauffeur die rond de beloofde tijd de TV afleverde.

Algemeen

Goed advies gekregen over de speakerset die ik wilde kopen. Oorspronkelijk voor een stereo set gegaan, echter was een center toch een must voor home theather.

Verzending

Product was niet op voorrraadm van te voren aangegeven dat het ongeveer 2 weken kan duren. Je wordt van te voren nog eens gebeld.

Algemeen

Bij deze winkel een speakerset afgehaald. Stonden mij zowel digitaal als persoonlijk vriendelijk te woord en ik kon snel een afspraak maken om langs te komen. Aldaar werd mij nog een demonstratie aangeboden en alle duidelijk uitgelegd. Erg fijne en persoonlijke behandeling. Tevens zijn de gehanteerde prijzen erg goed. Ik zou er met plezier nogmaals iets kopen.

Algemeen

Hele vriendelijke service, fijn advies en erg persoonlijke hulp. Ik had gebeld omdat de versterker die ik zocht overal uit voorraad was. Apollo had deze nog staan, en ik kon deze dezelfde dag nog ophalen (zelfs tijdens corona). Erg vriendelijk en persoonlijk geholpen. Volgende keer weer hier naartoe.

Klantenservice

Goed te woord gestaan, dealtje kunnen maken via de telefoon, en fijne ondersteuning

Algemeen

Ik kwam op deze shop terrecht omdat ze een mooie aanbieding hadden voor een Sony AV receiver. Na het bestellen werd ik verrast door een spontaan telefoontje van de eigenaar dat mijn receiver klaar lag voor verzending. Tijdens een small-talk vertelde ik dat er nog een TV elders in backorder stond (Sony AJ90). Hij wist mij meteen een mooie aanbieding te geven, zonder vooruit te hoeven te betalen.

Ook tijdens het backorder en levering proces werd er goed persoonlijk contact met mij onderhouden. En ook na de levering een nazorg belletje.

Al met al super service! Dit wordt mijn nieuwe standaard leverancier.

Algemeen

Tv gekocht en aan de muur laten hangen. na 5 dagen besloten dat we toch een groter model willen, geen probleem volgens Apollo, ik betaal alleen het verschil.
Dit is pas service! scherpe prijzen hanteren en ene hoede aftersales!
Ik stap voortaan over naar Apollo ipv Coolblue

Klantenservice

klantenservice heeft goed meegedacht door bij al hun leveranciers naar een bepaald vervangend model te zoeken en door uiteindelijk een tv te leveren met goede korting!

Algemeen

Een geweldige winkel met meer dan uitstekende communicatie (als dingen niet volgens planning gaan nemen ze keurig contact met je op).
Telefoon wordt snel en netjes opgenomen en ze denken keurig met je mee.
Een winkel met "ouderwetse" service. Echt mijn voorkeurswinkel vanaf nu voor Audio/Video.

Verzending

Verzending was licht vertraagd, maar ik had zelf al aangegeven dat later geen probleem was. En de zending kwam alsnog op de afgesproken dag/datum en zowel de vervoerder als Apollo hebben contact met mij opgenomen voor de levering. Uitstekend.

Klantenservice

Er was iets niet goed gegaan met de factuur, maar dat snel en adequaat door Apollo opgepakt en (wederom uitstekend) gecommuniceerd.
Binnen enkele minuten was alles opgelost.

Algemeen

Goede prijs en correcte behandeling. De speakers waren eerder beschikbaar dan de voorfronten, die zijn later nagezonden.

Verzending

Werd goed op de hoogte gehouden.

Algemeen

Ik heb hier bij Apollo onlangs een LG CX OLED TV aangeschaft. Snelle levering, goede service en voor een mooie prijs. Al in al een aanrader!

Algemeen

Ik was op zoek naar een nieuwe Denon AVR. Uiteindelijk heb ik voor de Denon AVC-3700H gekozen. Bij PlatteTV.nl €975 met inruilkorting maar bij Apollo €975 zonder inruil. Een besparing van €102 op de normale verkoopprijs. Geweldige service van Apollo, netjes gebeld om mij te laten weten dat mijn bestelling binnen was gekomen, vandaag naar mij toe gestuurd wordt en mijn adres even gecontroleerd i.v.m. de verzending.

Een goede winkel met goede service. Ik raad deze winkel wel aan.

Verzending

Mijn bestelling werd op dezelfde dag als mijn bestelling naar mij toegestuurd.

Klantenservice

Vriendelijke, professionele en goede service.

Algemeen

Ik heb in december een Sonos Move bij Apollo besteld en die heb ik nu maart geleverd gekregen. Dit klinkt als het begin van een slechte beoordeling maar niets is minder waar. De reden voor de vertraging lag bij Sonos en lag niet binnen het bereik van Apollo. Apollo heeft mij zeer proactief op de hoogte gehouden en steeds van kloppende updates voorzien. Ook werd mij de mogelijkheid geboden om me van de koop te ontdoen. Zeer professioneel en correct gehandeld van Apollo.

Algemeen

Erg persoonlijke service en advies als je belt. Prima combinatie van een webwinkel en echte winkel. Wel zo prettig als er onverhoopt iets niet goed is. Wij kopen er al jaren onze foto en audio video. Praten dan met medewerkers die er ook al jaren werken. Dat geeft vertrouwen. Spullen zijn vast bij de echt grote jongens nog een paar tientjes goedkoper te krijgen. Maar als ik toch honderden euro's uitgeef, wil ik ook een goed gevoel bij de winkel en hun mensen.

Algemeen

Geweldige persoonlijke korting in verband met Black Friday en veel snellere levering dan beloofd! Ook altijd netjes op de hoogte gehouden.

Verzending

Mijn bestelde TV werd 2 weken voor de beloofde verzenddatum persoonlijk afgeleverd. (vanwege drukte bij pakketdiensten)

Klantenservice

Netjes en altijd op tijd overal over geinformeerd.

Algemeen

Duidelijke communicatie. Omdat de bestelling niet compleet was kreeg ik de keuze of alles in een keer geleverd kon worden of dat ik het zo snel mogelijk in delen kreeg. Ik had nog nooit van Apollo gehoord maar zeker een winkel waar ik naar terug zou komen!

Verzending

De tv kon snel bezorgt worden maar als ik wat geduld had kwamen ze met de eigen bezorgdienst. Dit vond ik uitstekend, ik had geen haast. Liever niet met de post verzonden. De bezorger was erg aardig en je kon merken dat hij bij de winkel hoorde.

Algemeen

Zeer tevreden over de gang van zaken in corona tijd. Erg behulpzaam en altijd scherp in de prijs!

Algemeen

Bij Apollo een LG Oled televisie besteld, als Black-Friday pre-order aanbieding. De dag na mijn bestelling een e-mail ontvangen waarin werd aangegeven wanneer ze de televisie ongeveer binnen zouden krijgen (rond de 27ste nov) en dat hierop met mij contact zou worden opgenomen. Vrijdag de 27ste werd ik gebeld door een medewerker van Apollo, de tv was binnen en er kon een afspraak gemaakt worden voor levering. Levering is goed verlopen en ik ben erg tevreden met mijn aankoop en de service van Apollo!

Verzending

In overleg met Apollo een leveringsdag afgesproken. Mij werd aangegeven dat ik op de dag van bezorging een e-mail zou ontvangen met trackinginformatie, met de tip om ook de spam folder in de gaten te houden. Indien ik deze niet zou ontvangen mocht ik telefonisch contact opnemen met Apollo en zouden ze mij informeren over de bezorgtijd. Op de dag van levering de e-mail ontvangen, in de spam folder. De televisie is geleverd door Electronic Logistics tot de drempel van de voordeur. De bezorger gaf nog het advies om de televisie niet direct uit te pakken maar even te laten acclimatiseren in verband met de grote temperatuurverschillen. Top!

Klantenservice

Op vragen per mail werd snel geantwoord en ik ben vriendelijk te woord gestaan aan de telefoon.

Algemeen

Wat een fantastische services en prachtige speakers. De luidsprekers zijn zojuist geleverd. Opgehaald door jullie zelf bij de importeur.
Dit vind ik een uitzonderlijke services.Dit maak je niet veel mee.

Daarvoor wil ik jullie hartelijk bedanken.

Fantastisch

Algemeen

Kreeg een goede deal aangeboden n.a.v. black friday. Werd goed op de hoogte gehouden over de levering, en een aantal dagen voor de levering gebeld om een voorkeurs datum af te spreken, TV werd keurig op de afgesproken dag én tijd geleverd.

Verzending

TV werd keurig op de afgesproken dag én tijd geleverd.

Algemeen

Super vriendelijk en behulpzaam team. Ze doen er alles aan om je tevreden te stellen.

Verzending

Ondanks de black friday drukte toch een zeer snelle levering.

Klantenservice

Klantvriendelijkheid ten top ... het lijkt of geen enkele moeite te veel is. Super mannen, doe zo verder!

Algemeen

Vanwege een Black Friday aanbieding contact opgenomen met Apollo. Via telefoon en mail erg vriendelijk en vlot geholpen.

Verzending

Vanwege de deal werd al duidelijk gemaakt dat de levering ongeveer halverwege december zou plaatsvinden. Er zou persoonlijk contact opgenomen worden wanneer dit voor ons het beste uitkwam. Vervolgens is de levering 3 weken eerder gekomen wat juist alleen maar als prettig is ervaren.

Klantenservice

Zoals aangegeven werd ik erg vriendelijk geholpen aan de telefoon. Even bellen voor wat zekerheid en een praatje over het product heb ik als zeer aangenaam ervaren. Via de mail werd er ook erg snel geantwoord over de vragen die ik had.

1 2 3 ... 8

Scorekaart voor Apollo

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie