Apollo

805 producten en 1.169 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Apollo

Review toevoegen

Algemeen

Zondags tv besteld 's maandags werd ik gebeld dat de tv in de aanbieding ging en dat deze prijs aan mij werd berekend, krijg nu geld retour, prima service.

Verzending

Via mail te horen gekregen dat hij vandaag werd geleverd, indien ik wilde weten hoe laat dit ongeveer was kon ik bellen, omdat het sneeuwde werd het een uurtje later dan gezegd maar dat vind ik normaal.

Klantenservice

Ben gebeld dat er een kortings aktie kwam, voor tijd van levering werd ik binnen 5 minuten terug gebeld.

Algemeen

TV besteld tijdens de Black Friday Actie. Tijdens deze actie zijn er veel TV's besteld waardoor de leverancier van Apollo niet direct kon leveren. Uiteindelijk heeft het 30 dagen geduurd voordat er geleverd werd. In deze periode ben ik uitstekend geïnformeerd over de status van de levering.

Verzending

Door late levering vanuit de toeleverancier van Apollo is er door Apollo besloten om de levering zelf te organiseren. Op de dag van levering contact gehad over de tijd van levering.

Klantenservice

Meerdere malen contact gehad via de telefoon. Goed bereikbaar en direct antwoord op mijn vragen.

Algemeen

Mensen met kennis van hun producten, hebben de nodige humor en goede service. Ondanks enorme drukte proberen ze goed bereikbaar te zijn voor hun klanten. Mocht iets niet goed verlopen proberen ze dit recht te zetten. Van deze winkel kan menige andere winkels zeker wat leren.

Verzending

Duidelijke planning met de verzending. Heldere communicatie over de verzending met track en trace. Ze gebruiken voor de aflevering Dynalogic, naar mijn ervaring een partij die zorgvuldig met de producten omgaat.

Klantenservice

Altijd goed bereikbaar, reageren snel op mails. Prettige communicatie. Weten waar ze het over hebben. Doen het extra stapje voor je, mocht het toch niet goed gaan.

Algemeen

Gemakkelijk een TV kunnen kopen tegen een zeer goede prijs. Alles is netjes en snel geleverd.

Verzending

TV werd geleverd via een gespecialiseerde verzender. De TV werd niet verstuurd via PostNL of iets dergelijks, maar een bezorgdienst die erg netjes met je spullen omgaat.

Klantenservice

Ik werd telefonisch erg snel en goed geholpen.

Algemeen

De bestelling en de levering ging vlot en zoals afgesproken ik raad iedereen die iets wil kopen, bij apollo te doen als ik een cijfer moet geven dan is het een 10 chapeau van mij

Klantenservice: Score: 4

Algemeen

Streamer besteld. Alles verliep vlekkeloos, evenals het toepassen van een verkregen kortingscode. Nogmaals dank hiervoor!

Verzending

Verzending door Dynalogic. De volgende dag al bezorgd. De vooraf aangegeven bezorgtijd (tussen 8 en 18) baarde wat zorgen. De volgende ochtend een mailtje dat de planning was aangepast met “in de middag”. Via een track en trace is de chauffeur te volgen en kan je een beetje inschatten wanneer hij er is.

Klantenservice

Reactie kwam pas na een aantal uur. Verder niets te klagen!

Algemeen

Zeer overzichtelijke site, uitstekend geholpen

Dat deze winkel nog zo weinig reviews heeft kan ik niet geloven!!!

Verzending

Bezorgdienst Dynalogic goed op de hoogte gehouden via hun site.

Was super had de Dali 5 besteld maar konden ze niet op dat moment leveren
of zoiets maar ik hoorde alleen maar Dali zensor 7 voor dezelfde prijs...DEAL
dacht ik ;=)
Al met al een goede ervaring met deze shop kunnen anderen shops nog wat van leren ga zo door.

Professioneel, Klantvriendelijk, prijsbewust.

Twee keer gebeld waarvan een keer een paar minuten (seconden) voor sluitingstijd en werd vriendelijk te woord gestaan.
Ook ben ik zelf twee keer telefonisch benaderd ivm een vraag die ik had, en een keer om de verzending te regelen, dat stel ik zeer op prijs.

Een Samsung q9f en een mooie soundbar besteld voor een zeer scherpe prijs, dat stel ik natuurlijk nog meer op prijs.

De levering is door black Friday mogelijk wat trager, maar ik ben een geduldig iemand die prijs/klantvriendelijkheid hoger in het vaandel heeft dan de leveringstijd, en ik ben ervan overtuigd dat als je iets echt met spoed moet hebben een van de vriendelijke medewerkers mogelijk wat voor je kunnen betekenen als je even opbelt. Misschien bieden ze je ook nog een betere prijs aan!

Mocht ik nog eens wat nodig hebben dan is Apollo zeker mijn 1e keus, en mochten ze ooit ook nog computer onderdelen verkopen ben ik hoogstwaarschijnlijk kind aan huis.

Verzending

Black Friday zorgt voor wat vertraging, maar door de scherpe prijs en klantvriendelijkheid vind ik dat geen probleem.

Klantenservice

Beide keren kwamen de medewerkers nuchter en vriendelijk over, zelfs tijdens de drukte van black Friday.

Algemeen

Nieuw TV'tje besteld in een Black Friday deal, tegen een zeer goede prijs. Gevonden via het topic op GoT. Meer dan 25% goedkoper dan de 'deal' van MM :-p

Als ik nog eens iets A/V zoek zitten zij zeker in de picture!

Verzending

Zaterdag besteld, ten vroegste woensdag in huis. Bezorger Dynalogic was niet erg voorbeeldig: levering tussen 8-18u bleek uiteindelijk 18u15 te worden. Ik woon in een zijsprong van de straat en blijkbaar was dat de man in kwestie te moeilijk, dus gaf hij maar in dat er niemand thuis was en is hij terug doorgereden. Heel leuk als je een dag vrijaf genomen hebt om je nieuwe speelgoed aan te nemen!

Beklag gedaan en dit ook doorgestuurd naar Apollo. Nog geen kwartier later telefoontje van hen. Veel vriendelijker en begripvoller daar dan de dame achter het dure betaalnummer van Dynalogic, en een aantal oplossingen aangeboden gekregen om de bezorging toch nog op te lossen. De dag erna zoals afgesproken redelijk precies om 13u afgeleverd zodat ik mijn schoonvader het kon laten aannemen.

Klantenservice

TV is helemaal in orde en ik heb verder van hen geen ondersteuning nodig gehad.

Algemeen

Goede webshop. Makkelijk bestellene en snelle reactie op e-mail vragen. Webshop overzichtelijk en prettig zoeken.

Verzending

Binnen een dag geleverd zoals beloofd tijdens de mail wisseling.

Klantenservice

Vragen en/of opmerking worden snel beantwoord. Denken ook met de klant mee. Weten ook waar ze het over hebben qua audio kennis.

Klantenservice: Score: 0

Algemeen

Ik kende Apollo niet, dus ik was een beetje sceptisch. Maar ze hadden een prima prijs voor een Bosch wasmachine die we zochten en niet bij de gangbare leveranciers op de site stond voor een acceptabele prijs. Maar omdat ze niet de aller scherpste waren toch even een persoonlijke deal aangevraagd en die was verrassend goed!

Daarnaast hielpen de goede shop reviews hier op Tweakers ook om vertrouwd tot aanschaf te kunnen overgaan.

Tenslotte was de levering was ook top (zie hieronder).

Al met al: als ik nu wat van electronica nodig heb, dan staat Apollo zeker op mijn verkoper-shortlist!

Verzending

De levertijd was 3 werkdagen. We hadden op woensdagmiddag besteld, dus ik ging uit van levering na het weekend. Op vrijdagmiddag kreeg ik echter een vriendelijk telefoontje dat de machine al binnen was en of ze 'm ook op zaterdag mochten bezorgen. Super fijn!

Algemeen: Score: 4

Algemeen

Scherpe prijzen en snelle reactie bij het aanvragen van een persoonlijke deal. Website is wat onduidelijk ingedeeld soms (A/V receivers verspreid over verschillende categorieën), maar via de zoekfunctie vind je uiteindelijk wel wat je zoekt. Een nadeel is wel dat de kosten voor betalen met creditcard aan je worden doorberekend. Dan kun je dus net zo goed met ideal betalen.

Verzending

Bezorging was zonder problemen. Had vakantie, dus de bezorgtijd was sowieso geen probleem.

Klantenservice

De klantenservice is absoluut hun sterke punt: snelle reactie, er wordt met je meegedacht en afspraken worden nagekomen.

Bestelling met een verhaal:

Begin juli kreeg ik van een collega het verzoek om een aantal televisie's met ophangbeugels voor in een aantal van onze vergaderruimtes te bestellen.

Na wat zoeken kwam ik uiteindelijk uit op een drietal LG's (2xLG55uk6100 en 1x LG65uk6100 en drie ophangbeugels) eerst terecht bij een ande bedrijf met een aantal goede aanbiedingen, maar na het lezen van een aantal recente slechte recenties besloot ik deze links te laten liggen.

Goede tweede was Apollo.nl, welliswaar iets duurder, maar met de mogelijkheid een persoonlijke deal aan te vragen kwam daar een leuke aanbieding uit rollen (E 2070,00 totaal).

Deze dus besteld op 23 juli (en dan begint het wachten). De bevestiging van Apollo kwam vlot binnen
24 juli: eerste domper: ze hadden bij Apollo geconstateerd dat de dozen van de 55inch dermate beschadigd waren dat ze deze geweigerd hadden waardoor levering pas in de tweede week van augustus plaats kon vinden. De 65inch en beugels zouden worden geleverd worden op 25 juli via Dynalogic.

25 juli: tweede domper: door een sorteerfout was Dynalogic de 65inch en beugels kwijtgeraakt (hun sorteercentrum schijnt een aantal voetbalvelden groot te zijn). Hierop contact opgenomen met Apollo om dit verder af te handelen.

3 augustus: sorteerfout was nog steeds niet opgelost, ze zouden de 65inch en beugels opnieuw bestellen en zou dan samen met de nog resterende 55inch televisie's worden geleverd.

6 augustus: de beugels waren bij Dynalogic teruggevonden, de 65inch bleef kwijt (dat geeft zo mijn twijfels over de aard van de 'sorteerfout'. De doos van de 65inch is ongeveer 158x102x20cm...). Levering van de 55inch zou wat worden opgeschoven. Omdat de levering later zou plaatsvinden, werd er een alternatief geboden die wel onmiddelijk leverbaar zou zijn (wel 190,00 duurder). Omdat het niet zoveel haast had, heb ik dat aanbod afgeslagen.

13 augustus: derde domper, levering van de bestelde televisie's werd geannuleerd, niet door Apollo, maar door hun leverancier (importeur?). Onmiddelijk een aanbieding van Apollo voor 2x LG55UK6470 (E 669,00) en 1x LG65UK6470 (E 1089,00). De beugels zou ik dan voor E 40,00 krijgen. De totale prijs werd dan E 2467,00. Omdat de bestelling al betaald was een totale meerprijs van E 397,00.

20 augustus: de 65inch en 1 55inch geleverd.
21 augusttus: de tweede 55inch geleverd.

Verzending

Tsja, hoe moet je dat nou onderbouwen: de eerste levering via Dyanlogic heeft eigenlijk nooit plaatsgevonden (Televisie en beugels kwijt door 'sorteerfout' waarbij uiteindelijk de beugels wel teruggevonden zijn, maar de televisie kwijt bleef). Dit kun je Apollo niet aanrekenen. De uiteindelijke levering hebben zij zelf geregeld via een rechtstreekse rit en DHL de volgende dag). Ik heb wel aangegeven dat er te laat geleverd is, maar de oorzaak van de totale vertraging ligt niet bij Apollo.

Klantenservice

Uitstekende hulp van de klantenservice. Er werd pro-actief meegedacht. Ook nadat de oorspronkelijk bestelde televisie's niet geleverd konden worden werd er gezocht naar een (voor beide partijen) passende oplossing. Ik ben heel tevreden en zal hier zeker terugkomen.

Toevoeging 6 sept 2018: Deze week een telefoontje van de klantenservice ontvangen dat ze nogal verbaasd waren over de zeer positieve beoordeling ondanks de diverse punten die niet goed gingen. Ik heb ook daar aangegeven dat deze hobbels vanaf de bestelling tot de uiteindelijke levering, naar mijn mening, Apollo niet aan te rekenen waren. Je gaat als winkel er toch van uit te kunnen rekenen op toeleveranciers en vervoerders. Als dank hiervoor ontvingen ik op m'n werk twee taarten die we samen heerlijk opgegeten hebben.
Nogmaals, heel erg bedankt voor de service...

Algemeen: Score: 4
Klantenservice: Score: 0

Algemeen

Subwoofer gekocht. Persoonlijke deal aangevraagd (op zondag) en dezelfde dag nog een scherpe prijs ontvangen. Ver onder de prijs bij andere winkels.

Een volgende keer koop ik zeker weer bij Apollo.

Verzending

Het bezorgmoment was 1 dag later dan afgesproken. Wel erg fijn dat je via Dynalogic de bezorging kan volgen!

Algemeen

Vakkundig en duidelijke gang van zaken. Er wordt van begin tot einde meegedacht. Niet alleen het gevraagde wordt beantwoord maar ook de extra nuttige informatie doet goed.
Per e-mail contact gelegd en dezelfde dag nog een reactie mogen ontvangen.
De levering was ook snel (binnen 24 uur als beloofd). Verder niks op aan te merken, simpelweg prima service!
Hartelijk dank APOLLO, en zeker tot de volgende keer.

Verzending

De levering was ook snel (binnen 24 uur als beloofd)

Klantenservice

Top service niks aan toe te lichten!!!!!

Algemeen

Ik heb een LG OLED TV bij Apollo gekocht. Scherpe aanbieding, en snelle verzending. Prima support bij probleem met de Ziggo CI+ module die te oud was om goed met de TV te werken (v1.2 ipv v1.3). Ik zou hier zeker opnieuw iets bestellen. Aanrader!

Klantenservice

Keurig te woord gestaan. Een aantal malen gebeld en teruggebeld tot het probleem was opgelost. Dit zie je niet vaak meer.

Algemeen

Ik was op zoek naar de 65 inch Q9F (2018) en de meeste winkels boden deze aan tegen de adviesprijs.
Via het forum hier op Tweakers terecht gekomen bij Apollo na mijn vorige aankoop hier (receiver). Via de website is er de mogelijkheid een persoonlijke deal aan te vragen. Deze offerte was EUR 1.000 onder de adviesprijs waarvoor de bekende winkels hem verkochten. Een tweetal andere winkels verstrekten ook offertes op deze tv, maar Apollo was duidelijk de goedkoopste.
De TV was niet op voorraad maar stond in backorder. Ik hoefde pas te betalen toen de TV daadwerkelijk leverbaar was.

Diverse malen contact gehad en prima geholpen, ik zou hier direct weer bestellen.

Verzending

De levering vond plaats via Dynalogic. De dag voor verzending kreeg ik een bevestigingsmail en de dag van aflevering kreeg ik sochtends vroeg een mail met een kleiner tijdswindow. Helaas werd deze tijd niet gehaald en bleek de tracking op de website van Dynalogic niet goed te werken dus voor een update moest ik bellen naar een duur service nummer.

Klantenservice

Diverse malen contact gehad met de klantenservice over de offerte en levertijd. Reactie via de mail was altijd vlot en keurig (Frank en Michel).

Algemeen

Na aanbevelingen hier op tweakers bij Apollo gekeken naar een nieuwe receiver. De prijzen lijken op het eerste oog niet echt concurrerend maar na opvragen van een speciale prijs, zoals op de website staat met een duidelijke rode knop, heb ik een prima prijs gekregen, lager dan de goedkoopste in de pricewatch.

Voor een tv waar ik interesse in heb ook een zeer goede offerte ontvangen.

Verzending

De receiver werd keurig op tijd bezorgd, klantenservice had me laten weten wanneer ik de bezorger kon verwachten (2 uur tijdswindow)

Klantenservice

Een aantal malen contact gehad met de klantenservice naar aanleiding van deze bestelling en een andere bestelling die ik nog ga plaatsen voor een tv (langere levertijd dus daar wacht ik nog op).
Zeer prettig contact en ze reageren zeer vlot op email.

Algemeen

Panasonic G9 + Leica lens gekocht bij Apollo. De prijs hiervoor was al heel scherp, toch nog een betere aanbieding gekregen via de "Persoonlijke deal".

Klantenservice

Apollo hanteert de regel "voor 16:00 besteld, volgende dag in huis". Ik had om 15:45 besteld, maar het systeem had al een extra dag qua afleveren toegevoegd. Apollo belde me op om te zeggen dat ze een en ander handmatig hadden aangepast en dat ik de volgende dag mijn camera zou ontvangen. Goede actieve klantenservice!

Klantenservice: Score: 4

Algemeen

Heb nu al een paar keer besteld en ben heel blij met de service. Als je bijvoorbeeld een audio setje uitzoekt dat niet compatibel is dan krijg je een mailtje met de vraag of je dit echt wilt. En als je eenmaal hebt besloten wat het dan wel moet worden dan krijg je een mooie prijs aangeboden.

Verzending

Veel info en updates van dynalogic. Prettige verzender. Je kunt eventueel ook andere tijdstippen aanvragen (maar ik ben ongeduldig dus liefst zo snel mogelijk in huis)

Klantenservice

Dit zit eigenlijk ook al in mijn algemene toelichting. Er zitten mensen in dit bedrijf die snappen wat een klant wil (en ingrijpen als ze denken dat het fout gaat). Ik hou van deze pro-activiteit. Het gevoel van een zaak in de buurt,.

1 2 3 ... 6

Scorekaart voor Apollo

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie