Apollo

791 producten en 1.135 uitvoeringen

Apollo Almere

Apollo Almere is al ruim 30 jaar een vertrouwd winkel adres voor Foto-, Film-, Video-, Audio-, TV- en Witgoed apparatuur. Neem contact met ons op voor advies of prijsinformatie of kom langs in onze winkel in Almere!

Webwinkel & Fysieke winkel

Onze fysieke winkel zit al ruim 30 jaar gevestigd in het Centrum van Almere Stad.
Sinds 2008 bedienen wij onze klanten met dezelfde passie als in de winkel ook online, via onze webwinkel Apollo.nl

Gecertificeerd merkdealer

Apollo is gecertificeerd dealer van onder andere: Samsung, Philips, Sony, Panasonic, LG, AEG, Bosch, Fuji, Canon, Onkyo, Yamaha, Denon, Marantz, Pioneer, Rotel, Bowers & Wilkins, Kef, Dali, Monitor Audio, Q acoustics, Velodyne, Pro-Ject, Thorens

Ons team

Wij maken ons met z'n allen iedere dag weer hard voor tevreden klanten, zowel via de webwinkel als in onze winkel in Almere Stad. Als geen ander weten wij dat zonder u er geen Apollo zou bestaan, tevreden klanten en een uitstekende service verlenen komt dan ook op de eerste plaats!

Kom langs in onze winkel en laat u uitgebreid informeren of stel uw vraag per mail aan Support@apollo.nl
Ook voor een scherpe setaanbieding kunt u mailen naar het mailadres hierboven.

Het Apollo Team

Scorekaart voor Apollo

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Pricewatch statistieken

Prijsvermeldingen 1135 producten, 358 unsorted producten
Prijsindex Nederland 99,6 (0,4% onder gemiddeld)
Prijsindex België 99,4 (0,6% onder gemiddeld)