Specificaties 6,39" • 2340x1080 • 128GB - Bekijk alle specificaties

Review door de redactie

De redactie van Tweakers heeft nog geen review van de Xiaomi Mi 9T 128GB Zwart. Bekijk hieronder de review van onze collega's van Hardware.Info.

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 5
Toon reviews van:
SpeedersPeugeot 1 augustus 2019 Product gekocht

Xiaomi Mi 9T 64GB Zwart

Via kimovil een aanbiedingscode en bij Gearbest besteld, gratis thuisbezorgd in 2wkn tijd. Top toestel, hiervoor een Redmi Note 7, tov daarvan is het scherm nog beter, camera's top en weer een stuk sneller. Ik heb al 4 jaar Miui, echt top software, werkt heel fijn!

Pluspunten

• Snel
  • OLED scherm
  • Goedkoop
  • Goede camera's

Minpunten

• In screen fingerprint scanner mocht iets sneller zijn

r3mi3Newbie 27 juli 2019 Product gekocht

Xiaomi Mi 9T 64GB Zwart

Fijne telefoon voor een prima prijs. Dit is mijn eerste ervaring met het merk Xaomi en ik ben aangenaam verrast. Mijn vorige telefoon was de iphone 5c. De prestaties zijn prima ten opzichte van de prijs/kwaliteit voor deze telefoon.

Pluspunten

• Batterijduur
  • Prijs/Kwaliteit
  • Snel
  • Geen notch

Minpunten

• Mono speakers
  • Het maximale volume is niet hard met gebruik van oordopjes

snippiestgem 23 juli 2019 Product gekocht

Xiaomi Mi 9T 128GB Zwart

Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding! Mijn vriendin heeft deze telefoon aangeschaft en ik ben nog steeds versteld van alle features voor zo'n lage prijs. De vingerafdrukscanner werkte beter nadat deze voor de tweede keer ingesteld was. De MIUI OS was wel even wennen zei ze.

Pluspunten

• Mooi scherm
  • Geen notch
  • Erg snel
  • Fraaie achterkant
  • Aux poort (!)
  • Vingerafdrukscanner onder het scherm
  • Prima camera bij normale licht-omstandigheden
  • 4000 mAh batterij

Minpunten

• MIUI, bloatware
  • Camera is minder in low-light omstandigheden, is normaal bij deze prijsklasse

Allarddeheld 17 juli 2019 Product gekocht

Xiaomi Mi 9T 128GB Zwart

Een echte Oneplus killer voor een hele schappelijke prijs. Erg goede prijs/kwaliteit verhouding

Pluspunten

• Top batterij
  • Snelle, zuinige processor
  • Geweldig amoled scherm zonder inkeping. (Fullscreen)
  • Goede, premium bouwkwaliteit

Minpunten

• Bloatware
  • MI UI is even wennen, niet direct heel natuurlijk

RedBa 13 juli 2019 Product gekocht

Xiaomi Mi 9T 128GB Zwart

Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding, prachtig scherm zonder notch, lange accuduur en goede camera. Min puntje voor mij is dat MIUI 10.3.7 global niet werkt met Android auto... Hopelijk wordt dat opgelost in de volgende versie. Als de telefoon met Android One was uitgeleverd was hij wat mij betreft perfect geweest!

Pluspunten

• Grote accu en zuinige processor
  • Prima camera's
  • Mooi scherm zonder notch
  • Bescherm hoesje meegeleverd

Minpunten

• MIUI 10.3.7 werkt niet met Android auto
  • Geen Android One

Fonsz 11 juli 2019 Product gekocht

Xiaomi Mi 9T 128GB Zwart

Vlot werkende smartphone voor een topprijs. Prima oled scherm en door de uitklapbare selfiecamera geen notch. 4.000 mAh Accu gaat lang mee, toestel maakt mooie foto's vooral in 48MP stand. Nadelen: MIUI is wennen en veel bloatware van Xiaomi.

Pluspunten

• Bouwkwaliteit
  • Accuduur
  • 3.5 mm koptelefoon aansluiting
  • Mooi scherm zonder notch
  • Snel

Minpunten

• MIUI
  • Bloatware
  • Vingerafdrukscanner niet supersnel

Scotch 9 juli 2019 Product gekocht

Xiaomi Mi 9T 64GB Zwart

Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding, en wat mij betreft bijna de perfecte mid-ranger. Prachtig scherm zonder notch, lange accuduur, prima camera, voor een goede prijs. Minpuntje is de software, en dan vooral de overbodige/duplicate Xiaomi apps, maar daar valt mee te leven. En ik had hem graag een maatje kleiner gezien.

Pluspunten

• Mooi, solide design
  • Schitterend OLED scherm zonder notch
  • Grote accu
  • Snel en zuinig
  • 3.5mm headphone jack
  • Backcover hoesje in de doos
  • Goede prijs

Minpunten

• MIUI, bloatware
  • Vrij groot (persoonlijk)

waaghals 8 juli 2019 Product gekocht

Xiaomi Mi 9T 128GB Zwart

SInds een paar dagen in mijn bezit. Ik vind het voor wat prijs/kwaliteit betreft een prachtig toestel. Vlot, mooi groot scherm zonder notch of druppel. Ook maakt de camera prima foto's. Min puntje voor mij is de MIUI schil en het niet kunnen uitbreiden van het geheugen met een sdkaart

Pluspunten

• mooi stevig design
  • Prima camera
  • Mooi groot scherm
  • Bediening gaat zeer snel
  • Grote accu

Minpunten

• Vingerafdruk niet supersnel
  • geen sdkaart slot
  • MIUI schil

markie1985 4 juli 2019 Product gekocht

Xiaomi Mi 9T 128GB Zwart

De prijs kwaliteit verhouding is perfect, dit is mijn eerste ervaring met xiaomi. Na 8 jaar Samsung galaxi telefoons te hebben gehad toch overgestapt en mijn eerste indruk is echt goed. Heb alleen de SwiftKey toetsenbord app geïnstalleerd omdat ik de standaard toetsenbord niks vond.

Pluspunten

• Voelt goed aan in de hand
  • Snel

Minpunten

• Vingerscanner niet mega snel. Na update 27-7-19 is dit opgelost.

Rexxar 4 juli 2019 Product gekocht

Xiaomi Mi 9T 128GB Zwart

Zeer complete en goed afgewerkte allrounder. De combinatie van de goed geoptimaliseerde snapdragon 730 met deze accu geeft een vlotte gebruikservaring zonder zorgen over powerbanks. Om de dag laden is vaak genoeg. De telescoop camera voelt solide, is vlot en geeft je een fraai apparaat zonder notch.

Pluspunten

• Geen notch, en toch prima camera's
  • Grote accu en zuinige processor
  • Afwerking volwaardig high end
  • 3.5mm aansluiting
  • Xiaomi schil is razend snel

Minpunten

• Vingerafdrukscanner via scherm niet zo snel als verwacht
  • MIUI schil niet voor iedereen

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Xiaomi Mi 9T 128GB Zwart?

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Microsoft