Edifier R1280T Wit

€ 97,95
Specificaties 2.0-set met een totaal vermogen van 21 Watt RMS - Bekijk alle specificaties

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4.5
Toon reviews van:

Edifier R1280T Bruin

De Edifier R1280T levert een vol, rijk geluid uit relatief bescheiden afgemeten kastjes. Keurig vormgegeven en afgewerkt, opvallend indrukwekkend in de bass en het vullen van de ruimte. Voor net geen 100 euro een hele interessante koop.

Pluspunten

• Uitstekende all-round geluidsweergave. Redelijk neutraal uit zichzelf, eventueel aan te passen met de fysieke knoppen.
  • Opvallend rijke bass
  • Uitstekende prestaties in het midden tot hoge segment
  • Fysiek knappe kastjes
  • Met of zonder stofkap te gebruiken.
  • Twee ingangen voor bijv. PC / Smartphone, of PC / Chromecast Audio
  • Losse kabel tussen de twee speakers, dus langere kabel kopen is geen issue.
  • Overtuigende prijs-prestatieverhouding

Minpunten

• Afstandsbediening lijkt leuk, maar helaas matig uitgevoerd.

bento smit 10 november 2020 Product gekocht

Edifier R1280T Bruin

Behoorlijk teleurgesteld, helaas het zoveelste setje dat alleen maar harde bass lijkt te kunnen doen zonder nuance op normaal/zacht volume. Op hoog volume iets betere toonverdeling, en buren wakker. Geen aanrader als je iets redelijks voor bij de computer wilt.

Pluspunten

• Goede constructie
  • netjes verpakt met alle kabels
  • Mooi afgewerkt

Minpunten

• Geen hoge tonen te bekennen
  • volume reset bij aan/uit zetten
  • bass/treble controle doet niet genoeg
  • Doos geeft niet aan welke kleur je krijgt
  • Geen mogelijkheid om input te kiezen

Muziekweergave Score: 1
Film/gameweergave Score: 1
Basweergave Score: 3
Mid- en hoogweergave Score: 1

Sabas 26 juli 2018 Product gekocht

Edifier R1280T Bruin

Het is lastig zoeken in dit marktsegment. Gelukkig is daar Edifier met de R1280T, een stereoset die precies doet wat ik zocht. Goed geluid, goed gebouwd en handig in gebruik voor een goede prijs.

Pluspunten

• Goed geprijsd t.o.v. concurrentie
  • Goede afwerking en bouw
  • Controlepaneel voor treble en bass
  • Afstandsbediening
  • 2 apparaten aan te sluiten
  • Helder geluid, krachtige bass
  • Audiokabels vervangbaar

Minpunten

• Je kunt niet één input selecteren, beiden klinken tegelijkertijd
  • Volume aanpassen met de afstandsbediening gaat traag
  • Zeer lichte ruis als er geen input is

Reloader 26 november 2020 Product gekocht

Edifier R1280T Bruin

Prima product, nette speaker zeker voor deze prijs (richtprijs 90-110 euro)

Pluspunten

• nette bouwkwaliteit
  • afwerking in orde
  • prijs kwaliteit verhouding
  • goed mid en hoog geluid

Minpunten

• toonregeling heeft weinig invloed
  • op hoog volume niet heel goed
  • lage tonen niet altijd heel strak

Muziekweergave Score: 5
Film/gameweergave Score: 4
Basweergave Score: 3
Mid- en hoogweergave Score: 4

scarbar 6 mei 2022 Product gekocht

Edifier R1280T Bruin

Ik heb deze een jaar of 3 in bezit nu, en is vandaag plotseling gestopt met werken. En nu lees ik online vergelijkbare verhalen van gebruikers met dit model. Geeft helaas geen goed beeld van Edifier, Ik ben niet van plan om bij dit merk nog speakers te kopen.

Pluspunten

• werkt de eerste 3 jaar goed

Minpunten

• Werkt niet meer na 3 jaar

Akelake 21 november 2021 Product gekocht

Zeer goede boxen.

Pluspunten

• Geluidskwaliteit

Minpunten

• niks

vedder 29 mei 2021 Product gekocht

Edifier R1280T Bruin

2 jaar garantie en na 3 jaar houdt het er volledig mee op zomaar uit het niets, gaat niet meer aan. Maar dat is wel 3 jaar langer dan mijn vorige 2 Edifier speakers die dead on arrival waren. Voor mij nooit meer Edifier, ik heb mijn les geleerd.

Pluspunten

• Prima geluid zolang het werkt
  • Solide behuizing

Minpunten

• Bagger kwaliteit electronica

zeeman-- 2 maart 2021 Product gekregen

Edifier R1280T Wit

Goed geluid, en fijn voor het luisteren van muziek en gamen

Pluspunten

• Geluid

Minpunten

• Stemmen zijn soms wat zacht

prutser001 22 oktober 2020 Product gekocht

Edifier R1280T Bruin

Zocht een speaker setje voor mijn setup welke te gebruiken is icm Behringer UM2 en BM-800 mic. Geluid voldoet voor gamen/video/films etc.

Pluspunten

• Simpel design
  • Afstands bediening
  • Standaard klinken ze goed.

Minpunten

• Volume doet soms raar.

TapeRobot 2 juli 2020 Product gekocht

Edifier R1280T Bruin

Erg goed geluid voor deze prijs.

Pluspunten

• Geluid is heel erg goed
  • 2x tulp aansluiting (voor bv TV en Bluetooth adapter)

Minpunten

• Geen

yoran-- 1 maart 2020 Product gekocht

Edifier R1280T Bruin

Zojuist de speakers binnen gekregen, de geluidskwaliteit is erg goed zelfs boven verwachtingen. Zo kon ik de testvoorbeelden (op deze site : https://www.theverge.com/2017/4/5/15168340/lossless-audio-music-compression-test-spotify-hi-fi-tidal) waarbij er geluidsfragmenten van verschillende kwaliteit worden afgespeeld goed uit elkaar halen met deze speakers.

Pluspunten

• geluidskwaliteit
  • prijs
  • bouwkwaliteit
  • trebble en bass knoppen

Minpunten

• niet in zwart verkrijgbaar

Loko1NL 28 oktober 2019 Product gekocht

Edifier R1280T Bruin

Goede kwaliteit speakers die mooi geluid produceren. Hoog volume doet niet af van geluidskwaliteit. Hoogwaardige uitstraling.

Pluspunten

• Stevig gebouwd
  • Stijlvol uiterlijk
  • Zeer goede geluidskwaliteit

Minpunten

• Afstandsbediening niet echt van toegevoegde waarde
  • Kan geen input selecteren op speakers

Geekomatic 7 juni 2019 Product gekocht

Edifier R1280T Bruin

Heb deze nu een maand in gebruik. Heel erg mooi geluid van mid-laag tm hoog! Heb al mn muziek opnieuw op hoge kwaliteit gescand om deze speakers ten volle te benutten.

Pluspunten

• Geluid kwaliteit uitstekend. Goed bereik.
  • Zien er mooi uit. Compact buro formaat.

Minpunten

• Had ik eerder moeten kopen. Veel luisterplezier gemist.

peter123 22 mei 2019 Product gekocht

Edifier R1280T Bruin

Deze boxen hebben een 5.1 setje vervangen van Logitech. Ik wilde minder kabels en toch een goed geluid. Muziek wordt veel beter afgespeeld. Een gitaar klinkt stukken beter. In games vindt ik de speakers minder geslaagd. Ik kan niet goed vaststellen waar het geluid vandaan komt.

Pluspunten

• Uitstekend voor afspelen muziek
  • Simpele instalatie
  • Mogelijkheid aansluiten 2de geluidsbron

Minpunten

• Kan niet goed vaststellen waar geluid vandaankomt in games
  • Aan- en uitschakelaar aan de achterkant
  • Treble, bas en volume aan de zijkant is bij mij tegen de muur.

Bram14 20 april 2019 Product gekocht

Edifier R1280T Bruin

Goede speakers zeker voor de prijs, stevig en mooi geluid. Daar komt bij dat er een ingebouwde versterker in zit. Het enige minpuntje van mij is dat ze houtkleurig zijn.

Pluspunten

• Stevige speakers
  • Mooi geluid
  • Ingebouwde versterker

Minpunten

• Alleen in hout

sam000 15 februari 2019 Product gekocht

Edifier R1280T Bruin

Voor dit geld wordt het niet veel beter. Zowel qua bouwkwaliteit als geluidskwaliteit gewoon heel goed, en dat voor +-100eu. Afstandsbediening hadden ze beter weg kunnen laten die werkt niet echt fijn.

Pluspunten

• Bouwkwaliteit
  • Geluidskwaliteit
  • strak uiterlijk

Minpunten

• afstandsbediening beetje skeer

droei 24 januari 2019 Product gekocht

Edifier R1280T Bruin

Geweldige boxen! Uit reviews hoorde ik dat deze gerust €200 hadden kunnen kosten en ze hebben helemaal gelijk het geluid en uiterlijk is geweldig! Ik kan echt geen minpunt hieraan toevoegen

Pluspunten

• geweldige prijs/kwaliteit
  • Geweldige geluidskwaliteit
  • mooi design

Minpunten

• Jammer dat ik ze niet gratis krijg

DirtyBird 10 december 2018 Product gekocht

Edifier R1280T Bruin

Deze set verbaast met positief voor het geld. De speakers voelen degelijk, zijn redelijk zwaar en zien er, naar mijn mening, goed uit. Ik heb zelf de bass iets omhoog gedraaid, maar dat is absoluut niet nodig om een fatsoenlijke weergave te krijgen. Absolute aanrader.

Pluspunten

• Voelt degelijk aan, redelijk zwaar
  • Uitstekende geluidskwaliteit

Minpunten

• Meegeleverde jackkabel oogt karig

minitauros 18 juli 2018 Product gekocht

Edifier R1280T Bruin

Uitstekende kwaliteit voor deze prijs. Product ziet er ook nog eens aardig leuk uit. Bijgeleverde snoeren zijn niet superlang, maar voor mijn alles-op-een-bureau-setup makkelijk goed genoeg.

Pluspunten

• Kwaliteit geluid
  • Ontwerp
  • Goed op alle tonen
  • Bass en treble te reguleren op speaker

Minpunten

• Geen overtuigende minpunten

High-End Laptop 11 januari 2018 Product gekocht

Edifier R1280T Bruin

De laatste week sta ik erg versteld van de prestatie. De vooruitgang ging vooral om de reden dat ik eerst de gratis spotify gebruikten. Uit deze versie kwam er geen goed geluid uit de boxen. Een week er na heb ik deezer premium aangeschaft. Wat een geluid! 10/10!!

Pluspunten

• Helder
  • Goedkoop
  • Mooiere kwaliteit dan verwacht
  • niet te groot

Minpunten

• Geen gratis versie van een streaming dienst gebruiken. Dan hoor je een erg slechte kwaliteit er uit komen in plaats wat deze mooie boxen aan kunnen!

killytt 22 maart 2017

Edifier R1280T Bruin

Ik wilde het liefst geen sub voor bij mijn PC dus ben ik voor dit setje gegaan. Totaal geen spijt, ze zijn het geld meer dan waard. Lage tonen zijn niet overheersend en aan te passen naar smaak. Ik merk wel dat elektronische muziek mooier is dan andere stijlen.

Pluspunten

• Goede lage tonen ondanks het ontbreken van de sub.
  • Erg goed voor elektronische muziek.
  • Ze hebben nog een goed formaat om als PC speakers te gebruiken.
  • De set ziet er luxe uit.
  • Ondanks dat het minder goede kwaliteit mid-range heeft klinken alle andere stijlen muziek ook erg goed voor deze prijsklasse.

Minpunten

• Afstandsbediening had niet gehoeven.
  • Aan/Uit knop op de achterkant, hier moet je dus wel bij kunnen.

roflpantoffel 5 maart 2017

Edifier R1280T Bruin

Gekocht als PC speakers en ze bevallen me zeer goed. Geluidsweergave is erg goed en de bouwkwaliteit van de speakers is uitstekend.

Pluspunten

• Uitstekende bouwkwaliteit
  • Geluidsweergave is erg goed
  • Rijke bass
  • Afstandbediening
  • Prijs kwaliteit verhouding

Minpunten

• Aan/Uit knop aan de achterkant
  • Afstandsbediening voelt goedkoop aan

DownBusiness 5 december 2016

Edifier R1280T Bruin

Ik sta ik echt versteld hoe goed het geluid is. Ik heb deze gekocht en een 2.0 Philips DTM3170 de deur uit gedaan (nooit tevreden geweest). Dit geluid vult een redelijk grote kamer, zonder enig hoorbare vervormingen. Voor mijn gebruik: films, games, muziek en audioboeken is die echt ideaal !

Pluspunten

• Hoge kwaliteit en zuiver geluid
  • Bass en treble instelbaar dmv draaiknop
  • Afstandbediening (gebruik zelf niet)
  • Zeer fraai design
  • Compact

Minpunten

• Veel draaien aan volumeknop voor enig verschil

D_Jeff 4 juni 2016 Product gekocht

Edifier R1280T Bruin

Deze Speaker set heeft een volle klank, weinig vervorming en een mooi design dat in de kamer gezien mag worden. Daarnaast is met 99 euro deze set een echte "prijs/kwaliteit" kraker. Ook met bijgeleverde kabels is het goed te doen: Vrij lang en zowel in Tulip als met 3,5 mm.

Pluspunten

• Vol bereik
  • zelfs op 70% vol max geen tot weinig vervorming
  • Prijs / Kwaliteit
  • Design

Minpunten

• Remote werkt alleen onder een bepaalde hoek

oscarwashere 21 januari 2016

Edifier R1280T Bruin

Mooi design en geluid, diepe klanken. De speaker heeft twee setjes van tulp-ingangen aan de achterkant, hierdoor kun je twee audiobronnen (bijv. je computer en smartphone) tegelijk aansluiten. Je hoeft niet telkens de juiste audiobron te activeren, want ze staan beide altijd aan. Bediening moet dan plaatsvinden op/via de bron.

Pluspunten

• Mooi design
  • Mooi geluid
  • Volle klanken
  • Bass en Treble regelbaar
  • 2 audiobron invoermogelijkheden
  • 2 audiobronnen altijd allebei actief, dus je hoeft niet te switchen

Minpunten

• Afstandsbediening vingerafdrukgevoelig
  • Afstandsbediening voelt goedkoop aan

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Edifier R1280T Wit?