Review door de redactie

Door Chris Broesder - Redacteur mobile 8 juni 2019

Google Pixel 3a - Een geniale camera hoeft niet veel te kosten

De Pixel 3a XL is een goede deal. Google heeft slimme keuzes gemaakt over wat weg te laten en wat te behouden ten opzichte van de duurdere Pixel 3-smartphones. Het belangrijkste voordeel van de 3a XL is de camera, want die kan mee met de absolute top. De software is de tweede goede reden om voor de 3a XL te gaan. Je krijgt dezelfde ondersteuning als bij de duurdere Pixels. Van de dingen die ontbreken op deze goedkopere Pixels vinden we waterdichtheid het meest jammer en is het ook een nadeel ten opzichte van sommige concurrenten dat er een middenklasse-soc en trager geheugen in de Pixel 3a XL zit. Voor deze prijs kunnen we daar echter wel overheen komen, zeker als we de voordelen ten opzichte van vergelijkbaar geprijsde telefoons meewegen. Lees verder »

Pluspunten

• Geweldige camera
  • Drie jaar lang snelle updates en upgrades
  • Fijne software zonder bloatware van derden
  • Stereoluidsprekers
  • Prima oledscherm

Minpunten

• Scherm matig afleesbaar in de zon
  • Duurder in Benelux of in buitenland kopen

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 5
Joostul 2 juni 2019 Product gekocht

Google Pixel 3a XL Zwart

Voor de prijs is dit een geweldige telefoon. Voor een lagere prijs heb je toch het flagship gevoel. Het grootste pluspunt vind ik de camera, waar je normaal op inlevert bij midrange telefoons. Het enige gemis voor mij is stof- en waterdichtheid.

Pluspunten

• Camera!
  • Camera functies (night sight, timelapse etc)
  • Processor snel zat
  • Stock android en dus snelle updates
  • Voice en software integratie
  • Body kwaliteit
  • Speaker geluid
  • Batterij duur

Minpunten

• Scherm helderheid
  • Niet water en/of stof dicht

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Google Pixel 3a XL Zwart?

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Groot-Brittanie