LG OLED77C9PLA Zwart

Specificaties 77" • Ultra HD • OLED • HDR • 1 tuner • 120Hz - Bekijk alle specificaties

Review door de redactie

Review - LG C9 oled-tv Review - Top-tv met hdmi 2.1

In deze review bekijken we LG's C9-oled-tv. Deze tv draait op webOS, wordt geleverd met de bekende Magic Remote-afstandsbediening en is voorzien van hdmi 2.1-ingangen.

209    7 mei '19

Videoreview - LG C9 oled-tv Review - Top-tv met hdmi 2.1

LG heeft vorig jaar goede zaken gedaan met de C8-oled-tv. Dat schept natuurlijk hoge verwachtingen voor de opvolger, die begin dit jaar op de CES werd aangekondigd: de C9. In deze review zullen we zien of de C9 weer wat beter is geworden dan z'n voorganger e...

0    7 mei '19

Videopreview - Preview LG's 2020 oled-tv's - Kleiner, platter en oprolbaar in de herkansing

Net als vorig jaar kregen we dit jaar opnieuw een oprolbare oled-tv te zien. Wat ons betreft het meest in het oog springende echt nieuwe oled-tv die LG liet zien was de GX. Deze tv heeft een 8k-oled-paneel en zal verkrijgbaar in de maten 77 en 88...

0    7 jan

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 5
persieNewbie 26 december 2019 Product gekocht

LG OLED77C9PLA Zwart

Prachtig groot scherm, hangt strak aan de muur, diep zwart gaat gecombineerd aan prachtige kleuren.

Pluspunten

• Superieure beeldkwaliteit
  • Alle aansluitmogelijkheden aanwezig
  • Mooie, strakke vormgeving

Minpunten

• Geen

timvandorp 6 december 2019 Product gekocht

LG OLED77C9PLA Zwart

Heel mooi beeld. Mijn eerste OLED tv en hiervoor altijd beamers gehad. Flinke upgrade dus. Reflecties vallen erg mee, de tv is ook meer dan helder genoeg met een grote raampartij ernaast. Design van de standaard is erg mooi maar maakt soundbar moeilijk.

Pluspunten

• beeldkwaliteit
  • bouwkwaliteit
  • User Interface/UX

Minpunten

• standaard maakt soundbar moeilijk
  • prijs

bertklijn 23 oktober 2019 Product gekocht

LG OLED77C9PLA Zwart

Wow het HDR is echt mega mooi, zoveel zelfs dat ik mijn hele mediatheek voor zover beschikbaar is aan het vervangen ben door 4K HDR, dit meer voor de HDR dan de 4K al is dat ook mooi natuurlijk. Scherm is ook in een woonkamer van 4M niet te groot.

Pluspunten

• Zichtbaar mooier beeld
  • Zuinig
  • Zeer goede upscaling
  • Super snel voor Gaming
  • Menu bij instellen van de TV zit niet in de weg op het scherm om te kunnen zien wat er verandert
  • Super plat en modern
  • Voor een TV best goede speakers

Minpunten

• maar 1 afstandbediening die ook als muis werkt
  • mis een oogje om de TV te borgen tegen omvallen

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een LG OLED77C9PLA Zwart?