Samsung Galaxy A70 Zwart

Specificaties 6,7" • 2400x1080 • 128GB (uitbreidbaar) - Bekijk alle specificaties

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 3.5
Toon reviews van:
dcmassive 10 oktober 2019 Product gekocht

Samsung Galaxy A70 Zwart

Dit is een ideale smartphone voor iemand die een iets groter toestel zoekt. Niet alleen zit deze smartphone bomvol functies die voor premium toestellen zijn weggelegd, maar voor de prijsklasse staat deze kop en schouders boven concurrenten van deze grootte. Een echte aanrader qua scherm en batterij

Pluspunten

• Batterij
  • Scherm
  • Prijs-kwaliteit
  • Samsung Health

Minpunten

• Inscreen vingerafdruklezer
  • Bixby op spraak

Shane ANewbie 23 juli 2020 Product gekocht

Samsung Galaxy A70 Zwart

Waarom kan ik in de telefoon van mijn broer met gezichtsherkenning we zijn geen tweeling maar het lukt even snel als dat het bij hem gaat en hij kan ook in mijn telefoon met gezichtsherkenning dit is bullshit voor de rest is het een goede telefoon

Pluspunten

• Beeldkwaliteit
  • Camerakwaliteit
  • geluid

Minpunten

• Gezichtsherkenning

Tegeltje_81Newbie 5 juli 2020 Product gekregen

Samsung Galaxy A70 Zwart

Bangelijke gsm. Laad snel op.

Pluspunten

• Batterij
  • Schermresolutie
  • Opslag
  • Grote

Minpunten

• Geen

Robertino64Newbie 15 mei 2020 Hands-on

Samsung Galaxy A70 Zwart

Uitstekend toestel . Zeker voor de prijs Veel in gebruik. Internet super snel. Grote opslag. Prima camera Wel wat wennen aan de grote. Maar gebruik nu niet eens meer laptop.

Pluspunten

• Opslag
  • Batterij
  • Camera

Minpunten

• Ietwat groot. Mag iets kleiner
Pieterboss 29 april 2020 Product geleend

Samsung Galaxy A70 Zwart

Samsung's OneUI is echt een hele verbetering ten overstaan van hun eerdere software versies. Telefoon is qua kracht een prima preformer. Camera is goed voor de prijs. Alleen is er na een half jaar gebruik veel krasjes op de plastic achterkant. Ik had zelf liever aluminium of glas gezien.

Pluspunten

• Beeldscherm
  • Camera

Minpunten

• plastic achterkant

AlfredskiNewbie 3 januari 2020 Product gekocht

Samsung Galaxy A70 Zwart

Unlocken is bijzonder slecht. Scherm blijft op zwart en het is niet te verbeteren. Algemeen bekend probleem waar tot op heden geen oplossing voor is gevonden. Telefoongesprek op 4g onverstaanbaar, omzetten naar 3g lost het op. Geen aanrader ivm essentiele problemen.

Pluspunten

• Groot scherm
  • Uitstekende accu
  • Snelle processor

Minpunten

• Slecht te unlocken
  • Beperkte instellingen
  • Telefonie met 4g is slecht, moet ingesteld worden op 3g

HenkiebboNewbie 8 december 2019 Product gekocht

Samsung Galaxy A70 Blauw

gekocht om te bellen. Favorieten tegels ontbreken. Bluetooth kan ik heel slecht instellen qua volume. Slecht in te stellen als ik mijn telefoon op stil wil zetten. Alleen geluid van de beltoon kan ik dan bedienen en meldingen blijven luid. slecht!

Pluspunten

• Fijn groot
  • Goede batterij
  • Fijn hoesje

Minpunten

• Slecht in te stellen
  • Geluid instellingen
  • Favorieten tegels ontbreken

Jokingchicken 4 december 2019 Product gekocht

Samsung Galaxy A70 Zwart

Zeer tevreden mee. Camera is wat minder, wat te begrijpen is voor de prijs. Wel heb ik wat problemen met de vingerprint scanner die niet altijd/ langzaam pakt. Maar als je vinger natmaakt werkt het wel goed. Batterij doe ik 2 dagen mee, wat perfect is.

Pluspunten

• goede midrange smartphone
  • prijs
  • batterij

Minpunten

• camera
  • vinger scanner gaat langzaam

slijperNewbie 30 november 2019 Product gekocht

Samsung Galaxy A70 Wit

Na laatste update, maakt de camera slecht, wazig en onscherpe foto's

Pluspunten

• Groot

Minpunten

• Slechte camera

MariskaImNewbie 24 november 2019 Product gekocht

Samsung Galaxy A70 Zwart

Zeer slechte kwaliteit van het glas. Verder een leuk toestel om te zien en ook aardig snel voor zijn prijsklasse, alleen verklaart de prijsklasse wel waardoor het scherm al door een oprecht minuscuul klein stootje tegen het aanrecht gebarsten is helaas.

Pluspunten

• Groot helder scherm
  • Snel voor zijn prijsklasse
  • Mooi design.

Minpunten

• Scherm/glas barst zeer snel.

Dalu 18 november 2019 Product gekocht

Samsung Galaxy A70 Zwart

Heb mijn telefoon nu 2.5 maand in bezit. Na een update werkt de vingerscan beter, nog niet ideaal. Face ID werkt super snel en goed. Beeldscherm is mooi en over de camera ben ik niet ontevreden. Geld/kwaliteit is de a70 het meer dan waard.

Pluspunten

• Batterij
  • Scherm
  • Oplaadtijd
  • Snelheid
  • Face ID

Minpunten

• Kleine krassen in het scherm

Bl4CK4K1ll 1 november 2019 Product gekocht

Samsung Galaxy A70 Zwart

Ik heb dit toestel nu ruim 2 maanden en alle problemen met de slechte fingerprintreader en camera zijn nu na de laatste update (24-10-2019) helemaal opgelost. Fingerprintreader herkend mijn vingers nu direct en de camera shaked ook niet meer tijdens het nemen van foto's. Geluid en gesprekskwaliteit is gewoon prima.

Pluspunten

• Prijs/Kwaliteit
  • Snelle fingerprintreader (na update van 24-10-2019, ervoor was deze niet accuraat genoeg)
  • 32MP Camera en wide-angle camera (na update van 24-10-2019, Algehele kwaliteit is drastisch verbeterd en camera is stabieler en autofocus is ook beter)
  • Mooi groot OLED scherm
  • Snelle Face-unlock
  • Grote batterij & Grote opslagcapaciteit (128 GB)
  • Algehele snelheid van het toestel
  • Dual-Sim & Micro-SD tegelijk mogelijk (veel telefoons kunnen dit niet tegelijkertijd)

Minpunten

• Achterkant krast snel, een zandje tussen je telefoonhoesje trekt er al een kras in
  • Voorkant is gorilla glas 3
  • Voor mensen met kleine handen moeilijk vast te houden vanwege de grootte

Justberry 18 oktober 2019 Product gekocht

Samsung Galaxy A70 Zwart

Grote accu wat zeer fijn is, verder een flotte telefoon. met een goede camera Vinger afdruk scanner is bagger & telefoneren, dit is wat dus niet werkt met de ze telefoon! Gesprek kwaliteit is bagger, Samsung klantservice is ook bagger want ze doen hier niets mee, haal maar een ander...

Pluspunten

• Accu
  • Camera
  • Beeld

Minpunten

• Spraak kwaliteit
  • klanten Service

jessicalindersNewbie 7 oktober 2019 Product gekocht

Samsung Galaxy A70 Zwart

Niet mijn telefoon.. Erg groot, maar wel mooi! Slechte vingerafdruk herkenning, oplader ging na 7 weken al stuk, batterij niet zo goed als beloofd, slecht gehoor bij bellen, slechte camera ook! glas valt binnen no time met screenprotector van 30 euro kapot. Aparte, dure oplader. Nieuw scherm ook 150 euro

Pluspunten

• Mooi beeld
  • Best snel
  • Gezichtsherkenning is top

Minpunten

• Beroerde camera
  • Vreselijke oplader (anders en snel kapot)
  • Geen goede vingerherkenning

Beagle CharlieNewbie 2 oktober 2019 Product gekocht

Samsung Galaxy A70 Zwart

Ik ben van een LUMIA950XL overgestapt op de A70 vanwege Accu, grootte Scherm, . Ofschoon de Lumia 950XL softwarematig niet meer meekon had deze een beter scherm, betere camera, betere layout.

Pluspunten

• Grootte scherm
  • accuduur is goed
  • prijs kwaliteit goed
  • voldoende geheugen
  • Solide uitvoering
  • Groothoek camera

Minpunten

• luidsterkte speaker matig
  • Beeldstabilisatie te gering
  • Layout Android 9 benut niet de aanwezige ruimte
  • Vingerafdrukscanner onder de maat
  • onvoldoende verzadigdheid van kleuren

Nick van Korven 23 september 2019 Product gekocht

Samsung Galaxy A70 Zwart

Mooi, groot toestel met prima camera en krachtige processor, en dat voor die prijs! Ongelooflijk! Als ik trouwens nog iets mocht toevoegen waren dat de slimme batterij en de ondersteuning voor draadloos opladen. Verder is het echt een prachttoestel!

Pluspunten

• Groot toestel
  • Prima batterijduur
  • Redelijk snelle vingerscan
  • Processorsnelheid
  • Prijs-Kwaliteit's verhouding

Minpunten

• Batterij is helaas niet slim
  • Draadloos opladen niet mogelijk

EkremcanNewbie 19 september 2019 Product gekocht

Samsung Galaxy A70 Zwart

De enige positieve aan het toestel is mooie scherm. Gebruik hem nu al 3 maanden en veel gebrek.

Pluspunten

• Mooie scherm.
  • 3.5 jack.
  • Batterij 4500
  • Dubbel sim plus geheugenkaart

Minpunten

• Traag vingerafdrukken scanner
  • Traag cpu
  • Batterij gaat heel snel leeg
  • Camera valt zwaar tegen
  • Loopt vaak vast
  • Weinig achtergronden licht. Als je buiten ben kan jr bijna nix zien op je scherm

antje1234Newbie 16 september 2019 Product gekocht

Samsung Galaxy A70 Zwart

Nu 3 maanden. Goede prijs/kwaliteit. Gezichtsherkenning werkt prima op bepaalde afstand, vingerafdruk werkt goed, de spraakoproepen zijn gewoon goed. Alles werkt snel. Ik kan gewoon geen echte nadelen ontdekken. Voor de aankoop wist ik dat de speaker niet je van het zou zijn en telefoon niet waterdicht, voor mij onbelangrijk.

Pluspunten

• groot scherm
  • alles werkt lekker snel
  • Biometrie werkt goed

Minpunten

• batterij gaat bij mijn gebruik 2 dagen mee

OleHouwing 31 augustus 2019 Product gekocht

Fantastisch

Pluspunten

• Grote accu
  • Mooi groot scherm
  • Brede camera

Minpunten

• Tot nu toe geen

BastetjeNewbie 20 augustus 2019 Product gekocht

Samsung Galaxy A70 Wit

Fijne telefoon! Mooi scherm, wel aan de grote (onhandige) kant. Goede prijs-kwaliteit verhouding. Voelt en ziet eruit als een premium smartphone! Hardware en software lopen als een treintje samen. Niks te klagen tot nu toe, behalve dat One UI de mappen met apps nog niet geschikt heeft voor one-handed gebruik.

Pluspunten

• Prijs-kwaliteit verhouding
  • Mooi helder scherm
  • Snelheid
  • Opties voor instellingen (incl Bixby)

Minpunten

• Aan de grote kant
  • Mappen apps te ruime lay-out

LedevoNewbie 14 augustus 2019 Product gekocht

Samsung Galaxy A70 Zwart

Mooi toestel. Doet alles behalve bellen. Zit echo in waardoor ik niet ben te verstaan. Onbetrouwbaar daardoor, moet continue cheqen of het goed gaat. Waardeloos...

Pluspunten

• Veel ruimte

Minpunten

• Telefoneren slecht

Biegel322Newbie 9 augustus 2019 Product gekocht

Samsung Galaxy A70 Zwart

Super toestel, prima prestaties voor 'weinig' geld. Veel plaats, veel kracht, prima foto's en heerlijke schermkwaliteit. Wel voor mensen met grote handen, en even wennen aan het mega display. Bij professioneel gebruik (veel bellen / emailen) bijna 2 dagen batterijtijd!

Pluspunten

• Prima prijs/kwaliteit
  • Lange batterijduur
  • Groot en kwalitatief scherm

Minpunten

• Even wennen aan de grootte, niet voor kleine handen...

ziggynemoNewbie 4 augustus 2019 Product gekocht

Samsung Galaxy A70 Zwart

Sinds dag 1, geen 1 gesprek vlekkenloos zonder dat ik hoor " u bent slecht te verstaan, u klinkt ver of alsof ik op luidspeker sta." De provider geeft aan dat het een update van Samsung moet zijn. Samsung wilt hier niks over weten. SLECHT

Pluspunten

• Groot scherm
  • Prijs is prima
  • Camera is redelijk ondanks hoge pixels

Minpunten

• Ligt niet makkelijk in de hand ivm formaat
  • Vinger en gezicht ontgrendeling zwak
  • Bellen is drama. Niet te verstaan

odiejakkesNewbie 3 augustus 2019 Product gekocht

Samsung Galaxy A70 Wit

S8+ in 1 keer helemaal dood, deze A70 als vervanging aangeschaft, hoeft van mij allemaal niet meer superdepuup te zijn. echter dit valt iets tegen. tevens laatste keer dat ik aanschaf via telefoonwereld

Pluspunten

• mooi scherm
  • licht makkerlijker in de hand als S8+

Minpunten

• camera
  • spraak kwaliteit is bagger iedereen klaagt

edwinbrw61Newbie 30 juli 2019 Product gekocht

Samsung Galaxy A70 Zwart

Het toestel op zich is prima voor wat i moet doen maar als ik iemand bel of iemand anders mij belt dan stottert mijn stem of valt gedeeltelijk weg zeer irritant dus

Pluspunten

• Opslag goed
  • Geluid oke
  • Toestel op zich prima

Minpunten

• Het praten gaat niet zonder horten of stoten

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Samsung Galaxy A70 Zwart?