Samsung Galaxy A70 Zwart

Specificaties 6,7" • 2400x1080 • 128GB (uitbreidbaar) - Bekijk alle specificaties

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4
Toon reviews van:
Slingeraap2 13 mei 2019 Product gekocht

Samsung Galaxy A70 Zwart

Mooie telefoon voor een goede prijs (240 euro via mobiel.nl bij een 2 jarig KPN klein 2 GB abo'tje). Eindoordeel Goed i.p.v. Uitstekend, vanwege het eerste minpunt. Echt bizar dat Samsung die troep erop zet en dat het niet te verwijderen is.

Pluspunten

• Mooi groot Amoled scherm
  • Grote accu
  • Camera is beter dan ik gewend was

Minpunten

• Kan Facebook app niet verwijderen, alleen uitschakelen! Het erge is dat hij dan ook nog gewoon update en daarna weer ingeschakeld staat.
  • Kan mijn blacklist geblokkeerde telefoonnummers niet importeren.
  • Geen leuke LEDjes (zoals rood bij opladen, groen bij opladen klaar en blauw bij gemist belletje)

NLoldebroek 30 mei 2019 Product gekocht

Samsung Galaxy A70 Zwart

Topper!!! Telefoon verleden: Oneplus One + Lenovo P2. Mijn wensen/eisen, altijd geweest: flinke accu + snelheid/kwaliteit/prijs. A70 specs spraken me aan en sinds 22-5-19 in bezit, deze gaat niet terug!!! Tops: accu/scherm/snelheid. Tips: camera kan beter + snellere processor + aantal pixels, maar daar is de prijs dan weer naar!!!

Pluspunten

• Accu!!! En snel weer opgeladen!
  • 6gb werk geheugen
  • 128gb opslag geheugen
  • 6,7" scherm, met dunne randen, OLED
  • Helderheid top in de zon
  • Fingerprint In-screen
  • USB-C snel

Minpunten

• Camera, kan stabieler, gevoelig voor schokken
  • Face en finger unlock, liever iets sneller

SeatRider 30 mei 2019 Product gekocht

Samsung Galaxy A70 Zwart

Ik heb deze telefoon aangeschaft als (tijdelijke?) vervanging voor mijn Moto G6+. Ik heb specifiek voor een telefoon gekozen die de vingerafdruklezer aan de voorkant heeft. Helaas zit ie dan in het scherm, wat niet altijd direct werkt. Dat kost dus een punt.

Pluspunten

• OLED scherm
  • Snelle USB-C aansluiting
  • Android Auto en Flitsmeister zonder enig probleem

Minpunten

• Vingerafdruklezer traag en onnauwkeurig

SoldierOfOrange 28 mei 2019 Product gekocht

Samsung Galaxy A70 Wit

Erg onder de indruk van dit toestel voor deze prijscategorie. Fantastisch scherm, snelle processor, 3.5mm-jack, One UI en ingebouwde Samsung apps zijn fijn in gebruik, veel opslag, Dual-SIM, snelle oplader, top accuduur.. De vingerafdrukscanner kan beter, en de camera’s zijn duidelijk mid-range, maar verder een zeer prettig toestel.

Pluspunten

• Scherm is fantastisch: PPI is meer dan genoeg, kleuren zijn prachtig en contrast is op z’n OLED’s.
  • Snapdragon 675 is opvallend snel en soepel
  • 4500 mAh-accu gaat lang mee en is binnen 1u40min volledig opgeladen
  • One UI toont dat Samsung grote stappen heeft gemaakt op softwarevlak
  • 128GB opslag standaard
  • Dual-SIM ondersteuning
  • ‘Hoofdcamera’ en selfie-camera zijn goed voor fotografie
  • 3.5mm-jack!

Minpunten

• Vingerafdrukscanner kan beter (UPDATE: de update van 29-05 heeft ‘m niet foutloos gemaakt, maar wel een stuk consistenter)
  • ‘Wide Angle’-camera is slecht in low light
  • Video-opnames missen stabilisatie en zijn daardoor wat schokkerig
  • Mono-speaker is prima, maar vergeleken met stereo-speakers van andere toestellen een beetje achterhaald

ronnyvl1967 25 mei 2019

Samsung Galaxy A70 Zwart

Met de Galaxy A70 haal je binnen haar prijsklasse een ware topper met super zuinige krachtige batterij in huis. Nooit heb ik zulke goeie camera's in een smartphone ervareb die ook bij slechte lichtomstandigheden optimaal presteren. Het super grote scherm geeft je media prachtig weer met een behoorlijke geluidskwaliteit.

Pluspunten

• Toestel ligt heel goed in de hand
  • De mogelijkheid van 2 simkaarten en 400GB micro SD kaart werkt naadloos en beide simkaarten werken simultaan
  • Het toestel heeft hele stabiele en hoge snelheden op het 4G+ netwerk en vOLTE gesprekken kennen een heel heldere en zuiver gesprekskwaliteit.
  • De enorm zuinige batterij die je ultra snel met een 25 watt lader kunt opladen is ongezien binnen deze prijscategorie
  • Het design inclusief de waterdruppelnotch en de glastic achterzijde maken van de A70 een juweeltje
  • De 6gb ram,128gb rom plus uitbreidingsmogelijkheid via 512gb micro SD toe te voegen is absoluut top en werkt snel zonder merkbare vertragingen
  • Connectiviteit met jabees fireflies de Galaxy watch, Chromecast, home mini en marshall speaker werkt probleemloos zonder een aanslag op je batterij te wezen
  • Fingerprint in scherm werkt uitermate soepel en is handig en extra veilig bij contactloos betalen via app naar keuze

Minpunten

• Helaas heeft Samsung in tegenstelling tot de S lijn geen mooie cases
  • Stereo speakers zouden dit toestel net dat tikkeltje meer kunnen bieden
  • De bijgeleverde oortje zijn niet fijn
  • Updates blijken in tegenstelling tot andere continenten die maandelijks patches krijgen in Europa wel een probleem te zijn

TheBrownieGuyNewbie 24 mei 2019 Product gekocht

Samsung Galaxy A70 Zwart

Goede telefoon voor de prijs! In totaal gaat ie me 240€ kosten icm met een abonnement bij Tele2 (10€ per maand, 2 jaar). Voor dat geld kon ik m niet laten liggen! Vingerafdrukscanner heeft alleen een beetje kuren af en toe en hij is te traag, verder geen klachten.

Pluspunten

• Snel (octa core processor en 6gb RAM)
  • 128GB(!) Opslag
  • Geweldige accuduur, ik hoef pas na 2 dagen te zoeken naar m'n oplader en is dan...
  • binnen een tot anderhalf uur opgeladen dmv 25W oplader
  • Prachtig groot scherm, perfect voor multitasken
  • Hele dunne randen langs het scherm
  • Mooi design aan de achterkant: blauwachtig met kleuren

Minpunten

• Plastic achterkant binnen no time krassen
  • In Nederland bevat de doos geen bijgeleverde hoes, in India bijvoorbeeld wel
  • Camera overbelicht sommige situaties
  • Camera niet denderend als je toestel niet stil houdt
  • Scherm had wat mij betreft 1440p mogen zijn, maar dat zou ten koste gaan van de mooie prijs
  • Toestel niet zwart aan de achterkant terwijl hij wel als "zwart" verkocht wordt

ApocalypsjeNL 22 mei 2019 Product gekocht

Samsung Galaxy A70 Zwart

Lekker snel toestel wat mooie foto's maakt. Accu duur is top, kan met een volle accu gemakkelijk 2 dagen halen met intensief gebruik. Jammer dat er bloatware (McAfee) in het OS verwerkt zit.

Pluspunten

• Snel
  • Goede camera
  • In-screen fingerprint scanner
  • Headphone jack
  • Groot scherm met dunne randen
  • Enorm lange accu duur

Minpunten

• McAfee ingebakken in het OS, wel 'uit' te zetten
  • Soms werkt de in-screen fingerprint scanner niet goed genoeg
  • Facebook app die niet te verwijderen is

linksquest 21 mei 2019 Product gekocht

Samsung Galaxy A70 Zwart

Na problemen met mijn vorige telefoon was ik op zoek naar wat sneller, stabieler en groter. Deze Samsung maakt tot nu toe mijn verwachtingen waar. Is lekker snel en heeft een prachtig display. De vingerafdruk scanner in het scherm is prima en foto's zijn mooi. Ben er erg tevreden mee.

Pluspunten

• Oled 4k scherm
  • 6GB werkgeheugen is lekker snel
  • Grote accu
  • Mooie camera
  • Virusscanner en cleaner standaard in de software aanwezig.

Minpunten

• Thema aanpassen wilt niet altijd pakken
  • Vingerscanner in het scherm is even wennen.

Henk164Newbie 20 mei 2019 Product gekocht

Samsung Galaxy A70 Zwart

Ik dacht vorige week n mooi groot nieuw samsung toestel te halen de A70. Helaas na installatie niet te verstaan. Terug nieuwe gehad. Weer 't zelfde probleem. Jammer dus toch maar overgestapt. Blijkt software probleem volgens Samsung.

Pluspunten

• Groot scherm
  • Breed toestel

Minpunten

• Niet te verstaan
  • Vingerscanner niet optimaal

HcV83 9 mei 2019 Product gekocht

Samsung Galaxy A70 Zwart

De A70 nu een aantal dagen in bezit en "man" wat heb ik een vlak/plat scherm gemist! (vorige toestel een s8+) Verwacht geen S/Note serie afwerking qua bouwmateriaal maar misschien is dat ook een pluspunt aangezien deze toestellen met glazen achterkant vol met krassen zitten in a matter of time.

Pluspunten

• 6.7 inch Oled scherm
  • Vlak scherm = more real estate (!)
  • Accu 4,500 mAh
  • Uitbreidbaar geheugen
  • 3.5mm jack

Minpunten

• Fingerprint scanner werkt op moment van schrijven niet altijd geweldig.

ThimbleNewbie 6 mei 2019 Product gekocht

Samsung Galaxy A70 Zwart

Fijne, snelle maar vooral ook een erg mooie telefoon!

Pluspunten

• Groot scherm
  • AMOLED
  • Grote accu

Minpunten

• Fingerprint kan sneller
  • Faceunlock kan sneller

Erik Rip 4 mei 2019 Product gekocht

Samsung Galaxy A70 Zwart

Perfecte telefoon voor bizar laag bedrag (€ 288,- met abonnement via Belsimpel). Update: face unlock werkt snel, maar ook bij andere personen, totaal niet veilig dus!

Pluspunten

• OLED Scherm
  • Subtiele druppel notch
  • 3,5mm jack
  • 4500mAh accu
  • 25W oplader met USB-C
  • 32MP, F/1.7 Camera
  • Snapdragon 670 + 6GB

Minpunten

• Vingerafdrukscanner in scherm
  • Geen advanced camera app

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Samsung Galaxy A70 Zwart?

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 KPN