Samsung 970 Evo Plus 500GB

Specificaties M.2 80mm • 3d v-nand (TLC) • PCI-e 3.0 x4 - Bekijk alle specificaties

Review door de redactie

Best Buy Guide - Ssd Best Buy Guide - Maart 2020

Ook in deze editie van de SSD-BBG zoeken we naar de beste deals van sata- en nvme-drives. Met stijgende ssd-prijzen is het lastig, maar met prijs-prestatieverhoudingen helpen we je.

55    27 mrt

Review - Samsung 970 EVO Plus - Populaire serie op herhaling

Samsungs m2-drives voor mainstreamtoepassingen zijn aan de derde generatie toe. Eerst komen de 970 EVO Plus-drives tot 1TB beschikbaar. We zijn benieuwd naar de prestaties.

79    22 jan '19

Best Buy Guide - Ssd Best Buy Guide - Augustus 2019

We zetten de prestaties én de prijzen van sata-drives en nvme-ssd's op een rijtje om je te helpen de goedkoopste en best presterende ssd's te kopen.

153    24 aug '19

Best Buy Guide - Ssd Best Buy Guide - Oktober 2019

We zetten de prestaties én de prijzen van satadrives en nvme-ssd's op een rijtje om je te helpen de goedkoopste en best presterende ssd's te kopen.

52    22 okt '19

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4.5
MeMoRy 1 februari 2019 Product gekocht

Samsung 970 Evo Plus 500GB

Hij razendsnel, precies wat ik wilde. Windows booten en afsluiten gebeurd bijna instantaan, terwijl dat vroeger bijna een minuut duurde. Ik vind het m'n geld zeker waard!

Pluspunten

• Razendsnel
  • Future proof
  • klein (M.2)
  • (Blijkbaar) goed leverbaar: nieuw product en ik had het binnen een dag binnen

Minpunten

• Je hebt een M.2 slot nodig (of een PCIe adapter)
  • Je bios moet het ondersteunen, of je moet (kunnen) modden.

Binnux 6 maart 2019 Product gekocht

Samsung 970 Evo Plus 500GB

Prima product met uitstekende snelheden.

Pluspunten

• Snel
  • Compact

Minpunten

• Geen

DinanV 25 juni 2020 Product gekocht

Samsung 970 Evo Plus 500GB

Windows installeren gaat zeer vlot, ook is veel downloaden en opstarten geen probleem voor deze ssd. Erg goede bouwkwaliteit maar dat moet ook kunnen voor die prijs. De SSD kan best warm worden.

Pluspunten

• Zeer snel

Minpunten

• Prijzig

atvdlaan 25 december 2019 Product gekocht

Samsung 970 Evo Plus 500GB

Systeem start supersnel op. Games laden snel. Wordt wel warm (71 graden) met passief koelblokje ruim 10 graden koeler.

Pluspunten

• Snelheid
  • Prijs/kwaliteit

Minpunten

• Temperatuur

Iruk1981 15 december 2019 Product gekocht

Samsung 970 Evo Plus 500GB

Kaartje is lekker klein en eenvoudig te installeren. Ik gebruik hem als Windows schijf met wat andere zaken. De kaart is bloedsnel. Ik heb haast geen tijd meer om koffie te drinken.

Pluspunten

• Klein
  • Snel
  • Geen draaiende schijven

Minpunten

• Duur

sytsevg 3 december 2019 Product gekocht

Samsung 970 Evo Plus 500GB

Extreem snelle M.2 SSD voor geen geld gekocht. Werkt vele male sneller dan SATA SSD's.

Pluspunten

• Snel
  • Efficient
  • Goedkoop

Minpunten

• geen

dsibma 30 oktober 2019 Product gekocht

Samsung 970 Evo Plus 500GB

Ik heb voor de Evo Plus gekozen omdat ik zo nu en dan gebruik kan maken van de extra snelheid. De installatie verliep eenvoudig en alles werkt zoals het hoort. De SSD presteert erg goed en ik merk een duidelijk verschil t.o.v. mijn vorige SATA SSD.

Pluspunten

• Goede prestaties
  • Betaalbaar

Minpunten

• Kan warm worden

Gpothead 13 augustus 2019 Product gekocht

Samsung 970 Evo Plus 500GB

Zeer snelle ssd, gekocht voor mijn hoofd pc en heb er geen spijt van, hij start zeer snel op.

Pluspunten

• Zeer snel
  • goede software
  • betrouwbaar

Minpunten

• geen koeler meegeleverd

NinjaGamer 31 juli 2019 Product gekocht

Samsung 970 Evo Plus 500GB

Goed product voor redelijk weinig. Goede prijs/kwaliteit/snelheid verhouding.

Pluspunten

• Snelheid

Minpunten

• Geen

NBraddock 8 april 2019 Product gekocht

Samsung 970 Evo Plus 500GB

Van een 'gewone' 840 EVO van samsung overgestapt naar mijn eerste m.2 SSD. Impressed!

Pluspunten

• Indrukwekkend snel
  • klein

Minpunten

• geen

debeer 4 april 2019 Product gekocht

Samsung 970 Evo Plus 500GB

Goed product en heel makkelijk te installeren (MSI Z270).

Pluspunten

• snel
  • maakt geen geluid
  • wordt steeds goedkoper t.o.v. HD

Minpunten

• geen

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Samsung 970 Evo Plus 500GB?